quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steve is niet eens dood. Hij heeft onlangs de baan van Elvis overgenomen bij een tankstation in het Middenwesten van de VS.
Elvis is 77, die zit nu hele dagen op de veranda van zijn trailer.quote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]de vraag is waar Elvis dan nu zit ...
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.quote:
Staat ie?quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.
Alles om dwars te pissenquote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Hij is sinds ik het voorstel gedaan heb, niet meer naar bed geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Vergeet mootie niet, hè? Zij houdt mij wakker.quote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Jian het volgende:
Scrut, bel maar niet als je om een uur of half vijf dat nieuwe topic heb gestart hoor, ik zie het morgen in de loop van de dag wel![]()
Trust, ..... we zijn trots op je
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.quote:
Nu hoor ik er weer bijquote:Op maandag 10 december 2012 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, zoveel smily's tegelijk, dan had ik niks gezegd.
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.quote:
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na het douchen is dat altijd een gevoelige kwestie. Dan ben ik net weer een heleboel haar kwijtgeraakt bij het kammen onder de douche.
Vrouwen die kaal worden zijn inderdaad niet benijden. Ik stel me ook aan, als ik me met al die kalende mannen in mijn familie vergelijk moet ik haast wel één van de melkboer zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww... Dat is heel normaal. En mannen komen sowieso vaak goed weg met haarverlies itt tot ons vrouwmensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |