Gewoon over laten aan PB, zei is het gestart dus aan haar alle eerquote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zal er om spannen wie de laatste post heeft #100
quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat we de 100 halen want we schijnen er allemaal aan te gaan.
NWS / 'Enorm object valt aarde aan'
Heb ik voor niks de kerstboom gezet...quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Ja ik zou net zeggen zon knapperend stokbroodje gezond is toch veel lekkerder?quote:Op zondag 9 december 2012 18:54 schreef Copycat het volgende:
Een laf kadetje met een plastic stukje kaas en een halve tomaat noemen ze daar een broodje gezond?
Mehmet moet zich kapot schamen dat ie zulke zooi als broodje gezond verkoopt. En die ouwe dat-ie het zich nog laat aansmeren ook.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik zou net zeggen zon knapperend stokbroodje gezond is toch veel lekkerder?
Je bent weer te aardig voor opaquote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Copycat het volgende:
OUD / Waar kan ik dit kopen?
Dit lijkt me wel iets voor die ouwe.
Nu ik zie wat voor hem een zondagse maaltijd is, begin ik medelijden te krijgen. Geen wonder dat hij troost in de fles zoekt. Wat een armoe troef.quote:
Hoho! Mehmet heeft toevallig wel de schoonste snackbar van de wereld hoor. En hij bakt met het goede, gezondste vet dat er bestaatquote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mehmet moet zich kapot schamen dat ie zulke zooi als broodje gezond verkoopt. En die ouwe dat-ie het zich nog laat aansmeren ook.
om de laatste honger te stillen heeft Oop natuur lijk nog een grote zak drop. En vanavond misschien nog een lekker blokje kaas.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Toverheks het volgende:
echt PB haal die caps weg voor het echt te laat is, wat Opa eet is toch niet gezond, voedzaam en vol met vitamientjes, die heeft over een kwartier weer honger, dan nog liever chinees op de zondag
Gelukkig bestond zijn maaltijd gister uit een lekkerbekje en twee haringen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ik zie wat voor hem een zondagse maaltijd is, begin ik medelijden te krijgen. Geen wonder dat hij troost in de fles zoekt. Wat een armoe troef.
Hij bakt ze bruin. Maar zijn broodjes zijn van een niveautje hongerwinter.quote:Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoho! Mehmet heeft toevallig wel de schoonste snackbar van de wereld hoor. En hij bakt met het goede, gezondste vet dat er bestaat
Weet je zeker dat Leo en Mehmet niet de plaatselijke voedselbank runnen?quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig bestond zijn maaltijd gister uit een lekkerbekje en twee haringen.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel naar de kapper. Een mens wil er toch een beetje knap bij lèggug op 22 december.
Bij Mehmet mag je de leesmap gratis inzien.quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij bakt ze bruin. Maar zijn broodjes zijn van een niveautje hongerwinter.
Gisteren voor nog geen 4 euro een flink stokbroodje zalm met eiersalade bij CoffeeLovers in Selexyz. Met extra groen! Die ouwe zou een hartverlamming krijgen van die weelde voor weinig.
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?quote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Mehmet mag je de leesmap gratis inzien.
Het schijnt dat Estelle het met Ruud heeft uitgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?
Yolanthe heeft Jans huis helemaal leeggehaald. Alles is wegquote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?
Moet grondig schoon worden, morgenochtend moet oma het weer in.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met die zachte Mehmet puntjes zal opa de hele avond bezig zijn de restjes tussen zijn kiezen vandaan te plukken
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef Copycat het volgende:
Ik zou bijna het clublied van PSV gaan zingen, maar YT mag niet meer.
En ik ken de tekst niet.
Ik kan wel waarderen hoe hij talent ook bij andere clubs onderkent.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.
Strootman? Zo heette de geschiedenisleraar op de middelbare school die mij interesse in geschiedenis bijbracht. Dat zal 'm vast niet wezen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.
Het zal eerder z'n kleinzoon zijn maar we hebben afgesproken dat we die er buiten zouden houden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strootman? Zo heette de geschiedenisleraar op de middelbare school die mij interesse in geschiedenis bijbracht. Dat zal 'm vast niet wezen.
En dat jaartje geschiedenis aan de VU werd het hem ook niet voor mij.
Oh jassesquote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet grondig schoon worden, morgenochtend moet oma het weer in.
Ken je mijn oude geschiedenisleraar? En zijn kleinzoon?quote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal eerder z'n kleinzoon zijn maar we hebben afgesproken dat we die er buiten zouden houden.
Ja, PB mailde me net hun foto's.quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je mijn oude geschiedenisleraar? En zijn kleinzoon?
Altijd behulpzaam, onze homo.quote:
Wat heeft iemand zijn/haar geaardheid ermee te maken?quote:
Nou zeg, ik schrik er ook van, PB een homo, dat kan toch helemaal niet, homo's zijn toch mannen, tochquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zijn/haar geaardheid ermee te maken?
Nou, die paar homovrienden van mij zijn soms net wijven. Potten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Jian het volgende:
Nou zeg, ik schrik er ook van, PB een homo, dat kan toch helemaal niet, homo's zijn toch mannen, toch
Uhuhquote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
Shit, Lavenderr heeft net een topic verplaatst en nu heb in BNW gepost ..... en nu?Komt dat op m'n cv?
Dat is gemeenquote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh![]()
U bent genoteerd door de Illuminati
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
Shit, Lavenderr heeft net een topic verplaatst en nu heb in BNW gepost ..... en nu?Komt dat op m'n cv?
Jazeker, Oop is van van de complotten hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.
Dat 'broodje' was gewoon een cover om die aluminiumfolie te bemachtigen.quote:
Ze zal al wat wallen onder de ogen hebben van gisterenquote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Jian het volgende:
Tot hoe laat blijft die nicht van een PB eigenlijk op, ik moet vannacht namelijk dit topic nog volplempen en nr 1 van de nieuwe reeks aanmaken!
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaanquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal al wat wallen onder de ogen hebben van gisteren
Dat zou moeten lukken en anders neem ik het wel over want ik sta toevallig vroeg op.quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaan
Zo dadelijk nog even achterlangs ruggespraak houden over wie wat wanneer post, zodat we het goed kunnen uitkienen. Of hebben jullie dat al geregeld?quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaan
Ik weet zeker dat het wel lukt als we een beetje ons best doen, aan de andere kant is het wel ultra gemeen natuurlijk. Ja, ik heb een gewetenquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dadelijk nog even achterlangs ruggespraak houden over wie wat wanneer post, zodat we het goed kunnen uitkienen. Of hebben jullie dat al geregeld?
Wees gerust, ik heb dat nietquote:
En jij hebt nog nooit last van een geweten gehad!quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef mootie het volgende:
Ik wil mijn chronische slaapproblemen graag inzetten voor de goede zaak.
Daar doen valse wijven heul niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit last van een geweten gehad!
Als de klok van vijf drie slaat en de haan nergens naar kraait.quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat zouden we ook alweer beginnen met het volplempen?
Duidelijkquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de klok van vijf drie slaat en de haan nergens naar kraait.
Zolang er maar geen vitaminen in onze posts zitten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
Moeten we het ook over frikadellen gaan hebben om hem vol te plempen ?
Misschien om PB dwars te zitten?quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef Toverheks het volgende:
![]()
volplempen ppfffttt echt waar houden jullie je nu mee bezig
quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Heks is er, snel over koetjes en kalfjes praten.
it is i leclairquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Copycat het volgende:
The eagle is spreading its wings.
Ik herhaal:
The eagle is spreading its wings.
Do not discuss operation pink submarine until further notice.
PB laar zich niet dwars zitten Poezewoes, die heeft schijt aan iedereen en de hele wereldquote:
listen carefully i shall say this only oncequote:
Oh ja!quote:
wordt het niet eens tijd voor een goed brilletje Lavenderrquote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whoehahaha heeft die koe gele slippers aan?
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor een goed brilletje Lavenderr
The cat is in the bag !quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja!
De Neus. Die moeten we niet vergeten!
Cows, calfs and noses. Kat in het bakkie.
Ik weet van niks.quote:
There is an elephant in the room.quote:
nee, sommige zijn daar te stom voorquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
It is well handy that some and/or others english not understanding.
kiss kissquote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
Veel plezier met het volplempen van deze topic![]()
Birds of a feather flock together.
En een anti lope op de stream.quote:
Ik LOLde zowaar!quote:
Dat T-shirt van hem met die herdershonden is toch van Banksy?quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat Opa de kunst van Banksy kan waarderen?
[ afbeelding ]
Vanaf nummer één gaan we hem ook cultureel opvoeden.
Kamerolifant?quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat Opa de kunst van Banksy kan waarderen?
[ afbeelding ]
Vanaf nummer één gaan we hem ook cultureel opvoeden.
Ik ook!quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Maak jullie geen illusies. PB zit allang klaar met een extra feestelijke nummer 100.
een extra dikke editiequote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Maak jullie geen illusies. PB zit allang klaar met een extra feestelijke nummer 100.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat dat een ode aan Going to the dogs was.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat T-shirt van hem met die herdershonden is toch van Banksy?
Ook PB moet wel eens slapenquote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze pakt het groots aan, is er all melding op de FB ervan gemaakt.........................Gert kom er maar in
ben al bezigquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluitenquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.
Na opening van het feestnummer kan ze de hele week op Stand By.quote:
Dat deed hij al eensquote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluiten
Jij bent evil!quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluiten
Ksstt........quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was maar tijdelijk...het zou toch mooi zijn als het deze keer voorgoed zou zijn
Dan moet heks vooral doorgaan met stampij maken ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was maar tijdelijk...het zou toch mooi zijn als het deze keer voorgoed zou zijn
Je ontneemt een oude zieke man het contact met z'n beste vrienden.quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
och dat valt toch wel mee...ik ontneem toch niet echt iemand zijn streamplezier....toch?
Je kan toch lekker op zijn Chat...kees is toch altijd welkom daarquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ontneemt een oude zieke man het contact met z'n beste vrienden.
Daar heb je een punt. Maar je ontneemt die ouwe wel ons. Ons!!!quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
och dat valt toch wel mee...ik ontneem toch niet echt iemand zijn streamplezier....toch?
Ikquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet heks vooral doorgaan met stampij maken ja.
Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan toch lekker op zijn Chat...kees is toch altijd welkom daar
quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.
Hulliequote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar je ontneemt die ouwe wel ons. Ons!!!
Jaja, leg dat maar eens aan Danny uit dan.quote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikjij bent gek, Ik
ik ben juist 1 van de liefste hier in het Opa Topic
Dan richt je een eigen chat op en nodig je Die Sjohn ook gezellig uitquote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.
Danny kent me nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja, leg dat maar eens aan Danny uit dan.
Jaja, dit topic is de backbone van heel FOK!.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
komen steeds meer mensen hier op af, wilen ook beroemd of berucht meeposten in topic nummertje 99
Laten we het zo zeggen...Het aantal mensen dat zich hier zo druk om zouden maken dat ze Danny zouden mailen is vrij beperktquote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Danny kent me nietof denk jij ook al dat ik achter die mails zat die richting Danny waren verstuurd
daar wist ik niet eens wat van af
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen...Het aantal mensen dat zich hier zo druk om zouden maken dat ze Danny zouden mailen is vrij beperkt
en dat allemaal dankzij PBquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, dit topic is de backbone van heel FOK!.
If you can make it here ...
Ik durf ook oprecht te zeggen dat Heks dat niet heeft gedaan....heks neemt de dingen nou ook niet weer zó serieus en bovendien was ze idd niet eens thuis.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.
Absoluut!quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en dat allemaal dankzij PBPB verdiend alle eer, eigenlijk moet ze een standbeeld krijgen
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
Ik meld Uncle Vester is om, een tijdelijke ban van de nicht wordt geëffectueerd als de neger klukkluk post!
Ik dacht ook al concurrentie te krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.
Goed geregeld achterlangs!quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
Ik meld Uncle Vester is om, een tijdelijke ban van de nicht wordt geëffectueerd als de neger klukkluk post!
Klopt heksje, je was niet thuisquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Als Uncle Vester zegt dat er klukkluk gepost wordt, dan wordt er klukkluk gepost, ga nou niet dwarsliggen midden in een belangrijke operatiequote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.
zo dank je schat, dan is dat voor altijd even uit de wereld, al dat geroddel achterlangs of ik daar een handje in had.quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik durf ook oprecht te zeggen dat Heks dat niet heeft gedaan....heks neemt de dingen nou ook niet weer zó serieus en bovendien was ze idd niet eens thuis.
M'n horloge staat ook al stilquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Uncle Vester zegt dat er klukkluk gepost wordt, dan wordt er klukkluk gepost, ga nou niet dwarsliggen midden in een belangrijke operatie
Bij Uncle Vester, doe niet zo engquote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed geregeld achterlangs!
(Je hoefde toch niet echt achterlangs, hè?)
Ga nou maar klaarzittenquote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook al concurrentie te krijgen
Ik kruip er zo even in om lekker vroeg op te staanquote:
Het is net of ze zich eind april 1945 opeens bij het verzet aansluiten.quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef Copycat het volgende:
Alsof 'wij' al die plotse bijval niet op 'waarde' weten te schatten.
tssk.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft weer een nieuwe lichaamsopening gevonden om in te poeren heksie
Ik ga er even goed voor zitten om deze code te kraken!quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
Aardig topic aan de gang in nws, er loopt op dit moment een containerschip zowat vast in m'n achtertuin ....... sleepboten erbij, haalt ie het of haalt ie het niet, spannend wel
NWS / Cargoschip op drift richting Zandvoort
als ie vastloopt en kapseist ben ik onderweg naar het strand, ouwe jutter dat ik benquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Toverheks het volgende:
sil de strandjutter, zit die al op Zandvoort.....
denk dat er best veel bekijks zal zijn, al zal je bijna wegwaaien daar denk ik, waait hier behoorlijk
geef je groot gelijk, neem wel een paar grote boodschappentassen mee he, anders is het zo lullig te dragen........................quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
als ie vastloopt en kapseist ben ik onderweg naar het strand, ouwe jutter dat ik ben
Je wil niet weten wat er nog van zo'n boot afkomt als ie omgaat ook al heeft ie geen ladingquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Het 170 meter lange schip dat onder Panamese vlag vaart drijft verder richting Zandvoort en ligt nog ongeveer 2,5 kilometer uit de kust, zei een woordvoerder van het Kustwachtcentrum. „Het is even spannend nu”, zei hij. Sleepboten doen een nieuwe poging om het schip alsnog weg te slepen.
Het werk wordt bemoeilijkt door de harde wind en de hoge golven (4 meter).
De reddingshelikopter is in tegenstelling tot eerdere berichten nog niet ingezet.
Volgens de KNRM-woordvoerder zijn de twintig opvarenden van het schip niet in gevaar. ,,Als het strandt, zit het vast. En dan slaat het niet om.'' Er is geen lading aan boord.
![]()
![]()
blijf maar thuis Jian, het heeft geen lading aan boord
potten en pannen denk ik en veel troep, hoop op goede afloop zit het topic te lezen staat ook mooie foto van het schipquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er nog van zo'n boot afkomt als ie omgaat ook al heeft ie geen lading
oh ja, sorry Opa ook namens mijquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Ontopic: Oop voelt zich duidelijk achtergesteld nu het in dit topic even niet over hem gaat. Sorry Oop
Je kunt het via shipfinder.co gewoon live volgen op de kaart, staan wel links in het topicquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
potten en pannen denk ik en veel troep, hoop op goede afloop zit het topic te lezen staat ook mooie foto van het schip
ja zat al te linken, staan nu foto`s van Annie, niet onze Anniebab maar de Annie sleepboot volgens mij.......................Opa volgt het misschien ook wel nu als hij zo zijn eigen topic bijleestquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kunt het via shipfinder.co gewoon live volgen op de kaart, staan wel links in het topics
En nu weer naar Oop.
Opa vindt dat ze dat schip de tyfus moeten slaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Ontopic: Oop voelt zich duidelijk achtergesteld nu het in dit topic even niet over hem gaat. Sorry Oop
Is deze uit het mapje "met een kerstboompje op het aquarium"?quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef tonja het volgende:
Het is weer na middernacht..
[ afbeelding ]
te vroeg
Cold readingquote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is deze uit het mapje "met een kerstboompje op het aquarium"?
Game on!quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
Vrienden van Opa, de tactiek werkt, we vertragen het vullen van het topic totdat PB omvalt en dan slaan we onze slag.![]()
Ik wil hierbij Scrut en Mootie even bedanken voor het feit dat ze de hele nacht opblijven om onze opdracht te vervullen, 3 hoeraatjes voor deze 2 kanjers, Hoera, Hoera Hoera
Ja, jij bent een dikkertje hè, jij rolt.quote:
Yep!quote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij bent een dikkertje hè, jij rolt.
Bij Apple moet je die er los bij kopenquote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep!
En waar de fuck zitten de smilies op een aaipad!
Dankzij Kopiekut weet ik dat je op je PC bij instellingen Fok mobiele weergave moet uitvinken, dan krijg je dezelfde layout op je aaipad.quote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep!
En waar de fuck zitten de smilies op een aaipad!
Daarom zijn ze ook geel. Ze worden speciaal voor Apple in China gemaakt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij Apple moet je die er los bij kopen
Hah, ik vond mijn grap toch leukerquote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dankzij Kopiekut weet ik dat je op je PC bij instellingen Fok mobiele weergave moet uitvinken, dan krijg je dezelfde layout op je aaipad.
In zo'n fabriek waar mensen nooit pauze hebben en niet naar huis mogen om te slapenquote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook geel. Ze worden speciaal voor Apple in China gemaakt.
Waarom zouden ze naar huis willen? Ze hebben thuis toch geen internet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
In zo'n fabriek waar mensen nooit pauze hebben en niet naar huis mogen om te slapen
Thuis worden ze toch maar de tyfus geslagen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze naar huis willen? Ze hebben thuis toch geen internet.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Thuis worden ze toch maar de tyfus geslagen.
Steve is niet eens dood. Hij heeft onlangs de baan van Elvis overgenomen bij een tankstation in het Middenwesten van de VS.quote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
Die Steve Jobs zit mooi niet in de hemel, reken maar van not! Beetje die arme Chinezen uitknijpen
quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steve is niet eens dood. Hij heeft onlangs de baan van Elvis overgenomen bij een tankstation in het Middenwesten van de VS.
Elvis is 77, die zit nu hele dagen op de veranda van zijn trailer.quote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]de vraag is waar Elvis dan nu zit ...
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.quote:
Staat ie?quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.
Alles om dwars te pissenquote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Hij is sinds ik het voorstel gedaan heb, niet meer naar bed geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Vergeet mootie niet, hè? Zij houdt mij wakker.quote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Jian het volgende:
Scrut, bel maar niet als je om een uur of half vijf dat nieuwe topic heb gestart hoor, ik zie het morgen in de loop van de dag wel![]()
Trust, ..... we zijn trots op je
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.quote:
Nu hoor ik er weer bijquote:Op maandag 10 december 2012 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.quote:
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.
Vrouwen die kaal worden zijn inderdaad niet benijden. Ik stel me ook aan, als ik me met al die kalende mannen in mijn familie vergelijk moet ik haast wel één van de melkboer zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.
Ik denk dat je bedoeld "komen niet goed weg" met haar verlies.quote:Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.
Jah en over hoe lekker de cake wel niet wasquote:Op maandag 10 december 2012 12:10 schreef pullup het volgende:
Over een paar jaar posten we hier vol liefde over wat die ouwe allemaal uit zijn neus plukte op een gemiddelde dag
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en over hoe lekker de cake wel niet was
quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.
Ja, ja en één keer per jaar komen we met z'n allen bij elkaar om oude verhalen over die ouwe op te halen, dat is dan bij Gert thuis, omdat we vandaar uit maar een meter of 50 hoeven te lopen om kaarsjes enzo neer te zetten bij de voordeur van het huis van Oopquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan Leo en Mehmet een soort bedevaart plekken worden waar we slappe kadetjes met plastic kaas en verse erwtensoep uit blik vandaan gaan halen.
Dan hebben we onze eigen stille tochtquote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja en één keer per jaar komen we met z'n allen bij elkaar om oude verhalen over die ouwe op te halen, dat is dan bij Gert thuis, omdat we vandaar uit maar een meter of 50 hoeven te lopen om kaarsjes enzo neer te zetten bij de voordeur van het huis van Oop
Jaaah, eentje die we hier dan gewoon mogen aankondigen, want hij is hartstikke ontopicquote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hebben we onze eigen stille tocht
quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Jahquote:Op maandag 10 december 2012 12:21 schreef Toverheks het volgende:
Nummertje 99 en daarna gaat Gert dagelijks vegen, want dan wordt het niet meer slap ouwehoeren of alleen poppetjes neerpleuren onder iemand anders zijn post, omdat je zelf niks kan verzinnen![]()
Dan komen de werkelijk mooiste verhalen in Opa zijn topic over Opa zelf natuurlijk, het wel en wee in huize *Gesjelligheid*, kijk er naar uit
verheug me er mateloos opquote:Op maandag 10 december 2012 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dan wordt het weer net zo'n saaie bende als dat het was, maar dan is Gher, alias 5th, alias, Six, alias Quarter etc., wel heel erg blij en dan gaat ie samen met PB, de topics weer volplempen met caps waarop Opa aan het eten en drinken is
Mehmet is de 3 sterrensnackbar bij opa op de hoek voor als opa buiten de deur gaat eten ( dat houd bij hem in dat hij oma er op uit stuurt om het te halen) Het is na Leo zijn favoriete adresje.quote:
Aah, oke...dat had ik ff gemistquote:Op maandag 10 december 2012 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Mehmet is de 3 sterrensnackbar bij opa op de hoek voor als opa buiten de deur gaat eten ( dat houd bij hem in dat hij oma er op uit stuurt om het te halen) Het is na Leo zijn favoriete adresje.
kennen we Rob Geus niet eens naar mehmet sturen?? levert toch leuke televisiebeelden op.quote:Op maandag 10 december 2012 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Mehmet is de 3 sterrensnackbar bij opa op de hoek voor als opa buiten de deur gaat eten ( dat houd bij hem in dat hij oma er op uit stuurt om het te halen) Het is na Leo zijn favoriete adresje.
Mehmet staat vooral bekend om zijn broodjes gezond zonder groentes. Ideaal voor opa dusquote:
Krijg er honger van.quote:Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Mehmet staat vooral bekend om zijn broodjes gezond zonder groentes. Ideaal voor opa dus
Die engert mag zomaar niet binnenkomen in een horeca gelegenheid, heeft niks met keuringsdienst van waren te maken!quote:Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kennen we Rob Geus niet eens naar mehmet sturen?? levert toch leuke televisiebeelden op.
Ja, maar Mehmet is geen bakker, maar snackbareigenaarquote:Op maandag 10 december 2012 12:29 schreef Toverheks het volgende:
moet wel eerlijk bekennen dat de turkse bakker hier verderop het lekkerste brood van Amsterdam verkooptdus misschien dat Mehmet wel lekker brood heeft
Ja weet ik dat ze eerst toestemming nodig hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die engert mag zomaar niet binnenkomen in een horeca gelegenheid, heeft niks met keuringsdienst van waren te maken!
Alleen als ze toestemming geven. als ze nee zeggen kan hij daar niks van zeggen!
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaa maar hij moet toch ergens zijn broodjes vandaan trekkenquote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Mehmet is geen bakker, maar snackbareigenaar
Het zag er gewoon uit als goedkope witte Aldi puntjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaa maar hij moet toch ergens zijn broodjes vandaan trekken
Ja maarf als je nee zegt tegen Rob, dan gaat ie dat uitzenden en dan denkt iedereen sowieso dat je zaak een soort vuilnisbak isquote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die engert mag zomaar niet binnenkomen in een horeca gelegenheid, heeft niks met keuringsdienst van waren te maken!
Alleen als ze toestemming geven. als ze nee zeggen kan hij daar niks van zeggen!
Ja dat vind ik een gladjanus!quote:
Ik keek gisteren naar dat puntje van Oop en ik zeg Dekamarkt, die puntje herken in uit duizendenquote:Op maandag 10 december 2012 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaa maar hij moet toch ergens zijn broodjes vandaan trekken
Is hij toch verkeerd bezig ik denk dat een hoop horecazaken niet weten , dat ie zomaar niet binnen mag komen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maarf als je nee zegt tegen Rob, dan gaat ie dat uitzenden en dan denkt iedereen sowieso dat je zaak een soort vuilnisbak is
Dat kan ook, die lijken erg op de Dekamarktpuntjes namelijkquote:Op maandag 10 december 2012 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zag er gewoon uit als goedkope witte Aldi puntjes
Je zou soms zomaar vermoeden dat ze uit de zelfde fabriek komenquote:Op maandag 10 december 2012 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan ook, die lijken erg op de Dekamarktpuntjes namelijk
Meelballen zeker?quote:Op maandag 10 december 2012 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Aldi of dekamarkt, dat mogen ze geen eens brood noemen
en ook die heeft Oop van de week nog gegeten, dus nog lekker ontopic ookquote:Op maandag 10 december 2012 12:38 schreef pullup het volgende:
Poezewoes is er dus we kunnen het ook over frikadellen hebben
Ja hoor ik hoef ze niet wel de kroketten van Moira, of kalfkroketten van dobber!quote:Op maandag 10 december 2012 12:38 schreef pullup het volgende:
Poezewoes is er dus we kunnen het ook over frikadellen hebben
Ik snap wat je bedoelt hoor, die platte slaapkamertelevisie hoeft van mij ook niet. We hebben een keuringsdienst van waren die zich met dit soort zaken bezig houdt, zonder poespas!quote:Op maandag 10 december 2012 12:36 schreef Toverheks het volgende:
Rob is gewoon eng, al zal ik een sterrenrestaurant hebben waar je van de vloer kan eten, hij zal er bij mij niet inkomen, schiet hem zo met me buks de straat uit.
Die ken ik dan weer niet die dobberkroketten, maar dat lijkt me wat te culinair voor opa ook.quote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor ik hoef ze niet wel de kroketten van Moira, of kalfkroketten van dobber!
Misschien vreemd maar wij frituren altijd alles zelf, met zonnebloemolie!quote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef Toverheks het volgende:
opa vind frikandellen uit een papieren zakje van Mehmet toch de lekkerste
daarom, allleen maar om een prog. te vulllen en mensen lopen af te zeiken, ben niet zo van afzeik televisiequote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, die platte slaapkamertelevisie hoeft van mij ook niet. We hebben een keuringsdienst van waren die zich met dit soort zaken bezig houdt, zonder poespas!
Dat vind ik helemaal niet vreemdquote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien vreemd maar wij frituren altijd alles zelf, met zonnebloemolie!
En die komt zonder aankondiging, waar alle katines van TU Delft werden ingeseint dat ze er waren.quote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, die platte slaapkamertelevisie hoeft van mij ook niet. We hebben een keuringsdienst van waren die zich met dit soort zaken bezig houdt, zonder poespas!
ze bedoelt van Dobbenquote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet die dobberkroketten, maar dat lijkt me wat te culinair voor opa ook.
Die gingen dan ook plotseling allemaal erwtensoep uit poedertjes maken.quote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die komt zonder aankondiging, waar alle katines van TU Delft werden ingeseint dat ze er waren.
Ja Dobbe maar toen had ik het al gepost kalfskroketten!quote:
van DobbeNquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Dobbe maar toen had ik het al gepost kalfskroketten!
quote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Toverheks het volgende:
nou schiet eens ff op met door ouwehoeren, nog 20 berichten hebben we dat ook weer gehad.
Nee pakken soep van honig, maar er ging wel vlees in een een vegentarische soepquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gingen dan ook plotseling allemaal erwtensoep uit poedertjes maken.
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengenquote:
Dat zijn toch ook poedertjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee pakken soep van honig, maar er ging wel vlees in een een vegentarische soep
Jaquote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef BendeBielzen het volgende:
we zijn er bijnaaaa we zijn er bijnaaaa...
Raad van bestuur jaquote:Op maandag 10 december 2012 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook poedertjes, die vegetariers op de TU hebben het maar luxe
Ik heb het volste vertrouwen in die twee, we zullen nog een hartig woordje met ze wisselen als ze dit nog verkloten.quote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengen
quote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks heeft een dealtje met PB, die ligt ondertussen op de loer. Ze weten niet dat Scrut en mootie klaar staan om ons perfecte plan ten uitvoer te brengen
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 december 2012 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in die twee, we zullen nog een hartig woordje met ze wisselen als ze dit nog verkloten.
Hij heeft een glazenbol Heksiequote:
Als ze dit verstieren dan overweeg ik ernstig een royement van De vrienden van Opa.quote:Op maandag 10 december 2012 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in die twee, we zullen nog een hartig woordje met ze wisselen als ze dit nog verkloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |