Zeker! Wordt alleen wel het aankomende jaar in het puin leven maar uiteindelijk wordt het een heel mooi paleisjequote:
Tupperware party?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg net een uitnodiging voor een feestje in mijn eigen huis. Wat sympathiek dat ik ook mag komen![]()
mislukte surprise party?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg net een uitnodiging voor een feestje in mijn eigen huis. Wat sympathiek dat ik ook mag komen![]()
Dan hoop ik dat ze er eerst een zeiltje neerlegen.quote:
Thnx babequote:
En jij natuurlijk ook thnx fruitert!quote:
PROJECT X GOUDA ZEG IK JEquote:Op donderdag 13 december 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel een party geven als het klaar is he
Nee, mijn vriendin en een andere meid geven samen een feest in ons (mijn) huis omdat dat de grootste ruimte is.quote:
Elke dag project x in gouda jewaitsellufquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:16 schreef Poit het volgende:
OMGWTFBBQSAUCE!!
Het lijkt erop dat eindefuckinglijk m'n hypotheek rond is. Maandag krijg ik de sleutel van m'n mancave
Dude wtf is dit voor shitquote:
Tis kut.. Kut.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk vanaf 7:45 en durf dan te beweren dat het niet grappig is
Heb je gekeken vanaf 7:45 dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tis kut.. Kut.
. KUTTT..
KUTTER DAN KUTTTTTTTTTT"!!!!!!!"
Ja en nu heeft mijn linker oogbal tyfus en mijn rechter oogbal aids.. R.I.P oogballen...quote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je gekeken vanaf 7:45 dan?
hahaaaaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja en nu heeft mijn linker oogbal tyfus en mijn rechter oogbal aids.. R.I.P oogballen...
Ik geef je de uitslag nu alvast. Nee.. Niemand doe je plezier...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
hahaaaa
Het is ook slecht maja ik overweeg om een poll te maken om uit te vinden of ik iemand hier uberhaupt wel een plezier doe met die linkjes naar DGVF.
Ik beraad me op die Poll eend!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik geef je de uitslag nu alvast. Nee.. Niemand doe je plezier...
En dan niet met de urls klooien zodat het antwoord waar je op stemt anders in de poll komt te staan he?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik beraad me op die Poll eend!
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk vanaf 7:45 en durf dan te beweren dat het niet grappig is
terechte opmerking. Kom maar op met die poll! Zelfs al verneuk je de linkjes!quote:
Dat doe ik nooit!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan niet met de urls klooien zodat het antwoord waar je op stemt anders in de poll komt te staan he?
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja en nu heeft mijn linker oogbal tyfus en mijn rechter oogbal aids.. R.I.P oogballen...
9, ik denk ik help even meequote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
8 stemmen nu al en het lijkt toch een bepaalde kant op te gaan..
Je stoort je eraan?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
8 stemmen nu al en het lijkt toch een bepaalde kant op te gaan..
Zou het ?quote:
Goede game, maar ik wacht welquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
voor de vaste gamers die the witcher 2 mist:
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |