Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken tochquote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het om een echt 'laat me met rust' gevoel gaat, is het prima, als het om ontkenning van behoeften gaat is niet prima.
Of heeft een pauper familie die wekelijks gaat wokken tussen de uitkeringtrekkers en onder het eten foto's op facebook zet om te laten zien dat ze niet arm zijn (want ze gaan immers uiteten).quote:
De enige die wokt is trouwens de chinees waar die lange rij staat in het wokrestaurantquote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken toch
Dat is de vraag. Of je daar inderdaad behoefte aan hebt, of het toch liever anders zou willen zien (hoe dat dan ook er uit ziet) terwijl je dat hier niet durft te zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ontkenning van behoeften?? Behoefte is lekker wokken toch
hier ga ik wel iets mee doenquote:Op zondag 9 december 2012 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Of je daar inderdaad behoefte aan hebt, of het toch liever anders zou willen zien (hoe dat dan ook er uit ziet) terwijl je dat hier niet durft te zeggen.
Mij maakt het niet uit, maar bedenk voor jezelf wat de waarheid is. En voor die waarheid hoef je niet weg te rennen.
Zou wel baas zijn als je daar in je eentje vol gaat tanken en dan met je dronken kop de kerst voor iedereen verpest met wat vulgaire actiesquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef theunderdog het volgende:
Alleen, dat alleen naar de wok gaan, slaat echt helemaal nergens op.
Nee, dan ben je gewoon een kanker Johny.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je daar in je eentje vol gaat tanken en dan met je dronken kop de kerst voor iedereen verpest met wat vulgaire acties
Soldaten trekken er hoogstzelden alleen op uit, die hebben dus hun medesoldaten. De dokter met nachtdienst heeft altijd verplegend personeel om zich heen die hem ondersteund tijdens eventuele ingrepen. De ober in het restaurant heeft altijd klanten en collega's, zo niet dan heeft ie in dat restaurant weinig te zoeken, hetzelfde geldt voor de kok.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Akantha het volgende:
Hoeveel mensen zijn wel niet alleen met kerst? Soldaten in oorlogsgebieden, de dokter met nachtdienst, de ober in het restaurant, de kok in het restaurant. En zo kan ik eeuwig doorgaan.
Ik ben deze reactie al een paar keer tegengekomen en ik snap hem niet zo. Nergens blijkt uit dat TS geen vrienden heeft, hij heeft alleen geen zin in verplichte gezelligheid bij familie (of vrienden). En kerst is toch meer een familie dan vriendenaangelegenheid, niet altijd maar toch iets vaker dan bijvoorbeeld oud en nieuw. Ik kan me dus voorstellen dat zijn vrienden ook bij familie zitten.quote:
Nee, je gaat je voordoen als Johny om die mensen eens te laten zien wat zij werkelijk zijnquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een kanker Johny.
*laten zien wie die mensen werkelijk zijn*quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, je gaat je voordoen als Johny om die mensen eens te laten zien wat zij werkelijk zijn
Bedankt voor de opheldering!quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Soldaten trekken er hoogstzelden alleen op uit, die hebben dus hun medesoldaten. De dokter met nachtdienst heeft altijd verplegend personeel om zich heen die hem ondersteund tijdens eventuele ingrepen. De ober in het restaurant heeft altijd klanten en collega's, zo niet dan heeft ie in dat restaurant weinig te zoeken, hetzelfde geldt voor de kok.
[..]
Ik ben deze reactie al een paar keer tegengekomen en ik snap hem niet zo. Nergens blijkt uit dat TS geen vrienden heeft, hij heeft alleen geen zin in verplichte gezelligheid bij familie (of vrienden). En kerst is toch meer een familie dan vriendenaangelegenheid, niet altijd maar toch iets vaker dan bijvoorbeeld oud en nieuw. Ik kan me dus voorstellen dat zijn vrienden ook bij familie zitten.
Overigens snap ik TS ook nog eens omdat ik derde kerstdag (de 27e) soms gewoon gesloopt ben van het continue samenzijn
Rustig tijdens het werken met de feestdagen, waar de fuck werk jij dan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef Geerd het volgende:
Heerlijk man alleen geen gezeik aan je kop, filmpie opzetten bak bier derbij klaar.
Gelukkig moet ik werken met de "feestdagen" ook lekker rustig.
Ik bedoel dat in de Wok in Hoensbroek alleen maar paupers komenquote:Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
*laten zien wie die mensen werkelijk zijn*
Hoe bedoel je dat?
In de treinquote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rustig tijdens het werken met de feestdagen, waar de fuck werk jij dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |