Wokrestaurant.quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef tslh het volgende:
Alleen te gaan wokken? Thuis of in een wokrestaurant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef trovey het volgende:
Alleen gaan wokken is wel een beetje treurig, net zoiets als alleen een gezelschapsspel spelen.![]()
Thanks voor de nuttige informatie.quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef MichaelScott het volgende:
Zelfs ik ben niet alleen met kerstmis, want ik ga raiden met een paar vrienden en noobs killen in de wildy.
Ik wilde alleen maar zeggen dat 'alleen' zijn een relatief begrip is. Als je familieleden stommer zijn dan het achtereind van een hont en je er geen gesprek mee kan voeren ben je ook alleen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Thanks voor de nuttige informatie.
Greedy bastard.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ben wel met ts eens heb echt bloedhekel aan kerst![]()
geforceerde gezelligheid
![]()
Met sitnerklaas enzo krijg je tenminste nog kadotjes kerst heb je niks aan
kerstliedjes![]()
![]()
![]()
kerstliedjes in november![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen de drank maakt een hoop goed
eerlijkheidquote:
geen cadeaus met kerstquote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ben wel met ts eens heb echt bloedhekel aan kerst![]()
geforceerde gezelligheid
![]()
Met sitnerklaas enzo krijg je tenminste nog kadotjes kerst heb je niks aan
kerstliedjes![]()
![]()
![]()
kerstliedjes in november![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen de drank maakt een hoop goed
Ben je alsnog alleen, omdat niemand komt opdagenquote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een Fokmeet met Kerst zou een idee zijn
Jeff winger ; bauzquote:
Dan kom ik wel.quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een Fokmeet met Kerst zou een idee zijn
Doe ik wel vaker, maar een keer was het naar toen sproken twee dames me aan waarom ik alleen was en of ik geen vrienden had.quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Adelante het volgende:
Alleen eten in een wokrestaurant met kerst, wat een hel moet dat zijnZit je dan Remy aan je tafeltje terwijl iedereen met hele gezinnen zich te goed doet aan het overheerlijke all you can eat kerstbuffet
quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Alborz het volgende:
Ik heb een kerst/nieuwjaarsinvitatie afgeslagen van goede vrienden van me, zodat ik mijn vader niet alleen hoef te laten. Mijn vader heeft niet echt kennissen/vrienden, dus het is een beetje sneu om je vader dan in de steek te laten, vind ik. Hoop dat mijn zusje ook op komt dagen. Rest van mijn familie woont niet in Nederland, dat is dan meestal wel balen rond deze tijd. Maar het gaat gezellig worden.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef trovey het volgende:
Volgens mij hebben de meeste mensen die je noemt gewoon collega's om zich heen, daar vieren ze dan Kerst mee.Alleen gaan wokken is wel een beetje treurig, net zoiets als alleen een gezelschapsspel spelen.
Met alleen zijn tijdens de Kerst is echter niets mis als het zo uitkomt en de persoon er geen moeite mee heeft.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik dring me met kerst altijd op bij familiediners van kennissen of vrienden. Die familie ken ik dan totaal niet en dan ga ik de hele avond als een uitgehongerde aap zitten schranzen. En ik laat iedereen constant pics zien uit mijn favo KPD-topic op me iPad. Fucking lol altijd
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalenquote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met kerst in je eentje aan een tafeltje in notabene een wokrestaurant gaan zitten
Treurigheid ten top.
En je moet vantevoren reserveren met kerst. Succes TS.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalen
Ik eet wel aan de bar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat die restaurants het niet eens accepteren een persoon aan een tafel, terwijl er ook 4 kunnen zitten en betalen
quote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het om een echt 'laat me met rust' gevoel gaat, is het prima, als het om ontkenning van behoeften gaat is niet prima.
Koop gewoon kerstavond die afgeprijsde overrated jamie oliver maaltijden en hoppa zo in de oven met kerstquote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En je moet vantevoren reserveren met kerst. Succes TS.
Ik denk dat je met kerst beter bij de MacD. in een hoekje met een hamburger kan gaan zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |