quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:09 schreef Ordos20 het volgende:
Die foto op die stoel, helemaal ingepakt en zo'n blik van "aaaaaahhhhhhhhhhhhh relax", meesterlijk!
Raar is dat, heeft Momo net een half uur in de zon gelegen buiten, gaat ze naar binnen, lekker in bed liggen, want het is koud.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]Je kunt jezelf er ook helemaal mee identificeren
Behalve met dit weer...maar daar lijken sphynxen zich niks van aan te trekken
Nee, doe ik niet. Wel bij de andere (harige) katten. Volgens mij hebben sphynxen geen vlooien, omdat die beesten er niks aan vinden op een sphynx. Lijkt me...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef vencodark het volgende:
Beschermen jullie je sphynxen ook tegen vlooien? En met wat dan? Wij deden dat vorig jaar wel met gewone pipetjes, dat ging prima. Nu ging ik dat weer doen omdat ik vlooien had meegenomen van mijn ouders' katten.
Spul gekocht bij de Aldi, want kwam het tegen, en daar konden ze blijkbaar niet tegen. Raja begon te kwijlen/schuimbekken en Xena heeft nu een 'brandplek' tussen haar schouders.![]()
Vorig hadden ze er wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Wel bij de andere (harige) katten. Volgens mij hebben sphynxen geen vlooien, omdat die beesten er niks aan vinden op een sphynx. Lijkt me...
A okee. Lastig... ik heb bij Momo 1 keer een vlo rond zien lopen, maar die heb ik snel geëlimineerd. Verder nooit. Nu moet ik zeggen dat de andere katten er volgens mij ook niet vaak last van hebben (*afkloppen).quote:
Ahhh, lekker uitgestrektquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Ordos20 het volgende:
Dus dan is het lekker warm onder het afdakje (32 graden of meer), en ja, dat is natuurlijk beter dan binnen waar het koel is.
[ afbeelding ]
Note erbij: op zichzelf heb ik haar nog bijna nooit zo zien liggen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |