SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.quote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat die kleine bengels in een stadion moeten, snappen er toch geen hol van
(laat ik de vrouwen nog even achterwege)
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom speelt Bommel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit. Hoe sneu zit je in elkaar als je zoiets serieus meent zeg.quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
quote:Hij speelt wel extra sober deze wedstrijd, ter compensatie.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja jij begint over voerquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
Ziet er iig niet naar uit dat dit een 0-0 wedstrijd wordt"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Brama moet al aan de rem trekkenDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
fixed.quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
TT: ''Eindelijk sfeer in Eindhoven''[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
ja iets met duits enzo hahquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Haha angstgegner omdat het Twente is snap je hem![]()
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg![]()
![]()
Lyrics:quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
Pleurt op met die aidstrommels godverdomme man
Oleee oleeeeeee x200![]()
mokotjo en leerdam zijn tekoop 5 miljoen per stukquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.![]()
Dat.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
Pleurt op met die aidstrommels godverdomme manUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hahahah watquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg
DeLuna vindt me dik ;(
Brama is nooit top geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nou moet psv wel winnen om te profiteren van het verlies van vitessemumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg
Interview met Sierd de Vos natuurlijk![]()
Open deurquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
nou moet psv wel winnen om te profiteren van het verlies van vitesse![]()
Douglas gaat weer voor rood.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja daar ben ik het zeker wel mee eens maar doe het dan vanaf een respectabele leeftijd, dat ze kunnen lopen tenminstequote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.Heb nooit het idee dat zo'n heel klein kind veel meekrijgt van een wedstrijd maargoed ieder z'n meug, het kan ook geen kwaad
![]()
Zo hey, vind je dat echt?quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
Een tukkerf*cker?quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Mandéra het volgende:
Ole Ole Twente in je reet, twente likt m'n reet, ole ole"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Tuurlijk Douglas wel kaart gevenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is 11 tegen 11, de bal is rondquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
Verkeerd gezien dan. Wel belachelijk van Manolevquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Tadic wel gewoon.
Alleen Manolev niet.![]()
Dravertje zonder enige creativiteit.quote:
© Johan Derksen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
A real teamplayer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dravertje zonder enige creativiteit.
© Johan Derksen.
© Steve McClaren![]()
Daar koop je geen seizoenkaart voor.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dravertje zonder enige creativiteit.
© Johan Derksen.![]()
Wat jij er van vindt vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht dat hij vierkant was, bedankt voor de opmerking.![]()
Mijn eerste imitatie, een luie straatmuzikant: Lalala, geld.
Mijn tweede imitatie, een PSV-supporter:
Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! OLE OLE!Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Sowieso als ze over een voetballer zeggen dat hij zo hard werkt betekent dat meestal dat ze in de rest matig zijn. Maargoed, Dirk Kuyt heeft er toch een aardige boterham mee verdiend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heeft gijpie ook weer wat te lachen over manolevI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Manolev heeft weer een rouwband. Waarschijnlijk gewoon verloren dus.
Edit: Of vergeten, wat schandalig zou zijn.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
"if we loose this game, the championship is fer".Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Dat komt uit het uitvak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn eerste imitatie, een luie straatmuzikant: Lalala, geld.
Mijn tweede imitatie, een PSV-supporter:
Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! OLE OLE!![]()
Kuyt wilde ook nog wel eens scoren.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
Sowieso als ze over een voetballer zeggen dat hij zo hard werkt betekent dat meestal dat ze in de rest matig zijn. Maargoed, Dirk Kuyt heeft er toch een aardige boterham mee verdiend.![]()
ik koop voor niemand een seizoenkaartquote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar koop je geen seizoenkaart voor.![]()
![]()
Daar kon je Rivaldo halen met MVV en shit.quote:Bazenspel. En slaappillen in de thee van je tegenstander.
I see peas of green, red roses too....![]()
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respectquote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.![]()
![]()
Ik denk al, wat een herrie in die Philipsbak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respect
I see peas of green, red roses too....![]()
Primerio prijsoquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Interview met Sierd de Vos natuurlijk![]()
![]()
Het irritante aan die moffen is dat je eigenlijk alleen maar die trommel hoort.
Zonder trommel weten ze ook totaal niet wat te doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Twente verneukt het ynwa, dat is nog ergerquote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Mandéra het volgende:
PSV-fans komen niet verder HEE HOOO en BOEREN!![]()
Alleen fans van Liverpool en Celtic horen dat te doenquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente verneukt het ynwa, dat is nog erger![]()
Luchtalarmen nadoen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
Het irritante aan die moffen is dat je eigenlijk alleen maar die trommel hoort.
Zonder trommel weten ze ook totaal niet wat te doen.![]()
Lee Towersquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen fans van Liverpool en Celtic horen dat te doen![]()
Feijenoord net zo hard.quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente verneukt het ynwa, dat is nog erger
Celtic deed het laatst goed. Zoals het hoort. Hier in Nederland moeten ze gewoon ermee kappen.So confused when you're lost in the groove![]()
Die knal van Brama
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen fans van Liverpool en Celtic horen dat te doen![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen fans van Liverpool horen dat te doen![]()
dat we shall not be moved is pas hilarisch, of we love you feyenoord
met dat gemaakte accent erbijwannabe britten
![]()
Ole Ole x 100 FC Twente vs. hee hooo PSV eindihovuh
Shit just got interesting.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is geen baas. dat is een infantiele gek.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou ook op Ronald W. kunnen slaan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
klagen jullie over feyenoord terwijl jullie neit eens sfeer hebben. ik ga onder mijn bureau huilen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Ties02 het volgende:
met dat gemaakte accent erbij _O wannabe britten![]()
Over Twente zeggen dat ze geen sfeer hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
klagen jullie over feyenoord terwijl jullie neit eens sfeer hebben. ik ga onder mijn bureau huilen.![]()
So confused when you're lost in the groove![]()
Het is de eeuwige discussiequote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef GGMM het volgende:
Is er al duidelijkheid wie de tofste liedjes zingt?![]()
Daarom het hand in handquote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Ties02 het volgende:
met dat gemaakte accent erbijwannabe britten
![]()
![]()
Battle of the downies.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef GGMM het volgende:
Is er al duidelijkheid wie de tofste liedjes zingt?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De Josti band. opgelost.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef GGMM het volgende:
Is er al duidelijkheid wie de tofste liedjes zingt?![]()
Ferder lopen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Een beetje meer respect voor de nieuwe directeur van PSV graag.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen baas. dat is een infantiele gek.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
YNWA stelen, trommeltje meppen. That's the way how they're doing it.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Over Twente zeggen dat ze geen sfeer hebben![]()
![]()
Fer goed bedacht maar loop door.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Fer, jongen
Eerst hebben ze Van raaij, en het is zo toch gelukt een nog grotere gek te vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de nieuwe directeur van PSV graag.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Fer en Strootman, dat is dan onze toekomst.quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
haha wat een kansloos ventje die strootman
willem 2 niveauquote:![]()
![]()
Michailov is geblesseerdquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef Tchock het volgende:
Waarom keept Bosscher eigenlijk weer alles?Die was vorig seizoen toch gedegradeerd tot de Beker?
![]()
Stelt weinig voor idd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
haha wat een kansloos ventje die strootman
willem 2 niveau![]()
Strootman die gelijk weer zijn hand omhoog steekt, alsof het een overtreding is.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
stervende zwaan
DeLuna vindt me dik ;(
Negeer die debiel gewoon.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je zegt, en nu komen er geen argumenten meer.![]()
![]()
Mooi voor je man. Wist je dat ik daar geen ruk om geef?quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook, niet echt goed, maar wel spannend.quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Greenpeas het volgende:
Wel een vermakelijke wedstrijd om naar te kijken.
Heel goed van jou.quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al een jaar, Strootman is overschat en dat is gebaseerd op die beruchte UTR3-0AJA![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al een jaar, Strootman is overschat en dat is gebaseerd op die beruchte UTR3-0AJA![]()
I got your back bro, ik heb dit topic gerapporteerd aan de modjes.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al een jaar, Strootman is overschat en dat is gebaseerd op die beruchte UTR3-0AJAquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi voor je man. Wist je dat ik daar geen ruk om geef?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat weten we nu inmiddels wel, zoals je zegt: Je meldt het al een jaar.quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al een jaar, Strootman is overschat en dat is gebaseerd op die beruchte UTR3-0AJAXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Niet gravletilehead?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
OW SHITquote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef Mandéra het volgende:
Davy de internethool. Hij weet niet eens waar Eindhoven ligt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
OefJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
kans is een groot woordquote:DeLuna vindt me dik ;(
OleJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wat een watje, met z'n 150kg zo naar de grond gaanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Als Bulykin je op snelheid aftroeft dan weet je dat het aan is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hop derin!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef aight1 het volgende:
wat een watje, met z'n 150kg zo naar de grond gaan![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef aight1 het volgende:
wat een watje, met z'n 150kg zo naar de grond gaan![]()
![]()
Ja, behoorlijk triest.quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
Als Bulykin je op snelheid aftroeft dan weet je dat het aan is.![]()
bal van Manolev die nog redelijk goed aankomt
DeLuna vindt me dik ;(
Jaja leuke wedstrijd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef rubbereend het volgende:
bal van Manolev die nog redelijk goed aankomtKein gewalt! Wir sind das volk!
Als PSV aanvalt ook.quote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente aanvalt is PSV wel erg treurig.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Chadli met zn vingertje
DeLuna vindt me dik ;(
allebei wel, twente laat PSV al veel te veel grote kansen hebben, maar als Twente eens komt dan doet PSV ook helemaal niksquote:![]()
Alle shirts van Nike.quote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
Die keepersshirts van nike zijn echt zo intens lelijk.![]()
Beter een lelijk keepershirt dan Lamprou in je doelquote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
Die keepersshirts van nike zijn echt zo intens lelijk.![]()
Lamprou of die opa, lood om oud ijzer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter een lelijk keepershirt dan Lamprou in je doelVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Leuke duels.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter een lelijk keepershirt dan Lamprou in je doel
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
De Barcelona uitshirts zijn wel het toppunt van lelijkheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en dat al jarenquote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Barcelona uitshirts zijn wel het toppunt van lelijkheid.
DeLuna vindt me dik ;(
Die zijn inderdaad echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Barcelona uitshirts zijn wel het toppunt van lelijkheid.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
en allemaal stil blijven staan zodat Waterman hem niet kwijt kan
DeLuna vindt me dik ;(
Als je een dag geleden Ajax hebt gezien, dan valt dit altijd tegen. Net als de Europa League een dag na Champions League voetbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand die dronken opa langs de lijn weghalen...![]()
![]()
Heeft er ook 1 gewonnen hoorquote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een dag geleden Ajax hebt gezien, dan valt dit altijd tegen. Net als de Europa League een dag na Champions League voetbal.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Marcelo kijkt uit zijn ogen alsof hij een chromosoompje teveel heeft.
O wacht, dat is ook zo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een dag geleden Ajax hebt gezien, dan valt dit altijd tegen. Net als de Europa League een dag na Champions League voetbal.blaaskaak
![]()
Waarom staat Narsingh op rechts ? Op links raakt ie al geen knikker, kun je nagaan hoe het op rechts is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vanavond Messi.quote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Barcelona uitshirts zijn wel het toppunt van lelijkheid.![]()
![]()
Alsnog man of the match als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Waarom staat Narsingh op rechts ? Op links raakt ie al geen knikker, kun je nagaan hoe het op rechts is.![]()
Correct.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Onder andere van dit daverende PSV.![]()
andersomquote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Waarom staat Narsingh op rechts ? Op links raakt ie al geen knikker, kun je nagaan hoe het op rechts is.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat wordt weer genieten.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:
Wat een zaadpot weer. Oh en Fer > Strootman.![]()
Wat zijn klassiekers in jouw mening?quote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit is dan een topper.
De Klassiekers blijven de enige toppersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er is maar één klassieker.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zijn klassiekers in jouw mening?![]()
Ajax tegen Feyenoord natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zijn klassiekers in jouw mening?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zijn klassiekers in jouw mening?![]()
![]()
![]()
Douglas zal nog wel een kaart pakken, vraag is in de hoeveelste minuut.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Idd, maar andere wedstrijden zoals ajax uit bij utrecht zijn ook altijd leuk.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Slecht voorbeeldquote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd, maar andere wedstrijden zoals ajax uit bij utrecht zijn ook altijd leuk.
Tuurlijk blijft dat een klassieker. Aar dat was jaren terug meer een klassieker dan nu, toen het nog om de titel ging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vorig jaar 1ste en 2de.quote:Op zondag 9 december 2012 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Tuurlijk blijft dat een klassieker. Aar dat was jaren terug meer een klassieker dan nu, toen het nog om de titel ging.![]()
Nu gaat de klassieker ook om de titel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Tuurlijk blijft dat een klassieker. Aar dat was jaren terug meer een klassieker dan nu, toen het nog om de titel ging.![]()
Waarom speelt Narsingh 'm terug op de keeper ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Da's dan ook weer zo.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
die chadli blijft ook alleen maar makkelijke balletjes recht op de keeper schietenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
GodverJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaDeLuna vindt me dik ;(
wie anders dan WijnaldumDeLuna vindt me dik ;(
Wat slecht verdedigd zeg, ongelooflijk.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
u mad bra?quote:Op zondag 9 december 2012 17:10 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gaat helemaal los daar eindhovuhh de gekste![]()
Kut
Valt mee dat ie 'm niet mist een meter voor open goal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die pass ook om zich uit het 16 meter gebied te redden, ipv dat ze nou gewoon keihard die bal wegwerken. Sukkels.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Umad?quote:Op zondag 9 december 2012 17:10 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gaat helemaal los daar eindhovuhh de gekste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: