huh wat?quote:
Is het een leuke wedstrijd?quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
Voor school bezig zijn ipv sport kijken of soep eten
Eerste helft was leuk! Helaas twente achter maar nu tweedehelft net begonnenquote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
zijn ipv sport kijken of soep eten
Is het een leuke wedstrijd?
Mij niet. Ik had echt gehoopt op beter, maar dit is gewoon hetzelfde wat ze tegen Zwolle lieten zien. Ik ben nog steeds boos over die 2-2quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jep. Jullie hadden gelijk. FC Twente valt me echt enorm tegen.
Ik vind Michailov wel beter hoor. Niet dat Boschker heel veel fout doet, maar hij lijkt wel enorm veel moeite te hebben met vrij eenvoudige ballen soms.quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
Twente kansloos.
Chadli is er nog niet klaar voor
Braafheid mag niet eens een profvoetballer zijn wat een mongol
De rest laat ook niets zien, geen goed samenspel, slechte passes.
Alleen boschker vind ik altijd nog een topper
Serieus?quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Boschker ook een zwakkere schakel inderdaad. Veroorzaakt ook onrust.
Dan moeten ze heeeel snel ophouden met niet-winnen van ploegen als PEC, Roda, Den Bosch, Utrechtquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Boterbartje het volgende:
Desalniettemin gaat Twente kampioen worden
True, truequote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moeten ze heeeel snel ophouden met niet-winnen van ploegen als PEC, Roda, Den Bosch, Utrecht
Koop voor dat geld gewoon een iPadquote:Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 32gb kaartje of een 64gb kaartje haal voor in m'n Surface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Koop voor dat geld gewoon een iPadSome people just want to see the world burn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Some people just want to see the world burn.
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Vreemd toetsenbordje zit daar bij trouwens.. Is dat een touch-ding?
Dus het toetsenbord is de cover? Maar wat moet je met het toetsenbord als je de achterkant wil uitklappen om het neer te zetten?quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup.
Een cover met geintegreed toetsenbord
Wel 2 he. Beste post die ik hier de hele dag ziequote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef eriksd het volgende:
Even die dark knight film kijkon. Alvorens ik mij weer op de samenhang tussen 13a, 13aa en 23c stort.
iPad heeft niet eens een touch toetsenbordquote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef Tchock het volgende:
Om maar eens serieus bij te dragen: een touch-toetsenbord lijkt me bijzonder hinderlijk. Op de iPad vind ik dat al afschuwelijk, en die wordt geroemd om zijn goede toetsenbord
Natuurlijk wel. On-screen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iPad heeft niet eens een touch toetsenbord
Naar achteren klappen, zit een acceleratie meter in die weet in welke stand die zit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Paxcon het volgende:
oet je met het toetsenbord als je de achterkant wil uitklappen om het neer te zetten?
Ja dat heeft deze ook; maar die vergelijking kun je niet trekken. Dit is namelijke en fysiek toetsenbord.quote:
Het zijn natuurlijk die Vpb artikelen die het voor jou doen hèquote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel 2 he. Beste post die ik hier de hele dag zie
quote:Artikel 23c
1. De op de voet van hoofdstuk V berekende belasting wordt verminderd wegens deelnemingsverrekening, bedoeld inartikel 13aa.
2. Het bedrag van de deelnemingsverrekening is het laagste van de volgende bedragen:
a. 5% van het bedrag van de gezamenlijke gebruteerde voordelen, bedoeld in artikel 13aa, vijfde lid;
b. het bedrag dat tot de volgens hoofdstuk Vberekende belasting in dezelfde verhouding staat als het bedrag van de gezamenlijke gebruteerde voordelen nadat het is verminderd met de bij de winstbepaling van het jaar in aftrek gekomen kosten ter zake van de beleggingsdeelnemingen niet zijnde kwalificerende beleggingsdeelnemingen, staat tot het belastbare bedrag.
3. Voor zover het bedrag van de gezamenlijke gebruteerde voordelen bestaat uit een winstuitkering, wordt voor de toepassing van het tweede lid, onderdeel a, ter zake van die winstuitkering op verzoek van de belastingplichtige geen 5% in aanmerking genomen maar het werkelijke bedrag aan winstbelasting dat daarop drukt, ingeval aan de volgende voorwaarden is voldaan:
1°. het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, is gevestigd in een lidstaat van de Europese Unie of een bij ministeriële regeling aangewezen staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte en is zonder keuzemogelijkheid en zonder er van te zijn vrijgesteld onderworpen aan de aldaar geheven belasting naar de winst, bedoeld in artikel 2, eerste lid, onderdeel c, van de Richtlijn 90/435/EEG van de Raad van de Europese Gemeenschappen van 23 juli 1990 betreffende de gemeenschappelijke fiscale regeling voor moedermaatschappijen en dochterondernemingen uit verschillende Lid-Staten (PbEG L 225) of aan een andere aldaar geheven belasting naar de winst;
2°. de belastingplichtige en het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, hebben één van de in de bijlage bij die richtlijn opgenomen rechtsvormen of een rechtsvorm die vergelijkbaar is met een van de rechtsvormen die voor Nederland zijn opgenomen in deze bijlage;
3°. de belastingplichtige en het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, worden in de staat van vestiging niet geacht volgens een met een andere staat gesloten verdrag ter voorkoming van dubbele belasting buiten de lidstaten van de Europese Unie en de bij ministeriële regeling aangewezen staten die partij zijn bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte te zijn gevestigd.
4. Het werkelijke bedrag aan winstbelasting dat drukt op een winstuitkering als bedoeld in het derde lid, betreft belasting naar de winst waarvan de belastingplichtige aantoont dat die is toe te rekenen aan die winstuitkering en dat die is betaald door het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, of door lichamen waarin het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, een belang heeft waarbij aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
1°. het lichaam waarin de belastingplichtige een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming heeft, heeft een onmiddellijk of middellijk belang in het lichaam waarbij het belang in elke schakel ten minste 5% bedraagt;
2°. het lichaam is gevestigd in een lidstaat van de Europese Unie of een bij ministeriële regeling aangewezen staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte en is zonder keuzemogelijkheid en zonder er van te zijn vrijgesteld onderworpen aan de aldaar geheven belasting naar de winst, bedoeld in artikel 2, eerste lid, onderdeel c, van de Richtlijn 90/435/EEG van de Raad van de Europese Gemeenschappen van 23 juli 1990 betreffende de gemeenschappelijke fiscale regeling voor moedermaatschappijen en dochterondernemingen uit verschillende Lid-Staten (PbEG L 225) of aan een andere aldaar geheven belasting naar de winst;
3°. het lichaam heeft één van de in de bijlage bij die richtlijn opgenomen rechtsvormen of een rechtsvorm die vergelijkbaar is met een van de rechtsvormen die voor Nederland zijn opgenomen in deze bijlage;
4°. het lichaam wordt in de staat van vestiging niet geacht volgens een met een derde staat gesloten verdrag ter voorkoming van dubbele belasting te zijn gevestigd buiten de Europese Unie en de bij ministeriële regeling aangewezen staten die partij zijn bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte.
5. Ingeval de bedragen aan winstuitkeringen die in een jaar zijn genoten uit hoofde van een beleggingsdeelneming niet zijnde een kwalificerende beleggingsdeelneming die voldoet aan de voorwaarden, bedoeld in het derde lid, in dat jaar niet of niet geheel in aanmerking zijn genomen voor de bepaling van het bedrag van de gezamenlijke gebruteerde voordelen van dat jaar maar in materieel opzicht in dat van een voorafgaand jaar (voordeel is in een voorafgaand jaar reeds belast), wordt het bedrag, bedoeld in het tweede lid, onderdeel a, op verzoek van belastingplichtige verhoogd met (100-H)/100 deel van het werkelijke bedrag aan winstbelasting dat op dat eerder belaste voordeel drukt voor zover dat bedrag uitgaat boven 5% van het eerder belaste gebruteerde voordeel. Daarbij staat H voor het percentage van het hoogste tarief, bedoeld inartikel 22, geldend aan het einde van het jaar.
6. De vermindering ingevolge dit artikel bedraagt ten hoogste het bedrag van de op de voet van hoofdstuk V berekende belasting, verminderd met de verminderingen volgens de regelen ter voorkoming van dubbele belasting.
7. Voor zover in een jaar het volgens het tweede lid, onderdeel a, of het derde lid berekende bedrag door de toepassing van het tweede lid, onderdeel b, of het zesde lid niet leidt tot een vermindering van de volgens hoofdstuk V over dat jaar berekende belasting, wordt het overgebracht naar het volgende jaar en in dat jaar bij de berekening van de deelnemingsverrekening in aanmerking genomen door het toe te voegen aan het bedrag van het tweede lid, onderdeel a. Deze overbrenging vindt alleen plaats indien het naar het volgende jaar over te brengen bedrag door de inspecteur is vastgesteld bij voor bezwaar vatbare beschikking.
8. Indien enig feit grond oplevert voor het vermoeden dat het volgens het zevende lid over te brengen bedrag te hoog is vastgesteld, kan de inspecteur de in dat lid bedoelde beschikking herzien bij voor bezwaar vatbare beschikking. Een feit dat de inspecteur bekend was of redelijkerwijs bekend had kunnen zijn, kan geen grond voor herziening opleveren, behoudens in de gevallen waarin de belastingplichtige ter zake van dit feit te kwader trouw is. Artikel 16, tweede lid, aanhef en onderdeel c, derde en vierde lid, van de Algemene wet inzake rijksbelastingen is van overeenkomstige toepassing.
Moest dat nou Erikquote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
23c lid 5 komt al aardig mijn neus uit. Heel 23c eigenlijk:
[..]
Er dwaalt in SES iemand rond die jij zou kunnen helpen. Topic over recht en management.quote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat heeft deze ook; maar die vergelijking kun je niet trekken. Dit is namelijke en fysiek toetsenbord.
Ah, ik zal eens kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er dwaalt in SES iemand rond die jij zou kunnen helpen. Topic over recht en management.
qft, kuj wa moal over henquote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef eriksd het volgende:
Die Anne Hathaway is wel een knappe chick zeg.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
DIG / [Microsoft SC]Het begin
Jongens! Wat tof!
Laat af en toe nog eens wat van je horen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
DIG / [Microsoft SC]Het begin
Jongens! Wat tof!
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laat af en toe nog eens wat van je horen.
Porky's pikante pretpark?quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
Oja ik wou nog laten weten wat voor films ik tof vind maar norah is er niet
OMG ZO'N LEUKE FILMquote:
Volgens mij had Veronica ooit Sextember. Met Porky, de gulle minnaar, de onfatsoenlijke vrouwquote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Waarom ken jij deze meuk? Ik dacht dat ik een foute smaak had.
Ik ken nog wel Sex voor de Büch.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij had Veronica ooit Sextember. Met Porky, de gulle minnaar, de onfatsoenlijke vrouw
Slapenquote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het eindeloos is, wat is dan het doel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
SlapenBestuursrecht is goed te doen hoor. Waren er maar meer wetten zoals de awbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg jij in die tijd ook tranen in je ogen van Ticket to the Tropics?quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij had Veronica ooit Sextember. Met Porky, de gulle minnaar, de onfatsoenlijke vrouw
Have you tried turning it off and on again?quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Yreal het volgende:
Zitten hier nog ict mensen? Mijn TV kastje krijgt geen ip adres zegtie.. snap er helemaal niks van. Gewoon ineens, zomaar.
Succesquote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Ryon het volgende:
Nog even een filmpje aanknallen en daarna ook maar eens op tijd naar bed. Morgen is de eerste dag van de tentamenperiode die duurt tot 21 december. Helaas zijn nog niet alle collegereeksen gestopt -_-
Succes man!quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Ryon het volgende:
Nog even een filmpje aanknallen en daarna ook maar eens op tijd naar bed. Morgen is de eerste dag van de tentamenperiode die duurt tot 21 december. Helaas zijn nog niet alle collegereeksen gestopt -_-
Van hoe laat tot hoe laat is de UB open?quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Ryon het volgende:
Dank, eerste keer dit jaar dat ik twijfel of ik niet teveel hooi op mijn vork heb genomen aangezien de planning nu wel heel erg nauw luistert. Maar uiteindelijk zal het wel lukken.
Grappig om te zien dat de UvA bibliotheken nu ook weer steeds voller beginnen te geraken. Normaal is het op zondag uitgestorven, nu was er na 1 uur eigenlijk geen plek meer. Het zal morgen nog wel drukker zijn.
In de bieb ben je vaak wel veel productiever. En je kan meteen allemaal extra literatuur erbij pakken enzo. Wel handig. Dat is soms belangrijker dan de mogelijkheid tot het opzetten van een pannetje soepquote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon thuis studeren, kun je tussendoor nog een pannetje soep opzetten
De UB is van 09.00 tot 22.45 (of 23.45), maar die zit altijd geheel vol. Het gebouw waar ik zit is van 08.45 tot 20.00 en in het weekend van 10.00 tot 18.00.quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is de UB open?
Als je in de bieb zit ben je gewoon 100% bezig met studeren en heel af en toe even een koffie pakken met een studiegenoot. Als je thuis zit ben je ook bezig met andere dingen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In de bieb ben je vaak wel veel productiever. En je kan meteen allemaal extra literatuur erbij pakken enzo. Wel handig. Dat is soms belangrijker dan de mogelijkheid tot het opzetten van een pannetje soep
Oké, wel goed dat je er ook op zondag kunt residerenquote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
De UB is van 09.00 tot 22.45 (of 23.45), maar die zit altijd geheel vol. Het gebouw waar ik zit is van 08.45 tot 20.00 en in het weekend van 10.00 tot 18.00.
Ja zoiets bedoelde ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je in de bieb zit ben je gewoon 100% bezig met studeren en heel af en toe even een koffie pakken met een studiegenoot. Als je thuis zit ben je ook bezig met andere dingen.
Ah misschien moet ik dan toch maar een keer proberenquote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In de bieb ben je vaak wel veel productiever. En je kan meteen allemaal extra literatuur erbij pakken enzo. Wel handig. Dat is soms belangrijker dan de mogelijkheid tot het opzetten van een pannetje soep
Dat is inderdaad al een mooi begin. Maar het zou veel chiller zijn geweest als ze de bieb ook 's nachts hadden opengegooid. In Amerika werkt dat best wel goed.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Oké, wel goed dat je er ook op zondag kunt resideren
's nachts lerenquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Ryon het volgende:
ar het zou veel chiller zijn geweest als ze de bieb ook 's nachts hadden opengegooid. In Amerika werkt dat best wel goed.
Zag ik, ik was het met je eensquote:
Hm ja, dat zou helemaal tof zijn. Is er verder veel personeel vereist om de UB te runnen? Als het enkel een klein aantal medewerkers zijn, zou het m.i. best moeten kunnenquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al een mooi begin. Maar het zou veel chiller zijn geweest als ze de bieb ook 's nachts hadden opengegooid. In Amerika werkt dat best wel goed.
UB open houden schijnt ontzettend duur te zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hm ja, dat zou helemaal tof zijn. Is er verder veel personeel vereist om de UB te runnen? Als het enkel een klein aantal medewerkers zijn, zou het m.i. best moeten kunnen
Maar je rendement is gewoon heel laag als je tussendoor nog allerlei afleiding hebt..soms moet he gewoon een paar uur flink kunnen blokken.quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah misschien moet ik dan toch maar een keer proberen
Ben toch wel dol op soep. En vind het ook fijn om tussendoor nog even wat anders te kunnen doen.. kan niet nonstop heel lang leren
Ja heb het wel nodig denk ik.. wellicht maar eens doen aankomende weekquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Actaeon het volgende:
oon heel laag als je tussendoor nog allerlei afleiding hebt..soms moet he gewoon een paar uur flink kunnen blokken.
Uren gaan lunchen en/of dineren is leuk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef eriksd het volgende:
Morgen sluit ik mij op in de JB. En dinsdag. Als ik niet weer uren ga lunchen
Lol ik visualiseer me even ietsquote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Ondertussen zit ik met mijn handjes in de lucht op "Hartslag". Zo'n herkenbaar nummer hé.
Herkenbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
Want mijn hartslag gaat veel en veel te snel
Dat heb ik altijd bij mijn SDU bundel.
Geweldige beloningquote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Boardwalk empire is mijn beloning als ik m'n tentamen heb gehad
Ik ben bang dat het dinsdag al mislooptquote:
wat?!quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef Speedy_T het volgende:
Elke aflevering is net een kleine film. Echt wat een serie
Ah, over anderhalf week begin ik ermeequote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Boardwalk empire, ik ben nu bijna halverwege seizoen 1
Lucky bastard.quote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Boardwalk empire, ik ben nu bijna halverwege seizoen 1
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen in septemberquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef Speedy_T het volgende:
Elke aflevering is net een kleine film. Echt wat een serie
BoBquote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen in september. Ben nu bezig met de serie 'Rome' en ik denk dat ik rond kerst nog een keer Band of Brothers ga kijken. Gelukkig komt het nieuwe seizoen van Sherlock en Game of Thrones eraan.
Gigantisch grote tip trouwens Sherlock van de BBC, elk seizoen bestaat uit 3 afleveringen van elk 1,5 uur en elke aflevering heeft zijn eigen verhaal, je zit dus feitelijk naar 3 prachtige films per seizoen te kijken.
Rome! Geweldig goed.quote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen in september. Ben nu bezig met de serie 'Rome' en ik denk dat ik rond kerst nog een keer Band of Brothers ga kijken. Gelukkig komt het nieuwe seizoen van Sherlock en Game of Thrones eraan.
Gigantisch grote tip trouwens Sherlock van de BBC, elk seizoen bestaat uit 3 afleveringen van elk 1,5 uur en elke aflevering heeft zijn eigen verhaal, je zit dus feitelijk naar 3 prachtige films per seizoen te kijken.
Ik heb seizoen 1 gekeken maar ben bij het begin van seizoen 2 gestopt met kijken, het werd mij iets te 'cheesy', is dat inmiddels verminderd? Ik kan namelijk niet kijken naar series waar ze afleveringen op zoek gaan naar een stom meisje dat zoek raakt en elke 2 minuten haar naam moeten schreeuwen met een jankende moeder.quote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Speedy_T het volgende:
Oh, en voor de zoveelste keer: check de Walking Dead. Die serie is niet alleen gemaakt voor zombieliefhebbers (ben er zelf totaal niet één namelijk)
The walking dead is ook alweer toe aan de winterstop.quote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Speedy_T het volgende:
Oh, en voor de zoveelste keer: check de Walking Dead. Die serie is niet alleen gemaakt voor zombieliefhebbers (ben er zelf totaal niet één namelijk)
Het wordt echt beter, geloof me. Seizoen 2 moest ik ook even doorheen maar het einde daarvan maakt het helemaal goed. En seizoen 3 is tot nu echt nog véél beter.quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gekeken maar ben bij het begin van seizoen 2 gestopt met kijken, het werd mij iets te 'cheesy', is dat inmiddels verminderd? Ik kan namelijk niet kijken naar series waar ze afleveringen op zoek gaan naar een stom meisje dat zoek raakt en elke 2 minuten haar naam moeten schreeuwen met een jankende moeder.
Dan ga ik het binnenkort maar weer eens oppakken dan, ik verwacht binnen no-time door Rome heen te zijn en er lopen op dit moment geen andere series. Zat er wel aan te denken binnenkort met Carnivale te starten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het wordt echt beter, geloof me. Seizoen 2 moest ik ook even doorheen maar het einde daarvan maakt het helemaal goed. En seizoen 3 is tot nu echt nog véél beter.
Friendsquote:Op maandag 10 december 2012 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
Eigenlijk moet je alle series in een keer kijken. Nu bijvoorbeeld beginnen met Friends vanaf het begin, Bob, etc.
Klopt, zijn maar 2 seizoenen geweest. Ik heb ook mijn voorkeur op dit moment voor wat korter lopende series, wil gewoon veel goede series af kunnen strepen als 'gezien' . Daarnaast zal een HBO serie altijd mijn voorkeur hebben, ben en blijf een HBO liefhebber als groot Sopranos & The Wire fan.quote:Op maandag 10 december 2012 00:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Carnivale vond ik zelf erg tegenvallen (na een aantal positieve reviews gelezen te hebben) en ze zijn erg rap gecancelled dus je bent er zo doorheen.
Die is wel goed op zich.quote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan ga ik het binnenkort maar weer eens oppakken dan, ik verwacht binnen no-time door Rome heen te zijn en er lopen op dit moment geen andere series. Zat er wel aan te denken binnenkort met Carnivale te starten.
Ik heb mij prima vermaakt met de eerste paar seizoenen van How I Met Your Mother, die serie is nu totaal afgegleden, daarnaast is HIMYM de eerste en misschien wel enige sitcom waar ik veel afleveringen van ga kijken, ben en blijf meer een liefhebber van series met veel drama.quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Speedy_T het volgende:
Sitcoms zijn idd meer voor die avonden dat er ècht geen klap meer op TV is. Die ga ik niet voor me lol zitten downloaden (uitzonderingen daargelaten)
Vooral voor het tweede eigenlijk. Al is het overall ook wel gewoon leuk vermaak.quote:Op maandag 10 december 2012 00:47 schreef Speedy_T het volgende:
Voor zinloos geweld en andere plezierigheden voor het oog kan ik ook nog wel Spartacus aanraden
Is the wire eigenlijk ook in HD/16:9 te verkrijgen? Ik ben er ooit aan begonnen maar die zwarte balken aan de zijkant trek ik heel erg slechtquote:Op maandag 10 december 2012 00:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Mini aanradertjes (hebben niet de kwaliteit van the sopranos, the wire , boardwalk empire , breaking bad en game of thrones maar zijn toch prima om de leegte van het bestaan mee op te vullen) zijn:
Voor zover ik weet is The Wire niet in 16:9 verkrijgbaar. Ik heb in ieder geval gedurende de gehele serie de balken aan de zijkant gehad. Laat deze balken je pret niet verzieken, veel betere series dan The Wire zijn er in mijn ogen niet (hij komt misschien wat langzaam op gang, blijf kijken , you will be rewarded).quote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is the wire eigenlijk ook in HD/16:9 te verkrijgen? Ik ben er ooit aan begonnen maar die zwarte balken aan de zijkant trek ik heel erg slecht
'Actually, it was shot on film. It was framed as 16:9 for futire-proofing. It never actually aired as a 16:9 show.'quote:
Gewoon een paar afleveringen kijken, dan raak je snel gewend aan de beeldkwaliteit van The Wire. Je moet wel écht de mindset hebben dat je deze serie een grote kans wilt geven, ik ben vroeger na 2 afleveringen afgehaakt om vervolgens door een goede vriend van mij geadviseerd te worden écht met The Wire verder te gaan. Gelukkig heb ik dat advies opgevolgd.quote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef Speedy_T het volgende:
Het is ook niet alleen die zwarte balken, de beeldkwaliteit is ook gewoon ondermaats.
Ik ben wellicht iets te verwend geraakt door zo goed als elke serie immer @720p te kijken..
Bestuursrecht bestaat lang niet alleen uit de Awb. Wat een zweverig vak, ik dacht dat het veel concreter zou zijn maar dit bezorgt me flashbacks uit de hel die privaatrecht heet. Staatsrecht was saai, maar niet zo zweverig als dit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursrecht is goed te doen hoor. Waren er maar meer wetten zoals de awb
Ik ben bang voor bestuursrechtquote:Op maandag 10 december 2012 01:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bestuursrecht bestaat lang niet alleen uit de Awb. Wat een zweverig vak, ik dacht dat het veel concreter zou zijn maar dit bezorgt me flashbacks uit de hel die privaatrecht heet. Staatsrecht was saai, maar niet zo zweverig als dit.
]Quote]quote:
Niks. Er staan hier de komende 2 weken iedere ochtend vroeg mensen te klussen in huis. en echt zacht doen ze niet..quote:Op maandag 10 december 2012 08:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
]Quote]
][ afbeelding ] Op maandag 10 december 2012 07:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Ligt ook aan je eigen insteek hequote:Op maandag 10 december 2012 08:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks. Er staan hier de komende 2 weken iedere ochtend vroeg mensen te klussen in huis. en echt zacht doen ze niet..
Ruilen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt ook aan je eigen insteek heIk ben net compleet de tyfus ingeregend met de hond; toch heb ik het best naar mijn zin.
Tiefus ding dat het is.. ben maar gaan downloaden en via een usb gaan kijken. Dat usb stickjes rechtstreeks in de tv is zo slecht nog nietquote:Op maandag 10 december 2012 08:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ruilen?
[quote]
Hehehehehe. Wel eerst je TV fixen dan he
Je bent zelf stuk!quote:Op maandag 10 december 2012 08:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij is quote een beetje stuk
Router al gereset?quote:Op maandag 10 december 2012 08:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tiefus ding dat het is.. ben maar gaan downloaden en via een usb gaan kijken. Dat usb stickjes rechtstreeks in de tv is zo slecht nog niet
Eerst nog twee weken aan hel doorstaanquote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerst nog twee weken aan hel doorstaan
Beetje laat..quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit je in noord rotterdam? Daar zit ik namelijk zo vanaf hier
Weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef eriksd het volgende:
Films voor 1985 moet je sowieso niet kijken.
Je dacht, "laat ik een lijstje met willekeurige films maken"?quote:Op maandag 10 december 2012 09:55 schreef Boterbartje het volgende:
500 days of summer
American psycho
Arthur
Batman
Eternal sunshine of the spotless mind
Funny people
Green mile
Iron Sky
J Edgar
Kick Ass
Kung fu panda!!!
Love and other drugs
Love happens
Naked gun (leslie nielsen! airplane, space travesty, spy hard etc)
The Notebook
V for Vendetta
Crazy stupid love
Forrest gump
Perfume
Get him to the greek
Pulp fiction
she's out of my league
shutter island
Superbad
the departed
The last song
James bond
New girl
It Crowd
hot shots
En nog veel meer
jaquote:Op maandag 10 december 2012 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je dacht, "laat ik een lijstje met willekeurige films maken"?
Wat gaat er veranderen dan?quote:Op maandag 10 december 2012 09:58 schreef Valid het volgende:
Waarom gaat nestor (RuG) juist nu over naar een andere videoserver. We zitten nu behoorlijk dicht bij de tentamens en ik had eigenlijk al full-pool colleges willen kijken, maar die zijn al vanaf vrijdag niet beschikbaar. Vooral vervelend voor deeltijdstudenten die deze week al tentamens hebben en nog afhankelijker zijn van de video-colleges. Slechte planning. Het zou 'tot zondag 9 december duren', maar ondertussen zijn ze nog steeds niet beschikbaar.
Voor studenten niets, is enkel een technische verhuizing. Wel jammer dat ze die juist nu gepland hebben. Het duurt al langer dan aangekondigd en ze weten niet hoe lang het nog gaat duren.quote:
Get him to the greekquote:Op maandag 10 december 2012 09:55 schreef Boterbartje het volgende:
500 days of summer
American psycho
Arthur
Batman
Funny people
Green mile
Iron Sky
J Edgar
Kick Ass
Kung fu panda!!!
Love and other drugs
Love happens
The Notebook
V for Vendetta
Crazy stupid love
Forrest gump
Perfume
Get him to the greek
Pulp fiction
she's out of my league
shutter island
Superbad
the departed
The last song
James bond
New girl
It Crowd
hot shots
En nog veel meer
huh hoe wat?quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Get him to the greek
Pulp fiction
10,- inclusief verzenden?
Het leek een beetje een V&A-lijstjequote:
Haha true; en nog vele andere komedies die ik kan waarderen.. dit is maar een tipje van de sluiertquote:Op maandag 10 december 2012 10:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het leek een beetje een V&A-lijstjeGet him to the Greek is geweldig. Heb de soundtrack in de auto.
Heb je Forgetting Sarah Marshall ook gezien? Da's een beetje de prequel van Get him to the Greek.quote:Op maandag 10 december 2012 10:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha true; en nog vele andere komedies die ik kan waarderen.. dit is maar een tipje van de sluiert
Ja, toffe film datquote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je Forgetting Sarah Marshall ook gezien? Da's een beetje de prequel van Get him to the Greek.
Deze zijn leuk.quote:Op maandag 10 december 2012 09:55 schreef Boterbartje het volgende:
500 days of summer
American psycho
Arthur
Batman
Funny people
Green mile
Iron Sky
J Edgar
Kick Ass
Kung fu panda!!!
Love and other drugs
Love happens
The Notebook
V for Vendetta
Crazy stupid love
Forrest gump
Perfume
Get him to the greek
Pulp fiction
she's out of my league
shutter island
Superbad
the departed
The last song
James bond
New girl
It Crowd
hot shots
En nog veel meer
jupquote:
Privaatrecht is geen hel.quote:Op maandag 10 december 2012 01:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bestuursrecht bestaat lang niet alleen uit de Awb. Wat een zweverig vak, ik dacht dat het veel concreter zou zijn maar dit bezorgt me flashbacks uit de hel die privaatrecht heet. Staatsrecht was saai, maar niet zo zweverig als dit.
Strafrecht. Blijkbaar.quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Maharbal het volgende:
Ik lees ook elke keer weer hetzelfde: bestuursrecht is kak, privaatrecht is kak, staatsrecht is kak.
Dan blijft er niet veel over.
Hij haat het.quote:Op maandag 10 december 2012 11:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou eigenlijk van, strafrecht?
Wil je dat ik hier serieus op in ga?quote:Op maandag 10 december 2012 11:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou eigenlijk van, strafrecht?
quote:Op maandag 10 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Maarja wat vind ik nu eigenlijk wel leuk hè.
Werken voor een liefdadigheidsinstelling?quote:Op maandag 10 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Maarja wat vind ik nu eigenlijk wel leuk hè.
Je boog staat zelden gespannen?quote:Op maandag 10 december 2012 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is dat toch met die spanningsboog van mij de laatste tijd?
quote:Op maandag 10 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je boog staat zelden gespannen?
Ik moest even glimlachenquote:Op maandag 10 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je boog staat zelden gespannen?
Je vroeg er ook om.quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik rekende hierop
Maar dat vind ik wel leuk ja.
Jup hahaquote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef Giku het volgende:
[..]
OST van Fifa 13 zeker? Altijd wel leuk, inclusief dit nummer
Dat soort dingen maken het leven aangenaam.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
In de categorie klein geluk: over 7 dagen vervalt mijn inschrijving voor het vak Basiscursus Recht; dan ben ik eindelijk af van al die spam op BB.
Zeker weten. Hoe is dat bij jullie eigenlijk? Als je een vak gehaald hebt ben je dan ook direct uitgeschreven?quote:Op maandag 10 december 2012 11:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken het leven aangenaam.
Nee wordt per jaar vernieuwd. Dus in je 2e semester sta je nog steeds ingeschreven voor de vakken van het 1e.quote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoe is dat bij jullie eigenlijk? Als je een vak gehaald hebt ben je dan ook direct uitgeschreven?
Advil.quote:Op maandag 10 december 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik wil studeren maar ik heb alweer hoofdpijn, zo kutzooi. blegh
Een heel klein slokje van iets sterks wil wel eens helpen, of een bak stevige koffie.quote:Op maandag 10 december 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
ik wil studeren maar ik heb alweer hoofdpijn, zo kutzooi. blegh
Nah ik neem een ibuprofen en ga even liggen, dan over 2 uurtjes begin ik welquote:
Haha, nou volgens mij komt er weer helemaal niks van terecht vandaag.quote:Op maandag 10 december 2012 11:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah ik neem een ibuprofen en ga even liggen, dan over 2 uurtjes begin ik wel
Ja ben er bang voorquote:Op maandag 10 december 2012 11:28 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Haha, nou volgens mij komt er weer helemaal niks van terecht vandaag.
Dat is ook erg balen inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 11:27 schreef Paxcon het volgende:
Nu we toch aan het klagen zijn: door verkoudheid zit m'n oor dicht. Vervelend!
Bummer dude.quote:Op maandag 10 december 2012 11:27 schreef Paxcon het volgende:
Nu we toch aan het klagen zijn: door verkoudheid zit m'n oor dicht. Vervelend!
Ik had vorige pta week van iemand concentratie-pil gekregen, man wat een hemel was datquote:Op maandag 10 december 2012 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ben er bang voor
Maar ik moet verplicht van mezelf minimaal 1 thema verder komen; ga voor 1,5. Kom goed. Ga er straks even voor zitten
Een concentratiepil?quote:Op maandag 10 december 2012 11:31 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik had vorige pta week van iemand concentratie-pil gekregen, man wat een hemel was datheb de hele middag geschiedenis kunnen leren
WTF is dat dan weerquote:Op maandag 10 december 2012 11:31 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik had vorige pta week van iemand concentratie-pil gekregen, man wat een hemel was datheb de hele middag geschiedenis kunnen leren
quote:Op maandag 10 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
Hah, was je toevallig ook erg energiek, hyper en had je zin om keihard te gaan stampen?
quote:
Ja is eigenlijk voor mensen met concentratie problemenquote:
En wreed uit je dak te gaan?quote:Op maandag 10 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
Was je toevallig ook erg energiek, hyper en had je zin om keihard te gaan stampen?
Pep is een ander woord voor speed.quote:Op maandag 10 december 2012 11:34 schreef Boterbartje het volgende:
Pep, xtc, speed, ritalin.
Enige pillen die ik neem zijn; diarree remmers als ik in het buitenland wat verkeerds heb gehad en er een soort van bruinebonensoep uitkomt, rennies, ibuprofen en malariatabletten.
De rest liever niet..
Of je hebt een pil met speed gehad, of eventueel (een hoge dosis) caffeine of ritalin (ADHD medicijn. Mensen met ADHD worden rustiger, mensen zonder ADHD worden drukker).quote:Op maandag 10 december 2012 11:33 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
[..]
Ja is eigenlijk voor mensen met concentratie problemenmaar 1tje proberen kon geen kwaad. Ik kon gewoon uren door blijven lezen zonder zinnen te herlezen en ik werd ook niet afgeleid door wat dan ook.
Ik heb absoluut geen ADHD, het was verkregen op recept van zijn huisarts, en het werkte prima..quote:Op maandag 10 december 2012 11:37 schreef Maharbal het volgende:
Of je hebt een pil met speed gehad, of eventueel (een hoge dosis) caffeine of ritalin (ADHD medicijn. Mensen met ADHD worden rustiger, mensen zonder ADHD worden drukker).
Ritalin is ook gewoon verkrijgbaar op receptquote:Op maandag 10 december 2012 11:38 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen ADHD, het was verkregen op recept van zijn huisarts, en het werkte prima..
Geen piracetam?quote:Op maandag 10 december 2012 11:38 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen ADHD, het was verkregen op recept van zijn huisarts, en het werkte prima..
Een smiley? Een kangoeroe?quote:Op maandag 10 december 2012 11:41 schreef DanielBackward het volgende:
Er stond '18' op de pil met iets ervoor
Dat laatstequote:Op maandag 10 december 2012 11:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een smiley? Een kangoeroe?
Dus je hebt een pil geslikt, zonder dat je ook maar ENIG idee had wat er in zat?quote:Op maandag 10 december 2012 11:41 schreef DanielBackward het volgende:
Er stond '18' op de pil met iets ervoor
Hij had het potje bij zich en hij gebruikt het al jarenquote:Op maandag 10 december 2012 11:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Dus je hebt een pil geslikt, zonder dat je ook maar ENIG idee had wat er in zat?
Goed idee
quote:Op maandag 10 december 2012 11:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een smiley? Een kangoeroe?
Nee niet voor zover ik weet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Daniel, heb je toen ook mensen lopen knuffelen?
Ben benieuwd. 5 uur achter elkaar gefocused zijn klinkt mighty interesting.quote:Op maandag 10 december 2012 11:46 schreef DanielBackward het volgende:
Maar ik zal zo even op school vragen hoe het heet, dan zal ik 't even laten weten
Ik doe het ook nooit meer, maar was wel een grappig experiencequote:
Het zijn veelal ADHD medicijnen (Ritalin etc). Voor mensen zonder ADHD werkt het (enigszins) als speed op de hersenen.quote:Op maandag 10 december 2012 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. 5 uur achter elkaar gefocused zijn klinkt mighty interesting.
Noemen ze ouderdom.quote:Op maandag 10 december 2012 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb normaal gesproken de aandachtsspanne van een goudvis. Twee keer links en ik weet niet meer waarom ik daar ben en waar ik vandaan kom.
Wel grote praat over stoer zuipen tot we kruipen. Een pilletje is veel minder schadelijk, vind dit zo hypocriet altijd.quote:
ik drink liever 10 bier dan dat ik een pil slik waar ik de inhoud niet van weetquote:Op maandag 10 december 2012 11:49 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Wel grote praat over stoer zuipen tot we kruipen. Een pilletje is veel minder schadelijk, vind dit zo hypocriet altijd.
Dat je de inhoud niet kent is natuurlijk een ander punt en gewoon dom.quote:Op maandag 10 december 2012 11:50 schreef Giku het volgende:
[..]
ik drink liever 10 bier dan dat ik een pil slik waar ik de inhoud niet van weet
Dat moet dan wel, want Ritalin werkt maar 4 uur (natuurlijk afhankelijk van dosis/persoon)quote:Op maandag 10 december 2012 11:44 schreef meneerRaab het volgende:
Ik ken veel studenten die wel is Ritalin of Adderall gebruiken. Zelf ook paar keer gebruikt. Zeker in combinatie met nicotine en caffeine was ik niet meer te houden. 6-7 uur achter elkaar door gewerkt. Denk trouwens wel dat het voor een deel ook placebo effect is.
Ik had wel opgezocht wat het precies inhield hoor, heb online de voorschriften even door genomenquote:Op maandag 10 december 2012 11:50 schreef Giku het volgende:
[..]
ik drink liever 10 bier dan dat ik een pil slik waar ik de inhoud niet van weet
Ligt ook aan de dosering, ene geval heeft meer nodig dan andere, maar t zal waarschijnlijk wel ritalin zijn inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef meneerRaab het volgende:
Het zal wel Ritalin zijn, daar zit 18mg methylfenidaat in.
50 Shades of Grey, dat doen we niet héquote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, ene boek weer doorgenomen, nu verder met een ander
quote:Op maandag 10 december 2012 12:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
50 Shades of Grey, dat doen we niet hé.
Ben ik even productief, krijg ik zulks te horenquote:Op maandag 10 december 2012 12:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
50 Shades of Grey, dat doen we niet hé.
Ik ga ook zo weer beginnenquote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, ene boek weer doorgenomen, nu verder met een ander
Sterkte!quote:
Ben zojuist klaar met mijn leeswerk (bestuursrecht) , dat gaan we vieren met tosti's en het hieronder vermelde nummer tijdens het bakken daarvan!quote:
Misschien niet zo eindeloos werken en allemaal dingen erbij proppen?quote:Op maandag 10 december 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ben begonnen maar koppijn is niet te harden.. zelfs met ibuprofen. Straks de sauna maar in en dan weer proberen.
Misschien een keer naar de dokter ook goed idee.. al 3 weken lang bijna elke dag hoofdpijn
True.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien niet zo eindeloos werken en allemaal dingen erbij proppen?
quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
De enige pc die toevallig nog vrij was op de UvA was de pc naast een ex-vriendin. Dat wordt nog een lange middag.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
De enige pc die toevallig nog vrij was op de UvA was de pc naast een ex-vriendin. Dat wordt nog een lange middag.
quote:
Dank!quote:
Oeiquote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
as de pc naast een ex-vriendin. Dat wordt nog een lange mid
Waar zit je?quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
Meet!quote:
Ik ookquote:
quote:
quote:
Meet!quote:
Ik in de JBquote:
Ik loop zo wel even naar de JB. Dik en lelijk, toch?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 14:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik loop zo wel even naar de JB. Dik en lelijk, toch?
quote:
quote:Sweet December song! Het is bijna kerst lieve mensen. Laten we in dit topic de kerstgedachte uitdragen en elkaar overladen met liefde. Fijne kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |