Spreek jij namens alle frisse barmhartige geesten? Geen dm bombardement richting Danny als ik er 100 van maak?quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Jian het volgende:
Kom op Gert pas dat ding aan en geef Opa en PB hun 100ste topic, De Vrienden van Opa zijn een barmhartige club!
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Spreek jij namens alle frisse barmhartige geesten? Geen dm bombardement richting Danny als ik er 100 van maak?
Nogmaals: briljantquote:Op maandag 10 december 2012 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij gaan op de oude voet door maar er zullen nu ongetwijfeld een hele horde nieuwe mensen met frisse ideeen binnen komen lopen waardoor dit een geheel nieuwe dynamiek gaat krijgen.
Het evolueert NU vanzelf naar iets geweldigs en superieurs. Let maar op!!
Ik ga in ieder geval niet zeurenquote:Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?100 en een andere tt Gefelictieerd, Gebak or whatever
We hebben voor het totale negeren gekozenquote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
RLS / Stream van Opaatje #92
Waarom roept niemand me even?
Pure poëziequote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben voor het totale negeren gekozen
Flauw dat we niet welkom zijn op low-livequote:Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Ik weet zelfs van wie dit een kloon is.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
Als jij erbij komt, gaat ie zich gedragen en dan is ie gewoon niet op z'n bestquote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
Moooooiiiiii.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
Lavenderr maakte me er zojuist op attent dat de maandelijkse kijkcijfers voor FOK! gepubliceerd zijn: 60% er bij voor RLS!![]()
Dankzij opa en zijn trouwe volgelingen zijn we in enkele maanden tijd van de 50e plaats naar de 34e plaats geklommen in FOK! forumland!
Goed, het is nog lang geen Gouden Kooi, waarmee we tijdenlang onaantastbaar op de 1e plek stonden in zowel aantal views als posts, zowel van Nederland als van de wereld en daarbuiten, maar er is beslist een spurt naar voren ingezet.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
TT change
Ik neem m'n 'briljant' weer mee
Gert is gewoon een watje.quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
TT change
Ik neem m'n 'briljant' weer mee
Niets gemist dusquote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb trouwens nog geen seconde gekeken
Nee, maar ik vind het hier zo gezelligquote:
Uh uhquote:
Toppie !!quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het hier zo gezellig
Dat moet je dus gewoon zo latenquote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb trouwens nog geen seconde gekeken
Een Cava ipv een Cara misschien?quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh uhDat heet "barmhartig"!
Zou opa vanmiddag een extra glaasje wijn nemen op de heugelijke honderd?![]()
En wat staat er na het aperitief op het menu? Hopelijk weten we het snel!![]()
Cava lijkt te veel op die homo wijn!quote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een Cava ipv een Cara misschien?
Oma Leo zet vast een driegangenmenu op tafel om dit heugelijke feit te vieren
Opa heeft alle consternatie zoals gewoonlijk gemist door in zijn bedje te blijven ronken tot een uurtje of vier.quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh uhDat heet "barmhartig"!
Zou opa vanmiddag een extra glaasje wijn nemen op de heugelijke honderd?![]()
En wat staat er na het aperitief op het menu? Hopelijk weten we het snel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |