20 SamuelofSEKquote:
2 blijkbaar nietquote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Hulkio het volgende:
In Bruges
Harry Potter and the Deathly Hallows deeltje 1en 2?
quote:
quote:
Ik hoopte al dat je die ging noemen, lijkt me wel cool die filmquote:
Niet gezien en ook niet gelezenquote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je die ging noemen, lijkt me wel cool die film. Al gezien?
Dat is allemaal toevalquote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe verrassend. Sands+1 combineert z'n favoriete genre met zijn favoriete bezigheid (het laatste antwoord geven)
Niet als het zo vaak gebeurt. Dat is geen toeval, dat is een patroon.quote:
Valt me wel een beetje tegen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
...Crap. Ik ken haar alleen van Bones
Mij ook. Heeft ze grote rollen gehad?quote:
Mwa, gelukkig hebben we een fan van haar zusjequote:Op maandag 10 december 2012 16:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mij ook. Heeft ze grote rollen gehad?
2/3quote:
Ik weet er ook niet veel helaasquote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Mwa, gelukkig hebben we een fan van haar zusje
quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mr and mrs smith? of was dat die andere "tv-ster" morrison in een lullig rolletje?
quote:Anna Fitzgerald looks to earn medical emancipation from her parents who until now have relied on their youngest child to help their leukemia-stricken daughter Kate remain alive.
Je had 2 sec meer geduld moeten hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mogelijkheden?
It could happent o youquote:Op maandag 10 december 2012 18:36 schreef Sands het volgende:
Ow en ze is een Paint Throwing Fur-Activist in een filmpje met Nicolas Cage en Bridget Fonda
quote:
Het gaat van DragonFodder naar Dragon naar Dragondinges naar Drag naar D. What's next? Een wit vlak?quote:
Nerd!quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Sands het volgende:
Naboo Starfighter
X-Wing
Y-Wing
Podracer
Star Destroyer
Millennium Falcon
Er zit ook een ruimteschip in dat Slave One, compleet met SM-rek. Dat meer iets voor jou?quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, waarom stel je die vraag nou wanneer ik er niet ben!
quote:
Wat?quote:
Ik had geen idee maar wilde wat leuks zeggenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 december 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had geen idee maar wilde wat leuks zeggen
Daar doe ik voor. Een lach op het gezichtquote:
Je bent een inpiratiequote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar doe ik voor. Een lach op het gezicht
Nice squote:
Nee, die heeft alleen aan NS meegewerkt.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, die heeft alleen aan NS meegewerkt.
Moroder ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |