Lijkt me wel grappig op zich. Alleen weet ik echt niet of Momo een beetje leuk is voor modelfoto's. Ze doet nooit wat je wil en heeft een raar bekkiequote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef RVanW het volgende:
Hallo,
Voor de fotoshoot van mijn afstudeercollectie ben ik op zoek naar een Sphynx kat om mee te fotograferen. De kat zal samen met het mannelijke model op de foto staan. De shoot vindt plaats op zaterdag18 mei. Zou je het leuk vinden als jouw kat hier aan mee doet en daardoor hele mooie professionele foto's krijgt? Laat het dan weten.
Mailen kan naar: info@roosvanwoudenberg.com
Vanuit Zeeland ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Vanaf Zeewolde is Den Haag te ver om nog leuk te zijn voor de katten, sorry
Wat een schattige foto, ze kijkt echt genietend naar dat warme vuur.quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren was het een prachtdag, en we hebben tot laat bij de vuurkorf gezeten. Tot grote vreugde van Momo
[ link | afbeelding ]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, ik heb toch iemand in mijn eigen omgeving gevonden!Gelukkig! Vond het toch geen fijn idee om Sushi naar een pension te brengen waar ze mogelijk ongezien te lang in de zon zou zitten o.i.d....
Nou, ik ben ook op zoek... Maar dan wel naar iemand die een weekje in ons huis wil....quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!
Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio
Leuk, goed om te weten!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!
Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio
GMTAquote:Op zondag 28 april 2013 17:38 schreef Turbomuis het volgende:
Die van Spot in de sauna, geweldig, hoe relaxt kan het worden
Mooie beesten hoor, zo'n donkere komt er hier ook nog wel 's heb ik zo 't idee
Standaard hier. Vooral Rani doet dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Ordos20 het volgende:
Nou
iemand ook dat de sphynx zich als een papegaai gedraagt en op je schouder blijft zitten, ook al loop je lekker door de kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |