Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon niemand die een nieuwe opent he
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon niemand die een nieuwe opent he
Ja denk het wel, behalve wanneer: Jood, Lampie, of de kromme.quote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?
OT: vertrouwen in de komende 2 thuiswedstrijden.
Al wordt het tegen ADO lastig genoeg, ik geloof dat zij pas 1 uitwedstrijd hebben verloren.
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
Dat gedrag had Manu trouwens al in de F-jes, Tomatenboer.
Is ook vaak genoeg om disciplinaire redenen geschorst geweest in de jeugd.
Daarom ook Manutelli.
Alhoewel ik hem zelf niet eens zo heel bijzonder vind.
Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef jakees het volgende:
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.
Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon een puntje ingelopen op Twente en Vitesse. Die zie ik meer als concurrentie dan PSV en Ajax eerlijk gezegd.
Psv is nirmaal ook drie keer niks.quote:Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.
hmm ja, misschien moeten we een eigen forum oprichten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.
Gelukkig ziet hij dat zelf ook in.quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Maastoren het volgende:
Ik weet niet wat De Vrij denkt maar die is ook gewoon nog niet klaar voor een stap hogerop.
Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.
Wel een hoop jeugd die dergelijk arrogant gedrag vertoont trouwens.
Al zei oa Kapiteintje in het vorige topic al dat dat tegenwoordig gebruikelijk is onder de jeugd.
Weer dit gezeur?quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
Vond hem vandaag wel prima spelen maar geen sympathiek figuur nee. Toch zie je het tegenwoordig bijna altijd dat iemand alleen gaat staan juichen als eerste reactie. Ik hou ook meer uitzinnige vreugde gevierd in een groep.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weer dit gezeur?Laat die gasten lekker blij zijn man als ze scoren.
Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?
Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.![]()
Mee eensquote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?
Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.![]()
Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?
Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?
Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
Nogmaals, welk punt wil je nu precies maken? Dat mij dat niet mag opvallen en dat ik er geen mening over mag hebben? Dude, please..het is een topic over Feyenoord.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
Dit dus.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.
Ging er al eerder over, maar ik zal er voortaan niet meer op reageren als het over zulke dingen gaat.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.
Wat mij betreft mag en kan het best over dergelijke (rand)zaken gaan. Het bepaald namelijk mede de houding in het veld, zo valt mij soms ook de nonchalante houding van Immers op, en kan ik me bijvoorbeeld vandaag weer ergeren aan het feit dat Immers vanmiddag met een lachend gezicht van 't veld stapt na een teleurstellende prestatie en terwijl ik nog met de pest in m'n lijf zit. Al weet ik best dat ik daar overgevoelig op reageer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ging er al eerder over, maar ik zal er voortaan niet meer op reageren als het over zulke dingen gaat.
Terug naar Feyenoord I guess.
De voorgaande 3 wedstrijden gingen toch prima? Lamprou heeft toen gelukkig nauwelijks wat te doen gehad. Alleen de dode spelmomenten blijven kansloos inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Volgens Janmaat is er vier weken geleden overgegaan op zoneverdedigen. Het werpt nog niet echt zijn vruchten af
de 3 wedstrijden hiervoor de nul gehouden, valt wel mee dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Volgens Janmaat is er vier weken geleden overgegaan op zoneverdedigen. Het werpt nog niet echt zijn vruchten af
Ah op die manier.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Zoneverdedigen bij corners doelde hij op.
Klopt, maar met zoneverdediging blijf je in positie staan waardoor opbouwen beter gaat.quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah op die manier.![]()
Nee, mandekking lijkt me veel verstandiger. Lijkt me ook makkelijker te verdedigen.
dat werkte dan ook niet echtquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah op die manier.![]()
Nee, mandekking lijkt me veel verstandiger. Lijkt me ook makkelijker te verdedigen.
Een goede keeper helpt ook mee. Maar het waren wel goede corners. Zeker die 1e.quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah op die manier.![]()
Dat doet of deed City ook, Ajax scoorde 3 keer uit een corner. Ik vind het niks.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Zoneverdedigen bij corners doelde hij op.
Haha godverquote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich wel. Kon 'm er altijd wel lekker tussen leggen met een beetje spuug.
Oja vergeten daar rekening mee te houden, thanks.quote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Is een gezinsvak toch? Of was dat het. Heb daar ook nog een paar jaar een seizoenskaart van gehad.
Maar vind de tweede ring toch altijd wat minder relaxed.
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-zijn-talent.dhtmlquote:Koeman waarschuwt Achahbar: 'Hij doet te weinig met zijn talent'
Feyenoord-trainer Ronald Koeman is niet tevreden over spits Anass Achahbar. Om die reden zat het 18-jarige talent vandaag voor het eerst sinds lange tijd niet in de wedstrijdselectie voor het duel met
'Ik ben niet tevreden ben over de wedstrijden die hij in de beloften speelt. Hij doet te weinig met zijn talent,' zegt Koeman tegen RTV Rijnmond.
De Feyenoord-trainer hoopt dat zijn jonge pupil iets doet met het kritische signaal. 'Dat is wel de bedoeling', aldus Koeman.
ik vraag me ook af wie er een skybox achter vak S zou willen.quote:Op maandag 10 december 2012 06:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die luifel vind ik dan weer niet nodig. Lekker in de regen blijven zittenVraag me wel af in hoeverre dat blok skyboxen aan één kant is of aan beide kanten...
Het is een eerste opzet, hè. Geen definitief ontwerp.quote:Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef ace_eleven het volgende:
Door die skyboxen zo door te laten lopen verlies je alle dreiging vanaf de tribune. Het geniale aan de kuip is dat vak X en de zijkanten van W en Z doorlopen naar de eerste ring, zodat je een overweldigende menigte aan fanatieke aanhang ziet als je op het veld staat, die skyboxen breken dat beeld.
Verder zeggen ze wel een 3e ring te maken, maar is de 1e ring niet veel meer dan opvulling rondom de business units, zoals vakken L en M nu ook zijn. Nee, k ben niet echt overtuigd
Toch denk ik wel dat dit ontwerp de lezer/ gemeenteraad zou moeten overtuigen, of niet?quote:Op maandag 10 december 2012 10:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Het is een eerste opzet, hè. Geen definitief ontwerp.
Van de RDK Facebook pagina:quote:Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef ace_eleven het volgende:
Door die skyboxen zo door te laten lopen verlies je alle dreiging vanaf de tribune. Het geniale aan de kuip is dat vak X en de zijkanten van W en Z doorlopen naar de eerste ring, zodat je een overweldigende menigte aan fanatieke aanhang ziet als je op het veld staat, die skyboxen breken dat beeld.
Verder zeggen ze wel een 3e ring te maken, maar is de 1e ring niet veel meer dan opvulling rondom de business units, zoals vakken L en M nu ook zijn. Nee, k ben niet echt overtuigd
quote:het is helemaal niet nodig om 88 skyboxen te maken. 50 zou ook kunnen, maar om onze plannen vergelijkbaar te maken (opdracht van de gemeente) moesten we 100 businessunits intekenen.
Jaquote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Dekatria het volgende:
Probeerden ze daar nou ook die stoelnummering erdoor te drukken?
Ze zullen wel moeten, op last van de gemeente.quote:Op maandag 10 december 2012 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar gaan ze in de directie van feyenoord ook echt serieus om met dit ontwerp?
Misschien wel meer dan dat. Van Merwijk werd aardig door de mangel gehaald tijdens dat verhoor met de gemeenteraad. Die staan niet te springen om (deels) garant te staan voor 300 miljoenquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Er al vast naar gekeken worden, voor de vorm. Meer niet.
Tot nu toe heb ik van het hele RDK gebeuren ook nog niet door gekregen hoe zij de financiering voor elkaar denken te krijgen. En het lijkt me lastig om een 'bedrijf' onder dwang te laten renoveren.quote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wel meer dan dat. Van Merwijk werd aardig door de mangel gehaald tijdens dat verhoor met de gemeenteraad. Die staan niet te springen om (deels) garant te staan voor 300 miljoen
Precies.quote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten dat is het imo belachelijk om het hele plan red de Kuip te noemen aangezien ik het juist een enorme verkrachting vind van het stadion. Van de prachtige Kuip naar een soort megalomane circustent.
We zullen wel een gedrocht als het Emirates Stadium krijgen. Want meneertje van Merwijk leeft nog steeds in de waan dat wij ooit grote evenementen kunnen organiseren.quote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi plan dat Red De Kuip maar ook een nieuw stadion vind ik prima. Zolang het maar een voetbalstadion blijft zonder dak!
Ik blijf liever m'n hele leven bij dit wijf, maar begrijp ook wel dat dat op den duur niet meer mogelijk is.quote:Op maandag 10 december 2012 13:12 schreef nomnom het volgende:
[..]
Precies.
Een beetje als een lekker wijf volstoppen met botox en neptieten om het er nog maar een paar jaar op te moeten doen. Dan zoek ik toch liever een ander lekker wijf
Dat stadion vind ik niet eens zo lelijk. Nieuwe van Juve is mooiquote:Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zullen wel een gedrocht als het Emirates Stadium krijgen. Want meneertje van Merwijk leeft nog steeds in de waan dat wij ooit grote evenementen kunnen organiseren.
Anfieldquote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven bij dit wijf, maar begrijp ook wel dat dat op den duur niet meer mogelijk is.
Eens. Helaas is een nieuw stadion onafwendbaar, maar ik ben bang voor een verschrikkelijk lelijk ding dat gericht is op leuke concertjes van Lady Gaga en Justin Bieber en andere 'leuke' evenementen i.p.v. gericht op Feijenoord, op voetbal.quote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven bij dit wijf, maar begrijp ook wel dat dat op den duur niet meer mogelijk is.
Van Highbury naar Emirates, the horrorquote:Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat stadion vind ik niet eens zo lelijk. Nieuwe van Juve is mooi
Maar ik heb geen idee hoe ze dit alles willen financieren en in hoeverre het haalbaar is. Want ik vind het nogal een ambitieus project, die mij zeer moeilijk realiseerbaar lijkt.quote:Op maandag 10 december 2012 13:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik word toch wel blij van die nieuwe RDK visuals hoor.
Waaromquote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee hoe ze dit alles willen financieren en in hoeverre het haalbaar is. Want ik vind het nogal een ambitieus project, die mij zeer moeilijk realiseerbaar lijkt.
De gemeente gaat niet bijspringen, want de gemeente heeft geen cent te makken. Zal wel volledig gefinancierd worden door een consortium van grote bedrijven en die willen maar 1 ding; een gloednieuw multifunctioneel stadion waar ze aan kunnen verdienen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als je een nieuw stadion kan financieren kun je toch ook wel een renovatie financieren die 3x minder geld kost? Als de gemeente bij wil springen...
ze willen toch ring opliften? 2 of 3 seizoenen in een bouwval spelen? Overal business seats bullshit tussen pleuren? Ik vind het aardig ambitieus.quote:Op maandag 10 december 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom![]()
Het lijkt me dat het goedkoper is dan een nieuw stadion, anders gaat het nergens over natuurlijk.
Volgens mij had de stichting al meerdere bouwbedrijven gevonden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De gemeente gaat niet bijspringen, want de gemeente heeft geen cent te makken. Zal wel volledig gefinancierd worden door een consortium van grote bedrijven en die willen maar 1 ding; een gloednieuw multifunctioneel stadion waar ze aan kunnen verdienen.
Nou, in een bouwval spelen zal ook wel meevallen. Twente speelt dan ook in een bouwval, gaat tot nu toe ook (bijna) goed.quote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ze willen toch ring opliften? 2 of 3 seizoenen in een bouwval spelen? Overal business seats bullshit tussen pleuren? Ik vind het aardig ambitieus.
Bedrijven + van Merwijk hebben liever een gloednieuw stadion. Minder onderhoud, meer luxe, meer evenementen, meer business seats etc.quote:Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij had de stichting al meerdere bouwbedrijven gevonden.
Daarnaast kun je als bouwbedrijf toch geld verdienen aan een verbouwing van 130 miljoen? Of zie ik dat verkeerd?
Waarom toch steeds die meer evenementenquote:Op maandag 10 december 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Bedrijven + van Merwijk hebben liever een gloednieuw stadion. Minder onderhoud, meer luxe, meer evenementen, meer business seats etc.
Ja maar is het de moeite waard?quote:Op maandag 10 december 2012 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, in een bouwval spelen zal ook wel meevallen. Twente speelt dan ook in een bouwval, gaat tot nu toe ook (bijna) goed.
Zo spectaculair is het natuurlijk ook niet. Er zijn wel gekkere dingen gedaan in de bouwwereld.
Maar het wordt wel als argument aangevoerd. Het is een illusie want Mojo heeft zelf grotendeels meebetaald aan het Ziggo Dome, die gaan echt geen concerten in een nieuw stadion houden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom toch steeds die meer evenementenDat is toch helemaal niet zeker man. Is even suf als zeggen dat met een nieuw stadion we wel even kampioen gaan worden.
Waarschijnlijk verwachten ze met een volledig nieuw stadion meer te kunnen verdienen dan met een verbouwde Kuip (die dan overigens voor mijn gevoel ook de Kuip niet meer is).quote:Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij had de stichting al meerdere bouwbedrijven gevonden.
Daarnaast kun je als bouwbedrijf toch geld verdienen aan een verbouwing van 130 miljoen? Of zie ik dat verkeerd?
Precies. En door heel Europa worden er allerlei concerten gegeven in stadions zonder dak. Slap gelul.quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar het wordt wel als argument aangevoerd. Het is een illusie want Mojo heeft zelf grotendeels meebetaald aan het Ziggo Dome, die gaan echt geen concerten in een nieuw stadion houden.
Als je het oudste stadion wat nog steeds in gebruik is, wat bovendien midden in een woonwijk ligt, kan renoveren zodat het geschikt is voor 1 van de grootste clubs van Europa, dan moet een stadion wat bijna 50 jaar later is gebouwd, in de beroemde 30er jaren, toch ook nog wel een tijd mee kunnen?quote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar is het de moeite waard?
Of krijgen we over 20 jaar hetzelfde gezeik?
Ik weet ook niet hoe het nou zit met betonrot en metaalmoeheid in de constructie, want dat gaat een welles-nietes spelletje worden tussen RDP en van Merwijk.
RDK rept de heletijd over een rapport van TNO, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Dan is dat toch een argument tegen een nieuw stadion? Want volgens jouw komen die concerten toch niet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar het wordt wel als argument aangevoerd. Het is een illusie want Mojo heeft zelf grotendeels meebetaald aan het Ziggo Dome, die gaan echt geen concerten in een nieuw stadion houden.
Nee die komen niet. Ik bekijk van de kant van RDK en van kamp van Merwijk.quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan is dat toch een argument tegen een nieuw stadion? Want volgens jouw komen die concerten toch niet.
Het is ook totaal niet geloofwaardig omdat er nu helemaal niks speelt op dat gebied. Zelfs in het Philips Stadion worden concerten gegeven. Als je nou er alles aan doet om binnen te halen wat je kan, dan is het een stuk geloofwaardiger wanneer je met een verhaal komt dat in een nieuw stadion er meer mogelijkheden zijn. Maar nu doen ze net alsof de grootste artiesten straks geld bij leggen om in de Kuip te mogen spelen, hou toch op zegquote:Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar dan telt die hele concerten discussie niet mee. Het is niet handig om dat als potentiële inkomsten te zien (zoals van Merwijk doet).
RDK gaat er gewoon van uit dat die concerten niet zullen plaatsvinden. Waar ik het mee eens ben.
quote:Overzicht concerten in Stadion De Kuip
Onderstaande concerten hebben in Stadion De Kuip in Rotterdam plaatsgevonden:
23 juni 1978 Bob Dylan & Eric Clapton
2, 4 en 5 juni 1982 The Rolling Stones
12 juni 1982 Simon & Garfunkel
13 juni 1983 Rod Stewart
25 en 26 juni 1985 David Bowie
12 en 13 juni 1985 Bruce Springsteen
30 en 31 mei 1987 David Bowie
11 juni 1987 Genesis
10 en 11 juli 1987 U2
25 en 26 augustus 1987 Madonna
5, 6 en 7 juni 1988 Michael Jackson
...
Nog hele rij geweldige namen
...
9, 10, 12, 14, 16 en 17 juni 2004 Marco Borsato
28 juni 2008 Kane
10 en 12 juli 2008 Doe Maar
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 10-12-2012 om 13:57:33Wat al wel bekend is gemaakt: zondag 20 januari 2013 Ajax-Feyenoord 16:30 uur. #ajafey reageer retweet
Dat willen we allemaal. Gaat het helaas nooit worden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef Muto het volgende:
Echt, ik wil een ding: de vormen van De Kuip in het nieuwe stadion. Dicht op het veld, overal goed zicht. Als ze zo graag een dak willen, so be it. Als het maar tijdens voetbalwedstrijden altijd open staat. En aangezien Feyenoord op dat moment gebruikt maakt van het stadion, kan Feyenoord daar gewoon voor kiezen. Laten ze het dak maar lekker sluiten tijdens de KNVB-Wedstrijden.
Want concerten krijg je nooit meer.
Dat is het jammere. En het pijnlijke. Er zijn zoveel mooie middenwegen te vinden, maar aangezien er twee partijen zijn die allebei het uiterste willen, komt er nooit een middenweg.quote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Gaat het helaas nooit worden.
Volgens mij gaan er ook nog hele vieze spelletjes gespeeld worden om dat nieuwe stadion er door te duwenquote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Gaat het helaas nooit worden.
Klopt. Maar aan het renoveren van een stadion zitten ook wat haken en ogen. Je kan dus nooit een uitschuifbaar veld zoals bij het Gelredome realiseren. Daar is de constructie gewoonweg niet op gebouwd.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar die plannen met de 3e ring zien er toch prima uit? Ik vind dat echt wel tof er uit zien..
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan het renoveren van een stadion zitten ook wat haken en ogen. Je kan dus nooit een uitschuifbaar veld zoals bij het Gelredome realiseren. Daar is de constructie gewoonweg niet op gebouwd.
Lijkt me wel. Anders is het stadion niet rendabel. Uitschuifbaar veld zal er sowieso komen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die toch niet gaan plaatsvinden.
Multifunctioneel jwtz.quote:
Dus ook een vast dak? Lekker in een gymzaal ballenquote:Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Anders is het stadion niet rendabel. Uitschuifbaar veld zal er sowieso komen.
Nu zijn er ook geen concerten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Anders is het stadion niet rendabel. Uitschuifbaar veld zal er sowieso komen.
Goh. Het is toch juist de bedoeling dat die wel gaan komen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu zijn er ook geen concerten.
Ja, dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus ook een vast dak? Lekker in een gymzaal ballen
Hoezo?quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goh. Het is toch juist de bedoeling dat die wel gaan komen.
Maar laten we die discussie niet weer gaan voeren. Dat is al vaak genoeg gebeurd hier op FOK.
Als je die discussie niet meer wil voeren gebruik dat argument dan ook niet meer in de wel/niet nieuw stadion discussiequote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goh. Het is toch juist de bedoeling dat die wel gaan komen.
Maar laten we die discussie niet weer gaan voeren. Dat is al vaak genoeg gebeurd hier op FOK.
Nee dat weet je idd niet. Maar met de Kuip in deze conditie weet je zeker dat er geen artiesten, feesten en evenementen gehouden gaan worden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben wel benieuwd naar die discussie.
Want een nieuw stadion zal niet opeens garanderen dat artiesten naar de Kuip willen lijkt me.
Jouw argument dat een nieuw stadion het wel gebeurt gaat ook nergens over want door heel Europa worden er concerten gegeven in aftandse stadions zonder dak. Ook in Nederland. Ook als er stadions met dak in de buurt zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee dat weet je idd niet. Maar met de Kuip in deze conditie weet je zeker dat er geen artiesten, feesten en evenementen gehouden gaan worden.
Het ligt er aan wat voor een organisatie er achter komt te staan. Kijk naar het Gelredome. Daar is elk weekend gewoon iets te doen (Vitesse of een evenement). Echt niet al die evenementen worden door Mojo verzorgd dus dat argument dat Mojo achter het Gelredome zit vind ik geen sterk argument.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je er met de Kuip in deze condities zeker van kan zijn dat het nooit meer gaat gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw argument dat een nieuw stadion het wel gebeurt gaat ook nergens over want door heel Europa worden er concerten gegeven in aftandse stadions zonder dak. Ook in Nederland. Ook als er stadions met dak in de buurt zijn.
Nee, je denkt in de goede richting.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom een nieuw stadion geen of onvoldoende concerten of andere evenementen zou weten te werven.
Er vinden bijvoorbeeld genoeg concerten plaats in het Philips stadion, het Gelredome, en Ahoy bijvoorbeeld. Die vinden echt niet alleen in Amsterdam plaats, en dan nog, ik zou niet weten waarom een Ziggo Dome of HMH bijvoorbeeld verkozen zou worden boven een evenement in een nieuw stadion in Rotterdam.
Natuurlijk hebben Ziggo Dome, de HMH en de Arena diverse contracten met diverse evenementenbureaus maar het is die evenementenbureaus vrij om ook contracten te sluiten met het nieuwe stadion in Rotterdam indien de locatie aansprekend genoeg wordt.
Of denk ik nu in een totaal verkeerde richting?
Ik vind de Kuip er beter uitzien als deze bagger:quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je er met de Kuip in deze condities zeker van kan zijn dat het nooit meer gaat gebeuren.
Maar nee, de Kuip kan echt niet meer hoorquote:Iron Maiden, Bon Jovi, Genesis, U2, The Rolling Stones, The Police, Eagles, Richard Benson, R.E.M., Lady Gaga, and Rihanna's Diamonds World Tour.
Die foto is voor de verbouwingquote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind de Kuip er beter uitzien als deze bagger:
[ afbeelding ]
En die hebben de afgelopen jaren godverdomme dit rijtje gehad:
[..]
Maar nee, de Kuip kan echt niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het uiterlijk staat toch ook los van de door Guidetti genoemde huidige conditie van de Kuip?quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind de Kuip er beter uitzien als deze bagger:
[ afbeelding ]
En die hebben de afgelopen jaren godverdomme dit rijtje gehad:
[..]
Maar nee, de Kuip kan echt niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat er om dat de huidige Kuip ook een prima concertlocatie is en dat een stadion zonder uitschuifbaar veld en vast dak ook een prima concertlocatie is. Dat er geen concerten gegeven worden in de Kuip heeft een andere oorzaak en een nieuw stadion veranderd daar niks aan.quote:Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het uiterlijk staat toch ook los van de door Guidetti genoemde huidige conditie van de Kuip?
Nee maar wel compleet anders dan dat jij laat zien.quote:Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, en de verbouwing was met een nieuw dak en uitschuifbare grasmat he![]()
Het blijft bullshit DK
Er zijn genoeg andere mogelijkheden in Nederland die wel kunnen bieden wat evenementen vragen. Dus waarom zou men nog naar de Kuip gaan als de ArenA en het Gelredome van hoogwaardigere kwaliteit zijn?quote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de huidige Kuip ook een prima concertlocatie is en dat een stadion zonder uitschuifbaar veld en vast dak ook een prima concertlocatie is. Dat er geen concerten gegeven worden in de Kuip heeft een andere oorzaak en een nieuw stadion veranderd daar niks aan.
Wembley heeft ook een dicht dak.quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Guidetti het volgende:
e stadions die wel een dak en uitschuifbaar veld heeft. De Kuip moet in Nederland concurreren met stadions die wel perfect aansluiten met wat artiesten vragen (een dak en goede faciliteiten).
Die mogelijkheden zijn er in andere landen ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere mogelijkheden in Nederland die wel kunnen bieden wat evenementen vragen. Dus waarom zou men nog naar de Kuip gaan als de ArenA en het Gelredome van hoogwaardigere kwaliteit zijn?
Wat heb je toch telkens met je artiesten? Net of dat alleen concerten een stadion rendabel maken. Het Gelredom is wekelijks gevuld. En dat is niet alleen met artiesten maar ook met evenementen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wembley heeft ook een dicht dak.
Artiesten vragen daar toch helemaal niet om manZe willen op Lowlands ook zeker perse in een tent spelen?
Arena staat er bij de nieuwe Kuip alweer ruim 20 jaar. Lijkt me echt wel dat je hiermee een concurrentie-voordeel kunt pakken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere mogelijkheden in Nederland die wel kunnen bieden wat evenementen vragen. Dus waarom zou men nog naar de Kuip gaan als de ArenA en het Gelredome van hoogwaardigere kwaliteit zijn?
Ik denk dat het daar wel deels mee te maken heeft, naast slecht management denk ik.quote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de huidige Kuip ook een prima concertlocatie is en dat een stadion zonder uitschuifbaar veld en vast dak ook een prima concertlocatie is. Dat er geen concerten gegeven worden in de Kuip heeft een andere oorzaak en een nieuw stadion veranderd daar niks aan.
Juistquote:Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar wel deels mee te maken heeft, naast slecht management denk ik.
Maar de Nederlandse concertbezoeker is nu eenmaal verwend, en verlangt warm en droog te staan. Tevens kan ik me niet herinneren dat er in de hoogtijdagen van de Kuip wel concerten werden gegeven hartje winter, volgens mij alleen van pakweg maart tot en met oktober (weet ik niet zeker).
Maar met een multifunctioneel stadion kun je de bezetting het hele jaar door plannen.
Als er nu totaal niks wordt georganiseerd dan heb ik er geen vertrouwen in dat het in de toekomst ineens wekelijks vol staat, nee. Dit was een goed argument geweest voor een nieuw stadion als het huidige stadion wel goed geëxploiteerd werd maar dus moeite had om in de winter iets te organiseren. Maar er gebeurd nooit wat.quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Guidetti het volgende:
at heb je toch telkens met je artiesten? Net of dat alleen concerten een stadion rendabel maken. Het Gelredom is wekelijks gevuld. En dat is niet alleen met artiesten maar ook met evenementen.
En het maakt het mogelijk om in november een feest als Qlimax te organiseren. Of denk je dat Q-dance dat met -10 in de Kuip zou willen doen?
Er gebeurd nooit wat omdat men een bedrijf die wat wil organiseren niets kan bieden in tegenstelling tot de ArenA en het Gelredome die dat wel kunnen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er nu totaal niks wordt georganiseerd dan heb ik er geen vertrouwen in dat het in de toekomst ineens wekelijks vol staat, nee. Dit was een goed argument geweest voor een nieuw stadion als het huidige stadion wel goed geëxploiteerd werd maar dus moeite had om in de winter iets te organiseren. Maar er gebeurd nooit wat.
En dat is dus gelulquote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Er gebeurd nooit wat omdat men een bedrijf die wat wil organiseren niets kan bieden in tegenstelling tot de ArenA en het Gelredome die dat wel kunnen.
Nou wat kan de Kuip volgens jou meer bieden dan de ArenA of het Gelredome?quote:
Dat er nu nooit wat gebeurd heeft imo te maken met slecht management inderdaad, maar ook omdat evenementenbureaus geen zin hebben om in de regen of vrieskou een evenement te organiseren. Daarnaast is De Kuip niet rijkelijk bedeeld met voorzieningen zoals eetgelegenheden etc. - het is allemaal net voldoende qua voorzieningen en parkeergelegenheden. Ahoy heeft dat bijvoorbeeld al beter voor elkaar.quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er nu totaal niks wordt georganiseerd dan heb ik er geen vertrouwen in dat het in de toekomst ineens wekelijks vol staat, nee. Dit was een goed argument geweest voor een nieuw stadion als het huidige stadion wel goed geëxploiteerd werd maar dus moeite had om in de winter iets te organiseren. Maar er gebeurd nooit wat.
Nou, een gunstigere prijs bijvoorbeeld? Als het in andere landen ook kan dan zie ik niet in waarom hier niet.quote:Op maandag 10 december 2012 15:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nou wat kan de Kuip volgens jou meer bieden dan de ArenA of het Gelredome?
Het is niet dat ik uitsluit dat er géén concerten meer zullen plaatsvinden, vind ik eerder het argument van de investeerders 'met een nieuw stadion zullen we meer concerten binnenhalen' juist nietszeggend. Werk daar eerst een plan voor uit, en kijk of datzelfde plan niet gewoon toepasbaar is op een evt. renovatie. Want dan is dat argument direct verwaarloosbaar.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom een nieuw stadion geen of onvoldoende concerten of andere evenementen zou weten te werven.
Er vinden bijvoorbeeld genoeg concerten plaats in het Philips stadion, het Gelredome, en Ahoy bijvoorbeeld. Die vinden echt niet alleen in Amsterdam plaats, en dan nog, ik zou niet weten waarom een Ziggo Dome of HMH bijvoorbeeld verkozen zou worden boven een evenement in een nieuw stadion in Rotterdam.
Natuurlijk hebben Ziggo Dome, de HMH en de Arena diverse contracten met diverse evenementenbureaus maar het is die evenementenbureaus vrij om ook contracten te sluiten met het nieuwe stadion in Rotterdam indien de locatie aansprekend genoeg wordt.
Of denk ik nu in een totaal verkeerde richting?
Dat is waar, maar ik denk dat de directie sowieso aanstuurt op een dak dat dichtkan en eventueel een verschuifbaar veld, en tevens willen ze meer voorzieningen rond het stadion.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is niet dat ik uitsluit dat er géén concerten meer zullen plaatsvinden, vind ik eerder het argument van de investeerders 'met een nieuw stadion zullen we meer concerten binnenhalen' juist nietszeggend. Werk daar eerst een plan voor uit, en kijk of datzelfde plan niet gewoon toepasbaar is op een evt. renovatie. Want dan is dat argument direct verwaarloosbaar.
Waar baseer je dat op? Exploitatie van het Gelredome en ArenA lijkt in mijn ogen goedkoper dan een oude Kuip.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, een gunstigere prijs bijvoorbeeld?
Omdat mogelijkheden zoals het Gelredome en de ArenA op steenworp afstand liggen. De concurrentie is veel groter in Nederland.quote:Als het in andere landen ook kan dan zie ik in waarom hier niet.
Nee, maar organisatoren zitten mee om als de omstandigheden beter zijn. Daarnaast kunnen ze het risico van weersomstandigheden uitsluiten. Dus waarom meer kosten maken (denk aan bescherming apparatuur) en dan ook nog eens een risico lopen op slecht weer? Qlimax, Hardbass, Mega Piratenfestijn en een snuffelmarkt met -10 graden buiten. Zie jij het voor je?quote:Niemand die een kaartje voor Rianna of Bruce Springsteen koopt die laat dat schieten omdat het op de locatie wel eens zou kunnen regenen.
Dat wil ik helemaal niet. Het liefste heb ik dat ze de Kuip verbouwen maar economisch is dat niet rendabel.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom wil je trouwens zo graag een nieuw stadion waar je concerten/evenementen kan organiseren? Vitesse wil bijvoorbeeld ook weg uit de Gelredome. Jij denkt dat Feyenoord zonder een euro te investeren veel terug gaat zien van die extra opbrengsten?
Vitesse zal wellicht weg willen uit het Gelredome omdat het stadion te groot is voor het aantal supporters dat ze trekken, het stadion zit - nog steeds - vaak slechts half vol, en daarnaast is de organisatie van het Gelredome vaak slecht afgestemd op het wedstrijdschema van Vitesse.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom wil je trouwens zo graag een nieuw stadion waar je concerten/evenementen kan organiseren? Vitesse wil bijvoorbeeld ook weg uit de Gelredome. Jij denkt dat Feyenoord zonder een euro te investeren veel terug gaat zien van die extra opbrengsten?
Waar baseer jij op dat de Arena exploiteren goedkoper is?quote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Exploitatie van het Gelredome en ArenA lijkt in mijn ogen goedkoper dan een oude Kuip.
[..]
Omdat mogelijkheden zoals het Gelredome en de ArenA op steenworp afstand liggen. De concurrentie is veel groter in Nederland.
[..]
Nee, maar organisatoren zitten mee om als de omstandigheden beter zijn. Daarnaast kunnen ze het risico van weersomstandigheden uitsluiten. Dus waarom meer kosten maken (denk aan bescherming apparatuur) en dan ook nog eens een risico lopen op slecht weer?
Nee, ze willen weg omdat ze te weinig verdienen daarquote:Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vitesse zal wellicht weg willen uit het Gelredome omdat het stadion te groot is voor het aantal supporters dat ze trekken, het stadion zit - nog steeds - vaak slechts half vol, en daarnaast is de organisatie van het Gelredome vaak slecht afgestemd op het wedstrijdschema van Vitesse.
Dat moet uiteraard allemaal véél beter worden afgestemd indien Feyenoord een nieuw stadion gaat betrekken.
Nieuwer dus energiezuiniger en minder onderhoudskosten.quote:Op maandag 10 december 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat de Arena exploiteren goedkoper is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |