Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
2x![]()
dbs omdat die haai genetisch gemanipuleerd is
Nope. Ik noemde bewust Jaws, niet Jaws 3D. En dbs is volgens mij ook niet in 3D verkrijgbaar, toch?quote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
open water, omdat er geen 3d versie van is?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 9 december 2012 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nope. Ik noemde bewust Jaws, niet Jaws 3D. En dbs is volgens mij ook niet in 3D verkrijgbaar, toch?
Nee, ga ik niet goedrekenen. Denk aan het verhaal, of aan de haaien in de filmsquote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
jaws omdat het een cijfer hoger dan een 7.0 op imdb heeft
quote:
Goed genoeg!quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
open water, omdat daar geen haai ontploft
ook al.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
en jwas is de enige die een oscar gewonnen heeft
drag+1quote:
het gaat iets te ver met die afkortingen hier.quote:
Film?quote:I'm the guy that fucked a pie! I'm the guy that fucked a pie!
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het wel een deel uit de American Pie-reeks?
Nee, maar de regisseur heb je goedquote:
Kawa4 +1quote:
zo simpel jaquote:
Welke film?quote:As in the novel, the name of the Japanese ship is Tsimtsum. Tsimtsum is in fact a Hebrew word used by the 16th-century Kabbalist Isaac Luria to denote God's "contraction" of Himself from the world at Creation.
quote:Since the rights were optioned in 2002 several directors have been attached to direct including M. Night Shyamalan, Alfonso Cuarón and Jean-Pierre Jeunet.
Life of Pi.quote:
Sutherland klopt. Is geen Italiaanse film, denk dat je Novecento in gedachten hebt. Echter is Venitie wel de hoofdlocatie van de film.quote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, Donald Sutherland. Is dit die Italiaanse film waar hij in speelt?
Ik weet niksquote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Correct. Dan moet de titel ook wel lukken toch?
Do doo doo do doo? Mrs. Robinson? Van Simon and Garfunkel.quote:
Robby87+1quote:
dat had ik ook even.quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef Cid het volgende:
Eerste foto deed mij denken aan Boondock Saints, maar de tweede dan weer niet
Nope.quote:
Nee, ook niet.quote:
20 SamuelofSEKquote:
2 blijkbaar nietquote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Hulkio het volgende:
In Bruges
Harry Potter and the Deathly Hallows deeltje 1en 2?
quote:
quote:
Ik hoopte al dat je die ging noemen, lijkt me wel cool die filmquote:
Niet gezien en ook niet gelezenquote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je die ging noemen, lijkt me wel cool die film. Al gezien?
Dat is allemaal toevalquote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe verrassend. Sands+1 combineert z'n favoriete genre met zijn favoriete bezigheid (het laatste antwoord geven)
Niet als het zo vaak gebeurt. Dat is geen toeval, dat is een patroon.quote:
Valt me wel een beetje tegen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
...Crap. Ik ken haar alleen van Bones
Mij ook. Heeft ze grote rollen gehad?quote:
Mwa, gelukkig hebben we een fan van haar zusjequote:Op maandag 10 december 2012 16:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mij ook. Heeft ze grote rollen gehad?
2/3quote:
Ik weet er ook niet veel helaasquote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Mwa, gelukkig hebben we een fan van haar zusje
quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mr and mrs smith? of was dat die andere "tv-ster" morrison in een lullig rolletje?
quote:Anna Fitzgerald looks to earn medical emancipation from her parents who until now have relied on their youngest child to help their leukemia-stricken daughter Kate remain alive.
Je had 2 sec meer geduld moeten hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mogelijkheden?
It could happent o youquote:Op maandag 10 december 2012 18:36 schreef Sands het volgende:
Ow en ze is een Paint Throwing Fur-Activist in een filmpje met Nicolas Cage en Bridget Fonda
quote:
Het gaat van DragonFodder naar Dragon naar Dragondinges naar Drag naar D. What's next? Een wit vlak?quote:
Nerd!quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Sands het volgende:
Naboo Starfighter
X-Wing
Y-Wing
Podracer
Star Destroyer
Millennium Falcon
Er zit ook een ruimteschip in dat Slave One, compleet met SM-rek. Dat meer iets voor jou?quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, waarom stel je die vraag nou wanneer ik er niet ben!
quote:
Wat?quote:
Ik had geen idee maar wilde wat leuks zeggenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 december 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had geen idee maar wilde wat leuks zeggen
Daar doe ik voor. Een lach op het gezichtquote:
Je bent een inpiratiequote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar doe ik voor. Een lach op het gezicht
Nice squote:
Nee, die heeft alleen aan NS meegewerkt.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, die heeft alleen aan NS meegewerkt.
Moroder ja.quote:
Beauty and the beast?quote:
1991quote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Dacht misschien de animatie, maar ik weet niet of die van na 1992 is
Helaasch.quote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Dacht misschien de animatie, maar ik weet niet of die van na 1992 is
Juistem.quote:
dat is niet ouder dan mibquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik trek me antwoord terug
[ Bericht 67% gewijzigd door dyonvbaal op 11-12-2012 10:53:15 ]Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Nee, niets daarvan. Ik heb me antwoord terug genomen... En jij geeft nu het antwoord... dus het punt gaat naar jou vind ik (maar FF mag het zeggen als vragensteller natuurlijk..)quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Asap het volgende:
Alex Cross idd, maar dat had Dyon al genoemd. Geef hem de punten maar
Noem 1 film met Bruce Willis voor 1990, maar geen Die Hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Als je de spoiler niet gelezen hebt, heb je het goed... zo niet Foei!quote:
Niet zo zeiken dyonquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, niets daarvan. Ik heb me antwoord terug genomen... En jij geeft nu het antwoord... dus het punt gaat naar jou vind ik (maar FF mag het zeggen als vragensteller natuurlijk..)
Ik was niet aan het zeiken.. ik had gewoon geen zin en tijd om een nije vraag te stellen...quote:
Dan moet je ook geen antwoord geven. En zeker niet in spoilers!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was niet aan het zeiken.. ik had gewoon geen zin en tijd om een nije vraag te stellen...
Dan haal ik het de volgende keer wel helemaal weg... ook goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen antwoord geven. En zeker niet in spoilers!
Ik bedoel het niet verkeerd hoor lieve dyonquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan haal ik het de volgende keer wel helemaal weg... ook goed
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor lieve dyon
Zeikerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door dyonvbaal op 11-12-2012 18:06:05 ]Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Dan had ik dat er wel bij gezet...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Desunoto het volgende:
Uit het raam van een brandend gebouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
die spoiler tag kwam rijkelijk laat dyon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Natuurlijk spoiler niet gelezen. Blind Date hadden wij thuis op videoband, ergens bij gekregen. Geinige film vond ik toen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je de spoiler niet gelezen hebt, heb je het goed... zo niet Foei!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:29 schreef DragonFodder het volgende:
Ik weet niet of dit nou een comedy of een thriller moet zijn. Zal dus wel een Coen-film zijn
Sands +1quote:
Je moet ook geen vragen stellen én een film kijken, dat is echt not done. Dan zit je toch helemaal niet in de film johquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke vraag zo (vind ik zelf) alleen vervelend als je de vraag stelt terwijl je de film aan het kijken bentDan duurt het zo lang voor je nieuwe spoilers hebt
![]()
Tuurlijk wel, en ik deel het meteen met julliequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet ook geen vragen stellen én een film kijken, dat is echt not done. Dan zit je toch helemaal niet in de film joh
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Jr. was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |