Treurigquote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft een foto van zijn kerstboom gemaakt. Oma ziet daardoor nu ook opeens dat het een mooie boom is. Het is toch wat, wat crack met een mens doet
Ik zou de peuk door zijn stamppot prakken , meneer ongeduldquote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft oma al wel vermanend toegesproken dat ze te lang doet over haar laatste sigaretje voordat ze aan het eten begint.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houdenquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Poezewoes het volgende:
Heb ik het getroffen mijn man kookt altijd, en houd er rekening mee dat ik graag naar mcleod's daughters kijk!
Die ruil ik nooit in!![]()
![]()
Ik gok op bruine bonenquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben team boerenkool overigens vandaag
Nee is nu op net5quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |