Wokrestaurant.quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef tslh het volgende:
Alleen te gaan wokken? Thuis of in een wokrestaurant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef trovey het volgende:
Alleen gaan wokken is wel een beetje treurig, net zoiets als alleen een gezelschapsspel spelen.![]()
Thanks voor de nuttige informatie.quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef MichaelScott het volgende:
Zelfs ik ben niet alleen met kerstmis, want ik ga raiden met een paar vrienden en noobs killen in de wildy.
Ik wilde alleen maar zeggen dat 'alleen' zijn een relatief begrip is. Als je familieleden stommer zijn dan het achtereind van een hont en je er geen gesprek mee kan voeren ben je ook alleen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Thanks voor de nuttige informatie.
Greedy bastard.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ben wel met ts eens heb echt bloedhekel aan kerst![]()
geforceerde gezelligheid
![]()
Met sitnerklaas enzo krijg je tenminste nog kadotjes kerst heb je niks aan
kerstliedjes![]()
![]()
![]()
kerstliedjes in november![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen de drank maakt een hoop goed
eerlijkheidquote:
geen cadeaus met kerstquote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ben wel met ts eens heb echt bloedhekel aan kerst![]()
geforceerde gezelligheid
![]()
Met sitnerklaas enzo krijg je tenminste nog kadotjes kerst heb je niks aan
kerstliedjes![]()
![]()
![]()
kerstliedjes in november![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen de drank maakt een hoop goed
Ben je alsnog alleen, omdat niemand komt opdagenquote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een Fokmeet met Kerst zou een idee zijn
Jeff winger ; bauzquote:
Dan kom ik wel.quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een Fokmeet met Kerst zou een idee zijn
Doe ik wel vaker, maar een keer was het naar toen sproken twee dames me aan waarom ik alleen was en of ik geen vrienden had.quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Adelante het volgende:
Alleen eten in een wokrestaurant met kerst, wat een hel moet dat zijnZit je dan Remy aan je tafeltje terwijl iedereen met hele gezinnen zich te goed doet aan het overheerlijke all you can eat kerstbuffet
quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Alborz het volgende:
Ik heb een kerst/nieuwjaarsinvitatie afgeslagen van goede vrienden van me, zodat ik mijn vader niet alleen hoef te laten. Mijn vader heeft niet echt kennissen/vrienden, dus het is een beetje sneu om je vader dan in de steek te laten, vind ik. Hoop dat mijn zusje ook op komt dagen. Rest van mijn familie woont niet in Nederland, dat is dan meestal wel balen rond deze tijd. Maar het gaat gezellig worden.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef trovey het volgende:
Volgens mij hebben de meeste mensen die je noemt gewoon collega's om zich heen, daar vieren ze dan Kerst mee.Alleen gaan wokken is wel een beetje treurig, net zoiets als alleen een gezelschapsspel spelen.
Met alleen zijn tijdens de Kerst is echter niets mis als het zo uitkomt en de persoon er geen moeite mee heeft.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik dring me met kerst altijd op bij familiediners van kennissen of vrienden. Die familie ken ik dan totaal niet en dan ga ik de hele avond als een uitgehongerde aap zitten schranzen. En ik laat iedereen constant pics zien uit mijn favo KPD-topic op me iPad. Fucking lol altijd
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalenquote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met kerst in je eentje aan een tafeltje in notabene een wokrestaurant gaan zitten
Treurigheid ten top.
En je moet vantevoren reserveren met kerst. Succes TS.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalen
Ik eet wel aan de bar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalen
quote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het om een echt 'laat me met rust' gevoel gaat, is het prima, als het om ontkenning van behoeften gaat is niet prima.
Koop gewoon kerstavond die afgeprijsde overrated jamie oliver maaltijden en hoppa zo in de oven met kerstquote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En je moet vantevoren reserveren met kerst. Succes TS.
Ik denk dat je met kerst beter bij de MacD. in een hoekje met een hamburger kan gaan zitten.
Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken tochquote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het om een echt 'laat me met rust' gevoel gaat, is het prima, als het om ontkenning van behoeften gaat is niet prima.
Of heeft een pauper familie die wekelijks gaat wokken tussen de uitkeringtrekkers en onder het eten foto's op facebook zet om te laten zien dat ze niet arm zijn (want ze gaan immers uiteten).quote:
De enige die wokt is trouwens de chinees waar die lange rij staat in het wokrestaurantquote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken toch
Dat is de vraag. Of je daar inderdaad behoefte aan hebt, of het toch liever anders zou willen zien (hoe dat dan ook er uit ziet) terwijl je dat hier niet durft te zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken toch
hier ga ik wel iets mee doenquote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Of je daar inderdaad behoefte aan hebt, of het toch liever anders zou willen zien (hoe dat dan ook er uit ziet) terwijl je dat hier niet durft te zeggen.
Mij maakt het niet uit, maar bedenk voor jezelf wat de waarheid is. En voor die waarheid hoef je niet weg te rennen.
Zou wel baas zijn als je daar in je eentje vol gaat tanken en dan met je dronken kop de kerst voor iedereen verpest met wat vulgaire actiesquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef theunderdog het volgende:
Alleen, dat alleen naar de wok gaan, slaat echt helemaal nergens op.
Nee, dan ben je gewoon een kanker Johny.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je daar in je eentje vol gaat tanken en dan met je dronken kop de kerst voor iedereen verpest met wat vulgaire acties
Soldaten trekken er hoogstzelden alleen op uit, die hebben dus hun medesoldaten. De dokter met nachtdienst heeft altijd verplegend personeel om zich heen die hem ondersteund tijdens eventuele ingrepen. De ober in het restaurant heeft altijd klanten en collega's, zo niet dan heeft ie in dat restaurant weinig te zoeken, hetzelfde geldt voor de kok.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Akantha het volgende:
Hoeveel mensen zijn wel niet alleen met kerst? Soldaten in oorlogsgebieden, de dokter met nachtdienst, de ober in het restaurant, de kok in het restaurant. En zo kan ik eeuwig doorgaan.
Ik ben deze reactie al een paar keer tegengekomen en ik snap hem niet zo. Nergens blijkt uit dat TS geen vrienden heeft, hij heeft alleen geen zin in verplichte gezelligheid bij familie (of vrienden). En kerst is toch meer een familie dan vriendenaangelegenheid, niet altijd maar toch iets vaker dan bijvoorbeeld oud en nieuw. Ik kan me dus voorstellen dat zijn vrienden ook bij familie zitten.quote:
Nee, je gaat je voordoen als Johny om die mensen eens te laten zien wat zij werkelijk zijnquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een kanker Johny.
*laten zien wie die mensen werkelijk zijn*quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, je gaat je voordoen als Johny om die mensen eens te laten zien wat zij werkelijk zijn
Bedankt voor de opheldering!quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Soldaten trekken er hoogstzelden alleen op uit, die hebben dus hun medesoldaten. De dokter met nachtdienst heeft altijd verplegend personeel om zich heen die hem ondersteund tijdens eventuele ingrepen. De ober in het restaurant heeft altijd klanten en collega's, zo niet dan heeft ie in dat restaurant weinig te zoeken, hetzelfde geldt voor de kok.
[..]
Ik ben deze reactie al een paar keer tegengekomen en ik snap hem niet zo. Nergens blijkt uit dat TS geen vrienden heeft, hij heeft alleen geen zin in verplichte gezelligheid bij familie (of vrienden). En kerst is toch meer een familie dan vriendenaangelegenheid, niet altijd maar toch iets vaker dan bijvoorbeeld oud en nieuw. Ik kan me dus voorstellen dat zijn vrienden ook bij familie zitten.
Overigens snap ik TS ook nog eens omdat ik derde kerstdag (de 27e) soms gewoon gesloopt ben van het continue samenzijn
Rustig tijdens het werken met de feestdagen, waar de fuck werk jij dan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Geerd het volgende:
Heerlijk man alleen geen gezeik aan je kop, filmpie opzetten bak bier derbij klaar.
Gelukkig moet ik werken met de "feestdagen" ook lekker rustig.
Ik bedoel dat in de Wok in Hoensbroek alleen maar paupers komenquote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
*laten zien wie die mensen werkelijk zijn*
Hoe bedoel je dat?
In de treinquote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rustig tijdens het werken met de feestdagen, waar de fuck werk jij dan?
2de kerstdag zal het wel druk worden iedereen naar familie etc, dan zitten weer die gasten die nooit met de trein gaan maar er wel altijd op te lopen kk er weer in. En dan in een van de laatste treinen half dronken, het is zo fijn met de trein pfff je bent zo in de stad kan lekker drinken etcquote:
Om 11 uur naar bed, en doen alsof er niets gebeurt.quote:
Leuk.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Akantha het volgende:
[..]
Om 11 uur naar bed, en doen alsof er niets gebeurt.
Ach je moet wat, ik hou daar niet van de vorige jaren at ik me misselijk tot ik ging braken. Maar nu nee dankje wat bij mijn ouders zitten, en als het tegenzit komen ook mijn zussen er nog bij of tante of zo, nee moet ik niets hebben. Wellicht zeg ik dat ik naar vrienden ga en rij ik met de auto naar een afgelegen plek waar niemand vuurwerk afsteekt of zoiets weet niet, op zijn minst op tijd in bed niet te laat.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sasman het volgende:
[..]
Triestquote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach je moet wat, ik hou daar niet van de vorige jaren at ik me misselijk tot ik ging braken. Maar nu nee dankje wat bij mijn ouders zitten, en als het tegenzit komen ook mijn zussen er nog bij of tante of zo, nee moet ik niets hebben. Wellicht zeg ik dat ik naar vrienden ga en rij ik met de auto naar een afgelegen plek waar niemand vuurwerk afsteekt of zoiets weet niet, op zijn minst op tijd in bed niet te laat.
Heerlijk man oordoppen in en de klok rond slapen 11.30 alweer aan de pils !!quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik je wel hoor. Maar toch...quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach je moet wat, ik hou daar niet van de vorige jaren at ik me misselijk tot ik ging braken. Maar nu nee dankje wat bij mijn ouders zitten, en als het tegenzit komen ook mijn zussen er nog bij of tante of zo, nee moet ik niets hebben. Wellicht zeg ik dat ik naar vrienden ga en rij ik met de auto naar een afgelegen plek waar niemand vuurwerk afsteekt of zoiets weet niet, op zijn minst op tijd in bed niet te laat.
Ik hoorde een keer van een vriendin dat er iemand bij hun was die om 23.30 ging slapen omdat ie het niet meer trok. Ik uiteraard verbaasd en vragen wie dat dan was, zei ze schaterlachend dat het haar opa van 87 was die eigenlijk al om 21.00 zou zijn gaan slapen, maar het was te gezellig. Dan zit je wel even op een dwaalspoor jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Akantha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik je wel hoor. Maar toch...
Op zich is het verplicht opgepropt op elkaar zitten, ik vind het al kloten om nu bij mijn moeder te zijn laat staan met z'n verplichte feestelijke dag.quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wat een baas!quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een vriendin dat er iemand bij hun was die om 23.30 ging slapen omdat ie het niet meer trok. Ik uiteraard verbaasd en vragen wie dat dan was, zei ze schaterlachend dat het haar opa van 87 was die eigenlijk al om 21.00 zou zijn gaan slapen, maar het was te gezellig. Dan zit je wel even op een dwaalspoor ja
Lijkt me heerlijkquote:
Ik ook, maar je kan het zo gek maken als je het zelf wilt met de jaarwisseling. Je kan best tussen je vrienden zitten en je niet helemaal volvreten of je keihard volgieten zodat je pas 3 januari weer een beetje leeft. Niet dat je zo nuchter als wat moet blijven, maar gewoon een beetje beheerst genieten van alles, dan is het minder vermoeiend en wellicht zelfs aangenamer.quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is het ook, geen werk druk gewoon je ding doen, nooit met die ene collega.quote:
Inderdaad en als je 2e kerstdag bijvoorbeeld weer bij dezelfde familie bent (je ouders bijvoorbeeld), tussendoor toch even naar huis gaan. Zorgt in ieder geval dat dan toch weer een beetje opgeladen ben.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon die familie langs, paar uurtjes je verbijten, de rest van het jaar geen last van ze.
De drank, het eten en de cadeautjes zijn toch om het enigszins draaglijk te maken?quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad en als je 2e kerstdag bijvoorbeeld weer bij dezelfde familie bent (je ouders bijvoorbeeld), tussendoor toch even naar huis gaan. Zorgt in ieder geval dat dan toch weer een beetje opgeladen ben.
Heb niet echt vrienden maar 1 maar die gaat uit met anderen vrienden van hem. Heeft me ook nog nooit gevraagd eigenlijk alleen beloofd dat hij me eens meenamquote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
Kan je niet met jouw emo vrienden dronken worden en Zwarte kerst vieren ?
Wellicht, maar rust is in deze -althans voor mij- behoorlijk onontbeerlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De drank, het eten en de cadeautjes zijn toch om het enigszins draaglijk te maken?
Ik zat vorige kerst heerlijk in een 5 sterren hotel in Praag.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wellicht, maar rust is in deze -althans voor mij- behoorlijk onontbeerlijk.
Als je ze de rest van het jaar niet ziet is het nonsens om dat met kerst opeens wel te gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon die familie langs, paar uurtjes je verbijten, de rest van het jaar geen last van ze.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |