Excuses dat alles zo lang duurt en dat het hoofdkantoor wat traag is, ze gaan hun best doen zodat ik volgende week contract kan tekenen en in januari kan beginnenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Excuses dat alles zo lang duurt en dat het hoofdkantoor wat traag is, ze gaan hun best doen zodat ik volgende week contract kan tekenen en in januari kan beginnen
Waar en wat :Squote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Excuses dat alles zo lang duurt en dat het hoofdkantoor wat traag is, ze gaan hun best doen zodat ik volgende week contract kan tekenen en in januari kan beginnen
Nice , grats !quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor sponsor filmen, had tijdje terug hier neergezet maar nu zijn alle voorwaarden rond en zijn ze contract aan t opstellenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor sponsor filmen, had tijdje terug hier neergezet maar nu zijn alle voorwaarden rond en zijn ze contract aan t opstellenbegin in januari!
Je kijkt te vaak naar Storage Wars.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt te vaak naar Storage Wars.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt te vaak naar Storage Wars.
Twee goede redenen om te kijken!quote:
Nice man!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:16 schreef Poit het volgende:
OMGWTFBBQSAUCE!!
Het lijkt erop dat eindefuckinglijk m'n hypotheek rond is. Maandag krijg ik de sleutel van m'n mancave rukbunker
Awesome!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:16 schreef Poit het volgende:
OMGWTFBBQSAUCE!!
Het lijkt erop dat eindefuckinglijk m'n hypotheek rond is. Maandag krijg ik de sleutel van m'n mancave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |