Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan toch lekker op zijn Chat...kees is toch altijd welkom daar
quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.
Hulliequote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar je ontneemt die ouwe wel ons. Ons!!!
Jaja, leg dat maar eens aan Danny uit dan.quote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikjij bent gek, Ik
ik ben juist 1 van de liefste hier in het Opa Topic
Dan richt je een eigen chat op en nodig je Die Sjohn ook gezellig uitquote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er zitten daar een paar rellers op de chat, dat gaat niet samen met de vriendenclub hier.
Danny kent me nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja, leg dat maar eens aan Danny uit dan.
Jaja, dit topic is de backbone van heel FOK!.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
komen steeds meer mensen hier op af, wilen ook beroemd of berucht meeposten in topic nummertje 99
Laten we het zo zeggen...Het aantal mensen dat zich hier zo druk om zouden maken dat ze Danny zouden mailen is vrij beperktquote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Danny kent me nietof denk jij ook al dat ik achter die mails zat die richting Danny waren verstuurd
daar wist ik niet eens wat van af
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen...Het aantal mensen dat zich hier zo druk om zouden maken dat ze Danny zouden mailen is vrij beperkt
en dat allemaal dankzij PBquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, dit topic is de backbone van heel FOK!.
If you can make it here ...
Ik durf ook oprecht te zeggen dat Heks dat niet heeft gedaan....heks neemt de dingen nou ook niet weer zó serieus en bovendien was ze idd niet eens thuis.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.
Absoluut!quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en dat allemaal dankzij PBPB verdiend alle eer, eigenlijk moet ze een standbeeld krijgen
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
Ik meld Uncle Vester is om, een tijdelijke ban van de nicht wordt geëffectueerd als de neger klukkluk post!
Ik dacht ook al concurrentie te krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.
Goed geregeld achterlangs!quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
Ik meld Uncle Vester is om, een tijdelijke ban van de nicht wordt geëffectueerd als de neger klukkluk post!
Klopt heksje, je was niet thuisquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt geloof me als ik zeg dat ik niet eens thuis was al die dagen dat het gebeurde, ik wist echt van niks van die mails richting Danny.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Jian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Als Uncle Vester zegt dat er klukkluk gepost wordt, dan wordt er klukkluk gepost, ga nou niet dwarsliggen midden in een belangrijke operatiequote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klukkluk? Hij heet Pullup, hoor.
zo dank je schat, dan is dat voor altijd even uit de wereld, al dat geroddel achterlangs of ik daar een handje in had.quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik durf ook oprecht te zeggen dat Heks dat niet heeft gedaan....heks neemt de dingen nou ook niet weer zó serieus en bovendien was ze idd niet eens thuis.
M'n horloge staat ook al stilquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Uncle Vester zegt dat er klukkluk gepost wordt, dan wordt er klukkluk gepost, ga nou niet dwarsliggen midden in een belangrijke operatie
Bij Uncle Vester, doe niet zo engquote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed geregeld achterlangs!
(Je hoefde toch niet echt achterlangs, hè?)
Ga nou maar klaarzittenquote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook al concurrentie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |