SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nou, KT... Ze is je 25 cm niet vergeten ondanks haar geheugen als een zeef.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik zou denk ik gillend wegrennen bij een penis van 25 cm. Dat past echt niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dat snap ik wel..quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
Nou, KT... Ze is je 25 cm niet vergeten ondanks haar geheugen als een zeef.Rustig aan.![]()
Voel je je bedreigd?quote:
Ehm.... jawel hoorquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik gillend wegrennen bij een penis van 25 cm. Dat past echt niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, een penis van 21 cm doet me al pijn. Laat staan 25.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Biologisch gezien past een baby ook wel,quote:Flink scheuren maarja
Nou vooruit, het past niet.
Maar het lijkt mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?Rustig aan.![]()
Ik heb het over de lengte, niet over de breedte. Een vrouw is zo'n 14 cm diep of zo, met een penis van 25 knal je de baarmoeder door.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biologisch gezien past een baby ook wel,Flink scheuren maarja
Nou vooruit, het past niet. en lijtk mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?
Dat dusquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou vooruit, het past niet.
Maar het lijkt mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jonge, minder nadenken jij. Mijn gemiddelde lengte penis deed al pijn in sommige standjesquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en lijtk mij dat het om de omtrek gaat en niet zozeer hoe lang die is.?
. Vrouwen zijn niet gemaakt op te lange jodokussen
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Vanaf de buik! Waar kom jij op uit?quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?
Hangt natuurlijk ook nog af van de afstand die je moet overbruggen om "binnen te komen". Bij een magere dame zal dat vast grote invloed hebben op hoeveel penislengte fijn is....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Buikwand...?quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?Rustig aan.![]()
Mja verschilt per vrouw, maargoed, helemaal erin rammen zal niet lukken met 25 nee..quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over de lengte, niet over de breedte. Een vrouw is zo'n 14 cm diep of zo, met een penis van 25 knal je de baarmoeder door.
Rustig aan.![]()
Sinosquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf welk punt moet je beginnen als je een penis opmeet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, de mannen hebben er meer verstand van kennelijk. I'll shut up, then. Wat weet ik nou als vrouw zijnde
.
Mijn vingers zijn niet zo lang.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, een penis van 21 cm doet me al pijn. Laat staan 25.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja verschilt per vrouw, maargoed, helemaal erin rammen zal niet lukken met 25 nee..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zou echt eng zijn, vingers van 21 cm.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo lang.
Zou ik wel willen zien though.Ik ben bepaald niet groot, maar ik heb toch regelmatig meisjes pijn er mee gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ah, de mannen hebben er meer verstand van kennelijk. I'll shut up, then. Wat weet ik nou als vrouw zijnde
.
Schrok ik toen wel een beetje van.
Wees inhoudelijk of zeg niksquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
.
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn niet zo lang.Ditquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.
What you forget, you are gonna repeat.
Op de valreep nog de woord van het jaarquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als ze niet opgewonden zijn doet het ook pijn als je een kleintje er gewoon in ramt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben bepaald niet groot, maar ik heb toch regelmatig meisjes pijn er mee gedaan.
Schrok ik toen wel een beetje van.
Dat zeg ik ook nergens, leg me geen woorden in de mond.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Geen enkele vrouw is 25 cm diep, de een kan het wat makkelijker hebben dan de ander. En ik ben niet kleinzerig, maar baarmoederbeuken is niet mijn favoriete bezigheid in bed.Rustig aan.![]()
Vrouwen die niet opgewonden raken bij mij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze niet opgewonden zijn doet het ook pijn als je een kleintje er gewoon in ramt.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
.
Ik lees ook aandachtig mee![]()
![]()
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, leg me geen woorden in de mond.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
De woord?quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op de valreep nog de woord van het jaar![]()
![]()
Waar slaat dat dan op?quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
VanVan eega begrijp ik ook dat de hoek waaronder bekken gekanteld staat grote invloed heeft op ehm comfort...quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: Verschilt per vrouw. Het verschilt wat ze kunnen hebben, diepte is wel ongeveer gelijk, he.Rustig aan.![]()
Daarom date ik alleen vrouwen die klein en petite zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
Zal ook wel schelen of je een lief meisje van 1.50 bent, of een manwijf van 1.90Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whooptie-fucking-doo, wel een paar cm verschil. Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, wel een paar cm verschil. Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.
Rustig aan.![]()
Dit noemt men mierenneukerijquote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het verschil in diepte. Het zal allemaal rond de 14-15 cm zitten, maar het is wel degelijk verschillend. Uiteraard spreken we dan niet over enorme verschillen.
Problemen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon niets meer zeggen ?
Rustig aan.![]()
Dan is de dame in kwestie wel -heel- petitequote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit noemt men mierenneukerij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meh, ik ga morgen wel foto's maken van m'n schilderij. In het donker worden de foto's nooit mooi
. NOOIT!
Weet je pas als je het probeertquote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik ga morgen wel foto's maken van m'n schilderij. In het donker worden de foto's nooit mooi
. NOOIT!
![]()
![]()
Anyways, dit gaat nergens meer over![]()
De surprise die ik gisteren kreeg![]()
![]()
Wie zegt dat ik het niet geprobeerd hebquote:?
Nouja het leek een veronderstelling van jequote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
![]()
Als ik jou zo hoor hier date je helemaal niks.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom date ik alleen vrouwen die klein en petite zijn.Je hebt gewoon je voorkeuren.
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het leek een veronderstelling van je“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met yoshi in Super Smash Brother proberen je tegenstander te vermoorden door hem van het randje af te "eien"quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik fotografeer de schilderijen en waterkleuren van mijn schoonma altijd buiten, in daglicht. Liefst op een open plek.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yoshi eiquote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]!
![]()
Dat snap ik wel jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval klopt het. Kleuren op een schilderij of tekening zijn altijd het beste in daglicht.![]()
![]()
Yoshiquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met yoshi in Super Smash Brother proberen je tegenstander te vermoorden door hem van het randje af te "eien"
Jaquote:![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yoshi
[..]
Ja![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!![]()
![]()
Wat zat allemaal inquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yoshi
[..]
Ja![]()
Komt naast mijn megayoshi te staan. Lijkt het net alsof 'ie een ei heeft gelegd!?
![]()
Hehehe, true.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor hier date je helemaal niks.Je hebt gewoon je voorkeuren.
Zo zeg ik het ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoor het zo in mijn hoofd zoals yoshi het zegt....
''yoshiiiii''
quote:
Hier zijn ze vuurwerk aan het afstekenquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker warm in m'n badjas, regen en wind op de ruit.
Wasda onder die beker?quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zeg ik het ook
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier regent het horizontaal en heb ik alle ramen dicht moeten doen voor de wind... brrrProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze vuurwerk aan het afsteken.
![]()
''groot'' geld mee verdient op de middelbare school.
Rustig aan.![]()
Nu al joh?quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze vuurwerk aan het afsteken.
![]()
![]()
Verdiend.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vuurwerk![]()
''groot'' geld mee verdient op de middelbare school.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Carbid. Dat ga ik altijd even kijken, dat vind ik mooi
.
Jajoh, maar dat geknal en al dat lompe gedoe...quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiend.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.
Blijft leuk totdat het pubers worden dan gaan ze dingen opblazen wat bakken met geld kost uiteraard.
Rustig aan.![]()
Hier ook, siervuurwerk is leuk om te zien, maar geld eraan uitgeven doe ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiend.
Ik heb er weinig mee, siervuurwerk vind ik leuk om te zien, zelf koop ik het nooit.
Ik ben een voorstander van vuurwerk verbieden en de gemeente een mooi vuurwerk laten regelen.
Ik ook.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ook, siervuurwerk is leuk om te zien, maar geld eraan uitgeven doe ik niet.
Ik ben een voorstander van vuurwerk verbieden en de gemeente een mooi vuurwerk laten regelen.
Maar dan nog blijf ik binnen. Ik kan echt niet tegen knallende dingen
http://www.dumpert.nl/med(...)azen_caravan_op.htmlquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vond het veel te leuk dat vuurwerk toen ik klein was.
Dus ik ben niet voor verbieden, ik snap het probleem niet om het legaal te houden eigenlijk..Rustig aan.![]()
Ik wel, maar komend oud op nieuw blijf ik voor de verandering thuis. Zorgen dat de katten niets vernielen/kijken hoe ze erop reageren. Wel opstap na 12 denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan nog blijf ik binnen. Ik kan echt niet tegen knallende dingen.
Die boeren die de ruiten d'r uit bliezenquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel, maar komend oud op nieuw blijf ik voor de verandering thuis. Zorgen dat de katten niets vernielen/kijken hoe ze erop reageren. Wel opstap na 12 denk ik.
Lijkt me lastig elk jaar als je dat hebtquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.. Ik heb dat gelukkig niet. Sterkte
.
Ach, het is maar 2 dagen per jaar of zoquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor..
Alleen toen ik klein was, ging ik geen vuurpijlen gericht op mensen schieten en dat soort ongeinquote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vond het veel te leuk dat vuurwerk toen ik klein was.
Dus ik ben niet voor verbieden, ik snap het probleem niet om het legaal te houden eigenlijk..
Vorig jaar, een paar jongens die vuurpijlen horizontaal afschoten, zo over de grond.![]()
Helpen oordoppen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kan gewoon echt een paniekaanval krijgen van dingen die knallen. Ballonnen ben ik ook echt panisch voor.Rustig aan.![]()
Eigenlijk zouden ze dat soort gasten gewoon preventief moeten oppakken, meer dan 2 getuigen? Hup bak inquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen toen ik klein was, ging ik geen vuurpijlen gericht op mensen schieten en dat soort ongein
Vorig jaar, een paar jongens die vuurpijlen horizontaal afschoten, zo over de grond.
Rustig aan.![]()
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijnquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is maar 2 dagen per jaar of zo.
![]()
En ballonnen zijn er het hele jaar door, altijd..
Nee.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Twee of drie kleine knalletjesquote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijn![]()
[..]
Nee.. Zijn wel uitzonderingen, hoor.
Als ze knappen geeft het ook iets van 155 dBSPL. Dat is incredibly loud. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Je zegt net zelf dat ze alweer bezig zijn![]()
[..]
Nee.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als wat knapt? Een rotje? Een strijker? Een carbidbus? Een mortier?quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze knappen geeft het ook iets van 155 dBSPL. Dat is incredibly loud. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: