SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.quote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat die kleine bengels in een stadion moeten, snappen er toch geen hol van
(laat ik de vrouwen nog even achterwege)
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom speelt Bommel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit. Hoe sneu zit je in elkaar als je zoiets serieus meent zeg.quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
quote:Hij speelt wel extra sober deze wedstrijd, ter compensatie.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja jij begint over voerquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
Ziet er iig niet naar uit dat dit een 0-0 wedstrijd wordt"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Brama moet al aan de rem trekkenDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
fixed.quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
TT: ''Eindelijk sfeer in Eindhoven''[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
ja iets met duits enzo hahquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Haha angstgegner omdat het Twente is snap je hem![]()
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg![]()
![]()
Lyrics:quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
Pleurt op met die aidstrommels godverdomme man
Oleee oleeeeeee x200![]()
mokotjo en leerdam zijn tekoop 5 miljoen per stukquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.![]()
Dat.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Caland het volgende:
Pleurt op met die aidstrommels godverdomme manUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hahahah watquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg
DeLuna vindt me dik ;(
Brama is nooit top geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Brama is zwaar over zijn top heen. Dat die nog steeds vaste basis is, is 1 van de problemen van Twente.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nou moet psv wel winnen om te profiteren van het verlies van vitessemumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij die rouwbanden moet ik iedere keer weer denken aan Alex die dacht dat hij aanvoerder was toen hij dat ding voor de wedstrijd om kreeg
Interview met Sierd de Vos natuurlijk![]()
Open deurquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
nou moet psv wel winnen om te profiteren van het verlies van vitesse![]()
Douglas gaat weer voor rood.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja daar ben ik het zeker wel mee eens maar doe het dan vanaf een respectabele leeftijd, dat ze kunnen lopen tenminstequote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.Heb nooit het idee dat zo'n heel klein kind veel meekrijgt van een wedstrijd maargoed ieder z'n meug, het kan ook geen kwaad
![]()
Zo hey, vind je dat echt?quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
Een tukkerf*cker?quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Mandéra het volgende:
Ole Ole Twente in je reet, twente likt m'n reet, ole ole"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Tuurlijk Douglas wel kaart gevenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is 11 tegen 11, de bal is rondquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef sjeppert het volgende:
Verkeerd gezien dan. Wel belachelijk van Manolevquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Tadic wel gewoon.
Alleen Manolev niet.![]()
Dravertje zonder enige creativiteit.quote:
© Johan Derksen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
A real teamplayer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dravertje zonder enige creativiteit.
© Johan Derksen.
© Steve McClaren![]()
Daar koop je geen seizoenkaart voor.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dravertje zonder enige creativiteit.
© Johan Derksen.![]()
Wat jij er van vindt vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht dat hij vierkant was, bedankt voor de opmerking.![]()
Mijn eerste imitatie, een luie straatmuzikant: Lalala, geld.
Mijn tweede imitatie, een PSV-supporter:
Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! OLE OLE!Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Sowieso als ze over een voetballer zeggen dat hij zo hard werkt betekent dat meestal dat ze in de rest matig zijn. Maargoed, Dirk Kuyt heeft er toch een aardige boterham mee verdiend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heeft gijpie ook weer wat te lachen over manolevI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Manolev heeft weer een rouwband. Waarschijnlijk gewoon verloren dus.
Edit: Of vergeten, wat schandalig zou zijn.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
"if we loose this game, the championship is fer".Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Dat komt uit het uitvak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn eerste imitatie, een luie straatmuzikant: Lalala, geld.
Mijn tweede imitatie, een PSV-supporter:
Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! OLE OLE!![]()
Kuyt wilde ook nog wel eens scoren.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
Sowieso als ze over een voetballer zeggen dat hij zo hard werkt betekent dat meestal dat ze in de rest matig zijn. Maargoed, Dirk Kuyt heeft er toch een aardige boterham mee verdiend.![]()
ik koop voor niemand een seizoenkaartquote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar koop je geen seizoenkaart voor.![]()
![]()
Daar kon je Rivaldo halen met MVV en shit.quote:Bazenspel. En slaappillen in de thee van je tegenstander.
I see peas of green, red roses too....![]()
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respectquote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.![]()
![]()
Ik denk al, wat een herrie in die Philipsbak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respect
I see peas of green, red roses too....![]()
Primerio prijsoquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Interview met Sierd de Vos natuurlijk![]()
![]()
Het irritante aan die moffen is dat je eigenlijk alleen maar die trommel hoort.
Zonder trommel weten ze ook totaal niet wat te doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Twente verneukt het ynwa, dat is nog ergerquote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Mandéra het volgende:
PSV-fans komen niet verder HEE HOOO en BOEREN!![]()
Alleen fans van Liverpool en Celtic horen dat te doenquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente verneukt het ynwa, dat is nog erger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: