Wat kleurt ze mooi bij de random reader zoquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wat kleurt ze mooi bij de random reader zo
Momo is zacht en warm, net een perzik die in de zon heeft gelegen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef miek221 het volgende:
Mijn siamees is al een ontzettende warmte zoeker. Onder het dekbed, altijd krap tegen me aan liggen. Als ik zo de foto's hier zie, zijn sphynxen nog veel erger daarin. Voelen ze ook warm aan?
Ik heb ooit eens een naaktrat gehad, maar die voelde altijd een beetje, ehm, viezig, maar jullie katten zien er best zacht en aaibaar uit. Ik hou van zwaar aanhankelijke katjes, mijn siamees mag van mij namelijk nog veel aanhankelijker en kroeleriger..
We wonen in Eindhovenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef miek221 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodWaar wonen jij/jullie en de katjes?
Vriendlief is lastig over te halen, maar mochten we in de toekomst ruimte hebben, en hij heeft ze een keer mogen ontmoeten, wie weet
Bad vindt ze vre-se-lijk. Dus ik heb van die wegwerpbabywashandjes. Ze neemt het me niet in dank af, maar op die manier hou ik het krasloosquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef miek221 het volgende:
Apart, dat ze zo aanvoelen. Ik heb een keer een filmpje gezien van een Sphynx in bad, spetterend met de pootjes.Genieten ze hier dan ook van? Want hoewel ik sommige van mijn katten kan wassen, is het bij sommige vragen om problemen, of eigenlijk wonden, als ik ze in bad zou doen.
Een perzik in de zon, dat voelt wel apart maar ook oke denk ik zo. En dat afgeven, is dat net zoiets als ik een dag fiks heb gezweet, en over mijn arm wrijf, van die zwartige schilfertjes?
Ik woon vlakbij de efteling, dus dan is eindhoven nog goed te doen. Ik zal vragen aan vriend of hij mee wilt gaan, hij is nooit zo van de forumcontacten, maar anders is er altijd nog ov. Vind het in ieder geval erg tof dat je het aanbied. Ik ga er eens over nadenken, ik ben meestal te verlegen om zomaar bij wildvreemde langs te gaan, helemaal "alleen maar" voor een katje te zien
Ssssst, houd de schijn nu even op...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Ordos20 het volgende:
Weet je dat wel heel erg zeker, dat van mij en niet bijten?
Ja inderdaad! Altijd ook onder de deken willen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mensen die onze sphynxen aaien noemen het altijd zeemlappen. Maar wel lekker warm! Alleen hun pootjes en staart kunnen steenkoud zijn, vooral als jij lekker warm op bed ligt en ze over je heenlopenals ze even liggen te slapen worden ze ook slaapwarm, heerlijk. Iedere kat is uniek maar gemiddeld gezien is de sphynx wel heel aanhankelijk. Ik kan vrijwel nergens gaan zitten zonder dat de heren in de buurt zijn, en als ik een dekentje heb willen ze er altijd onder.
Het vies worden scheelt ook per kat. Spot wordt wel wat viezer, maar budgie heb ik al maanden niet gewassen en die geeft echt niet af. Spot kan ook meer zweten, hij is dan echt plakkerig.
Enige dat sowieso af te raden is met sphynxen is wit beddengoed, of andere witte stoffen bekleding ergens in huis!
Eigenlijk wat de rest allemaal zegtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef miek221 het volgende:
Rambo, mijn siamees (een jaar of anderhalf nog een topic hierover geopend) is, mede omdat hij hier met een trauma kwam, ontzettend klef naar mij. Ook overal zijn waar ik ben. De koude pootjes komen me ook erg bekend voor, en in bed is het net een kruik. Hij zorgt ontzettend over Saartje, die een week voor hem hier kwam, maar het liefste wilt hij met alle katjes bevriend zijn.
Klinkt allemaal erg leuk en gezellig, zo'n blote poes.Sowieso vind ik de verhalen erg leuk, en prachtige foto's. Ik hou van die boze blikken die ze kunnen hebben.
En dan ga ik nu toch een keer zeggen, ik vind alle namen hier tof verzonnen, maar ik vind die van Flappe du Pomme toch wel echt geweldig en toepasselijk. Sushi..en was Scampi ook van jou? Ook zo'n grappige naam.
ja, ik lurk al een klein poosje mee en heb alle topics gelezen![]()
Turbomuis, ik ga je binnenkort een berichtje sturen als ik of wij een keertje langskomenen verder blijf ik hier lekker meelurken. En af en toe eens uit die modus komen
O? Waarom dacht ik dan dat je in Breda woont? Vaag...quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Eigenlijk wat de rest allemaal zegt, heb ik weinig aan toe te voegen! Sushi geeft ook nauwelijks af, pas als ze heel lang (dagen) op dezelfde plek heeft gelegen zie je wel eens een klein bruin vlekje, alsof er zand op heeft gelegen zeg maar.
Leuk dat je alles gelezen hebt! Scampi was inderdaad ook van mij! Vind de naam zelf ook leuk. Oh en ik woon ook in Eindhoven, dus als je nog een deurtje verder wil...
Daar woonde ik ten tijde van Scampiquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
O? Waarom dacht ik dan dat je in Breda woont? Vaag...
(Waar ergens dan? Nu word ik nieuwsgierig heur!)
A, vandaar! Dan heb ik de update ff gemistquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Daar woonde ik ten tijde van Scampi
In Stratum! Jij?
Oud Strijp vind ik ook gaaf hoor! Ken het stadsdeel verder niet heel goed maar als ik er doorheen rijd vind ik het altijd wel sfeervol hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
A, vandaar! Dan heb ik de update ff gemist
Ik woon in Strijp.
Stratum is wel mooier though
Het stuk Strijp binnen de ring is inderdaad wel mooi. Maar ik woon net buiten de ring, in die gigawijk die ooit door Philips uit de grond is gestamptquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oud Strijp vind ik ook gaaf hoor! Ken het stadsdeel verder niet heel goed maar als ik er doorheen rijd vind ik het altijd wel sfeervol hoor!
Maar ben idd ook erg blij met Stratum
Goede vraagquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha, sphynx meeting! Waarom moet ik alleen weer in die ellendige flevopolder wonen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |