Gewoon over laten aan PB, zei is het gestart dus aan haar alle eerquote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zal er om spannen wie de laatste post heeft #100
quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat we de 100 halen want we schijnen er allemaal aan te gaan.
NWS / 'Enorm object valt aarde aan'
Heb ik voor niks de kerstboom gezet...quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Ja ik zou net zeggen zon knapperend stokbroodje gezond is toch veel lekkerder?quote:Op zondag 9 december 2012 18:54 schreef Copycat het volgende:
Een laf kadetje met een plastic stukje kaas en een halve tomaat noemen ze daar een broodje gezond?
Mehmet moet zich kapot schamen dat ie zulke zooi als broodje gezond verkoopt. En die ouwe dat-ie het zich nog laat aansmeren ook.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik zou net zeggen zon knapperend stokbroodje gezond is toch veel lekkerder?
Je bent weer te aardig voor opaquote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Copycat het volgende:
OUD / Waar kan ik dit kopen?
Dit lijkt me wel iets voor die ouwe.
Nu ik zie wat voor hem een zondagse maaltijd is, begin ik medelijden te krijgen. Geen wonder dat hij troost in de fles zoekt. Wat een armoe troef.quote:
Hoho! Mehmet heeft toevallig wel de schoonste snackbar van de wereld hoor. En hij bakt met het goede, gezondste vet dat er bestaatquote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mehmet moet zich kapot schamen dat ie zulke zooi als broodje gezond verkoopt. En die ouwe dat-ie het zich nog laat aansmeren ook.
om de laatste honger te stillen heeft Oop natuur lijk nog een grote zak drop. En vanavond misschien nog een lekker blokje kaas.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Toverheks het volgende:
echt PB haal die caps weg voor het echt te laat is, wat Opa eet is toch niet gezond, voedzaam en vol met vitamientjes, die heeft over een kwartier weer honger, dan nog liever chinees op de zondag
Gelukkig bestond zijn maaltijd gister uit een lekkerbekje en twee haringen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ik zie wat voor hem een zondagse maaltijd is, begin ik medelijden te krijgen. Geen wonder dat hij troost in de fles zoekt. Wat een armoe troef.
Hij bakt ze bruin. Maar zijn broodjes zijn van een niveautje hongerwinter.quote:Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoho! Mehmet heeft toevallig wel de schoonste snackbar van de wereld hoor. En hij bakt met het goede, gezondste vet dat er bestaat
Weet je zeker dat Leo en Mehmet niet de plaatselijke voedselbank runnen?quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig bestond zijn maaltijd gister uit een lekkerbekje en twee haringen.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel naar de kapper. Een mens wil er toch een beetje knap bij lèggug op 22 december.
Bij Mehmet mag je de leesmap gratis inzien.quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij bakt ze bruin. Maar zijn broodjes zijn van een niveautje hongerwinter.
Gisteren voor nog geen 4 euro een flink stokbroodje zalm met eiersalade bij CoffeeLovers in Selexyz. Met extra groen! Die ouwe zou een hartverlamming krijgen van die weelde voor weinig.
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?quote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Mehmet mag je de leesmap gratis inzien.
Het schijnt dat Estelle het met Ruud heeft uitgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?
Yolanthe heeft Jans huis helemaal leeggehaald. Alles is wegquote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oma is nu op de hoogte van de actualiteit van afgelopen zomer?
Moet grondig schoon worden, morgenochtend moet oma het weer in.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met die zachte Mehmet puntjes zal opa de hele avond bezig zijn de restjes tussen zijn kiezen vandaan te plukken
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef Copycat het volgende:
Ik zou bijna het clublied van PSV gaan zingen, maar YT mag niet meer.
En ik ken de tekst niet.
Ik kan wel waarderen hoe hij talent ook bij andere clubs onderkent.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.
Strootman? Zo heette de geschiedenisleraar op de middelbare school die mij interesse in geschiedenis bijbracht. Dat zal 'm vast niet wezen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt PSV ook wel een leuk cluppie, zegt-ie net. Vooral Strootman vindt-ie wel een fijne speler.
Het zal eerder z'n kleinzoon zijn maar we hebben afgesproken dat we die er buiten zouden houden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strootman? Zo heette de geschiedenisleraar op de middelbare school die mij interesse in geschiedenis bijbracht. Dat zal 'm vast niet wezen.
En dat jaartje geschiedenis aan de VU werd het hem ook niet voor mij.
Oh jassesquote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet grondig schoon worden, morgenochtend moet oma het weer in.
Ken je mijn oude geschiedenisleraar? En zijn kleinzoon?quote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal eerder z'n kleinzoon zijn maar we hebben afgesproken dat we die er buiten zouden houden.
Ja, PB mailde me net hun foto's.quote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je mijn oude geschiedenisleraar? En zijn kleinzoon?
Altijd behulpzaam, onze homo.quote:
Wat heeft iemand zijn/haar geaardheid ermee te maken?quote:
Nou zeg, ik schrik er ook van, PB een homo, dat kan toch helemaal niet, homo's zijn toch mannen, tochquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zijn/haar geaardheid ermee te maken?
Nou, die paar homovrienden van mij zijn soms net wijven. Potten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Jian het volgende:
Nou zeg, ik schrik er ook van, PB een homo, dat kan toch helemaal niet, homo's zijn toch mannen, toch
Uhuhquote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
Shit, Lavenderr heeft net een topic verplaatst en nu heb in BNW gepost ..... en nu?Komt dat op m'n cv?
Dat is gemeenquote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh![]()
U bent genoteerd door de Illuminati
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
Shit, Lavenderr heeft net een topic verplaatst en nu heb in BNW gepost ..... en nu?Komt dat op m'n cv?
Jazeker, Oop is van van de complotten hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
BNW is lachen. Alu-hoedje op en alle rock en rap is van Satan. En de illuminatie spinnen er goud garen bij. Ik vind opa ook wel een aluhoedje-type.
Dat 'broodje' was gewoon een cover om die aluminiumfolie te bemachtigen.quote:
Ze zal al wat wallen onder de ogen hebben van gisterenquote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Jian het volgende:
Tot hoe laat blijft die nicht van een PB eigenlijk op, ik moet vannacht namelijk dit topic nog volplempen en nr 1 van de nieuwe reeks aanmaken!
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaanquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal al wat wallen onder de ogen hebben van gisteren
Dat zou moeten lukken en anders neem ik het wel over want ik sta toevallig vroeg op.quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaan
Zo dadelijk nog even achterlangs ruggespraak houden over wie wat wanneer post, zodat we het goed kunnen uitkienen. Of hebben jullie dat al geregeld?quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
Dus je denkt wel dat ze om een uurtje of half vier om valt, zodat ik m'n slag kan slaan
Ik weet zeker dat het wel lukt als we een beetje ons best doen, aan de andere kant is het wel ultra gemeen natuurlijk. Ja, ik heb een gewetenquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dadelijk nog even achterlangs ruggespraak houden over wie wat wanneer post, zodat we het goed kunnen uitkienen. Of hebben jullie dat al geregeld?
Wees gerust, ik heb dat nietquote:
En jij hebt nog nooit last van een geweten gehad!quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef mootie het volgende:
Ik wil mijn chronische slaapproblemen graag inzetten voor de goede zaak.
Daar doen valse wijven heul niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit last van een geweten gehad!
Als de klok van vijf drie slaat en de haan nergens naar kraait.quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat zouden we ook alweer beginnen met het volplempen?
Duidelijkquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de klok van vijf drie slaat en de haan nergens naar kraait.
Zolang er maar geen vitaminen in onze posts zitten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
Moeten we het ook over frikadellen gaan hebben om hem vol te plempen ?
Misschien om PB dwars te zitten?quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef Toverheks het volgende:
![]()
volplempen ppfffttt echt waar houden jullie je nu mee bezig
quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Heks is er, snel over koetjes en kalfjes praten.
it is i leclairquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Copycat het volgende:
The eagle is spreading its wings.
Ik herhaal:
The eagle is spreading its wings.
Do not discuss operation pink submarine until further notice.
PB laar zich niet dwars zitten Poezewoes, die heeft schijt aan iedereen en de hele wereldquote:
listen carefully i shall say this only oncequote:
Oh ja!quote:
wordt het niet eens tijd voor een goed brilletje Lavenderrquote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whoehahaha heeft die koe gele slippers aan?
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor een goed brilletje Lavenderr
The cat is in the bag !quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja!
De Neus. Die moeten we niet vergeten!
Cows, calfs and noses. Kat in het bakkie.
Ik weet van niks.quote:
There is an elephant in the room.quote:
nee, sommige zijn daar te stom voorquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
It is well handy that some and/or others english not understanding.
kiss kissquote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
Veel plezier met het volplempen van deze topic![]()
Birds of a feather flock together.
En een anti lope op de stream.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |