Vanmorgen ging de fittest wel goed. Sommige dingen kan ik helemaal niet goed, zoals de suicide jumps en de push-up jacks, pfff. Maar ik kon wel 68 low plank obliques?? En bij de switch kicks raakte ik steeds de tel kwijtquote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! M'n kuiten!En of het heel verstandig is om die fit-test vandaag weer te doen weet ik niet. Maar ik wil het eigenlijk vanaf het begin gewoon goed doen..
Jep. Morgen weer verder met de volgendequote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt je doorzettingsvermogen om de hoek kijken.
Ik ga over een week of 2 beginnen. En ik ga ook 100% dat voedselschema volgen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jep. Morgen weer verder met de volgende
Zou gewoon even wachten tot je kuiten het weer aankunnen, straks scheurt er iets, dat wil je ook niet. Even lekker laten genezen en weer voor de volle 100% gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! M'n kuiten!En of het heel verstandig is om die fit-test vandaag weer te doen weet ik niet. Maar ik wil het eigenlijk vanaf het begin gewoon goed doen..
Ik heb het toch gedaanquote:Op maandag 29 april 2013 21:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zou gewoon even wachten tot je kuiten het weer aankunnen, straks scheurt er iets, dat wil je ook niet. Even lekker laten genezen en weer voor de volle 100% gaan.
Noten zijn niet echt 'aparte' dingen. En ook heel goed houdbaar. Probeer ook veel te variëren, dat is ook beter vol te houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:43 schreef carebaer het volgende:
Ik wil insanity ook graag gaan proberen. Maar dan wil ik ook het maximale er uit halen en op mijn voeding gaan letten en shakes gebruiken. Hier kies ik voor omdat ik twee jaar geleden in de sportschool heb getraind (fanatiek), maar toendertijd niks extra's deed qua eten en zo dus het idee kreeg dat ik niet het maximale er uit haalde. Uiteindelijk is mijn doel mijn 'bierbuik' weg te werken en hopelijk ook nog wat spieren kweken. Vervolgens willen ik uiteindelijk misschien weer de sportschool in, op zijn vroegst vanaf september. (Maar pas zodra ik mijn voedingspatroon onder controle heb, tot die tijd zie ik insanity als aanloop)
Ik ben er achter gekomen dat ik om en nabij de 2600 kcal binnen moet krijgen per dag tijdens de insanity trainingen. Voor zover ik weet is het het beste om dit te verdelen over 5 maaltijden van 400-500 kcal per stuk en dan de rest aan te vullen met 'tussendoortjes'.
Maar wat is nou mijn probleem? Ik heb geen idee wat ik moet eten en hoe ik de maaltijden moet samenstellen. In dat boekje van insanity las ik verschillende recepten, maar daar gaan ingrediënten in zoals bijv. noten en weet ik veel wat voor 'aparte' dingen. Ik wil mijn maaltijden liever wat normaler houden, dus brood, kwark, brinta, cruesli, fruit etc. eten, maar niet de kleine frutsels zoals noten dus.
Ik ben nu op zoek hoe ik mijn maaltijden het beste kan invullen. Ik vul de maaltijden als volgt in:
- ontbijt rond 8.00 uur
- tussendoor maaltijd rond 10.30 uur
- middageten rond 13.00 uur
- tussendoor maaltijd rond 15.30 uur
- avondeten rond 18.00 uur (wat ik dan eet hangt af van mijn huisgenoten)
- in de avond kan het eventuele tekort aan kcal aanvullen met extra's
Wat moet ik naast de 2600 kcal nog meer binnenkrijgen? Hoewel eiwitten bijv? Wanneer gebruik je allemaal shakes en wat voor shakes? En wat is naast kcal en eiwitten nog meer belangrijk?
Waar koop je die meuk?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:25 schreef hilversum1981 het volgende:
Ik neem na elke insanity training een eiwit shake. Voor het snellere herstel van de spieren omdat je 6 dagen per week aan de bak moet...
Who gives à fuck About gewicht. Als jij er strakker uitziet, dan werkt het tochquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Mister123 het volgende:
Hoort het gewicht trouwens niet eens te binnen... Ik zit nu bijna in mijn 4e week, maar er gaat nauwelijk gewicht af. Wel centimeters hoor, en alles wordt echt straker, slanker, etc. Dus aan kleding en in de spiegel zie ik t wel, maar het gewicht wil maar niet naar beneden... En dat terwijl ik toch behoorlijk wat overgewicht heb.
Hoe kan dat??
Is onzin als je gewoon een Jan Modaal bent die wat wil afvallen met 'Insanity'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:25 schreef hilversum1981 het volgende:
Ik neem na elke insanity training een eiwit shake. Voor het snellere herstel van de spieren omdat je 6 dagen per week aan de bak moet...
Door de opbouw van spieren misschien?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Mister123 het volgende:
Hoort het gewicht trouwens niet eens te binnen... Ik zit nu bijna in mijn 4e week, maar er gaat nauwelijk gewicht af. Wel centimeters hoor, en alles wordt echt straker, slanker, etc. Dus aan kleding en in de spiegel zie ik t wel, maar het gewicht wil maar niet naar beneden... En dat terwijl ik toch behoorlijk wat overgewicht heb.
Hoe kan dat??
Kan dat met Insanity?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:36 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Door de opbouw van spieren misschien?
Ik doe zelf niet aan insanity en weet ook niet precies wat het inhoudt, maar ik neem aan dat als je overgewicht hebt, je ook niet veel spieren hebt. Bij elke vorm van sport zal je dan toch wel wat spieren opbouwen?quote:
Niemand een idee?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind dat Engelse voedingschema maar ruk
Je zit met allerlei omrekeningsfactoren omdat die Amerikanen vertikken het metrische stelsel te gebruiken
Oz. Tablespoon cup etc schijtziek word je ervan
Is er ook een Nederlandse variant ergens te vinden?
Iedereen heeft een ander beginpunt. Als je al een normaal gewicht hebt en daarnaast een aardige conditie heb, boek je minder resultaat dan wanneer je begint met wat overtollig gewicht en een mindere conditie. Bij mij zijn er ook geen centimeters of gewicht afgegaan maar ik heb wel degelijk meer kracht/uithoudingsvermogen gekregen. Echter kan je met zat andere fitness programma's of gewoon fitness resultaat boeken. Het programma is zeker niet heilig en je moet je ook zeker niet laten verleiden door de knappe modellen in de video's.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef Mister123 het volgende:
Ik blijf t toch raar vinden dan sommige na 2 of 3 weken zeggen: wat een resultaat, niet te geloven. En dan andere weer zeggen: Tja, conditie gaat wel vooruit maar verder...
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Isabella. het volgende:
kan het kwaad voor m'n knieën om zonder schoenen de work-out te doen? Eventueel met een yogamatje onder me ofzo?
Ik heb iig wel genoeg water gedronken haha de 1,5 liter fles is bijna leeg en dit was pas de fittest..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef hilversum1981 het volgende:
Ja, dat kan wel kwaad. Als je de inleidende video bekeken hebt, wordt daar juist gezegd: draag goeie schoenen en drink genoeg water!!
Je moet een hoop springen en daarbij heb je goede ondersteuning nodig.
Je moet wel blijven genieten, Hank.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef fathank het volgende:
En na die 60 dagen duik je weer op de bank met een zak chips?
Het moet tenslotte wel leuk blijven.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef hilversum1981 het volgende:
Ja, dat kan wel kwaad. Als je de inleidende video bekeken hebt, wordt daar juist gezegd: draag goeie schoenen en drink genoeg water!!
Je moet een hoop springen en daarbij heb je goede ondersteuning nodig.
Ik wens je succes zonder schoenen. Ik vrees dat je, door t gebrek aan demping, na 10 minuten al hoofdpijn hebt... En anders krijg je zeker last van je gewrichten...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef HansWurst het volgende:
Uiteraard kun je dit ook zonder schoenen doen. Wel opletten dat je tijdens de sprongen enzo niet op je hakken landt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |