quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Dat mocht toen ook wel ja. In mijn ogen de beste van het seizoen.
Dat zei je eerst nietquote:
*honkhonk*quote:
bij de buren is alles goedkoperquote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Waarom kost stemmen in NL 90 cent en kunnen de Belgen stemmen voor 75 cent?
Vita en Fredjequote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef leilab het volgende:
Wie danste dit seizoen nou ook alweer op Let Her Go?
Die stagiaires van INHolland ook. Allemaal prutsers. Lijkt wel dat RTL alleen maar van die nietsnutten inhuren. TUDB werd ook verprutst door die simpele figuren. Spelen met knopjes, draaien aan wieltjes etc.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Pheno het volgende:
Stop eens met draaien van die cAMERA HONDENLUL.
Dat vroeg ik vorige week ook al. geen idee. Fraude!quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Ah, niet gezien. Bijzonder wel..quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vorige week ook al. geen idee. Fraude!
heb je gestemd?quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Kanequote:
Mje valt toch wel mee? Als je bij een dansgezelschap zit duren voorstellingen ook rond de 2u meestal. Natuurlijk sta je niet constant op het podium, maar je moet wel warm blijven en alles die urenquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten wel ziek veel dansen deze week eigenlijk... dat er geen ernstige blessures vallen is een wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |