SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik trek me antwoord terug
[ Bericht 67% gewijzigd door dyonvbaal op 11-12-2012 10:53:15 ]Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Nee, niets daarvan. Ik heb me antwoord terug genomen... En jij geeft nu het antwoord... dus het punt gaat naar jou vind ik (maar FF mag het zeggen als vragensteller natuurlijk..)quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Asap het volgende:
Alex Cross idd, maar dat had Dyon al genoemd. Geef hem de punten maar
Noem 1 film met Bruce Willis voor 1990, maar geen Die Hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Als je de spoiler niet gelezen hebt, heb je het goed... zo niet Foei!quote:
Niet zo zeiken dyonquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, niets daarvan. Ik heb me antwoord terug genomen... En jij geeft nu het antwoord... dus het punt gaat naar jou vind ik (maar FF mag het zeggen als vragensteller natuurlijk..)
Ik was niet aan het zeiken.. ik had gewoon geen zin en tijd om een nije vraag te stellen...quote:
Dan moet je ook geen antwoord geven. En zeker niet in spoilers!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was niet aan het zeiken.. ik had gewoon geen zin en tijd om een nije vraag te stellen...
Dan haal ik het de volgende keer wel helemaal weg... ook goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen antwoord geven. En zeker niet in spoilers!
Ik bedoel het niet verkeerd hoor lieve dyonquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan haal ik het de volgende keer wel helemaal weg... ook goed
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor lieve dyon
Zeikerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door dyonvbaal op 11-12-2012 18:06:05 ]Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Dan had ik dat er wel bij gezet...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Desunoto het volgende:
Uit het raam van een brandend gebouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
die spoiler tag kwam rijkelijk laat dyon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |