huh wat?quote:
Is het een leuke wedstrijd?quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
Voor school bezig zijn ipv sport kijken of soep eten
Eerste helft was leuk! Helaas twente achter maar nu tweedehelft net begonnenquote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
zijn ipv sport kijken of soep eten
Is het een leuke wedstrijd?
Mij niet. Ik had echt gehoopt op beter, maar dit is gewoon hetzelfde wat ze tegen Zwolle lieten zien. Ik ben nog steeds boos over die 2-2quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jep. Jullie hadden gelijk. FC Twente valt me echt enorm tegen.
Ik vind Michailov wel beter hoor. Niet dat Boschker heel veel fout doet, maar hij lijkt wel enorm veel moeite te hebben met vrij eenvoudige ballen soms.quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
Twente kansloos.
Chadli is er nog niet klaar voor
Braafheid mag niet eens een profvoetballer zijn wat een mongol
De rest laat ook niets zien, geen goed samenspel, slechte passes.
Alleen boschker vind ik altijd nog een topper
Serieus?quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Boschker ook een zwakkere schakel inderdaad. Veroorzaakt ook onrust.
Dan moeten ze heeeel snel ophouden met niet-winnen van ploegen als PEC, Roda, Den Bosch, Utrechtquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Boterbartje het volgende:
Desalniettemin gaat Twente kampioen worden
True, truequote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moeten ze heeeel snel ophouden met niet-winnen van ploegen als PEC, Roda, Den Bosch, Utrecht
Koop voor dat geld gewoon een iPadquote:Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een 32gb kaartje of een 64gb kaartje haal voor in m'n Surface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Koop voor dat geld gewoon een iPadSome people just want to see the world burn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Some people just want to see the world burn.
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Vreemd toetsenbordje zit daar bij trouwens.. Is dat een touch-ding?
Dus het toetsenbord is de cover? Maar wat moet je met het toetsenbord als je de achterkant wil uitklappen om het neer te zetten?quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup.
Een cover met geintegreed toetsenbord
Wel 2 he. Beste post die ik hier de hele dag ziequote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef eriksd het volgende:
Even die dark knight film kijkon. Alvorens ik mij weer op de samenhang tussen 13a, 13aa en 23c stort.
iPad heeft niet eens een touch toetsenbordquote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef Tchock het volgende:
Om maar eens serieus bij te dragen: een touch-toetsenbord lijkt me bijzonder hinderlijk. Op de iPad vind ik dat al afschuwelijk, en die wordt geroemd om zijn goede toetsenbord
Natuurlijk wel. On-screen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iPad heeft niet eens een touch toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |