Je hebt zo'n waas voor de ogen (religieus fanatisme?) dat je niet meer in staat bent om te lezen wat er staat. Ik heb - nogmaals - slechts de optie genoemd. Dit in tegenstelling tot jouw eenzijdige benadering van de materie: TS is moslima en moet niet met die jongen aanpappen, omdat -ie Nederlander (en dus niet-moslim is).quote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Boldface, de enige in deze die vijandig is ben jij. Jij die steeds maar weer roept dat TS haar geloof opzij moet zetten. Kennelijk is dat iets wat jij het liefst zelf wilt en ziet. Triest ventje.
De enige die hier fanatiek is ben jij. Je hebt de optie niet 1 keer, maar meermaals genoemd en het lijkt er haast op dat dat is wat jij maar al te graag wilt in die haat van jou jegens de islam. En daarom ben jij verre van objectief en oprecht in je adviezen naar TS toe. Voor de rest zoek jij het maar uit, maar weet wel dat de kans dat TS haar religie weg doet nihil is. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je hebt zo'n waas voor de ogen (religieus fanatisme?) dat je niet meer in staat bent om te lezen wat er staat. Ik heb - nogmaals - slechts de optie genoemd. Dit in tegenstelling tot jouw eenzijdige benadering van de materie: TS is moslima en moet niet met die jongen aanpappen, omdat -ie Nederlander (en dus niet-moslim is).
Ik heb gesteld dat TS haar geloof een plaats kan geven binnen een relatie met een niet-gelovige man. En ik heb gesteld dat TS ook afstand van haar geloof kan doen. Zeggen dat iets kan, is wat anders dan daartoe oproepen.
Waarom geef je trouwens geen antwoord op de vraag die ik stelde? Ik ben nog steeds benieuwd wat jou in Nederland houdt.
Ik vind het wel komisch, je gedrag. Ik ga deze discussie vanavond nog eens teruglezen, met een bak popcorn in de aanslag.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De enige die hier fanatiek is ben jij. Je hebt de optie niet 1 keer, maar meermaals genoemd en het lijkt er haast op dat dat is wat jij maar al te graag wilt in die haat van jou jegens de islam. En daarom ben jij verre van objectief en oprecht in je adviezen naar TS toe. Voor de rest zoek jij het maar uit, maar weet wel dat de kans dat TS haar religie weg doet nihil is. Helaas voor jou.
Maak je niet zo druk erover, joh!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Gelukkig is het topic bijna vol, dan heeft die Maghrebijnse geen podium meer. Gadverdamme, het bloed kruipt onder m'n nagels vandaan bij dat mens.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk erover, joh!
Leefden we maar in een wereld waarin de groep er was ter ondersteuning van het geluk van het individu, in plaats van dat het individu er is om de identiteit van de groep in stand te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dawnbreaker, dan moet je een afweging maken. Wat bezorgt meer verdriet? Ouders die je eventueel verstoten of het links laten liggen van je liefde? En voor eenieder is die afweging dan wel verschillende, maar ik denk toch echt dat het merendeel zal kiezen voor ouders.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Leefden we maar in een wereld waarin de groep er was ter ondersteuning van het geluk van het individu in plaats van dat het individu er is om de identiteit van de groep in stand te houden.
Eindelijk een verstandige hier.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, lijkt spannend in eerste instantie, maar kan nog weleens behoorlijk verkeerd uitpakken door o.a. cultuurverschillen andere referentiekader waardoor je twee families zou kunnen krijgen die het niet met elkaar kunnen vinden waar uiteindelijk je relatie onder gaat lijden.
Knap dat ik dat bij jou los krijg. Blijf vooral lekker haten.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Gelukkig is het topic bijna vol, dan heeft die Maghrebijnse geen podium meer. Gadverdamme, het bloed kruipt onder m'n nagels vandaan bij dat mens.
Je moet wat minder dromen. Het is nou eenmaal zo dat de mens zich veel aantrekt van de meningen van de mensen in je omgeving en je dus hoe dan ook aanpast aan je omgeving. Dat is een psychologisch iets.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Leefden we maar in een wereld waarin de groep er was ter ondersteuning van het geluk van het individu, in plaats van dat het individu er is om de identiteit van de groep in stand te houden.
Wellicht moet je eens wat minder gaan verzinnen. Heb nergens gezegd dat Nederlandse mannen kut zijn of niet lief of niet knap of wat dan ook. Kortom, de enige die niet serieus te nemen is ben jij aangezien jij de boel bij elkaar verzint.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Maghrebijnse heb je ook inhoudelijk nog wat te vertellen? Of kom je niet verder dan "Alles wat Nederlands is, is kut, Nederlandse mannen zijn kut, alles wat de Islam doet is fantastisch"?
Vooral lekker hard tegen iedereen aanschoppen, alles kut noemen en als je dan wat tegenspraak krijgt dan zijn het racisten die tegen de Islam zijn.
Prima, lekker doorgaan met die houding, maar je zet jezelf wel buiten de discussie, niemand neemt je serieus op deze manier.
Steek maar eerst je hand in je eigen boezem.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Knap dat ik dat bij jou los krijg. Blijf vooral lekker haten.
Nah, mezelf betasten doe ik niet. Ga jij dat maar lekker bij jezelf doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Steek maar eerst je hand in je eigen boezem.
Mag dat ook al niet van Allah?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, mezelf betasten doe ik niet. Ga jij dat maar lekker bij jezelf doen.
Het gaat niet om degene die zich de mening van een ander aantrekt, maar om degene die de mening over de ander heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je moet wat minder dromen. Het is nou eenmaal zo dat de mens zich veel aantrekt van de meningen van de mensen in je omgeving en je dus hoe dan ook aanpast aan je omgeving. Dat is een psychologisch iets.
Aha jij hebt niets negatiefs over Nederlandse mannen gezegd?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wellicht moet je eens wat minder gaan verzinnen. Heb nergens gezegd dat Nederlandse mannen kut zijn of niet lief of niet knap of wat dan ook. Kortom, de enige die niet serieus te nemen is ben jij aangezien jij de boel bij elkaar verzint.
Leuk en voorspelbaar. Je kunt niks meer verzinnen, dus gooi je het maar op zo'n slappe reactie die nergens op slaat. Wij zijn uitgepraat.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is een Nederlands spreekwoordquote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om allerlei aannames te doen, terwijl je niets weet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:29 schreef Djibril het volgende:
Het gaat alleen werken als ts alles achterlaat voor de jongen. De familie zal het toch niet accepteren, ook al zeggen ze het een ze denken het andere.
Ik doe geen aannames, ik ken genoeg mensen uit het MO en zo gaat het daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om allerlei aannames te doen, terwijl je niets weet.
Beter is als ts dit bespreekt met een naaste, of indien een te gevoelig onderwerp, iemand die in ieder geval haar situatie (en familie) een beetje kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |