quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Toverheks het volgende:
nou de liefde is dus over he Pullup, dat begrijp je nu toch wel hoop ik
quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef Jian het volgende:
Het is maar goed dat we er op rekenden dat Scrut nog gewoon ligt te snurken![]()
Scrut
Zonde van je lappie heksiequote:Op maandag 10 december 2012 12:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben echt pissig, ga straks met me lap top gooien, echt he wat zal PB hier wel niet van gaan zeggen, goffer de goffer die arme meid die zo haar best heeft gedaan al die tijd, echt haar levenswerk haal je zo floep onderuit
quote:Op maandag 10 december 2012 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadDie slome heeft zich nog steeds niet laten zien.
nou oke, ik leg me er wel bij neer, als alles nieuw en fris moet worden zal ik de laatste zijn om vuilnis te gaan stortenquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Jian het volgende:
Ow wat heerlijk een geheel nieuwe reeks, met een nieuwe stijl (zie ook de mededeling van Gert in het vorige topic) Alles ruikt zo lekker fris, ik word er blij van
Dus je hebt die twee dames in gehuurd van hoe schoon is je huis?quote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Jian het volgende:
Ow wat heerlijk een geheel nieuwe reeks, met een nieuwe stijl (zie ook de mededeling van Gert in het vorige topic) Alles ruikt zo lekker fris, ik word er blij van
Hallo zeg, geheel nieuwe stijl, lees je het een nieuwe reeks met een geheel nieuwe stijlquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]die zag de bui al hangen en zit onder tafel te schuilen, die wil geen reprimande van Gert krijgen, Gert zal zeggen nummer 100 is nummer 100 en geen nummertje 1...........Ja toch Gert
oke, oke nieuwe stijl dan, maar wat houd dat dan eigenijk in, want het moet over Opa gaan zei Gert, mag ik dan wel ouderwets tegen sommige ingaan aangaande Opa?? hoe of wat wil ik wel ff weten de gedrags code`s enzoquote:Op maandag 10 december 2012 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg, geheel nieuwe stijl, lees je het een nieuwe reeks met een geheel nieuwe stijl
Dit is bíjna BNW-materiaalquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Gert het volgende:
De hergeboorte van opa! Van 99 naar 1, wow! Da's nog een tikkie heftiger dan Benjamin Button.![]()
En hij staat bovendien keurig in de topicreekslijst
Die trekt zich terug op zijn eigen forum, waar ik overigs geen lid van ben!quote:Op maandag 10 december 2012 12:59 schreef Jian het volgende:
Wat zal opa enthousiast zijn als ie dit ziet
Wij gaan op de oude voet door maar er zullen nu ongetwijfeld een hele horde nieuwe mensen met frisse ideeen binnen komen lopen waardoor dit een geheel nieuwe dynamiek gaat krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, oke nieuwe stijl dan, maar wat houd dat dan eigenijk in, want het moet over Opa gaan zei Gert, mag ik dan wel ouderwets tegen sommige ingaan aangaande Opa?? hoe of wat wil ik wel ff weten de gedrags code`s enzo
Het was wel een briljante foto, Oop met een aluhoedje. Heb zo gelachenquote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
zet m maar onder het kopje Rreïncarnatie, een feit!
Eén woord: Briljant!quote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij gaan op de oude voet door maar er zullen nu ongetwijfeld een hele horde nieuwe mensen met frisse ideeen binnen komen lopen waardoor dit een geheel nieuwe dynamiek gaat krijgen.
Het evolueert NU vanzelf naar iets geweldigs en superieurs. Let maar op!!
Bier?quote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Gooi ik hem er nog een keer in: wat zou Oop eten vandaag?
Ik zeg voor wat hoort wat: 00 erbij kost "00"quote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]die zag de bui al hangen en zit onder tafel te schuilen, die wil geen reprimande van Gert krijgen, Gert zal zeggen nummer 100 is nummer 100 en geen nummertje 1...........Ja toch Gert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Die eet niet uit pure hufterigheid vanwege dat ie de honderd niet heeft gehaald!quote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Maandag stamppot dag. Ik gok op boerenkool.quote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Kom maar met de caps PB! ...... PB! .....PB !???quote:Op maandag 10 december 2012 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag stamppot dag. Ik gok op boerenkool.
Niet te hard oordelen Coos, ons plan was perfekt, we hadden er zelfs rekening mee gehouden dat Scrut in slaap zou vallen!quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij gaan op de oude voet door maar er zullen nu ongetwijfeld een hele horde nieuwe mensen met frisse ideeen binnen komen lopen waardoor dit een geheel nieuwe dynamiek gaat krijgen.
Hop kan niet tot 100 tellen, dus gewoon weer bij 1 beginnen.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop kan niet tot 100 tellen, dus gewoon weer bij 1 beginnen.
Owwwwquote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien dat Hop of zijn Advocaatquote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop kan alles... toch? (met zn mond)quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
Lavenderr maakte me er zojuist op attent dat de maandelijkse kijkcijfers voor FOK! gepubliceerd zijn: 60% er bij voor RLS!![]()
Dankzij opa en zijn trouwe volgelingen zijn we in enkele maanden tijd van de 50e plaats naar de 34e plaats geklommen in FOK! forumland!
Goed, het is nog lang geen Gouden Kooi, waarmee we tijdenlang onaantastbaar op de 1e plek stonden in zowel aantal views als posts, zowel van Nederland als van de wereld en daarbuiten, maar er is beslist een spurt naar voren ingezet.
Spreek jij namens alle frisse barmhartige geesten? Geen dm bombardement richting Danny als ik er 100 van maak?quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Jian het volgende:
Kom op Gert pas dat ding aan en geef Opa en PB hun 100ste topic, De Vrienden van Opa zijn een barmhartige club!
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Spreek jij namens alle frisse barmhartige geesten? Geen dm bombardement richting Danny als ik er 100 van maak?
Nogmaals: briljantquote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet zeurenquote:Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?100 en een andere tt Gefelictieerd, Gebak or whatever
We hebben voor het totale negeren gekozenquote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
RLS / Stream van Opaatje #92
Waarom roept niemand me even?
Pure poëziequote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben voor het totale negeren gekozen
Flauw dat we niet welkom zijn op low-livequote:Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Ik weet zelfs van wie dit een kloon is.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
Als jij erbij komt, gaat ie zich gedragen en dan is ie gewoon niet op z'n bestquote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
Moooooiiiiii.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
Lavenderr maakte me er zojuist op attent dat de maandelijkse kijkcijfers voor FOK! gepubliceerd zijn: 60% er bij voor RLS!![]()
Dankzij opa en zijn trouwe volgelingen zijn we in enkele maanden tijd van de 50e plaats naar de 34e plaats geklommen in FOK! forumland!
Goed, het is nog lang geen Gouden Kooi, waarmee we tijdenlang onaantastbaar op de 1e plek stonden in zowel aantal views als posts, zowel van Nederland als van de wereld en daarbuiten, maar er is beslist een spurt naar voren ingezet.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
TT change
Ik neem m'n 'briljant' weer mee
Gert is gewoon een watje.quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
TT change
Ik neem m'n 'briljant' weer mee
Niets gemist dusquote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb trouwens nog geen seconde gekeken
Nee, maar ik vind het hier zo gezelligquote:
Uh uhquote:
Toppie !!quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het hier zo gezellig
Dat moet je dus gewoon zo latenquote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb trouwens nog geen seconde gekeken
Een Cava ipv een Cara misschien?quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh uhDat heet "barmhartig"!
Zou opa vanmiddag een extra glaasje wijn nemen op de heugelijke honderd?![]()
En wat staat er na het aperitief op het menu? Hopelijk weten we het snel!![]()
Cava lijkt te veel op die homo wijn!quote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een Cava ipv een Cara misschien?
Oma Leo zet vast een driegangenmenu op tafel om dit heugelijke feit te vieren
Opa heeft alle consternatie zoals gewoonlijk gemist door in zijn bedje te blijven ronken tot een uurtje of vier.quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh uhDat heet "barmhartig"!
Zou opa vanmiddag een extra glaasje wijn nemen op de heugelijke honderd?![]()
En wat staat er na het aperitief op het menu? Hopelijk weten we het snel!![]()
Toch niet helemaal hetzelfde hoor. Opa ligt al vroeg in bed dus kan ook wel een beetje op tijd opstaan. Luie donder. Mootie en Scrut waren hier weer tot diep in de nacht aan het tortelen, dus die moeten even bijslapen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa heeft alle consternatie zoals gewoonlijk gemist door in zijn bedje te blijven ronken tot een uurtje of vier.
Iemand moet die faalhazen van een Scrutz en mootie nu even wakker schudden hoor. Ik begin me toch zorgen te maken, een beetje indutten is wel opaesque maar dit loopt de spuigaten uit.
Zo klopt iequote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Cava lijkt te veel op die homo wijn!
Een heel menu? Oei, laten we eens raden..
Vooraf: verse Unox soep
Hoofd: verse diepvries saté
Toe: cola met drop
Gang 1 en 2 begeleid door een bijpassend bier boer-arrangement
Ha het is wakkerquote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja verdorie, mootie en ik hebben de hele nacht zitten wachten tot jij, pullup, de boel vol zou komen plempen. De afspraak was dat jij om 5 uur zou opstaan, dat bericht heb je gecodeerd ontvangen.
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.quote:Op maandag 10 december 2012 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha het is wakker![]()
Ik ben om 4, 5 en 6 uur opgestaan, keek even rond op dit topic of jullie al opschoten zoals we hadden afgesproken per DM maar niks hoor
Daar ben je dan mooi ingetuind, dat had ie zo gepland, Coos is dikke mik met PB, dat weet je tochquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.
Is Coos ook lesbisch?quote:Op maandag 10 december 2012 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi ingetuind, dat had ie zo gepland, Coos is dikke mik met PB, dat weet je toch
En wij mochten niet weten van Mootie dat zij de boel niet scheert maar affakkelt?quote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.
Dat vermoedde ik al toen ik haar foto zag die PB rondstuurde.quote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Coos het volgende:
[..]
En wij mochten niet weten van Mootie dat zij de boel niet scheert maar affakkelt?
Hij zit aan Hop te denken. "ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren". [/hazes]quote:Op maandag 10 december 2012 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is trouwens een beetje verdrietig, hoor ik net via de DM. Hij zit naar André Hazes te luisteren: "Zeg naar niets meer ...."
YVONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
Geluld, bedoel je.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Laysa het volgende:
oH...en van harte hoor met het heugelijke feit dat er 100 totaal nikszeggende topics zijn vol gelult. Het is gewoon heel knap
In dat geval zouden we net zo goed even een tijdje met z'n allen in de F&F SC kunnen gaan buurten.quote:
Ja hoor gezelligquote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval zouden we net zo goed even een tijdje met z'n allen in de F&F SC kunnen gaan buurten.
Het moet vanaf nu allemaal on-topic zijn maar omdat opa ook een slappe lul is/heeft ....quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef Anniebab het volgende:
Betekent deze vreugde alom, dat hier nu weer van alles gepost mag worden? Zelfs slap gelul van mij?...
Ja hoor probeer maarquote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan beginnen we daar binnenkort ook gewoon weer met #1.
Oh is dat zo? haha gister had hij die nog van een beer,met satesaus...quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moet vanaf nu allemaal on-topic zijn maar omdat opa ook een slappe lul is/heeft ....
Ik? welnee joh, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo blij dat jij af en toe wat intelligents komt melden .....
Vanzelfsprekend en als je af en toe gewoon Opa even noemt dan is Gert ook helemaal in z'n sas, één grote, blije familie, de Vrienden van Opaquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef Anniebab het volgende:
Betekent deze vreugde alom, dat hier nu weer van alles gepost mag worden? Zelfs slap gelul van mij?...
Ik zou ze moeten gaan sparenquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef pullup het volgende:
Grappig, ik wist niet dat Laysa zo'n lol had in trollen.
Ben gek op trollen, ik eet ze altijd bij het ontbijtquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef pullup het volgende:
Grappig, ik wist niet dat Laysa zo'n lol had in trollen.
Heb net even gekeken, als ie niet in een vlag is veranderd issie nog niet onlinequote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, maar we lullen tenminste gewoon lekker over opa
Je moet ook niet godverdommelen hè? Voor je het weet mis je wat.quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef tonja het volgende:
Godverdommel ik ff weg, zijn we alweer halverwege #100
Oh ja.. opa.
Opa houdt niet van kinderen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom die ouwe de foon niet opneemt als zijn zoon belt. Hij schuift hem direct door naar zijn vrouw. Je kunt toch op zijn minst gedag zeggen?![]()
Gefeliciteerd, veel plezier en eet smakelijkquote:Enfin, zoonlief is jarig, dus ik ga met ons kleine cluppie lekker uit eten. Misschien tot later en voor straks, smakelijk allemaal.
En ik weet zeker dat die meteen alles uit z'n handen had laten vallen en hierheen was gekomen om orde op zaken te stellen!quote:Op maandag 10 december 2012 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Gert Oh Oh Gertdank je voor het aanpassen, had bijna Danny gemaild
Waarom wil iemand nu zo graag matten?quote:Hop wil iedereen op FOK! de pest slaan. Ach, het is weer eens wat anders dan de tyfus.
Tja, vraag het hem. Ik weet ook niet waarom hij jou de pest wil slaan.quote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom wil iemand nu zo graag matten?
Zal is vragen waarom hij dat wil, bij opachat!quote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, vraag het hem. Ik weet ook niet waarom hij jou de pest wil slaan.
Goed planquote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal is vragen waarom hij dat wil, bij opachat!
Ik denk dat ze mag binnenkomen en mee etenquote:Op maandag 10 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat opa wel opendoet als mootie zo aanbelt om hem de bos bloemen en de fruitmand te geven ter ere van z'n honderdste topic.
Hop is een demente bejaarde, die willen altijd van allesquote:Hop wil iedereen op FOK! de pest slaan. Ach, het is weer eens wat anders dan de tyfus.
Hoezo praat je over 'jullie'? Jij zit ook op FOK! Er is geen reden aan te nemen dat hij jou niet bedoelt.quote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien wil hij jullie wel slaan, net zo lang tot jullie het lekker gaan vinden?
Ow ja je hebt gelijkquote:Op maandag 10 december 2012 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo praat je over 'jullie'? Jij zit ook op FOK! Er is geen reden aan te nemen dat hij jou niet bedoelt.
Nee. Hij heeft oma al wel vermanend toegesproken dat ze te lang doet over haar laatste sigaretje voordat ze aan het eten begint.quote:Op maandag 10 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
Is er nu eigenlijk al bekend wat die ouwe smulpaap vandaag gaat eten?
Waarschijnlijk wil ie ook Mount Everest beklimmen, Usain Bolt verslaan op de 100 meter, zonder z'n incontinentieluier rondlopen en toch niet in zijn broek te pissen, ma ja, dat gaat ook allemaal niet hèquote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien wil hij jullie wel slaan, net zo lang tot jullie het lekker gaan vinden?
Hij wordt gek van je, .... nou dat moeten we hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Blij te horen dat opa mijn bijdragen aan dit topic nog steeds zeer op prijs stelt.
Terwijl je alleen maar nauwkeurig aan het bijhouden bent wat er op de stream gaande isquote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Blij te horen dat opa mijn bijdragen aan dit topic nog steeds zeer op prijs stelt.
Die heeft gefaald deze keer dus dat is maar beter ook.quote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Coos het volgende:
PB heeft zich ook nog niet laten zien in dit jubileumtopic.
Vooral die nauwkeurigheid weet-ie op waarde te schatten. "Het is alsof ik me zelf hoor lullen", zei hij nog onlangs.quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Terwijl je alleen maar nauwkeurig aan het bijhouden bent wat er op de stream gaande is
Maar de Vrienden van Opa zijn grootmoedig geweest,quote:Op maandag 10 december 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft gefaald deze keer dus dat is maar beter ook.
Treurigquote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een foto van zijn kerstboom gemaakt. Oma ziet daardoor nu ook opeens dat het een mooie boom is. Het is toch wat, wat crack met een mens doet
Ik zou de peuk door zijn stamppot prakken , meneer ongeduldquote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft oma al wel vermanend toegesproken dat ze te lang doet over haar laatste sigaretje voordat ze aan het eten begint.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houdenquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Poezewoes het volgende:
Heb ik het getroffen mijn man kookt altijd, en houd er rekening mee dat ik graag naar mcleod's daughters kijk!
Die ruil ik nooit in!![]()
![]()
Ik gok op bruine bonenquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben team boerenkool overigens vandaag
Nee is nu op net5quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houden
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohw, ik begreep het weer verkeerd .....
Ja gezond kokenquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebben
feestmaal ter ere van Nummertje 100quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
DamnedBruine bonen met spekkies
Maar ik heb hem nog nooit zo blij gezien met zijn bordje eten
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer welquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebben
Waar zit je het nu weer te nuanceren en zeg je niet gewoon wat hij echt over haar zei ...quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ernstig teleurgesteld in PB. Dat ze niet in het jubileum-topic post vindt-ie eigenlijk een echte potten-streek maar dat mag je in Nederland natuurlijk niet zeggen.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer wel
Door Hop?quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef mootie het volgende:
En ik ben weer thuis... De tyfus ingeslagen omdat ik een bos bloemen kwam brengen.
Ik dacht het al, opa deed het geluid even uit toen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef mootie het volgende:
En ik ben weer thuis... De tyfus ingeslagen omdat ik een bos bloemen kwam brengen.
Straks roept iemand nog dat we een pottenprobleem hebben! Krijgen we weer tweets van Peter R. enzulksquote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ernstig teleurgesteld in PB. Dat ze niet in het jubileum-topic post vindt-ie eigenlijk een echte potten-streek maar dat mag je in Nederland natuurlijk niet zeggen.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer wel
Ik wil liever niet stoken. Het moet hier wel gesjellig blijven.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar zit je het nu weer te nuanceren en zeg je niet gewoon wat hij echt over haar zei ...
Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks roept iemand nog dat we een pottenprobleem hebben! Krijgen we weer tweets van Peter R. enzulks
In Amsterdam is het een metro probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bordquote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eten ouwe, anders word het nog koud ook en dan heeft oma de magnetron voor niks laten zoemen
Scheelt maar een letterquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is het een metro probleem.
Ga nou maar geen grappen maken over Hop, Annie, want voor je weet slaat ie je de tyfusquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door Hop zit steeds dit liedje in mijn hoofd....hop, hop, hop .hop ,hop gangnam style
Hij stuurt PB om je te halen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
Hulst, i.v.m. met de kerst.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Als het Hop is, gewoon snel doorlopen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt PB om je te halen.
Haha toch niet wat ik denk he?!quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef Jian het volgende:
Annie kan erop zegt oop!
dat heeft ie tegen mootie ook een keer gezegd
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid slaquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Dan kom je weer hier uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Anniebab het volgende:
Er staat steeds connecting, man ik weet niet waar ik wezen moet...of moet ik naar Voor opaatjes vrienden?
quote:
Te weinig hequote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid sla
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bentquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahhaquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
En Annie denk erom, geen onvertogen woord hè, je geeft 'm overal gelijk in of je zwijgt, anders pleurt ie je er zo weer af
Dat zeg ik toch, je wordt alleen subiet van de chat afgeflikkerdquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ho ho... Dat laat ie doen hequote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan best tegen Opa in gaan hoor als je het niet met hem eens bent
En dan slaat ie je de tyfus!quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
Ik verkeer gelukkig in goed gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik heb een vermoeden dat jij er niet op mag hahahha
heten die geen Hans, of die griet weet haar naam niet meer.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als toen op die vlemmix-chat met hoe-heet die-mod ook alweer?
Hij wil ons er allemaal graag op hebben, maar wij weigeren gewoon.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent echt one of the chosen fewquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heten die geen Hans, of die griet weet haar naam niet meer.
Nee die is nu onder de naam Miranda moderator op de opachatquote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...huh die zit toch niet hier ergens he onder een andere naam/?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die werd wel doorgehaald wat een zak was dat...huh die zit toch niet hier ergens he onder een andere naam/?
Hans?quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die is nu onder de naam Miranda moderator op de opachat
De moderatie is wat verdacht daarquote:
ja nou t lukt me niet, er staat steeds connecting dusse.....quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
En Annie, zit je er al, hebben de poorten naar Gomorra zich al voor je geopend?
\
Echt? zei ie dat?quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil dat oma in een bejaardenhuis gaat wonen zodat Annie bij hem kan komen wonen. Loopt hij niet wat hard van stapel?
Ja, maar doe dan even de pagina herladenquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja nou t lukt me niet, er staat steeds connecting dusse.....
En ook Hop wou er al op hoor, maar daar had ik je al voor gewaarschuwdquote:
Er is er maar één die z'n beste vriend kan zijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Jian het volgende:
En weer dat dwepen met Scrut, ik word er niet goed van, alsof de rest hier geen goede, brave Fokkers zijn
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is er maar één die z'n beste vriend kan zijn
hahahaquote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook Hop wou er al op hoor, maar daar had ik je al voor gewaarschuwd
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef jacqhassel het volgende:
Als de chat blijft draaien conecting heb je een ban Annie die moet er dus eerst afgehaald worden door een modje
Nee, die mailt alleen maar met de baas van FOK!quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?
Als je niet in t vriendenlijstje staat welquote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je al een ban hebben voor je daar binnenkomt dan?
Nog niet, maar ze leren hem nu lezen en schrijven en als ie dat onder de knie heeft, is ie het wel van planquote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is die Hop dan? Post die hier ook?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.
Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogdquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Annie, heb je de naam gebruikt die je met PB`tje hebt afgesproken, dan ken je erop
Nou dat kan nog wel eens gisteren had ik nog niks gezegd toen stond er dat ik teveel berichten stuurde of zoietsquote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het werkt daar anders dan hier. Iedereen, waar ook ter wereld, is in principe bij voorbaat geband.
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja man ik heb al een keer of 100 onder die naam ingelogd
Welnee ze hebben een "naamscript"quote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon geband op je IP nummer let maar op, stelletje faalhazen daar.
echt waar? da's wel erg simpelquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee ze hebben een "naamscript"
Met haar broekje vol vijfjes.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Miranda is er nu, net uit de paal geklommen
jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijkquote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Das niet dik...quote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Dat is opa's idee van een happy endquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijk
Wat een mooi kerstcadeauquote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
Oma geeft oop een enorme keukenrol. De hint is wel duidelijk
Goedeavond jacqhasselquote:
Ik meende ook al enige twijfel te horen of het wel kon dat diegene wel gewoon kon lopen maar niet even een trapje kon nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
Ben jij aan dequote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
al die wagens zijn hetzelfdequote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om ook een foto van het exterieur van opa's verblijfplaats in de OP op te nemen?
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.quote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
al die wagens zijn hetzelfde
vandaar die traplift ?quote:Op maandag 10 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.
Dat het je wel moge bekomen.quote:
Ik wilde ook zoiets zeggen.quote:
Ontbijt ze!quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 12:21 schreef Toverheks het volgende:
Nummertje 99 en daarna gaat Gert dagelijks vegen, want dan wordt het niet meer slap ouwehoeren of alleen poppetjes neerpleuren onder iemand anders zijn post, omdat je zelf niks kan verzinnen![]()
quote:
quote:
dat was om het topic gauw vol te krijgen, ja, jij was er niet dus de boel ging hier wat tragerquote:
Dat was wel grappig om te zien. Ik was even bang dat ze het aquarium in zou springen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is erg onder de indruk van de smileys van PB. Maar ja, zonet zat ze nog een kwartier te spacen van de knipperende lichtjes in het kerstboompje op het aquarium.
Dan had opa iemand moeten bellen om haar te reddenquote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel grappig om te zien. Ik was even bang dat ze het aquarium in zou springen.
Ik vind vooral die 100 jaar thuis toepasselijk.quote:
Ons allemaalquote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa stuurt geen kaarten maar wenst ons wel hele fijne kerstdagen
Moslims zeker?quote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef Ratelbandolero het volgende:
Die 3 wijzen uit het oosten durven ook niet meer aan te bellen
Ja kunst, als je bij een atheïst aan de deur komt en je uitgeeft voor Jozef en Maria is het niet vreemd dat-ie het niet gelooftquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als Jozef en Maria bij hem aangebeld hadden, had hij ze de tyfus geslagen en die ezel al helemaal.
Atheïst? Waarom offert hij zoveel aan Bacchus dan?quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja kunst, als je bij een atheïst aan de deur komt en je uitgeeft voor Jozef en Maria is het niet vreemd dat-ie het niet gelooft
oh Anniequote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Er staat kicked for sending to many messages...heb niks gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |