abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120119008
Gewoon niemand die een nieuwe opent he :')
* Verwijderd *
pi_120119101
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?

OT: vertrouwen in de komende 2 thuiswedstrijden. :)

Al wordt het tegen ADO lastig genoeg, ik geloof dat zij pas 1 uitwedstrijd hebben verloren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120119163
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.

Moet wel eerlijk zeggen dat PSV waarschijnlijk te hoog gegrepen is. Die winnen zo makkelijk thuis. Positief is dan wel weer dat die 3 lastige uitwedstrijden krijgen in het 2e deel en uit zijn ze veel zwakker dan thuis.
pi_120119185
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?

OT: vertrouwen in de komende 2 thuiswedstrijden. :)

Al wordt het tegen ADO lastig genoeg, ik geloof dat zij pas 1 uitwedstrijd hebben verloren.
Ja denk het wel, behalve wanneer: Jood, Lampie, of de kromme.
* Verwijderd *
  zondag 9 december 2012 @ 19:51:26 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120119204
Dat gedrag had Manu trouwens al in de F-jes, Tomatenboer.

Is ook vaak genoeg om disciplinaire redenen geschorst geweest in de jeugd.

Daarom ook Manutelli.

Alhoewel ik hem zelf niet eens zo heel bijzonder vind.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120119509
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
Dat gedrag had Manu trouwens al in de F-jes, Tomatenboer.

Is ook vaak genoeg om disciplinaire redenen geschorst geweest in de jeugd.

Daarom ook Manutelli.

Alhoewel ik hem zelf niet eens zo heel bijzonder vind.
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.

Wel een hoop jeugd die dergelijk arrogant gedrag vertoont trouwens.

Al zei oa Kapiteintje in het vorige topic al dat dat tegenwoordig gebruikelijk is onder de jeugd. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 9 december 2012 @ 20:04:31 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120119852
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef jakees het volgende:
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.
Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.
  zondag 9 december 2012 @ 20:06:50 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120119991
Gewoon een puntje ingelopen op Twente en Vitesse. Die zie ik meer als concurrentie dan PSV en Ajax eerlijk gezegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120120069
Als de bekerwinnaar bij de eerste 4 eindigt, is plek 5 dan genoeg voor europees voetbal?
pi_120120143
quote:
16s.gif Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon een puntje ingelopen op Twente en Vitesse. Die zie ik meer als concurrentie dan PSV en Ajax eerlijk gezegd.
Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.
  zondag 9 december 2012 @ 20:10:39 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120120190
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.
Psv is nirmaal ook drie keer niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120120319
Nelom vond dat hij het aardig had gedaan en een zeventje verdiende? :') :') :') :') :') :') :')
Immers vandaag ook weer slecht, veel ballen dom ingeleverd en paar keer uitgegleden :N
Janmaat facking dom :N

Mogen echt blij zijn met een punt :Y
pi_120120421
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.
hmm ja, misschien moeten we een eigen forum oprichten.
* Verwijderd *
pi_120120443
Na het zien van de samenvatting ben ik ook tevreden met een punt. Veel kansen weggegeven en zelf weinig kansen gehad. Ik weet niet wat De Vrij denkt maar die is ook gewoon nog niet klaar voor een stap hogerop. Veel slordig balverlies vandaag.
  zondag 9 december 2012 @ 20:17:16 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_120120539
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Maastoren het volgende:
Ik weet niet wat De Vrij denkt maar die is ook gewoon nog niet klaar voor een stap hogerop.
Gelukkig ziet hij dat zelf ook in. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120120593
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.

Wel een hoop jeugd die dergelijk arrogant gedrag vertoont trouwens.

Al zei oa Kapiteintje in het vorige topic al dat dat tegenwoordig gebruikelijk is onder de jeugd. :P
Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
pi_120120646
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
Weer dit gezeur? :') Laat die gasten lekker blij zijn man als ze scoren.
pi_120120688
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vond hem vandaag wel prima spelen maar geen sympathiek figuur nee. Toch zie je het tegenwoordig bijna altijd dat iemand alleen gaat staan juichen als eerste reactie. Ik hou ook meer uitzinnige vreugde gevierd in een groep.
pi_120120797
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weer dit gezeur? :') Laat die gasten lekker blij zijn man als ze scoren.
Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?

Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 20:23:29 ]
pi_120120963
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?

Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen. ^O^
Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?
  zondag 9 december 2012 @ 20:26:25 #22
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120121026
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mee eens
pi_120121077
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?
Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?
pi_120121180
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?
Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
pi_120121286
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.
pi_120121290
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nogmaals, welk punt wil je nu precies maken? Dat mij dat niet mag opvallen en dat ik er geen mening over mag hebben? Dude, please..het is een topic over Feyenoord. :')
pi_120121302
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.
Dit dus.
pi_120121313
Het is wel opvallend dat bij alle clubs betere corners worden genomen als bij Feyenoord. Er gingen natuurlijk wel fouten aan vooraf bij Feyenoord maar het zijn ook wel lastige corners om te verdedigen. Keihard op goede hoogte even voorbij de eerste paal zijn de goede corners. Daar moet je als Feyenoord zijnde ook je beste koppers neerzetten (Pelle of Matthijsen).
pi_120121325
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ging er al eerder over, maar ik zal er voortaan niet meer op reageren als het over zulke dingen gaat.
Terug naar Feyenoord I guess.
  zondag 9 december 2012 @ 20:32:03 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120121381
Volgens Janmaat is er vier weken geleden overgegaan op zoneverdedigen. Het werpt nog niet echt zijn vruchten af :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120121456
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ging er al eerder over, maar ik zal er voortaan niet meer op reageren als het over zulke dingen gaat.
Terug naar Feyenoord I guess.
Wat mij betreft mag en kan het best over dergelijke (rand)zaken gaan. Het bepaald namelijk mede de houding in het veld, zo valt mij soms ook de nonchalante houding van Immers op, en kan ik me bijvoorbeeld vandaag weer ergeren aan het feit dat Immers vanmiddag met een lachend gezicht van 't veld stapt na een teleurstellende prestatie en terwijl ik nog met de pest in m'n lijf zit. Al weet ik best dat ik daar overgevoelig op reageer. :')
pi_120121518
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Volgens Janmaat is er vier weken geleden overgegaan op zoneverdedigen. Het werpt nog niet echt zijn vruchten af :')
De voorgaande 3 wedstrijden gingen toch prima? Lamprou heeft toen gelukkig nauwelijks wat te doen gehad. Alleen de dode spelmomenten blijven kansloos inderdaad.
pi_120121542
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
de 3 wedstrijden hiervoor de nul gehouden, valt wel mee dus
* Verwijderd *
  zondag 9 december 2012 @ 20:35:22 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120121568
Zoneverdedigen bij corners doelde hij op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120121608
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Ah op die manier. :P

Nee, mandekking lijkt me veel verstandiger. Lijkt me ook makkelijker te verdedigen.
pi_120121671
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, mandekking lijkt me veel verstandiger. Lijkt me ook makkelijker te verdedigen.
Klopt, maar met zoneverdediging blijf je in positie staan waardoor opbouwen beter gaat.
pi_120121684
quote:

[..]

dat werkte dan ook niet echt
* Verwijderd *
pi_120121706
quote:

[..]

Een goede keeper helpt ook mee. Maar het waren wel goede corners. Zeker die 1e.
pi_120121758
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Dat doet of deed City ook, Ajax scoorde 3 keer uit een corner. Ik vind het niks.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:52:45 #40
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120130897
feyenoord gaat gewoon de eerst volgende week puur en alleen op dode spelmomenten oefenen :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 9 december 2012 @ 23:18:11 #41
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120132191
Jongens, goede ervaringen met vak DD?
pi_120132210
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Jongens, goede ervaringen met DD?
Op zich wel. Kon 'm er altijd wel lekker tussen leggen met een beetje spuug.
  zondag 9 december 2012 @ 23:19:30 #43
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120132260
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Op zich wel. Kon 'm er altijd wel lekker tussen leggen met een beetje spuug.
Haha godver
  zondag 9 december 2012 @ 23:19:52 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120132290
Is een gezinsvak toch? Of was dat het. Heb daar ook nog een paar jaar een seizoenskaart van gehad.
Maar vind de tweede ring toch altijd wat minder relaxed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 9 december 2012 @ 23:43:38 #45
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120133586
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Is een gezinsvak toch? Of was dat het. Heb daar ook nog een paar jaar een seizoenskaart van gehad.
Maar vind de tweede ring toch altijd wat minder relaxed.
Oja vergeten daar rekening mee te houden, thanks.

Is (begrijpelijkerwijs) niet heel veel keuze meer over., is K te doen of zitten daar vooral 65+ers dat jullie weten? :P
pi_120134499
Kaartjes besteld voor FF. Ik durfde f niet aan ivm overvliegend spuug van onze haagse vrienden. Zin in!
  maandag 10 december 2012 @ 06:18:55 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120138762
quote:
w/

Die luifel vind ik dan weer niet nodig. Lekker in de regen blijven zitten :Y Vraag me wel af in hoeverre dat blok skyboxen aan één kant is of aan beide kanten...

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 10-12-2012 06:25:18 ]
  maandag 10 december 2012 @ 06:24:54 #49
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_120138771
quote:
Koeman waarschuwt Achahbar: 'Hij doet te weinig met zijn talent'

Feyenoord-trainer Ronald Koeman is niet tevreden over spits Anass Achahbar. Om die reden zat het 18-jarige talent vandaag voor het eerst sinds lange tijd niet in de wedstrijdselectie voor het duel met

'Ik ben niet tevreden ben over de wedstrijden die hij in de beloften speelt. Hij doet te weinig met zijn talent,' zegt Koeman tegen RTV Rijnmond.

De Feyenoord-trainer hoopt dat zijn jonge pupil iets doet met het kritische signaal. 'Dat is wel de bedoeling', aldus Koeman.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-zijn-talent.dhtml
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_120140097
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 06:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

w/

Die luifel vind ik dan weer niet nodig. Lekker in de regen blijven zitten :Y Vraag me wel af in hoeverre dat blok skyboxen aan één kant is of aan beide kanten...
ik vraag me ook af wie er een skybox achter vak S zou willen.
* Verwijderd *
pi_120140131
Ik heb trouwens de roltrappen al gespot in het plan.
* Verwijderd *
pi_120140233
Mooi plan
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_120140907
Door die skyboxen zo door te laten lopen verlies je alle dreiging vanaf de tribune. Het geniale aan de kuip is dat vak X en de zijkanten van W en Z doorlopen naar de eerste ring, zodat je een overweldigende menigte aan fanatieke aanhang ziet als je op het veld staat, die skyboxen breken dat beeld.
Verder zeggen ze wel een 3e ring te maken, maar is de 1e ring niet veel meer dan opvulling rondom de business units, zoals vakken L en M nu ook zijn. Nee, k ben niet echt overtuigd
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120141109
quote:
13s.gif Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef ace_eleven het volgende:
Door die skyboxen zo door te laten lopen verlies je alle dreiging vanaf de tribune. Het geniale aan de kuip is dat vak X en de zijkanten van W en Z doorlopen naar de eerste ring, zodat je een overweldigende menigte aan fanatieke aanhang ziet als je op het veld staat, die skyboxen breken dat beeld.
Verder zeggen ze wel een 3e ring te maken, maar is de 1e ring niet veel meer dan opvulling rondom de business units, zoals vakken L en M nu ook zijn. Nee, k ben niet echt overtuigd
Het is een eerste opzet, hè. Geen definitief ontwerp.
Pleurt op!
pi_120142256
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 10:05 schreef E.H. het volgende:

[..]

Het is een eerste opzet, hè. Geen definitief ontwerp.
Toch denk ik wel dat dit ontwerp de lezer/ gemeenteraad zou moeten overtuigen, of niet?

En daarbij geef ik dus aan dat dat bij mij dus niet lukt, met onderbouwing ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 10 december 2012 @ 11:23:37 #56
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120142918
Sta komend half seizoen op E
  maandag 10 december 2012 @ 11:43:37 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120143459
quote:
13s.gif Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef ace_eleven het volgende:
Van de RDK Facebook pagina:
quote:
het is helemaal niet nodig om 88 skyboxen te maken. 50 zou ook kunnen, maar om onze plannen vergelijkbaar te maken (opdracht van de gemeente) moesten we 100 businessunits intekenen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dekatria op 10-12-2012 11:49:49 ]
pi_120144387
Sta komend half seizoen op W4
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 12:12:49 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120144421
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sta komend half seizoen op W4
Verkeerde kant, W1 is beter.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 december 2012 @ 12:13:48 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120144453
quote:
6s.gif Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Verkeerde kant, W1 is beter.
Of W2 :Y komt eigenlijk bijna op hetzelfde neer :P
pi_120144492
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 11:23 schreef CasselerRIP het volgende:
Sta komend half seizoen op E
Op E zitten ze gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 12:16:07 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120144533
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Op E zitten ze gewoon.
4045
onlogisch
  maandag 10 december 2012 @ 12:20:49 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120144678
Probeerden ze daar nou ook die stoelnummering erdoor te drukken?
  maandag 10 december 2012 @ 12:23:49 #64
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120144770
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Dekatria het volgende:
Probeerden ze daar nou ook die stoelnummering erdoor te drukken?
Ja
pi_120145096
Heb die plannen eens bekeken, vind het er netjes ontworpen uitzien. Maar gaan ze in de directie van feyenoord ook echt serieus om met dit ontwerp? Ik dacht juist dat ik een tijdje terug ergens las dat van zo'n plan geen sprake mocht zijn of iets dergelijks?

Btw. Zin in zondag! Ado zal wel genadeloos op hun broek krijgen maar goed, het blijft de mooiste uitwedstrijd van het jaar!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 10 december 2012 @ 12:35:39 #66
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120145129
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar gaan ze in de directie van feyenoord ook echt serieus om met dit ontwerp?
Ze zullen wel moeten, op last van de gemeente.
pi_120145382
Er al vast naar gekeken worden, voor de vorm. Meer niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 12:52:46 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120145643
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Er al vast naar gekeken worden, voor de vorm. Meer niet.
Misschien wel meer dan dat. Van Merwijk werd aardig door de mangel gehaald tijdens dat verhoor met de gemeenteraad. Die staan niet te springen om (deels) garant te staan voor 300 miljoen
4045
onlogisch
pi_120145736
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Misschien wel meer dan dat. Van Merwijk werd aardig door de mangel gehaald tijdens dat verhoor met de gemeenteraad. Die staan niet te springen om (deels) garant te staan voor 300 miljoen
Tot nu toe heb ik van het hele RDK gebeuren ook nog niet door gekregen hoe zij de financiering voor elkaar denken te krijgen. En het lijkt me lastig om een 'bedrijf' onder dwang te laten renoveren.

Renovatie is allang uitgesloten door de heren in het Maasgebouw.. Desnoods wordt het geld voor een nieuw onderkomen volledig uit de markt getrokken zonder een garantstelling van de gemeente. Dus het zijn allemaal aardige pogingen, maar niet meer dan dat.

Buiten dat is het imo belachelijk om het hele plan red de Kuip te noemen aangezien ik het juist een enorme verkrachting vind van het stadion. Van de prachtige Kuip naar een soort megalomane circustent.

[ Bericht 4% gewijzigd door Caland op 10-12-2012 13:05:24 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120146291
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Buiten dat is het imo belachelijk om het hele plan red de Kuip te noemen aangezien ik het juist een enorme verkrachting vind van het stadion. Van de prachtige Kuip naar een soort megalomane circustent.
Precies.

Een beetje als een lekker wijf volstoppen met botox en neptieten om het er nog maar een paar jaar op te moeten doen. Dan zoek ik toch liever een ander lekker wijf :)
pi_120146702
Ik hoop trouwens dat we ver komen in de beker, prijsje zou toch wel even lekker zijn hoor.
  maandag 10 december 2012 @ 13:24:45 #72
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120146744
Mooi plan dat Red De Kuip maar ook een nieuw stadion vind ik prima. Zolang het maar een voetbalstadion blijft zonder dak!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_120146819
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi plan dat Red De Kuip maar ook een nieuw stadion vind ik prima. Zolang het maar een voetbalstadion blijft zonder dak!
We zullen wel een gedrocht als het Emirates Stadium krijgen. Want meneertje van Merwijk leeft nog steeds in de waan dat wij ooit grote evenementen kunnen organiseren.
pi_120146887
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:12 schreef nomnom het volgende:

[..]

Precies.

Een beetje als een lekker wijf volstoppen met botox en neptieten om het er nog maar een paar jaar op te moeten doen. Dan zoek ik toch liever een ander lekker wijf :)
Ik blijf liever m'n hele leven bij dit wijf, maar begrijp ook wel dat dat op den duur niet meer mogelijk is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 december 2012 @ 13:30:27 #75
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120146942
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

We zullen wel een gedrocht als het Emirates Stadium krijgen. Want meneertje van Merwijk leeft nog steeds in de waan dat wij ooit grote evenementen kunnen organiseren.
Dat stadion vind ik niet eens zo lelijk. Nieuwe van Juve is mooi
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_120146949
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik blijf liever m'n hele leven bij dit wijf, maar begrijp ook wel dat dat op den duur niet meer mogelijk is.
Anfield _O_
pi_120146963
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens. Helaas is een nieuw stadion onafwendbaar, maar ik ben bang voor een verschrikkelijk lelijk ding dat gericht is op leuke concertjes van Lady Gaga en Justin Bieber en andere 'leuke' evenementen i.p.v. gericht op Feijenoord, op voetbal.
pi_120146992
Ik word toch wel blij van die nieuwe RDK visuals hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_120146995
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Dat stadion vind ik niet eens zo lelijk. Nieuwe van Juve is mooi
Van Highbury naar Emirates, the horror :r
pi_120147012
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik word toch wel blij van die nieuwe RDK visuals hoor.
Maar ik heb geen idee hoe ze dit alles willen financieren en in hoeverre het haalbaar is. Want ik vind het nogal een ambitieus project, die mij zeer moeilijk realiseerbaar lijkt.
pi_120147044
Als je een nieuw stadion kan financieren kun je toch ook wel een renovatie financieren die 3x minder geld kost? Als de gemeente bij wil springen...

Als ik kijk hoe de moderne stadions in NL het doen, daar word ik niet vrolijk van.
Neem dat gedoe rond de ArenA.
pi_120147053
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maar ik heb geen idee hoe ze dit alles willen financieren en in hoeverre het haalbaar is. Want ik vind het nogal een ambitieus project, die mij zeer moeilijk realiseerbaar lijkt.
Waarom :?

Het lijkt me dat het goedkoper is dan een nieuw stadion, anders gaat het nergens over natuurlijk.
pi_120147099
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als je een nieuw stadion kan financieren kun je toch ook wel een renovatie financieren die 3x minder geld kost? Als de gemeente bij wil springen...
De gemeente gaat niet bijspringen, want de gemeente heeft geen cent te makken. Zal wel volledig gefinancierd worden door een consortium van grote bedrijven en die willen maar 1 ding; een gloednieuw multifunctioneel stadion waar ze aan kunnen verdienen.
pi_120147144
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom :?

Het lijkt me dat het goedkoper is dan een nieuw stadion, anders gaat het nergens over natuurlijk.
ze willen toch ring opliften? 2 of 3 seizoenen in een bouwval spelen? Overal business seats bullshit tussen pleuren? Ik vind het aardig ambitieus.
pi_120147178
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De gemeente gaat niet bijspringen, want de gemeente heeft geen cent te makken. Zal wel volledig gefinancierd worden door een consortium van grote bedrijven en die willen maar 1 ding; een gloednieuw multifunctioneel stadion waar ze aan kunnen verdienen.
Volgens mij had de stichting al meerdere bouwbedrijven gevonden.
Daarnaast kun je als bouwbedrijf toch geld verdienen aan een verbouwing van 130 miljoen? Of zie ik dat verkeerd?
pi_120147234
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

ze willen toch ring opliften? 2 of 3 seizoenen in een bouwval spelen? Overal business seats bullshit tussen pleuren? Ik vind het aardig ambitieus.
Nou, in een bouwval spelen zal ook wel meevallen. Twente speelt dan ook in een bouwval, gaat tot nu toe ook (bijna) goed.

Zo spectaculair is het natuurlijk ook niet. Er zijn wel gekkere dingen gedaan in de bouwwereld.
pi_120147240
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Daarnaast kun je als bouwbedrijf toch geld verdienen aan een verbouwing van 130 miljoen? Of zie ik dat verkeerd?
Bedrijven + van Merwijk hebben liever een gloednieuw stadion. Minder onderhoud, meer luxe, meer evenementen, meer business seats etc.
pi_120147287
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Bedrijven + van Merwijk hebben liever een gloednieuw stadion. Minder onderhoud, meer luxe, meer evenementen, meer business seats etc.
Waarom toch steeds die meer evenementen :') Dat is toch helemaal niet zeker man. Is even suf als zeggen dat met een nieuw stadion we wel even kampioen gaan worden.
pi_120147312
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nou, in een bouwval spelen zal ook wel meevallen. Twente speelt dan ook in een bouwval, gaat tot nu toe ook (bijna) goed.

Zo spectaculair is het natuurlijk ook niet. Er zijn wel gekkere dingen gedaan in de bouwwereld.
Ja maar is het de moeite waard?

Of krijgen we over 20 jaar hetzelfde gezeik?

Ik weet ook niet hoe het nou zit met betonrot en metaalmoeheid in de constructie, want dat gaat een welles-nietes spelletje worden tussen RDP en van Merwijk.

RDK rept de heletijd over een rapport van TNO, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
pi_120147352
quote:
13s.gif Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom toch steeds die meer evenementen :') Dat is toch helemaal niet zeker man. Is even suf als zeggen dat met een nieuw stadion we wel even kampioen gaan worden.
Maar het wordt wel als argument aangevoerd. Het is een illusie want Mojo heeft zelf grotendeels meebetaald aan het Ziggo Dome, die gaan echt geen concerten in een nieuw stadion houden.
pi_120147362
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk verwachten ze met een volledig nieuw stadion meer te kunnen verdienen dan met een verbouwde Kuip (die dan overigens voor mijn gevoel ook de Kuip niet meer is).

Nu heeft de Kuip nog charme, maar het unieke en mooie van de Kuip wordt ook met het plan van RDK aardig verkracht naar mijn mening.
pi_120147398
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maar het wordt wel als argument aangevoerd. Het is een illusie want Mojo heeft zelf grotendeels meebetaald aan het Ziggo Dome, die gaan echt geen concerten in een nieuw stadion houden.
Precies. En door heel Europa worden er allerlei concerten gegeven in stadions zonder dak. Slap gelul.

quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja maar is het de moeite waard?

Of krijgen we over 20 jaar hetzelfde gezeik?

Ik weet ook niet hoe het nou zit met betonrot en metaalmoeheid in de constructie, want dat gaat een welles-nietes spelletje worden tussen RDP en van Merwijk.

RDK rept de heletijd over een rapport van TNO, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Als je het oudste stadion wat nog steeds in gebruik is, wat bovendien midden in een woonwijk ligt, kan renoveren zodat het geschikt is voor 1 van de grootste clubs van Europa, dan moet een stadion wat bijna 50 jaar later is gebouwd, in de beroemde 30er jaren, toch ook nog wel een tijd mee kunnen?
pi_120147414
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dan is dat toch een argument tegen een nieuw stadion? Want volgens jouw komen die concerten toch niet.
pi_120147575
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dan is dat toch een argument tegen een nieuw stadion? Want volgens jouw komen die concerten toch niet.
Nee die komen niet. Ik bekijk van de kant van RDK en van kamp van Merwijk.
pi_120147606
Van Merwijk heeft laatst toch ook iets geroepen over 'inspraak'? Is ook altijd zo'n groot succes, de club en inspraak...
pi_120147750
Maar dan telt die hele concerten discussie niet mee. Het is niet handig om dat als potentiële inkomsten te zien (zoals van Merwijk doet).
RDK gaat er gewoon van uit dat die concerten niet zullen plaatsvinden. Waar ik het mee eens ben.
pi_120147885
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar dan telt die hele concerten discussie niet mee. Het is niet handig om dat als potentiële inkomsten te zien (zoals van Merwijk doet).
RDK gaat er gewoon van uit dat die concerten niet zullen plaatsvinden. Waar ik het mee eens ben.
Het is ook totaal niet geloofwaardig omdat er nu helemaal niks speelt op dat gebied. Zelfs in het Philips Stadion worden concerten gegeven. Als je nou er alles aan doet om binnen te halen wat je kan, dan is het een stuk geloofwaardiger wanneer je met een verhaal komt dat in een nieuw stadion er meer mogelijkheden zijn. Maar nu doen ze net alsof de grootste artiesten straks geld bij leggen om in de Kuip te mogen spelen, hou toch op zeg :')
pi_120148039
quote:
Overzicht concerten in Stadion De Kuip
Onderstaande concerten hebben in Stadion De Kuip in Rotterdam plaatsgevonden:
23 juni 1978 Bob Dylan & Eric Clapton
2, 4 en 5 juni 1982 The Rolling Stones
12 juni 1982 Simon & Garfunkel
13 juni 1983 Rod Stewart
25 en 26 juni 1985 David Bowie
12 en 13 juni 1985 Bruce Springsteen
30 en 31 mei 1987 David Bowie
11 juni 1987 Genesis
10 en 11 juli 1987 U2
25 en 26 augustus 1987 Madonna
5, 6 en 7 juni 1988 Michael Jackson
...
Nog hele rij geweldige namen
...
9, 10, 12, 14, 16 en 17 juni 2004 Marco Borsato
28 juni 2008 Kane
10 en 12 juli 2008 Doe Maar
:')!
pi_120148059
FR1908Nieuws twitterde op maandag 10-12-2012 om 13:57:33 Wat al wel bekend is gemaakt: zondag 20 januari 2013 Ajax-Feyenoord 16:30 uur. #ajafey reageer retweet
pi_120148152
Echt, ik wil een ding: de vormen van De Kuip in het nieuwe stadion. Dicht op het veld, overal goed zicht. Als ze zo graag een dak willen, so be it. Als het maar tijdens voetbalwedstrijden altijd open staat. En aangezien Feyenoord op dat moment gebruikt maakt van het stadion, kan Feyenoord daar gewoon voor kiezen. Laten ze het dak maar lekker sluiten tijdens de KNVB-Wedstrijden.

Want concerten krijg je nooit meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120148179
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef Muto het volgende:
Echt, ik wil een ding: de vormen van De Kuip in het nieuwe stadion. Dicht op het veld, overal goed zicht. Als ze zo graag een dak willen, so be it. Als het maar tijdens voetbalwedstrijden altijd open staat. En aangezien Feyenoord op dat moment gebruikt maakt van het stadion, kan Feyenoord daar gewoon voor kiezen. Laten ze het dak maar lekker sluiten tijdens de KNVB-Wedstrijden.

Want concerten krijg je nooit meer.
Dat willen we allemaal. Gaat het helaas nooit worden.
Pleurt op!
pi_120148223
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef E.H. het volgende:

[..]

Dat is het jammere. En het pijnlijke. Er zijn zoveel mooie middenwegen te vinden, maar aangezien er twee partijen zijn die allebei het uiterste willen, komt er nooit een middenweg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120148342
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef E.H. het volgende:

[..]

Volgens mij gaan er ook nog hele vieze spelletjes gespeeld worden om dat nieuwe stadion er door te duwen :') En dan over een jaar of 10 een onderzoekje waarin bekend wordt dat er teveel betaald is voor te weinig kwaliteit en SC Feyenoord en geen drol mee is opgeschoten.
pi_120150228
Maar die plannen met de 3e ring zien er toch prima uit? Ik vind dat echt wel tof er uit zien..
pi_120150290
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar die plannen met de 3e ring zien er toch prima uit? Ik vind dat echt wel tof er uit zien..
Klopt. Maar aan het renoveren van een stadion zitten ook wat haken en ogen. Je kan dus nooit een uitschuifbaar veld zoals bij het Gelredome realiseren. Daar is de constructie gewoonweg niet op gebouwd.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_120150312
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Klopt. Maar aan het renoveren van een stadion zitten ook wat haken en ogen. Je kan dus nooit een uitschuifbaar veld zoals bij het Gelredome realiseren. Daar is de constructie gewoonweg niet op gebouwd.
Waarom zou je dat willen?
Pleurt op!
pi_120150317
Waarvoor heb je een uitschuifbaar veld nodig?
  maandag 10 december 2012 @ 15:20:31 #108
268260 Dr.Mikey
pi_120150537
Voor concerten en van die troep.
R.I.P DTS.
pi_120150617
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor concerten en van die troep.
Die toch niet gaan plaatsvinden.
pi_120150741
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Die toch niet gaan plaatsvinden.
Lijkt me wel. Anders is het stadion niet rendabel. Uitschuifbaar veld zal er sowieso komen.
pi_120150749
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 15:14 schreef E.H. het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Multifunctioneel jwtz.
pi_120150834
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Anders is het stadion niet rendabel. Uitschuifbaar veld zal er sowieso komen.
Dus ook een vast dak? Lekker in een gymzaal ballen :')
pi_120150850
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nu zijn er ook geen concerten.
pi_120151077
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nu zijn er ook geen concerten.
Goh. Het is toch juist de bedoeling dat die wel gaan komen.
Maar laten we die discussie niet weer gaan voeren. Dat is al vaak genoeg gebeurd hier op FOK.
pi_120151101
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dus ook een vast dak? Lekker in een gymzaal ballen :')
Ja, dat gaat gewoon gebeuren.
pi_120151162
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Maar laten we die discussie niet weer gaan voeren. Dat is al vaak genoeg gebeurd hier op FOK.
Hoezo?

Ik ben wel benieuwd naar die discussie.
Want een nieuw stadion zal niet opeens garanderen dat artiesten naar de Kuip willen lijkt me.
pi_120151192
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als je die discussie niet meer wil voeren gebruik dat argument dan ook niet meer in de wel/niet nieuw stadion discussie :)
pi_120151304
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik ben wel benieuwd naar die discussie.
Want een nieuw stadion zal niet opeens garanderen dat artiesten naar de Kuip willen lijkt me.
Nee dat weet je idd niet. Maar met de Kuip in deze conditie weet je zeker dat er geen artiesten, feesten en evenementen gehouden gaan worden.
Het ligt er aan wat voor een organisatie er achter komt te staan. Kijk naar het Gelredome. Daar is elk weekend gewoon iets te doen (Vitesse of een evenement). Echt niet al die evenementen worden door Mojo verzorgd dus dat argument dat Mojo achter het Gelredome zit vind ik geen sterk argument.
pi_120151487
Ik zou trouwens niet weten waarom een nieuw stadion geen of onvoldoende concerten of andere evenementen zou weten te werven.

Er vinden bijvoorbeeld genoeg concerten plaats in het Philips stadion, het Gelredome, en Ahoy bijvoorbeeld. Die vinden echt niet alleen in Amsterdam plaats, en dan nog, ik zou niet weten waarom een Ziggo Dome of HMH bijvoorbeeld verkozen zou worden boven een evenement in een nieuw stadion in Rotterdam.

Natuurlijk hebben Ziggo Dome, de HMH en de Arena diverse contracten met diverse evenementenbureaus maar het is die evenementenbureaus vrij om ook contracten te sluiten met het nieuwe stadion in Rotterdam indien de locatie aansprekend genoeg wordt.

Of denk ik nu in een totaal verkeerde richting? :P
pi_120151497
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee dat weet je idd niet. Maar met de Kuip in deze conditie weet je zeker dat er geen artiesten, feesten en evenementen gehouden gaan worden.
Het ligt er aan wat voor een organisatie er achter komt te staan. Kijk naar het Gelredome. Daar is elk weekend gewoon iets te doen (Vitesse of een evenement). Echt niet al die evenementen worden door Mojo verzorgd dus dat argument dat Mojo achter het Gelredome zit vind ik geen sterk argument.
Jouw argument dat een nieuw stadion het wel gebeurt gaat ook nergens over want door heel Europa worden er concerten gegeven in aftandse stadions zonder dak. Ook in Nederland. Ook als er stadions met dak in de buurt zijn.
pi_120151560
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jouw argument dat een nieuw stadion het wel gebeurt gaat ook nergens over want door heel Europa worden er concerten gegeven in aftandse stadions zonder dak. Ook in Nederland. Ook als er stadions met dak in de buurt zijn.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je er met de Kuip in deze condities zeker van kan zijn dat het nooit meer gaat gebeuren.
pi_120151590
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom een nieuw stadion geen of onvoldoende concerten of andere evenementen zou weten te werven.

Er vinden bijvoorbeeld genoeg concerten plaats in het Philips stadion, het Gelredome, en Ahoy bijvoorbeeld. Die vinden echt niet alleen in Amsterdam plaats, en dan nog, ik zou niet weten waarom een Ziggo Dome of HMH bijvoorbeeld verkozen zou worden boven een evenement in een nieuw stadion in Rotterdam.

Natuurlijk hebben Ziggo Dome, de HMH en de Arena diverse contracten met diverse evenementenbureaus maar het is die evenementenbureaus vrij om ook contracten te sluiten met het nieuwe stadion in Rotterdam indien de locatie aansprekend genoeg wordt.

Nee, je denkt in de goede richting.
pi_120151630
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je er met de Kuip in deze condities zeker van kan zijn dat het nooit meer gaat gebeuren.
Ik vind de Kuip er beter uitzien als deze bagger:

En die hebben de afgelopen jaren godverdomme dit rijtje gehad:

quote:
Iron Maiden, Bon Jovi, Genesis, U2, The Rolling Stones, The Police, Eagles, Richard Benson, R.E.M., Lady Gaga, and Rihanna's Diamonds World Tour.
Maar nee, de Kuip kan echt niet meer hoor :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_120151694
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Die foto is voor de verbouwing :')
Tegenwoordig is hij zo:

pi_120151713
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die foto is voor de verbouwing :')
Ja, en de verbouwing was met een nieuw dak en uitschuifbare grasmat he :Y

Het blijft bullshit DK
pi_120151728
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Het uiterlijk staat toch ook los van de door Guidetti genoemde huidige conditie van de Kuip?
pi_120151810
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het uiterlijk staat toch ook los van de door Guidetti genoemde huidige conditie van de Kuip?
Het gaat er om dat de huidige Kuip ook een prima concertlocatie is en dat een stadion zonder uitschuifbaar veld en vast dak ook een prima concertlocatie is. Dat er geen concerten gegeven worden in de Kuip heeft een andere oorzaak en een nieuw stadion veranderd daar niks aan.
pi_120151837
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, en de verbouwing was met een nieuw dak en uitschuifbare grasmat he :Y

Het blijft bullshit DK
Nee maar wel compleet anders dan dat jij laat zien.
En in Londen zijn er geen andere stadions die wel een dak en uitschuifbaar veld heeft. De Kuip moet in Nederland concurreren met stadions die wel perfect aansluiten met wat artiesten vragen (een dak en goede faciliteiten).
pi_120151891
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het gaat er om dat de huidige Kuip ook een prima concertlocatie is en dat een stadion zonder uitschuifbaar veld en vast dak ook een prima concertlocatie is. Dat er geen concerten gegeven worden in de Kuip heeft een andere oorzaak en een nieuw stadion veranderd daar niks aan.
Er zijn genoeg andere mogelijkheden in Nederland die wel kunnen bieden wat evenementen vragen. Dus waarom zou men nog naar de Kuip gaan als de ArenA en het Gelredome van hoogwaardigere kwaliteit zijn?
pi_120151894
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Guidetti het volgende:
e stadions die wel een dak en uitschuifbaar veld heeft. De Kuip moet in Nederland concurreren met stadions die wel perfect aansluiten met wat artiesten vragen (een dak en goede faciliteiten).
Wembley heeft ook een dicht dak.

Artiesten vragen daar toch helemaal niet om man :') Ze willen op Lowlands ook zeker perse in een tent spelen?
pi_120151913
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Er zijn genoeg andere mogelijkheden in Nederland die wel kunnen bieden wat evenementen vragen. Dus waarom zou men nog naar de Kuip gaan als de ArenA en het Gelredome van hoogwaardigere kwaliteit zijn?
Die mogelijkheden zijn er in andere landen ook.
pi_120151992
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wembley heeft ook een dicht dak.

Artiesten vragen daar toch helemaal niet om man :') Ze willen op Lowlands ook zeker perse in een tent spelen?
Wat heb je toch telkens met je artiesten? Net of dat alleen concerten een stadion rendabel maken. Het Gelredom is wekelijks gevuld. En dat is niet alleen met artiesten maar ook met evenementen.
En het maakt het mogelijk om in november een feest als Qlimax te organiseren. Of denk je dat Q-dance dat met -10 in de Kuip zou willen doen?
pi_120152015
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Arena staat er bij de nieuwe Kuip alweer ruim 20 jaar. Lijkt me echt wel dat je hiermee een concurrentie-voordeel kunt pakken.
pi_120152037
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar wel deels mee te maken heeft, naast slecht management denk ik.

Maar de Nederlandse concertbezoeker is nu eenmaal verwend, en verlangt warm en droog te staan. Tevens kan ik me niet herinneren dat er in de hoogtijdagen van de Kuip wel concerten werden gegeven hartje winter, volgens mij alleen van pakweg maart tot en met oktober (weet ik niet zeker).
Maar met een multifunctioneel stadion kun je de bezetting het hele jaar door plannen.
pi_120152081
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar wel deels mee te maken heeft, naast slecht management denk ik.

Maar de Nederlandse concertbezoeker is nu eenmaal verwend, en verlangt warm en droog te staan. Tevens kan ik me niet herinneren dat er in de hoogtijdagen van de Kuip wel concerten werden gegeven hartje winter, volgens mij alleen van pakweg maart tot en met oktober (weet ik niet zeker).
Maar met een multifunctioneel stadion kun je de bezetting het hele jaar door plannen.
Juist
pi_120152084
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Guidetti het volgende:
at heb je toch telkens met je artiesten? Net of dat alleen concerten een stadion rendabel maken. Het Gelredom is wekelijks gevuld. En dat is niet alleen met artiesten maar ook met evenementen.
En het maakt het mogelijk om in november een feest als Qlimax te organiseren. Of denk je dat Q-dance dat met -10 in de Kuip zou willen doen?
Als er nu totaal niks wordt georganiseerd dan heb ik er geen vertrouwen in dat het in de toekomst ineens wekelijks vol staat, nee. Dit was een goed argument geweest voor een nieuw stadion als het huidige stadion wel goed geëxploiteerd werd maar dus moeite had om in de winter iets te organiseren. Maar er gebeurd nooit wat.
pi_120152145
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als er nu totaal niks wordt georganiseerd dan heb ik er geen vertrouwen in dat het in de toekomst ineens wekelijks vol staat, nee. Dit was een goed argument geweest voor een nieuw stadion als het huidige stadion wel goed geëxploiteerd werd maar dus moeite had om in de winter iets te organiseren. Maar er gebeurd nooit wat.
Er gebeurd nooit wat omdat men een bedrijf die wat wil organiseren niets kan bieden in tegenstelling tot de ArenA en het Gelredome die dat wel kunnen.
pi_120152191
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Er gebeurd nooit wat omdat men een bedrijf die wat wil organiseren niets kan bieden in tegenstelling tot de ArenA en het Gelredome die dat wel kunnen.
En dat is dus gelul :)
pi_120152210
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En dat is dus gelul :)
Nou wat kan de Kuip volgens jou meer bieden dan de ArenA of het Gelredome?
pi_120152238
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat er nu nooit wat gebeurd heeft imo te maken met slecht management inderdaad, maar ook omdat evenementenbureaus geen zin hebben om in de regen of vrieskou een evenement te organiseren. Daarnaast is De Kuip niet rijkelijk bedeeld met voorzieningen zoals eetgelegenheden etc. - het is allemaal net voldoende qua voorzieningen en parkeergelegenheden. Ahoy heeft dat bijvoorbeeld al beter voor elkaar.

Dat slechte management moet uiteraard wel verbeteren, maar met een nieuw stadion moet dat toch een stuk beter te verkopen zijn. :)
pi_120152282
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 15:58 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nou wat kan de Kuip volgens jou meer bieden dan de ArenA of het Gelredome?
Nou, een gunstigere prijs bijvoorbeeld? Als het in andere landen ook kan dan zie ik niet in waarom hier niet.

Niemand die een kaartje voor Rianna of Bruce Springsteen koopt die laat dat schieten omdat het op de locatie wel eens zou kunnen regenen.
pi_120152336
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:

Het is niet dat ik uitsluit dat er géén concerten meer zullen plaatsvinden, vind ik eerder het argument van de investeerders 'met een nieuw stadion zullen we meer concerten binnenhalen' juist nietszeggend. Werk daar eerst een plan voor uit, en kijk of datzelfde plan niet gewoon toepasbaar is op een evt. renovatie. Want dan is dat argument direct verwaarloosbaar.
pi_120152344
Waarom wil je trouwens zo graag een nieuw stadion waar je concerten/evenementen kan organiseren? Vitesse wil bijvoorbeeld ook weg uit de Gelredome. Jij denkt dat Feyenoord zonder een euro te investeren veel terug gaat zien van die extra opbrengsten?
pi_120152469
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Het is niet dat ik uitsluit dat er géén concerten meer zullen plaatsvinden, vind ik eerder het argument van de investeerders 'met een nieuw stadion zullen we meer concerten binnenhalen' juist nietszeggend. Werk daar eerst een plan voor uit, en kijk of datzelfde plan niet gewoon toepasbaar is op een evt. renovatie. Want dan is dat argument direct verwaarloosbaar.
Dat is waar, maar ik denk dat de directie sowieso aanstuurt op een dak dat dichtkan en eventueel een verschuifbaar veld, en tevens willen ze meer voorzieningen rond het stadion.

Al die voorwaarden zijn volgens mij nauwelijks haalbaar met een renovatie, en zou sowieso De Kuip onherkenbaar maken, dan kun je net zo goed naar een nieuw stadion en De Kuip koesteren als historisch monument dat in de oude glorie moet blijven bestaan.
pi_120152511
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nou, een gunstigere prijs bijvoorbeeld?
Waar baseer je dat op? Exploitatie van het Gelredome en ArenA lijkt in mijn ogen goedkoper dan een oude Kuip.

quote:
Als het in andere landen ook kan dan zie ik in waarom hier niet.
Omdat mogelijkheden zoals het Gelredome en de ArenA op steenworp afstand liggen. De concurrentie is veel groter in Nederland.

quote:
Niemand die een kaartje voor Rianna of Bruce Springsteen koopt die laat dat schieten omdat het op de locatie wel eens zou kunnen regenen.
Nee, maar organisatoren zitten mee om als de omstandigheden beter zijn. Daarnaast kunnen ze het risico van weersomstandigheden uitsluiten. Dus waarom meer kosten maken (denk aan bescherming apparatuur) en dan ook nog eens een risico lopen op slecht weer? Qlimax, Hardbass, Mega Piratenfestijn en een snuffelmarkt met -10 graden buiten. Zie jij het voor je?
pi_120152536
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom wil je trouwens zo graag een nieuw stadion waar je concerten/evenementen kan organiseren? Vitesse wil bijvoorbeeld ook weg uit de Gelredome. Jij denkt dat Feyenoord zonder een euro te investeren veel terug gaat zien van die extra opbrengsten?
Dat wil ik helemaal niet. Het liefste heb ik dat ze de Kuip verbouwen maar economisch is dat niet rendabel.
pi_120152539
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vitesse zal wellicht weg willen uit het Gelredome omdat het stadion te groot is voor het aantal supporters dat ze trekken, het stadion zit - nog steeds - vaak slechts half vol, en daarnaast is de organisatie van het Gelredome vaak slecht afgestemd op het wedstrijdschema van Vitesse.

Dat moet uiteraard allemaal véél beter worden afgestemd indien Feyenoord een nieuw stadion gaat betrekken.
pi_120152678
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Exploitatie van het Gelredome en ArenA lijkt in mijn ogen goedkoper dan een oude Kuip.

[..]

Omdat mogelijkheden zoals het Gelredome en de ArenA op steenworp afstand liggen. De concurrentie is veel groter in Nederland.

[..]

Nee, maar organisatoren zitten mee om als de omstandigheden beter zijn. Daarnaast kunnen ze het risico van weersomstandigheden uitsluiten. Dus waarom meer kosten maken (denk aan bescherming apparatuur) en dan ook nog eens een risico lopen op slecht weer?
Waar baseer jij op dat de Arena exploiteren goedkoper is?

In London, waar bijna net zoveel mensen wonen als in heel Nederland is de concurrentie niet groter? Toch kiest Rihanna ook in 2013 voor een open dak.

En die extra kosten hebben ze ook in andere landen en ook daar geen probleem.
pi_120152700
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vitesse zal wellicht weg willen uit het Gelredome omdat het stadion te groot is voor het aantal supporters dat ze trekken, het stadion zit - nog steeds - vaak slechts half vol, en daarnaast is de organisatie van het Gelredome vaak slecht afgestemd op het wedstrijdschema van Vitesse.

Dat moet uiteraard allemaal véél beter worden afgestemd indien Feyenoord een nieuw stadion gaat betrekken.
Nee, ze willen weg omdat ze te weinig verdienen daar :)
pi_120152709
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar baseer jij op dat de Arena exploiteren goedkoper is?
Nieuwer dus energiezuiniger en minder onderhoudskosten.
pi_120152724
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat wil ik helemaal niet. Het liefste heb ik dat ze de Kuip verbouwen maar economisch is dat niet rendabel.
Er zijn genoeg mensen die denken van wel :)
pi_120152768
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:09 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nieuwer dus energiezuiniger en minder onderhoudskosten.
Tuurlijk, een schuifbaar dak, roltrappen, 40.000 bitterbalverkooppunten, maar wel energiezuiniger hoor :Y die zuinige joden hebben natuurlijk een manier gevonden dat die betonbak zelfs energie opwekt.

:')
pi_120152845
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, ze willen weg omdat ze te weinig verdienen daar :)
Geen mogelijkheden om verder uit te bereiden en ze zijn de sponsorinkomsten kwijt omdat Eurocommerce failliet is.
pi_120152908
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tuurlijk, een schuifbaar dak, roltrappen, 40.000 bitterbalverkooppunten, maar wel energiezuiniger hoor :Y die zuinige joden hebben natuurlijk een manier gevonden dat die betonbak zelfs energie opwekt.

Goed dat je nu zelf ook de pluspunten van de ArenA ten opzichte van de Kuip opnoemt ^O^
pi_120152917
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Geen mogelijkheden om verder uit te bereiden en ze zijn de sponsorinkomsten kwijt omdat Eurocommerce failliet is.
Nee, ze vinden dat ze te weinig verdienen aan evenementen en horeca :)
pi_120152944
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, ze vinden dat ze te weinig verdienen aan evenementen en horeca :)
Nee, Eurocommerce is failliet waardoor ze jaarlijks 800.000 euro mislopen en ze het stadion niet in eigen beheer kunnen krijgen.
pi_120152950
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Goed dat je nu zelf ook de pluspunten van de ArenA ten opzichte van de Kuip opnoemt ^O^
Guidetti, de eerste Feyenoorder die de Arena boven de Kuip verkiest :') Wat een grapjas ben jij.

Maar goed, iets met mongooltjes en internetdiscussie's.
pi_120152999
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee, Eurocommerce is failliet waardoor ze jaarlijks 800.000 euro mislopen.
quote:
De club wil graag meer profiteren van de opbrengsten van bijvoorbeeld horeca tijdens wedstrijden. De combinatie voetbal en evenementen blijft volgens de algemeen directeur bestaan als Vitesse de baas wordt in GelreDome.
pi_120153096
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Guidetti, de eerste Feyenoorder die de Arena boven de Kuip verkiest :') Wat een grapjas ben jij.

Maar goed, iets met mongooltjes en internetdiscussie's.
Gast. Waar verkies ik de ArenA boven de Kuip? Ik zeg juist dat ik de "oude Kuip" het liefst zie blijven bestaan als thuisbasis van Feyenoord maar dat het niet rendabel.
pi_120153135
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Omdat Eurocommerce failliet is moeten ze naar andere dingen opzoek om het rendabel te maken. Het failliet gaan van Eurocommerce is de reden dat ze willen vertrekken.
pi_120153820
Wat mij betreft bouwen ze een nieuwe stadion. Die plannen van RDK verminken de Kuip toch ook gewoon. Dat is toch ook geen gezicht als je eerlijk bent. Bouw dan maar wat nieuws maar van de Kuip moet je gewoon afblijven.
  maandag 10 december 2012 @ 16:35:21 #162
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120153847
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef Peak het volgende:
Bouw dan maar wat nieuws maar van de Kuip moet je gewoon afblijven.
Mensen die denken dat de Kuip behouden blijft bij een nieuw stadion :z gezien wat er met Highbury is gebeurd?

Aanstaande zondag is er overigens op Varkenoord PMDS. HMF, Kapo en ondergetekende zijn er, dus als er andere lutsers zijn die zondag naar de wedstrijd gaan, weest welkom w/

[ Bericht 28% gewijzigd door Dekatria op 10-12-2012 16:40:36 ]
pi_120154369
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mensen die denken dat de Kuip behouden blijft bij een nieuw stadion :z gezien wat er met Highbury is gebeurd?

Aanstaande zondag is er overigens op Varkenoord PMDS. HMF, Kapo en ondergetekende zijn er, dus als er andere lutsers zijn die zondag naar de wedstrijd gaan, weest welkom w/
Ik kan helaas niet, anders was ik wel bij geweest.
pi_120154981
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Precies, op zo'n farce zit niemand te wachten.
pi_120155108
RedDeKuip twitterde op maandag 10-12-2012 om 17:03:52 Van Merwijk laat weten dat renovatie niet per definitie wordt afgewezen! reageer retweet
RedDeKuip twitterde op maandag 10-12-2012 om 17:03:31 Van Merwijk: "Er is in ieder geval een brug geslagen, het is een grote stap voorruit" reageer retweet
pi_120155155
Ach ja, dit kan je natuurlijk makkelijk vrijblijvend zeggen.
  maandag 10 december 2012 @ 17:10:46 #167
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120155229
quote:
Feyenoord verlengt contracten medische staf

Feyenoord heeft de contracten van de medische staf rondom het eerste elftal verlengd met drie jaar. Fysiotherapeut en coördinator René Dannenburg, manueel therapeut Marijn Ewijk en revalidatietrainer Marcel Cas zijn zodoende tot de zomer van 2016 aan Feyenoord verbonden. ‘Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop de medische staf functioneert en blij dat we de goede samenwerking kunnen continueren’, zegt technisch directeur Martin van Geel.

Dannenburg is sinds het seizoen 2008/2009 aan Feyenoord verbonden. Cas en Ewijk werden een jaar later toegevoegd aan de medische staf. ‘Ik ben trots op het vertrouwen dat we krijgen van de club’, zegt Dannenburg. ‘We zitten met zijn allen in een heel mooi proces bij Feyenoord. Ik ben heel blij dat we daar met deze medische staf onderdeel van kunnen blijven uitmaken. We doen ons werk hier met heel veel plezier.’
w/
pi_120155247
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ach ja, dit kan je natuurlijk makkelijk vrijblijvend zeggen.
Het is al een heel andere toon dan eerst, maar inderdaad, het zegt vrij weinig.
  maandag 10 december 2012 @ 17:15:27 #169
268260 Dr.Mikey
pi_120155383
Ik vind wel de tweede kaart voor Janmaat makkelijk gegeven.
R.I.P DTS.
pi_120155454
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wel de tweede kaart voor Janmaat makkelijk gegeven.
Kan je vinden, maar het is zo ongelofelijk dom van Janmaat. Hij kan die kaart geven en dat is ook gedaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_120155495
Ik vind Reddekuip echt wat weg hebben van een bedrijfsplan die je in havo 4 in elkaar moet zetten voor management en organisatie. :')
pi_120155533
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Ik vind Reddekuip echt wat weg hebben van een bedrijfsplan die je in havo 4 in elkaar moet zetten voor management en organisatie. :')
Het overtuigd mij ook niet echt inderdaad
pi_120155555
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

w/
[HMF]

VAN GEEL _O_

[/HMF]
pi_120155716
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Bovendien wordt met het plan van ReddeKuip ons schitterende, authentieke stadion net zo goed onherkenbaar verkracht en blijft er van de Kuip zoals we die nu kennen weinig over.

Dan kun je net zo goed een nieuw stadion bouwen en de oude Kuip als monument koesteren en alleen nog gebruiken voor de bekerfinale om die traditie in ere te houden.
  maandag 10 december 2012 @ 17:26:50 #175
268260 Dr.Mikey
pi_120155767
quote:
19s.gif Op maandag 10 december 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Kan je vinden, maar het is zo ongelofelijk dom van Janmaat. Hij kan die kaart geven en dat is ook gedaan.
Die eerste wel maar die twee? Meneer turk wou even laten zien hoe goed hij was denk ik.
R.I.P DTS.
pi_120155930
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die eerste wel maar die twee? Meneer turk wou even laten zien hoe goed hij was denk ik.
Wel frappant. Hij fluit Feyenoord dit seizoen 2 keer, en prompt ook 2x rood voor een Feyenoorder.

Niet dat ze niet terecht waren hoor. Maar hij brengt ons weinig geluk tot nu toe. :P
  maandag 10 december 2012 @ 17:49:11 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120156532
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan kun je net zo goed een nieuw stadion bouwen en de oude Kuip als monument koesteren en alleen nog gebruiken voor de bekerfinale om die traditie in ere te houden.
De Kuip gaat gewoon tegen de vlakte als er een nieuw stadion komt. Ze zijn wel gek om een concurrerend stadion in leven te houden :z

Highbury werd, afgezien van 2 buitenmuren, ook totaal gesloopt. En dat moet dan een perfect voorbeeld van hergebruik zijn? De Kuip heeft niet eens buitenmuren, kan je nagaan wat er dan van over blijft.
pi_120156628
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De Kuip gaat gewoon tegen de vlakte als er een nieuw stadion komt. Ze zijn wel gek om een concurrerend stadion in leven te houden :z

Highbury werd, afgezien van 2 buitenmuren, ook totaal gesloopt. En dat moet dan een perfect voorbeeld van hergebruik zijn? De Kuip heeft niet eens buitenmuren, kan je nagaan wat er dan van over blijft.
Volgens mij mag De Kuip niet eens gesloopt worden. Het is een monument toch?

Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat De Kuip dan een concurrent zou zijn voor het nieuwe stadion. :)
pi_120156635
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Maasgebouw blijft behouden volgens de laatste geruchten
  maandag 10 december 2012 @ 17:53:42 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120156698
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij mag De Kuip niet eens gesloopt worden. Het is een monument toch?
Gemeentelijk monument, geen rijksmonument. Alleen bij dat laatste mag het niet.
quote:
Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat De Kuip dan een concurrent zou zijn voor het nieuwe stadion. :)
Een 50k stoeltjes tellende moloch waar alleen een bekerfinale in gespeeld gaat worden? Wie gaat dan het onderhoud betalen?
pi_120156736
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 17:52 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maasgebouw blijft behouden volgens de laatste geruchten
Naja, dat slopen we dan zelf wel...
BFF met GGMM
pi_120156814
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gemeentelijk monument, geen rijksmonument. Alleen bij dat laatste mag het niet.
Ah shit, dat is zonde inderdaad. Ik hoop dat ze wel zoveel historisch besef hebben dat ze De Kuip behouden.

quote:
Een 50k stoeltjes tellende moloch waar alleen een bekerfinale in gespeeld gaat worden? Wie gaat dan het onderhoud betalen?
Al heb je daar wel een goed punt inderdaad. Rendabel zal het niet zijn.
  maandag 10 december 2012 @ 18:06:15 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120157210
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah shit, dat is zonde inderdaad. Ik hoop dat ze wel zoveel historisch besef hebben dat ze De Kuip behouden.
Behouden is niets zonder functie, dat is het hele probleem. Alle functies die het zou kunnen hebben gaan dan naar het nieuwe stadion.
  maandag 10 december 2012 @ 18:31:39 #185
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120158330
Wie is die van Merwijk dan? Gaat hij ff lekker beslissen ofdat er een nieuwe Kuip gaat komen. Gewoon optyfen met je nieuwe stadion
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 10 december 2012 @ 18:41:57 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120158801
Grote voordeel van renovatie is dat de hangende ringen en staalconstructie behouden blijven. Een nieuw stadion wordt vrijwel zeker van beton met 'gestapelde' ringen. Dat eerste is zoveel mooier en authentieker.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_120159398
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Naja, dat slopen we dan zelf wel...
Moet wel goedkomen denk ik
  maandag 10 december 2012 @ 19:04:11 #188
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120159723
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Moet wel goedkomen denk ik
Met dat hek erbij :Y
pi_120159955
Geloof die Van Merwijk nou niet. Er is een hoop kritiek op hem gekomen na zijn vorige uitspraken, zelfs zo erg dat die voorzitter van de Sportclub naar voren is geschoven als 'woordvoerder'. Die Van Merwijk heeft daarvan geleerd en doet nu alsof het alternatief toch kans maakt, terwijl de echte plannen al zo goed als besloten zijn. Het enige probleem is het kostenplaatje. Voor de rest zal VolkerWessels, naast een mooi reisje voor de stadiondirectie, allang plannen en opzetten hebben besproken met de directie.
  maandag 10 december 2012 @ 19:16:05 #190
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120160255
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:09 schreef Muto het volgende:
Geloof die Van Merwijk nou niet.
Oh, dat nooit. Gelukkig heeft hij of één van z'n matties dan ook niet de eindbeslissing w/
pi_120160928
Achahbar toch gescoord net.

FR1908Nieuws twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:17:49 Ruststand Jong Feyenoord/Excelsior - Jong NAC Breda: 2-1 (0-1 Kevin Gomez Nieto e.d. 1-1 Roland Alberg en 2-1 Anass Achahbar) reageer retweet
pi_120163303
Ik heb nog twee stoeltjes uit de 'oude' Kuip (houten stoeltjes van A), die kunnen dan in de 'nieuwe' oude Kuip op de derde ring, uit nostalgie-overwegingen.... :9
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_120164048
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Achahbar toch gescoord net.

FR1908Nieuws twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:17:49 Ruststand Jong Feyenoord/Excelsior - Jong NAC Breda: 2-1 (0-1 Kevin Gomez Nieto e.d. 1-1 Roland Alberg en 2-1 Anass Achahbar) reageer retweet
Te Vrede ook _O_
pi_120167541
Achahbar is bijrol beu en staat in belangstelling meerdere clubs

Anass Achahbar komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe bij Feyenoord. De talentvolle spits is zijn bijrol beu en geniet belangstelling van meerdere clubs.

Afgelopen zomer verlengde Achahbar nog zijn contract bij Feyenoord. “Koeman zei me toen dat ik eerste spits zou worden. Ik tekende direct een nieuw contract als een kip zonder kop. Vervolgens kwamen er twee nieuwe aanvallers. Veel beloftes worden niet nagekomen”, aldus de jeugdinternational tegen VoetbalPrimeur.

Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet eerder deze week weten niet tevreden te zijn over de houding en inzet van Achahbar. Een vertrek lijkt dan ook een serieuze mogelijkheid. FC Twente en Vitesse toonden al voorzichtig belangstelling. “Interesse? Dat laat ik over aan mijn zaakwaarnemer”, reageert Achahbar.

Bron: voetbalprimeur.nl
  maandag 10 december 2012 @ 21:22:34 #195
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120167601
quote:
Anass Achahbar komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe bij Feyenoord. De talentvolle spits is zijn bijrol beu en geniet belangstelling van meerdere clubs. Afgelopen zomer verlengde Achahbar nog zijn contract bij Feyenoord. "Koeman zei me toen dat ik eerste spits zou worden. Ik tekende direct een nieuw contract als een kip zonder kop. Vervolgens kwamen er twee nieuwe aanvallers. Veel beloftes worden niet nagekomen", aldus de jeugdinternational tegen VoetbalPrimeur. Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet eerder deze week weten niet tevreden te zijn over de houding en inzet van Achahbar. Een vertrek lijkt dan ook een serieuze mogelijkheid. FC Twente en Vitesse toonden al voorzichtig belangstelling. "Interesse? Dat laat ik over aan mijn zaakwaarnemer", reageert Achahbar.
Krijgen we nou dan? Niks laten zien en dan al praatjes?
pi_120168112
salaris directie bijna verdubbeld :)

goed bezig daar.
pi_120168169
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:21 schreef Benigoi het volgende:
Achahbar is bijrol beu en staat in belangstelling meerdere clubs

Anass Achahbar komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe bij Feyenoord. De talentvolle spits is zijn bijrol beu en geniet belangstelling van meerdere clubs.

Afgelopen zomer verlengde Achahbar nog zijn contract bij Feyenoord. “Koeman zei me toen dat ik eerste spits zou worden. Ik tekende direct een nieuw contract als een kip zonder kop. Vervolgens kwamen er twee nieuwe aanvallers. Veel beloftes worden niet nagekomen”, aldus de jeugdinternational tegen VoetbalPrimeur.

Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet eerder deze week weten niet tevreden te zijn over de houding en inzet van Achahbar. Een vertrek lijkt dan ook een serieuze mogelijkheid. FC Twente en Vitesse toonden al voorzichtig belangstelling. “Interesse? Dat laat ik over aan mijn zaakwaarnemer”, reageert Achahbar.

Bron: voetbalprimeur.nl
pi_120168242
De Duitsers hebben toch interesse in de gehele jeugd ?
pi_120168310
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef macca728 het volgende:

goed bezig daar.
Het aantal directieleden is toch ook toegenomen?
BFF met GGMM
pi_120168368
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het aantal directieleden is toch ook toegenomen?
Ja ? Van Geel erbij , Jacobs weg ? Beenhakker ?

3 directeuren toch ? 1,2 miljoen.
pi_120168410
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Koevermans ook toch?
  maandag 10 december 2012 @ 21:36:37 #202
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120168413
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef macca728 het volgende:

goed bezig daar.
Schandalig idd. Die salarisstrookjes stonden laatst online. Ook die salarissen van Salomon en Koevermans, die beiden niets goed doen, waren absurd hoog.
pi_120168443
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hangt van het 1e meetpunt af, als toen Jacobs en Beenhakker al weg waren, maar Van Geel nog Technisch manager was...
BFF met GGMM
pi_120168444
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef jakees het volgende:

[..]

Koevermans ook toch?
was hij toch al ? sinds 2009
  maandag 10 december 2012 @ 21:38:06 #205
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120168476
Prima, alle B-jeugd naar Twente, houden wij de echte toppers.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 10 december 2012 @ 21:41:17 #206
268260 Dr.Mikey
pi_120168649
Achabar moet het maar eens laten zien inplaats van zo te jammeren.
R.I.P DTS.
pi_120168711
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar moet het maar eens laten zien inplaats van zo te jammeren.
Dit dus, ik heb volledig vertrouwen in KGB
BFF met GGMM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 december 2012 @ 21:43:04 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120168768
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hangt van het 1e meetpunt af, als toen Jacobs en Beenhakker al weg waren, maar Van Geel nog Technisch manager was...
Iwan van Duren wist zelf ook niet precies hoe het zat :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120169051
Lex Immers :') Als Ado je cluppie is moest je lekker daarblijven.
pi_120169128
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Lex Immers :') Als Ado je cluppie is moest je lekker daarblijven.
Lex is gewoon eerlijk!
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 10 december 2012 @ 21:51:37 #211
14505 OProg
A Life in Music
pi_120169236
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Lex is gewoon eerlijk!
Dat. Beter dan direct het clublogo gaan zoenen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120169389
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Lex is gewoon eerlijk!
"Als ik scoor ga ik niet juichen" .... Ga je met zo'n instelling überhaupt je best doen om wel te scoren dan?
Lekker niet laten spelen tegen die hagenezen mafketel.
pi_120169438
Achahbar moet niet zeiken. Als je niet goed genoeg bent en je niet hard genoeg traint, verdien je geen basisplaats.
  maandag 10 december 2012 @ 22:00:39 #214
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120169714
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Muto het volgende:
Achahbar moet niet zeiken. Als je niet goed genoeg bent en je niet hard genoeg traint, verdien je geen basisplaats.
Dit. Leuk en aardig dat Koeman hem een basisplaats beloofd zou hebben, maar als je er met de pet naar gooit verdien je dat niet, en dan moet je al helemaal niet gaan lopen zeiken. Net ofdat hij bij Twente of Vitesse wel aanspraak maakt op een basisplaats.
pi_120170190
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit. Leuk en aardig dat Koeman hem een basisplaats beloofd zou hebben, maar als je er met de pet naar gooit verdien je dat niet, en dan moet je al helemaal niet gaan lopen zeiken. Net ofdat hij bij Twente of Vitesse wel aanspraak maakt op een basisplaats.
Dat moet hij natuurlijk ook niet doen. Ik betwijfle ook of dat zo letterlijk gezegd is, maar als het zo is heeft Achahar natuurlijk wel een punt. Zeker in het begin van het seizoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120170318
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat moet hij natuurlijk ook niet doen. Ik betwijfle ook of dat zo letterlijk gezegd is, maar als het zo is heeft Achahar natuurlijk wel een punt. Zeker in het begin van het seizoen.
ach als Pelle niet had gekomen had Achahbar daar wel gespeeld.
pi_120170389
Bron is voetbalprimeur, vind ik dus niet heel betrouwbaar allemaal. En lekker makkelijk stukje ook, Vitesse en Twente hebben interesse, ja dat had ik ook kunnen verzinnen. Vitesse heeft interesse in iedereen die 3x een bal hoog kan houden en Munsterman kijkt alleen maar Feyenoord TV.

Maar als dit wel waar is dan moet meneertje Achahbar eens even lekker in de spiegel kijken, want hij heeft gewoon geen klote laten zien in de speeltijd die hij gehad heeft. Vorig jaar toen hij debuteerde tegen Heerenveen viel hij leuk in, Vitesse-uit had hij een leuke panna en tegen Praag maakte die een wereldgoal. Maar meestal brengt hij gewoon echt he-le-maal niks als hij invalt.

En dan voert hij dus ook nog eens geen reet uit volgens Koeman. Ga lekker even hard trainen, knal er elke week 2 in bij Jong Feijenoord en laat in Marbella zien wat voor groot talent je bent en hoe goed je kunt voetballen.

Dan heeft hij recht van spreken wanneer hij niet speelt.

En Achahbar, neem lekker een voorbeeld aan Vilhena. Die kwam in de zomer wat te dik terug van vakantie en trainde toen ook niet goed volgens Koeman. Koeman heeft toen gezegd dat hij zich maar weer even bij de jeugd en bij Jong Feijenoord moest gaan bewijzen en dat doet hij gewoon zonder voor gezeik te zorgen. En kijk waar Tonny nu staat, hij is basisspeler en iedereen is lovend.
pi_120170955
Ben het met Sjaak eens. De wedstrijden die hij speelde vond ik hem bovendien ook maar matig op 2 leuke acties na.
pi_120170996
Zijn balbehandeling vind ik wel ziek goed, hij zou wat aan snelheid moeten winnen.
pi_120171115
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:
Zijn balbehandeling vind ik wel ziek goed, hij zou wat aan snelheid moeten winnen.
Eens. Maar hij heeft ook weer geen echte actie vind ik. Hij is wel heel slim, goede looplijnen en kan goed reageren op steekpassjes. Maar vorig jaar tegen AZ bijvoorbeeld verloor hij werkelijk waar elk duel van die Viergever en Moisander. En die twee vind ik nou niet bepaald de beste verdedigers van de Eredivisie.

Maar ik heb wel vertrouwen in die jongen, maar loop alsjeblieft niet met zo'n attitude en grote bek rond. Als hij deze uitspraken daadwerkelijk heeft gedaan trouwens.
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 22:26:36 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120171189
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het altijd meer een 10 gevonden, helaas krijgt hij daar de kans niet.
  maandag 10 december 2012 @ 22:28:12 #222
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120171310
Hij had ook best eerste spits kunnen worden maar hij is zichzelf aan het verkloten door niet zijn stinkende best te doen. Bijna niemand komt het aanwaaien en ook hem niet.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_120171319
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik heb het altijd meer een 10 gevonden, helaas krijgt hij daar de kans niet.
Dat idee heb ik inderdaad ook. Hij komt kracht, lengte en snelheid te kort voor een pure spits.

Maar ik denk dat hij fenomenaal is in een 4-4-2 samen met Pelle. Pelle diep, Achahbar in een vrije rol er om heen, lijkt mij een heel mooie voorhoede.
pi_120171370
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat idee heb ik inderdaad ook. Hij komt kracht, lengte en snelheid te kort voor een pure spits.

Maar ik denk dat hij fenomenaal is in een 4-4-2 samen met Pelle. Pelle diep, Achahbar in een vrije rol er om heen, lijkt mij een heel mooie voorhoede.
:9~ :9~
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 22:30:07 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120171454
quote:

[..]

In plaats van Immers inderdaad, gelijk doen.
pi_120171464
quote:

[..]

Het is ook echt een 4-4-2 spits ja, en dan in een zwervende rol. Zelfde als een Lens, het is geen spits, het is geen 10 en het is ook niet echt een buitenspeler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_120171496
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Eens. Maar hij heeft ook weer geen echte actie vind ik. Hij is wel heel slim, goede looplijnen en kan goed reageren op steekpassjes. Maar vorig jaar tegen AZ bijvoorbeeld verloor hij werkelijk waar elk duel van die Viergever en Moisander. En die twee vind ik nou niet bepaald de beste verdedigers van de Eredivisie.

Maar ik heb wel vertrouwen in die jongen, maar loop alsjeblieft niet met zo'n attitude en grote bek rond. Als hij deze uitspraken daadwerkelijk heeft gedaan trouwens.
gelukkig had Guidetti daar helemaal geen last van :)
pi_120171571
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

gelukkig had Guidetti daar helemaal geen last van :)
Die presteerde toch gewoon? Of heb ik iets gemist, en presteert meneertje Achahbar net zo goed of beter als Guidetti?
pi_120171610
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die presteerde toch gewoon? Of heb ik iets gemist, en presteert meneertje Achahbar net zo goed of beter als Guidetti?
ja daarna, in het begin had hij die houding ook al hoor.

Van Persie was ook zo lastig.
pi_120171660
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja daarna, in het begin had hij die houding ook al hoor.
Ja dus? Die speelde vanaf zijn eerste wedstrijd prima en scoorde ook gewoon. Maar je moet toch iets te zeiken hebben, dat snap ik wel.
pi_120171723
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Persie was ook zo lastig.
_O- _O- _O- _O- _O-

Die had ook een grote bek en was een kutjoch, maar die liet het ook gewoon zien door als 18 jarig broekie een wereldpot te spelen tegen Internazionale.
pi_120171869
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Die had ook een grote bek en was een kutjoch, maar die liet het ook gewoon zien door als 18 jarig broekie een wereldpot te spelen tegen Internazionale.
Nou misschien laat Achahbar het ook wel zien als hij speelt.
Bert had liever Lurling, die werkte harder.
pi_120171959
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Misschien wel maar misschien ook niet.

Het enige wat we zeker weten is dat hij het tot dusver niet heeft laten zien en volgens Koeman doet hij er ook vrij weinig voor om het WEL beter te laten worden.
  maandag 10 december 2012 @ 22:39:51 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120171973
Ik kan me niet voorstellen dat Koeman heeft gezegd dat hij eerste spits zou gaan worden eigenlijk. Ja, als er echt helemaal niemand was bijgekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120171997
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Koeman heeft gezegd dat hij eerste spits zou gaan worden eigenlijk. Ja, als er echt helemaal niemand was bijgekomen.
En Fernandez heeft in de voorbereiding en Kiev + Praag er gestaan.
  Forum Admin maandag 10 december 2012 @ 22:40:22 #236
35723 crew  GGMM
pi_120172001
Koeman heeft wel vaker onenigheid met de spelers.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120172030
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Bert had constant strijd met V Persie. Maar Robin heeft zelf ook aangegeven dat hij pas volwassen is geworden bij Arsenal door Bergkamp.
Hij pakte ook de vrije trap van V Hooijdonk af terwijl daar afspraken over waren.
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 22:41:16 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120172050
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik kan me nog wel een uitspraak van Koeman herinneren waarin hij dat een soort van suggereert.
  maandag 10 december 2012 @ 22:41:42 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120172069
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
Koeman is keihard als het gaat om een topsportmentaliteit tonen, ja. Hij stampt dat er heel vroeg in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120172071
quote:
Nou en man ze moeten scherp blijven
pi_120172079
quote:
Sinds hij bij Feyenoord zit vind ik dat eigenlijk reuze meevallen.
pi_120172095
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Bert had constant strijd met V Persie. Maar Robin heeft zelf ook aangegeven dat hij pas volwassen is geworden bij Arsenal door Bergkamp.
Hij pakte ook de vrije trap van V Hooijdonk af terwijl daar afspraken over waren.
Tegen de joden ook gewoon _O-
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 22:42:17 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
  Forum Admin maandag 10 december 2012 @ 22:42:34 #244
35723 crew  GGMM
pi_120172111
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Sinds hij bij Feyenoord zit vind ik dat eigenlijk reuze meevallen.
Nu al een jaar lang niet, idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120172124
En Koeman was zelf vroeger ook een moeilijk kutjoch, maar wél de wereldtop gehaald. Hij weet als geen ander dat je best een grote bek mag hebben maar dat je dan wel moet presteren.
pi_120172156
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nu al een jaar lang niet, idd.
Hij heeft nu ook geen onenigheid met hem. Zegt gewoon dat hij te weinig laat zien, meer niet. Onze Brabantse vrienden zouden zeggen dat Achahbar godverdomme maar moet werken voor zijn geld en niet moet zeiken.
pi_120172161
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Tegen de joden ook gewoon _O-
Tegen de Joden :D
Tegen Vitesse toch?
pi_120172168
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
En Koeman was zelf vroeger ook een moeilijk kutjoch, maar wél de wereldtop gehaald. Hij weet als geen ander dat je best een grote bek mag hebben maar dat je dan wel moet presteren.
Waarom denk je dat Guidetti alles mocht.
pi_120172187
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Tegen de Joden :D
Tegen Vitesse toch?
Volgens mij tegen de joden, toen prikte hij hem op de lat toch?
  maandag 10 december 2012 @ 22:44:19 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120172195
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Hij heeft ook geen probleem met lastige jongens, zo lang ze maar altijd alles eruit proberen te halen. Hij kan dan best wel rigoureus zijn als spelers er met de pet naar gooien. Zelfs zo'n Guidetti was wat dat betreft echt doodsbang van Koeman. _O- Schijnt wel een harde mofo te zijn als iets hem niet aanstaat :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120172254
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij heeft nu ook geen onenigheid met hem. Zegt gewoon dat hij te weinig laat zien, meer niet. Onze Brabantse vrienden zouden zeggen dat Achahbar godverdomme maar moet werken voor zijn geld en niet moet zeiken.
Nah, hij is wel z'n wijf kwijt en heeft een schuld van 3000...
BFF met GGMM
pi_120172258
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen probleem met lastige jongens, zo lang ze maar altijd alles eruit proberen te halen. Hij kan dan best wel rigoureus zijn als spelers er met de pet naar gooien. Zelfs zo'n Guidetti was wat dat betreft echt doodsbang van Koeman. _O- Schijnt wel een harde mofo te zijn als iets hem niet aanstaat :D
Vorig jaar waren Kongolo, Manu en Achahbar een keer te laat door autopech, toen durfden ze dat niet te vertellen aan Koeman omdat ze bang waren dat hij ze verrot zou schelden ten overstaan van de gehele selectie _O-
pi_120172268
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Volgens mij tegen de joden, toen prikte hij hem op de lat toch?
Heb het ff nagekeken RKC was dat maar inderdaad wel bijna een goal :D
pi_120172290
quote:

[..]

Die harde mofo is hij altijd al geweest ja. Daarom heeft hij ook veel meer bereikt dan Erwin, op alle vlakken. Terwijl de verhalen zeggen dat Erwin eigenlijk net zoveel talent had als Ronald en misschien nog wel meer ook.
pi_120172292
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nah, hij is wel z'n wijf kwijt en heeft een schuld van 3000...
Hij was weer moeilijk he?
pi_120172299
quote:
Dan zou ik ook kwaad zijn, zeker als er dan een huurling komt, die daarvoor ook weinig heeft laten zien en die toch weggaat na een jaar.
pi_120172309
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Heb het ff nagekeken RKC was dat maar inderdaad wel bijna een goal :D
Ah oke. Is ook alweer een tijdje geleden natuurlijk.
pi_120172338
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij was weer moeilijk he?
:) ;)
BFF met GGMM
pi_120172351
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan zou ik ook kwaad zijn, zeker als er dan een huurling komt, die daarvoor ook weinig heeft laten zien en die toch weggaat na een jaar.
Ik denk dat iedereen jou wel erg serieus zou nemen wanneer je kwaad wordt. Je hebt hier ook altijd van die sterke meningen.
pi_120172367
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vorig jaar waren Kongolo, Manu en Achahbar een keer te laat door autopech, toen durfden ze dat niet te vertellen aan Koeman omdat ze bang waren dat hij ze verrot zou schelden ten overstaan van de gehele selectie _O-
Zo een gast moet je gewoon hebben geen mongool die je paaseieren laat zoeken maar die je als een kerel wijst op je verantwoordelijkheden. Tot nu toe heeft hij in tegenstelling tot andere trainers die jeugd wel aardig aan het ballen.
  Moderator maandag 10 december 2012 @ 22:48:22 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120172386
quote:

[..]

Alleen weet ik niet of Koeman het echt gezegd heeft of dat het een interpretatie is van Voetbalprimeur.
pi_120172412
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zo een gast moet je gewoon hebben geen mongool die je paaseieren laat zoeken maar die je als een kerel wijst op je verantwoordelijkheden. Tot nu toe heeft hij in tegenstelling tot andere trainers die jeugd wel aardig aan het ballen.
Hij en Frank de Boer halen sowieso als enigen echt het maximale uit hun selectie.
pi_120172415
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

En dat had vooraf niemand verwacht omdat hij amper met jeugd speelde voorheen. Ronald Koeman is wel hard op weg om ook een wereldtrainer te worden.
pi_120172429
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Alleen weet ik niet of Koeman het echt gezegd heeft of dat het een interpretatie is van Voetbalprimeur.
Voetbalprimeur vind ik niet al te betrouwbaar.
pi_120172587
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij en Frank de Boer halen sowieso als enigen echt het maximale uit hun selectie.
Eens. Zijn wmb ook veruit de beste trainers van de Eredivisie. Heb Advocaat nooit wat gevonden eigenlijk.
pi_120172604
quote:

[..]

Daar zal hij maar aan moeten wennen dan, zo gaat dat bij topsport.
pi_120172746
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Behalve jammer dat het een jood is vind ik hem ook zeker een goeie trainer. Ze zijn tenminste niet laf of tactisch onbeholpen als je dan zo'n Steve uit Enschede ziet prutsen vraag je je af waar ze die vandaan hebben :P
pi_120172773
Ik hoop nog steeds dat Achahbar gewoon de tweede seizoenshelft wordt verhuurd, eventueel Excelsior en Manu terughalen, of anders een Willem II oid, en dat ie dan is inziet waarvoor en hoe hij het aan moet pakken.
pi_120172800
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Behalve jammer dat het een jood is vind ik hem ook zeker een goeie trainer. Ze zijn tenminste niet laf of tactisch onbeholpen als je dan zo'n Steve uit Enschede ziet prutsen vraag je je af waar ze die vandaan hebben :P
Als wij Tadic en Chadli op de flanken hadden, had ik mijn stoeltje al klaar staan op de Coolsingel.
pi_120172820
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Grifte het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Achahbar gewoon de tweede seizoenshelft wordt verhuurd, eventueel Excelsior en Manu terughalen, of anders een Willem II oid, en dat ie dan is inziet waarvoor en hoe hij het aan moet pakken.
Manu vind ik persoonlijk niet veel. Gaat denk ik nooit een vaste plek in het eerste veroveren.
pi_120172882
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Manu vind ik persoonlijk niet veel. Gaat denk ik nooit een vaste plek in het eerste veroveren.
Meer richting dat we dan zowel een spits achter de hand hebben, alsmede een vleugelaanvaller. Minder dan Cisse of Verhoek zal ie wel niet zijn.
pi_120172912
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Meer richting dat we dan zowel een spits achter de hand hebben, alsmede een vleugelaanvaller. Minder dan Cisse of Verhoek zal ie wel niet zijn.
Ik vind het een speeltuin voetballer. Maar beter dan Verhoek is hij ongetwijfeld ja.
pi_120173137
quote:
Koeman zet Lamprou op de bank en ruimt basisplaats in voor huurling

Erwin Mulder keert zondag tegen ADO Den Haag terug als eerste doelman van Feyenoord. De doelman is hersteld van een breukje in het sesamoidebotje in zijn voet en neemt de plaats in van Kostas Lamprou. "In samenspraak met keeperstrainer Patrick Lodewijks hebben we besloten Erwin nog een wedstrijd bij de beloftes te laten keepen", laat hoofdtrainer Ronald Koeman weten.

"Als hij die goed doorkomt en er gebeurt verder niks geks tijdens de trainingen, zal hij normaal gesproken zondag tegen ADO in het doel staan", vertelt Koeman in gesprek met Voetbal International. "Erwin is en blijft mijn eerste keeper, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt, maar dat neemt niet weg dat ik zeer tevreden ben over hoe Kostas Lamprou het heeft gedaan tijdens Erwins afwezigheid."

Omar Elabdellaoui, die wordt gehuurd van Manchester City, krijgt een basisplaats als vervanger van Daryl Janmaat, ook al is hij van origine een flankaanvaller. "Omar vult het goed in en benadert met zijn manier van spelen en zijn drive naar voren het dichtste het spel van Daryl Janmaat die we vanwege zijn rode kaart tegen NAC Breda moeten missen. Omar heeft een moeilijke periode gehad bij Feyenoord, maar doet het steeds beter. Dan is het altijd prettig zo’n jongen achter de hand te hebben."

Pellè
De kans dat Graziano Pellè na dit seizoen bij Feyenoord blijft, is vrijwel nihil. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel. Hij heeft met de zaakwaarnemer van de succesvolle huurling van Parma al diverse gesprekken gevoerd over een langer verblijf in De Kuip. "Maar de kans dat het lukt, acht ik net zo groot als vorig jaar met John Guidetti: nihil. Alleen, niet geschoten is altijd mis, hè." Pellè scoorde al 11 keer in 12 competitieduels voor Feyenoord.
Heuj.

Appie viel me nog mee zondag, nu schuif je ook niet zo veel.
  maandag 10 december 2012 @ 23:07:16 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120173169
quote:
sesamoidebotje
Oh, dat botje was het dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120173270
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, dat botje was het dus.
Is mooi kut dus als je die gebroken hebt.
  maandag 10 december 2012 @ 23:14:18 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120173420
quote:
Prima toch... zulke trainers moet je hebben voor de topsport. Van Gastel is ook geen eitje trouwens 8-)
  maandag 10 december 2012 @ 23:17:32 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120173548
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

Heuj.

Appie viel me nog mee zondag, nu schuif je ook niet zo veel.
Ik vond Mokotjo het daar vorig seizoen ook zeker niet slecht doen, vreemd dat hij de kans niet krijgt imo. Is echt helemaal uit beeld. En ja, ik ben nog steeds fanboy.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120173553
Achahbar heeft op zijn Facebookpagina gereageerd op het interview dat hij aan Voetbalprimeur.nl gegeven zou hebben.

De letterlijke tekst:

Voor iedereen die Voetbalprimeur heeft gelezen ik heb nooit een interview gegeven dus alles wat daar gezegd word is 1 grote onzin.

Bron: www.facebook.com/anass.achahbar29?fref=ts
  maandag 10 december 2012 @ 23:17:54 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120173561
Elab in basis zondag w/
pi_120173606
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond Mokotjo het daar vorig seizoen ook zeker niet slecht doen, vreemd dat hij de kans niet krijgt imo. Is echt helemaal uit beeld. En ja, ik ben nog steeds fanboy.
Ben het met je eens. Ik was ook wel fan van de enige eckte kindsoldaat
pi_120173624
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Benigoi het volgende:
Achahbar heeft op zijn Facebookpagina gereageerd op het interview dat hij aan Voetbalprimeur.nl gegeven zou hebben.

De letterlijke tekst:

Voor iedereen die Voetbalprimeur heeft gelezen ik heb nooit een interview gegeven dus alles wat daar gezegd word is 1 grote onzin.

Bron: www.facebook.com/anass.achahbar29?fref=ts
Is dit een officieel account?
pi_120173730
Geen idee maar als het wel zo is is hij toch mischien ietwat geschrokken van de reacties hier en daar.
  maandag 10 december 2012 @ 23:41:00 #283
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120174635
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zitten wel taalfouten in die mocros ook maken
pi_120174745
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Zitten wel taalfouten in die mocros ook maken
En een mongool die een fake-account aanmaakt kan die natuurlijk niet maken :')
pi_120174824
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

ja hij is dat echt
  maandag 10 december 2012 @ 23:47:10 #286
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120174932
Guidetti gaat trouwens een Feyenoord tatto zetten hoor ik
pi_120175004
Don, HMF, Dekatria, Happel en ik vertegenwoordigen het Feyenoord-topic op Varkenoord a.s. zondag. _O_
pi_120175026
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Niks mis mee voor rechtsback idd. En anders gewoon je trots opzij zetten en lekker die Leerdam laten spelen. Wat boeit jou 't nu, hij loopt toch gratis weg.
pi_120175099
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef ValHallen het volgende:

[..]

En dat had vooraf niemand verwacht omdat hij amper met jeugd speelde voorheen. Ronald Koeman is wel hard op weg om ook een wereldtrainer te worden.
Misschien komen zijn kwaliteiten beter uit bij clubs die niet te veel kopen en waarbij je echt inventief moet zijn om resultaten te halen. Ik zeg maar iets hoor..
pi_120175243
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Guidetti gaat trouwens een Feyenoord tatto zetten hoor ik
:D
pi_120175252
Gezellig hier :)
pi_120175278
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ja man, idd. Verveelde me een beetje maar ben blij dat jij ook op Fok! zit. :Y ^O^
pi_120175293
quote:
Doe eens niet zo sarcastisch joh kutfiguur
pi_120175299
quote:

[..]

Ja man, idd. Verveelde me een beetje maar ben blij dat jij ook op Fok! zit. :Y ^O^
Cool man ^O^ Hé, wat vind jij? Mulder of Lamprou?
pi_120175318
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Doe eens niet zo sarcastisch joh kutfiguur
Hou je bek man boeler. Beter kom je zondag ook ff een biertje doen. :)
pi_120175487
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kan niet man, helaas.
pi_120175572
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

[..]

Kan niet man, helaas.
Spijtige zaak. Don heeft speciaal een vlucht eerder terug genomen vanuit Madrid. _O_
  dinsdag 11 december 2012 @ 00:03:26 #298
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120175722
Die pagina van Achahbar ligt er trouwens uit of alleen bij mij?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_120175799
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
Die pagina van Achahbar ligt er trouwens uit of alleen bij mij?
Welke pagina?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')