SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nou, KT... Ze is je 25 cm niet vergeten ondanks haar geheugen als een zeef.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik zou denk ik gillend wegrennen bij een penis van 25 cm. Dat past echt niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dat snap ik wel..quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
Nou, KT... Ze is je 25 cm niet vergeten ondanks haar geheugen als een zeef.Rustig aan.![]()
Voel je je bedreigd?quote:
Ehm.... jawel hoorquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik gillend wegrennen bij een penis van 25 cm. Dat past echt niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, een penis van 21 cm doet me al pijn. Laat staan 25.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Biologisch gezien past een baby ook wel,quote:Flink scheuren maarja
Nou vooruit, het past niet.
Maar het lijkt mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?Rustig aan.![]()
Ik heb het over de lengte, niet over de breedte. Een vrouw is zo'n 14 cm diep of zo, met een penis van 25 knal je de baarmoeder door.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biologisch gezien past een baby ook wel,Flink scheuren maarja
Nou vooruit, het past niet. en lijtk mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?
Dat dusquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou vooruit, het past niet.
Maar het lijkt mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jonge, minder nadenken jij. Mijn gemiddelde lengte penis deed al pijn in sommige standjesquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en lijtk mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?
. Vrouwen zijn niet gemaakt op te lange jodokussen
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Vanaf de buik! Waar kom jij op uit?quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?
Hangt natuurlijk ook nog af van de afstand die je moet overbruggen om "binnen te komen". Bij een magere dame zal dat vast grote invloed hebben op hoeveel penislengte fijn is....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Buikwand...?quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?Rustig aan.![]()
Mja verschilt per vrouw, maargoed, helemaal erin rammen zal niet lukken met 25 nee..quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over de lengte, niet over de breedte. Een vrouw is zo'n 14 cm diep of zo, met een penis van 25 knal je de baarmoeder door.
Rustig aan.![]()
Sinosquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, de mannen hebben er meer verstand van kennelijk. I'll shut up, then. Wat weet ik nou als vrouw zijnde
.
Mijn vingers zijn niet zo lang.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, een penis van 21 cm doet me al pijn. Laat staan 25.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja verschilt per vrouw, maargoed, helemaal erin rammen zal niet lukken met 25 nee..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zou echt eng zijn, vingers van 21 cm.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo lang.
Zou ik wel willen zien though.Ik ben bepaald niet groot, maar ik heb toch regelmatig meisjes pijn er mee gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ah, de mannen hebben er meer verstand van kennelijk. I'll shut up, then. Wat weet ik nou als vrouw zijnde
.
Schrok ik toen wel een beetje van.
Wees inhoudelijk of zeg niksquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
.
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo lang.Ditquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.
What you forget, you are gonna repeat.
Op de valreep nog de woord van het jaarquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als ze niet opgewonden zijn doet het ook pijn als je een kleintje er gewoon in ramt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben bepaald niet groot, maar ik heb toch regelmatig meisjes pijn er mee gedaan.
Schrok ik toen wel een beetje van.
Dat zeg ik ook nergens, leg me geen woorden in de mond.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.Rustig aan.![]()
Vrouwen die niet opgewonden raken bij mij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze niet opgewonden zijn doet het ook pijn als je een kleintje er gewoon in ramt.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
.
Ik lees ook aandachtig mee![]()
![]()
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, leg me geen woorden in de mond.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
De woord?quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op de valreep nog de woord van het jaar![]()
![]()
Waar slaat dat dan op?quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
VanVan eega begrijp ik ook dat de hoek waaronder bekken gekanteld staat grote invloed heeft op ehm comfort...quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.Rustig aan.![]()
Daarom date ik alleen vrouwen die klein en petite zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
Zal ook wel schelen of je een lief meisje van 1.50 bent, of een manwijf van 1.90Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whooptie-fucking-doo, wel een paar cm verschil. Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, wel een paar cm verschil. Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.
Rustig aan.![]()
Dit noemt men mierenneukerijquote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.
Problemen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?
Rustig aan.![]()
Dan is de dame in kwestie wel -heel- petitequote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit noemt men mierenneukerij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meh, ik ga morgen wel foto's maken van m'n schilderij. In het donker worden de foto's nooit mooi
. NOOIT!
Weet je pas als je het probeertquote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik ga morgen wel foto's maken van m'n schilderij. In het donker worden de foto's nooit mooi
. NOOIT!
![]()
![]()
Anyways, dit gaat nergens meer over![]()
De surprise die ik gisteren kreeg![]()
![]()
Wie zegt dat ik het niet geprobeerd hebquote:?
Nouja het leek een veronderstelling van jequote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
![]()
Als ik jou zo hoor hier date je helemaal niks.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom date ik alleen vrouwen die klein en petite zijn.Je hebt gewoon je voorkeuren.
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het leek een veronderstelling van je“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met yoshi in Super Smash Brother proberen je tegenstander te vermoorden door hem van het randje af te "eien"quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik fotografeer de schilderijen en waterkleuren van mijn schoonma altijd buiten, in daglicht. Liefst op een open plek.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yoshi eiquote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]!
![]()
Dat snap ik wel jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.![]()
![]()
Yoshiquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met yoshi in Super Smash Brother proberen je tegenstander te vermoorden door hem van het randje af te "eien"
Jaquote:![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yoshi
[..]
Ja![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!![]()
![]()
Wat zat allemaal inquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yoshi
[..]
Ja![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!?
![]()
Hehehe, true.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor hier date je helemaal niks.Je hebt gewoon je voorkeuren.
Zo zeg ik het ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoor het zo in mijn hoofd zoals yoshi het zegt....
''yoshiiiii''
quote:
Hier zijn ze vuurwerk aan het afstekenquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker warm in m'n badjas, regen en wind op de ruit.
Wasda onder die beker?quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zeg ik het ook
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier regent het horizontaal en heb ik alle ramen dicht moeten doen voor de wind... brrrProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze vuurwerk aan het afsteken.
![]()
''groot'' geld mee verdient op de middelbare school.
Rustig aan.![]()
Nu al joh?quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze vuurwerk aan het afsteken.
![]()
![]()
Verdiend.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vuurwerk![]()
''groot'' geld mee verdient op de middelbare school.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Carbid. Dat ga ik altijd even kijken, dat vind ik mooi
.
Jajoh, maar dat geknal en al dat lompe gedoe...quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiend.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.
Blijft leuk totdat het pubers worden dan gaan ze dingen opblazen wat bakken met geld kost uiteraard.
Rustig aan.![]()
Hier ook, siervuurwerk is leuk om te zien, maar geld eraan uitgeven doe ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiend.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.
Ik ben een voorstander van vuurwerk verbieden en de gemeente een mooi vuurwerk laten regelen.
Ik ook.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ook, siervuurwerk is leuk om te zien, maar geld eraan uitgeven doe ik niet.
Ik ben een voorstander van vuurwerk verbieden en de gemeente een mooi vuurwerk laten regelen.
Maar dan nog blijf ik binnen. Ik kan echt niet tegen knallende dingen
http://www.dumpert.nl/med(...)azen_caravan_op.htmlquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vond het veel te leuk dat vuurwerk toen ik klein was.
Dus ik ben niet voor verbieden, ik snap het probleem niet om het legaal te houden eigenlijk..Rustig aan.![]()
Ik wel, maar komend oud op nieuw blijf ik voor de verandering thuis. Zorgen dat de katten niets vernielen/kijken hoe ze erop reageren. Wel opstap na 12 denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan nog blijf ik binnen. Ik kan echt niet tegen knallende dingen.
Die boeren die de ruiten d'r uit bliezenquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel, maar komend oud op nieuw blijf ik voor de verandering thuis. Zorgen dat de katten niets vernielen/kijken hoe ze erop reageren. Wel opstap na 12 denk ik.
Lijkt me lastig elk jaar als je dat hebtquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.. Ik heb dat gelukkig niet. Sterkte
.
Ach, het is maar 2 dagen per jaar of zoquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor..
Alleen toen ik klein was, ging ik geen vuurpijlen gericht op mensen schieten en dat soort ongeinquote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vond het veel te leuk dat vuurwerk toen ik klein was.
Dus ik ben niet voor verbieden, ik snap het probleem niet om het legaal te houden eigenlijk..
Vorig jaar, een paar jongens die vuurpijlen horizontaal afschoten, zo over de grond.![]()
Helpen oordoppen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.Rustig aan.![]()
Eigenlijk zouden ze dat soort gasten gewoon preventief moeten oppakken, meer dan 2 getuigen? Hup bak inquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen toen ik klein was, ging ik geen vuurpijlen gericht op mensen schieten en dat soort ongein
Vorig jaar, een paar jongens die vuurpijlen horizontaal afschoten, zo over de grond.
Rustig aan.![]()
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijnquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is maar 2 dagen per jaar of zo.
![]()
En ballonnen zijn er het hele jaar door, altijd..
Nee.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Twee of drie kleine knalletjesquote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijn![]()
[..]
Nee.. Zijn wel uitzonderingen, hoor.
Als ze knappen geeft het ook iets van 155 dBSPL. Dat is incredibly loud. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijn![]()
[..]
Nee.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als wat knapt? Een rotje? Een strijker? Een carbidbus? Een mortier?quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze knappen geeft het ook iets van 155 dBSPL. Dat is incredibly loud. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowiesow Sultana.... ik houd niet van droog...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ballon.quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als wat knapt? Een rotje? Een strijker? Een carbidbus? Een mortier?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hier in Frl hebben ze leuke Carbid-aanhangersquote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als wat knapt? Een rotje? Een strijker? Een carbidbus? Een mortier?
Niet fijn vinden is wat de algemene mensen ermee heeft. Ik kan er een paniekaanval aan overhouden. Ik ben laatst nog een minuut ofzo in shocktoestand geweest, omdat er een ballon recht voor mijn gezicht knapte.quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze knappen geeft het ook iets van 155 dBSPL. Dat is incredibly loud. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.What you forget, you are gonna repeat.
Oh, ja die knappen ook best hard. Wij hebben nooit ballonnen, vind ze niet zo spannend.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoax.quote:
155db geloof ik dus geen kont van.
In een club waar je elkaar niet eens kunt verstaan is het zelfs ''maar'' 95.Rustig aan.![]()
Natte sultana dan?quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowiesow Sultana.... ik houd niet van droog...I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja, hier ook. Daarvoor ga ik echt niet naar Friesland.quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier in Frl hebben ze leuke Carbid-aanhangers“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt omdat een ballon maar een korte puls is, waarschijnlijk korter dan je oor can "capturen" qua integratietijd waardoor het zachter klinkg. En die 95 dB is natuurlijk gewogen over een langere periode en daarbij zitten daar nog wat vuile wegingen overheen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoax.
155db geloof ik dus geen kont van.
In een club waar je elkaar niet eens kunt verstaan is het zelfs ''maar'' 95.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mijn hartje elke keer dat je me afwijstquote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als wat knapt? Een rotje? Een strijker? Een carbidbus? Een mortier?![]()
![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een ballon hoort klappen in een nachtclub met harde muziek.quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
Dat komt omdat een ballon maar een korte puls is, waarschijnlijk korter dan je oor can "capturen" qua integratietijd waardoor het zachter klinkg. En die 95 dB is natuurlijk gewogen over een langere periode en daarbij zitten daar nog wat vuile wegingen overheen.
Wat bij 155 db dus wel duidelijk zou moeten zijn.
Maarja ik probeer het anders wel een keer.
Rustig aan.![]()
Ojawel.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een ballon hoort klappen in een nachtclub met harde muziek.
Wat bij 155 db dus wel duidelijk zou moeten zijn.What you forget, you are gonna repeat.
Ik denk dat je dat wel hoortquote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een ballon hoort klappen in een nachtclub met harde muziek.
Maarja ik probeer het anders wel een keer.![]()
.
Deze man weet KT, trust mequote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat komt omdat een ballon maar een korte puls is, waarschijnlijk korter dan je oor can "capturen" qua integratietijd waardoor het zachter klinkg. En die 95 dB is natuurlijk gewogen over een langere periode en daarbij zitten daar nog wat vuile wegingen overheen.![]()
![]()
Hij ontwikkelt de drivers voor hoortoestellen als ik me niet vergisquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen
Maar ik geef hem zeker geen ongelijk.![]()
![]()
Hmmm het lijkt erop of het stormen en regenen wat minder wordt....
Maar nog steeds verstoken van een vrouw-dame
Hoeveel bewegen de conussen van speakers normaal als het hard staat, zeker in het middentonenbereik? Niet zo heel veel. Bij een ballon per je een paar liter lucht in één keer de lucht in.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja ik probeer het anders wel een keer.![]()
Stel je blaast de ballon op 2 bar (absoluut) op dan krijg je een puls van ongeveer 20*log(100000/20E-6) =194 dB denk ik zo. Da's een hoop. Nu spreid de golf zich enorm snel uit en wordt het zachter maar toch. En misschien nog 6 dB ergens ervanaftrekken maargoed.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou neem d'r een mee, kan je gelijk de eerste leuke dame die vreemd kijkt een leuk verhaal vertellen en hosselenquote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Bron zegt ook 150 DB
Nu wil ik een ballon horen klappen in een club met harde muziek![]()
Truste![]()
![]()
Ik ga slapen. Wekker gaat om half 6
.
Truate allemaal.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou neem d'r een mee, kan je gelijk de eerste leuke dame die vreemd kijkt een leuk verhaal vertellen en hosselen![]()
Truste
Rustig aan.![]()
Hmmm... Mijn terpentine is op en ik zit onder de olieverf. Happy happy joy joy.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ballon is maar een puls (of eigenlijk stap), dus de totale energie verspreid over tijd is niet zo hoog. En het geluid is heel breedbandig.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Bron zegt ook 150 DB
Nu wil ik een ballon horen klappen in een club met harde muziekBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij ook trustenquote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Wekker gaat om half 6
.
Truate allemaal.
![]()
![]()
Ren and Stimpyquote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Mijn terpentine is op en ik zit onder de olieverf. Happy happy joy joy.
Daar moest ik wel aan denkenquote:.
Ik ga heet douchen.
Hef fun! Met schuim enzoquote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar moest ik wel aan denken.
Ik ga heet douchen.
Lekker! Proost!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
FoBo stiekem een beetje geupdate.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* gluurtquote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yup.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
pfff mannen.. het gaat niet om de lengte
Waarom wou je ze perse nu maken dan?quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
. NOOIT!
![]()
En wat voor een schilderij?dus![]()
Och, een beetje lange vrouw op zijn tijd.quote:
quote:
We moeten toch -een- smoes aandragen om die enorm grote auto te kunnen verantwoordenquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef Evie het volgende:
pfff mannen.. het gaat niet om de lengte
[..]
Vinnie als hij een kat was.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!
Die gaat mijn fobo in![]()
![]()
quote:
Wat een poepie is het ookquote:
Damn die jeuk is echt niet leuk.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar hoe wil je dat ik vrijdag meega?quote:
Warm ende comfortabelquote:(no pun)
En met Vin?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ben nat. Nog steeds.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warm ende comfortabel(no pun)
En met Vin?
Nou... we gaan er met de auto heen. Dus dan zou je daarin mee moetenquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat ik vrijdag meega?.
Goed heurquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warm ende comfortabel(no pun)
En met Vin?. Alleen niet kunnen slagen voor een pak
Kom eens heul rap hierquote:.
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SAVE YOURSELFquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ahh da's wel jammerquote:Op zondag 9 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou... we gaan er met de auto heen. Dus dan zou je daarin mee moeten.
[..]
Goed heur. Alleen niet kunnen slagen voor een pak
[..]
Kom eens heul rap hier.
.. Wellicht volgende keer
![]()
Ik heb alleen donderdagavond nogquote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh da's wel jammer.. Wellicht volgende keer
![]()
.
![]()
Hoe laat moet ik in Apeldoorn zijn dan?quote:Op zondag 9 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou... we gaan er met de auto heen. Dus dan zou je daarin mee moeten.
Nee, het is koud. Ik ben een uur geleden uit de trein gekomen, moest ik nog 20 minuten fietsen (met tegenwindquote:[..]
Kom eens heul rap hier.
), terwijl ik mijn woonplaats in fiets, begint het keihard te hagelen. 150 meter, zeiknat.
Oeiii! Dan hoop ik van harte dat t dan luktquote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen donderdagavond nog.
Ik ga zo wat eten pakken en dan in bed liggen met Red.quote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SAVE YOURSELF
Vrijdag? Geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik in Apeldoorn zijn dan?
[..]
Nee, het is koud. Ik ben een uur geleden uit de trein gekomen, moest ik nog 20 minuten fietsen (met tegenwind), terwijl ik mijn woonplaats in fiets, begint het keihard te hagelen. 150 meter, zeiknat.
Is donderdagavond niet een beter plan?
![]()
Meh, dat is altijd zo klote. Knuffel voor jou
Mja, anders heb ik nog wel wat achter de handquote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oeiii! Dan hoop ik van harte dat t dan lukt![]()
![]()
![]()
Hoe laat zal de gemiddelde film afgelopen zijn die om 19:30 gestart is? In een bioscoop?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ehhh... 2.30 erbij optellen denk ik...quote:Op zondag 9 december 2012 22:47 schreef fietsie het volgende:
Hoe laat zal de gemiddelde film afgelopen zijn die om 19:30 gestart is? In een bioscoop?
10 uurRustig aan.![]()
Ik moet donderdag eerst naar school om 9 uur, dan werken tot 10. Dan ben ik zo dood dat ik niet nog eens 2 uur in de trein ga zitten. Of hoever het dan ook is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag? Geen ideeIs donderdagavond niet een beter plan?
![]()
[..]
Mja, anders heb ik nog wel wat achter de hand![]()
Weet je wel hoe laat het is?
Inderdaad klote. Maar zo bed.
Altijd lekkerquote:Op zondag 9 december 2012 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga zo wat eten pakken en dan in bed liggen met Red.ga zo ook ff een filmpje opzetten denk ik
Hmm, nee dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet donderdag eerst naar school om 9 uur, dan werken tot 10. Dan ben ik zo dood dat ik niet nog eens 2 uur in de trein ga zitten. Of hoever het dan ook is.
Weet je wel hoe laat het is?
Inderdaad klote. Maar zo bed.. Ik zal het even vragen, wacht
.
![]()
Op dit soort momenten ben ik zooooooooo blij dat ik een auto hebquote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, het is koud. Ik ben een uur geleden uit de trein gekomen, moest ik nog 20 minuten fietsen (met tegenwind), terwijl ik mijn woonplaats in fiets, begint het keihard te hagelen. 150 meter, zeiknat.
Dat klinkt wel heel spannendquote:Op zondag 9 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag? Geen ideeIs donderdagavond niet een beter plan?
![]()
[..]
Mja, anders heb ik nog wel wat achter de hand![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratie, ik had het. Morgen inschilderen.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoi
[..]
Sowieso
Candy, candy, candy, I can't let u go.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Grijze pantalon, met zwart/blauw fijn geruit overhemd en witte stropdasquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel spannend![]()
Mijn ma heeft alleen die plooi uit de broekspijpen gestreken_!
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratie, ik had het. Morgen inschilderen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Zomaar, onder den doesch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratie, ik had het. Morgen inschilderen.
Wel leuke koe-met-kalfProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Serieus? Wtf? Heeft je ma nog nooit een nette broek gezien ofsoquote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grijze pantalon, met zwart/blauw fijn geruit overhemd en witte stropdas
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Wat moet je met jequote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Candy, candy, candy, I can't let u go.![]()
Words are flowing out like endless rain into a paper cup, they slither while they pass they slip away across the universeWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Thnx.quote:Ja, na het douchen he. Ik besloot dat ik maar eens moest beginnen met het schilderij dat ik in de planning heb voor m'n oma (lief mensquote:Op zondag 9 december 2012 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zomaar, onder den doesch ?
Wel leuke koe-met-kalf), dan krijgt ze hem voor kerst
.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grijze pantalon, met zwart/blauw fijn geruit overhemd en witte stropdas
![]()
Dat laatste zuigt wel
Geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Wtf? Heeft je ma nog nooit een nette broek gezien ofsoMoet denk ik naar de stomerij, maar geen idee waar die zit en of ze dat zo snel kunnen fixen
.
![]()
Heb je een beetje een fitale oma nog?quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Ja, na het douchen he. Ik besloot dat ik maar eens moest beginnen met het schilderij dat ik in de planning heb voor m'n oma (lief mens), dan krijgt ze hem voor kerst
.
Rustig aan.![]()
Moet je er zelf weer in persen, dus met strijkbout op een doek en die doek weer op je broek en dan hard drukken.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeMoet denk ik naar de stomerij, maar geen idee waar die zit en of ze dat zo snel kunnen fixen
.
Heeft ze hem er echt helemaal uitgestrekenquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeMoet denk ik naar de stomerij, maar geen idee waar die zit en of ze dat zo snel kunnen fixen
.
? Damn...
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je een beetje een fitale oma nog?. 72, maar doet nog alles op de fiets, lopend of met de auto. En sport 1 keer per week
.
Jeetje wat jongquote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ja. 72, maar doet nog alles op de fiets, lopend of met de auto. En sport 1 keer per week
.
Rustig aan.![]()
Moet je dat overlaten aan iemand die zijn kleding laat strijken?quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je er zelf weer in persen, dus met strijkbout op een doek en die doek weer op je broek en dan hard drukken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij weet echt alles. Theedoek ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je er zelf weer in persen, dus met strijkbout op een doek en die doek weer op je broek en dan hard drukken.Ja, dom mensquote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ze hem er echt helemaal uitgestreken? Damn...
[..]
Ja. 72, maar doet nog alles op de fiets, lopend of met de auto. En sport 1 keer per week
.
![]()
![]()
Weet je al welke?quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Altijd lekkerga zo ook ff een filmpje opzetten denk ik
Okequote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat kan ik me voorstellen. Ik zal het even vragen, wacht
.
Had je me niet even thuis kunnen brengen, je woont toch dichtbij.quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik zooooooooo blij dat ik een auto heb[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:. Alhoewel, ouder kan ook wel trouwens... 75 of zo. Ik kan dat nooit onthouden
.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dat overlaten aan iemand die zijn kleding laat strijken?In vervolg kan ik dat maar beter zelf doen ja
![]()
![]()
Bijvoorbeeld, en veel stoom gebruiken of eventueel bevochtigen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet echt alles. Theedoek ofzo?
[..]
Maar wat Samzz zegt moet je wel in gedachten houden.
Jong zegquote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ze hem er echt helemaal uitgestreken? Damn...
[..]
.
Trouwens, wil je mijn hele verhaal lezen als hij af is?
Is een stomerij dan niet een beter idee?quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, en veel stoom gebruiken of eventueel bevochtigen.
Maar wat Samzz zegt moet je wel in gedachten houden.![]()
![]()
quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Stomerij, daar moet ik ook nog heen..
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een stomerij dan niet een beter idee?.
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jong zeg
Trouwens, wil je mijn hele verhaal lezen als hij af is?. Maar ze kan ook 75 zijn
. Ik ben heel slecht in leeftijden onthouden.
En ja.
Sowieso Radiohead.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Radiohead![]()
Radiohead at glastonbury 2003![]()
Afgelopen maand ook nog in de Ziggo Dome.
Misschien wil je dat liever zelf doenquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik even regelen dat mijn ma die shit daarheen brengt.
?
Als die ook een persafdeling hebben . . .quote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een stomerij dan niet een beter idee?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Doeken wel nat maken!quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je er zelf weer in persen, dus met strijkbout op een doek en die doek weer op je broek en dan hard drukken."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen tijd voorquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wil je dat liever zelf doen?
.
![]()
![]()
Ik krijg hier een beetje traanoogjes van.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat moet dan maar gefixed wordenquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als die ook een persafdeling hebben . . ..
![]()
Ik luister Disney muziekquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg hier een beetje traanoogjes van..
Gisteren Looper gezien, wel een toffe film.
Ik had kaartjes moeten hebben maar dat klote bedrijf waar ik kaartjes had gekocht kwam met de melding dat het uitverkocht was op het laatste moment ofzo, vet vaag.quote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso Radiohead.Afgelopen maand ook nog in de Ziggo Dome.
Rustig aan.![]()
Alsnog jong, mijn opa is 89 oid. Kan ook 88 zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ze kan ook 75 zijn
. Ik ben heel slecht in leeftijden onthouden.
En ja.
Oke. Moet hem wel eerst afmaken, maar dat moet sowieso voor donderdag.
Gelukkig hebben we de bootlegopnamen nog.quote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had kaartjes moeten hebben maar dat klote bedrijf waar ik kaartjes had gekocht kwam met de melding dat het uitverkocht was op het laatste moment ofzo, vet vaag.
Ik heb vanmiddag Belle en het Beest gezienquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister Disney muziek.
Gisteren Looper gezien, wel een toffe film.
Dit topic gaat te snelquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mijn oma zit ook rond de 88...
Mijn andere oma ging dood op mijn 8e ofzo, beide opa's waren ook al de pijp uit... Tenminste volgens mij heeft er 1 mijn geboorte nog meegemaakt ofzo, maarja.
Heb HELEMAAL niks met mijn familie, saaie bedoeling... En naar oma gaan vind ik vervelend, heb helemaal niks met dat vrouwtje.
Rustig aan.![]()
Mijn ouders zijn ook jong, hoor. Beide onder de 50quote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog jong, mijn opa is 89 oid. Kan ook 88 zijn.
Oke. Moet hem wel eerst afmaken, maar dat moet sowieso voor donderdag..
Ahwquote:Op zondag 9 december 2012 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Belle en het Beest gezien.
Bij de tijd bedoel je? Jupquote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En, nog redelijk bijdehand of dat niet?
Vrijdag wel haar zus begraven, nu is ze de laatste over
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die van mij niet, mijn vader zit dichterbij de 60. Maar ik ben dan ook de jongste. Jij was toch de oudste?quote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook jong, hoor. Beide onder de 50.
Ja.quote:[..]
Ahw.
Ik moet nog steeds bijna huilen als het beest Belle wegstuurt.
Mijn stiefoma (het is wat met zo'n stiefpa) die is 85 ofzo. Hoe oud mijn andere opa en oma's zijn geworden weet ik niet
.
![]()
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij niet, mijn vader zit dichterbij de 60. Maar ik ben dan ook de jongste. Jij was toch de oudste?
[..]
Ja.Ik moet nog steeds bijna huilen als het beest Belle wegstuurt.
Nee niet bij de tijd, gewoon bijdehand... Als in heeft een eigen willetje en kan nog grapjes uithalen enzo.quote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij de tijd bedoel je? Jup
Vrijdag wel haar zus begraven, nu is ze de laatste over
Zo een persoon dat niet half dood is dus, ook al werkt het lichaam niet mee.Rustig aan.![]()
Wtf, ik typte net 'hobbies', mijn woordenboek vindt dat dat 'hobbits' moet zijn.
Ik gok oma rond de 77, opa's rond de 63 denk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn stiefoma (het is wat met zo'n stiefpa) die is 85 ofzo. Hoe oud mijn andere opa en oma's zijn geworden weet ik niet
.
Rustig aan.![]()
Ehm soort van tip om hobbies met hobbits te gaan vermengen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Wtf, ik typte net 'hobbies', mijn woordenboek vindt dat dat 'hobbits' moet zijn.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet halfdood, maar grapjes uithalen doet ze niet, gevoel voor humor heeft ze welquote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet bij de tijd, gewoon bijdehand... Als in heeft een eigen willetje en kan nog grapjes uithalen enzo.
Zo een persoon dat niet half dood is dus, ook al werkt het lichaam niet mee.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat een jonkies.quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok oma rond de 77, opa's rond de 63 denk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of de plaatselijke bioscoop vindt dat ik naar the Hobbit moet gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm soort van tip om hobbies met hobbits te gaan vermengen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is erg jong!quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok oma rond de 77, opa's rond de 63 denk.![]()
Ik ben sowieso in een jankstemming. Vrijdag als een idioot zitten janken bij Achtste groepers huilen niet en vandaag bij een of ander sterfgeval in een film waarvan ik de naam niet weet
.
En nu moet ik bijna huilen van een liedje. Schiet mij maar lek.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben sowieso in een jankstemming. Vrijdag als een idioot zitten janken bij Achtste groepers huilen niet en vandaag bij een of ander sterfgeval in een film waarvan ik de naam niet weet
.
En nu moet ik bijna huilen van een liedje. Schiet mij maar lek.![]()
Jouw woordenboekquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Wtf, ik typte net 'hobbies', mijn woordenboek vindt dat dat 'hobbits' moet zijn..
Altijd fijn, een man die een vrouw de ruimte geeft om te vertellen over haar emoties.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik zou niet weten waarom ik dat niet zou willen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn, een man die een vrouw de ruimte geeft om te vertellen over haar emoties.![]()
Nou, dat hoeft niet. Dank jequote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik jou ook even lek schieten dan?.
![]()
Omdat je direct over jezelf begint?quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik dat niet zou willen.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
.
En nu moet ik bijna huilen van een liedje. Schiet mij maar lek.
Achtste groepers huilen nietDe film of het boek? Bij het boek heb ik echt tranen met tuiten lopen janken. Niet normaal. Hysterisch dat ik was.
Door jouw UI moet ik constant denken aan een boek.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Gevoelige mannen zitten hier wel. Nu is het nog wachten op de troost-DM.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gelukkig, eindelijk eens iemand die niet aan mijn pener denkt bij het zien van mijn posts.quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door jouw UI moet ik constant denken aan een boek.![]()
Nu je het zegt, inderdaad. Ik wist dat ik het ergens van herkende.quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door jouw UI moet ik constant denken aan een boek.![]()
Vrijdag de film, maar het boek kan ik ook niet lezen zonder te jankenquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achtste groepers huilen nietDe film of het boek? Bij het boek heb ik echt tranen met tuiten lopen janken. Niet normaal. Hysterisch dat ik was.
.
Het is een schilderij, geen boek. Alleen in het boek dat ik bedoel word er gerefereerd naar het schilderij op vrij lugubere wijze.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, inderdaad. Ik wist dat ik het ergens van herkende.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ken het.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de film, maar het boek kan ik ook niet lezen zonder te janken.
Maar zo zijn er wel meer boeken.
Dat klopt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook huilen, huilen is soms best fijn.
Hoi Myr.
Ja, ik doelde erop dat ik het ergens van herkende. Maar ik wist niet precies meer waarvan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een schilderij, geen boek. Alleen in het boek dat ik bedoel word er gerefereerd naar het schilderij op vrij lugubere wijze.![]()
Ja, echter had ik niet verwacht dat de film zo aangrijpend zou zijn, nu nogquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken het.Maar zo zijn er wel meer boeken.
. Godver, wat een tranentrekker.
Geen idee, ik ken het via een ander werk van Magritte uit een film ("The Thomas Crown Affair").quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is een schilderij, geen boek. Alleen in het boek dat ik bedoel word er gerefereerd naar het schilderij op vrij lugubere wijze.![]()
Hoe heet dat schilderij ook alweer?quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het via een ander werk van Magritte uit een film ("The Thomas Crown Affair").[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Joah, ken ze niet, oma was ook al ten dode op haar leeftijd dus dat was niet zo erg vind ik.quote:Rustig aan.![]()
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik doelde erop dat ik het ergens van herkende. Maar ik wist niet precies meer waarvan.Ik wil de film stiekem nog steeds niet zien.quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echter had ik niet verwacht dat de film zo aangrijpend zou zijn, nu nog. Godver, wat een tranentrekker.
Kijk 'm met iemand die je kan troostenquote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Ik wil de film stiekem nog steeds niet zien..
Of mee huilt. Nu wil ik een huilfilm zien.quote:Op zondag 9 december 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk 'm met iemand die je kan troosten.
Dit is "The Man in the Bowler Hat", een andere heet "La Grande Guerre" en een soortgelijke "Son of Man".quote:Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe heet dat schilderij ook alweer?
/edit: Oh wacht, ik gebruik nu "Son of Man" dus, niet meer "The Man in the Bowler Hat"![]()
![]()
Son of man, die zocht ik.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is "The Man in the Bowler Hat", een andere heet "La Grande Guerre" en een soortgelijke "Son of Man".
/edit: Oh wacht, ik gebruik nu "Son of Man" dus, niet meer "The Man in the Bowler Hat"
Beide is ook goed jaquote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of mee huilt. Nu wil ik een huilfilm zien..
Nee.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Topiek het volgende:
Laten we het hier ook over het schip hebben, dan gaan er 2 SCs over[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Huh, je UI is toch The Man in the Bowler Hat?quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is "The Man in the Bowler Hat", een andere heet "La Grande Guerre" en een soortgelijke "Son of Man".
/edit: Oh wacht, ik gebruik nu "Son of Man" dus, niet meer "The Man in the Bowler Hat"
Oh wacht, die is met een duif.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, je UI is toch The Man in the Bowler Hat?
Dat is the man in the bowler hat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Yeah, zie edit.quote:Op zondag 9 december 2012 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is the man in the bowler hat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jammer wel, ergens. Ik kan niet terugvinden hoe oud mijn opa's en oma's waren. Mijn pa stuurt elk jaar een mailtje, maar dat is met de leeftijd die ze geworden zouden zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah, ken ze niet, oma was ook al ten dode op haar leeftijd dus dat was niet zo erg vind ik.![]()
Ik zag het ja.quote:
Dat werk van Magritte is trouwens best tof.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb meer met Dalíquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Dat werk van Magritte is trouwens best tof..
Snap ik. Maar sowieso, surrealisme.quote:Ik moet echt weer even kunst gaan kijken..
Die heb ik maanden gebruikt:quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, je UI is toch The Man in the Bowler Hat?
Oh wacht, die is met een duif.
En deze:
Decalcomania
En deze mocht niet, omdat hij te kinderachtig was:![]()
![]()
Ik wil nog steeds eens een surrealistisch schilderij maken, maar realistisch houdt me op het moment zo bezig dat ik geen tijd/zin hebquote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap ik. Maar sowieso, surrealisme.Ik moet echt weer even kunst gaan kijken..
.
Morgen beginnen met de koeien inschilderen.
Ben je zo'n kunstmeneer dan? Of gewoon omdat?quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb ik maanden gebruikt:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Decalcomania
En deze mocht niet, omdat hij te kinderachtig was:
[ afbeelding ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Naakt surrealistisch ftw.quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds eens een surrealistisch schilderij maken, maar realistisch houdt me op het moment zo bezig dat ik geen tijd/zin heb.
Morgen beginnen met de koeien inschilderen.
Mwa. Ik wil simpel beginnen. Een struisvogel met een stropdas of zo.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik wil simpel beginnen. Een struisvogel met een stropdas of zo.!
Oeh, ik ben zó benieuwd hoe oma het schilderij dat ik voor haar maak ga vinden. En natuurlijk wat de opdrachtgevers van m'n afgeronde schilderij vinden...
.
Watquote:?
Ik zag het voor me, raar beeld.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik ben zó benieuwd hoe oma het schilderij dat ik voor haar maak ga vinden. En natuurlijk wat de opdrachtgevers van m'n afgeronde schilderij vinden...
.
[..]
Wat?
Ja, klopt. Ik heb de schets gemaakt. Hij heeft de bek open en kijkt me recht aan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag het voor me, raar beeld.
Schetsen.
Totaal niet, maar Magritte is tof.quote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je zo'n kunstmeneer dan? Of gewoon omdat?![]()
Tof. Moet ik eigenlijk ook weer eens mee bezig maar geen inspiratie.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb de schets gemaakt. Hij heeft de bek open en kijkt me recht aan.
Schetsen.
Klopt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik net wel, dat heb ik gebruikt om de schets voor het schilderij van m'n oma te makenquote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof. Moet ik eigenlijk ook weer eens mee bezig maar geen inspiratie.. Ik ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg 'm morgen naar wens kleur te geven... Zin in
.
Snap ik.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik net wel, dat heb ik gebruikt om de schets voor het schilderij van m'n oma te maken. Ik ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg 'm morgen naar wens kleur te geven... Zin in
.
Samz, ben je er nog?
Snap ik, mooi liedjequote:Op maandag 10 december 2012 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word ook emotioneel van nummers nu..
Soms ben ik ook een duffe doos.quote:
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: