Maak je mij nu uit voor malloot?!quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
Geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen, volgens mij gewoon ergens buiten SR om![]()
Ik ben niet happig op SR en de meeste malloten die het topic dan aantrekt, maar als er een aantal mensen blijft plakken die gewoon normaal meeposten is dat wel leuk
Ohja..lezen Henkquote:
Goedzo Henk!quote:
Ik luister daarom ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef minthy het volgende:
Het onderwerp van vandaag, het meedoen aan een trio?
Neu, laat maar
Laatste uitzending Der Rudy!quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
Geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen, volgens mij gewoon ergens buiten SR om![]()
Ik ben niet happig op SR en de meeste malloten die het topic dan aantrekt, maar als er een aantal mensen blijft plakken die gewoon normaal meeposten is dat wel leuk
Oh, dat soort dingen vergeet ik zo weerquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste uitzending Der Rudy!
Rock kwam toen ook ongeveer voor het eerst.
Sowieso een toffe zender, ook al word ik voor oud lijk versleten omdat ik er naar kijkquote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
ik zit nu Rob Stenders te kijken op 192TV echt geweldig hoe hij die clips aankondigt
*Slikt een vraag waarop ik het antwoord weet inquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso een toffe zender, ook al word ik voor oud lijk versleten omdat ik er naar kijk
Gooi het er maar uit hoor, kan er ook nog wel bij...quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Slikt een vraag waarop ik het antwoord weet in
Oh???quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso een toffe zender, ook al word ik voor oud lijk versleten omdat ik er naar kijk
Stenders doet TV?quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit hoor, kan er ook nog wel bij...
192TVquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een soort Vh1 classic?quote:
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een soort Vh1 classic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |