Geen idee, mss hadden jullie iets speciaals te zeggen over dit forum.quote:
Tnx tnxquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy leuk joh ;D
gr gr
Aww, daar kijk ik al naar uit!quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Abed het volgende:
Welkom, het zal je veranderen in een zwartgallig en sarcastisch mens.
Ik raad je aan in het R&P forum rond te hangen en tegen een paar viva-lezers te zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen, zo kom ik meestal mijn weekend wel door.quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Araxana het volgende:
[..]
Geen idee, mss hadden jullie iets speciaals te zeggen over dit forum.
Ik zeg het, ik ben nieuw hier. Dus weet totaal niet waaraan ik mij moet verwachten.^^
Ah, fijn om te weten!quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ben zeg maar de coolste jongen van het schoolplein dus op mij loop je niet zomaar af.
Hmmm, heb zo de indruk dat het hier meer en meer op 4chan begint te lijken...quote:Op zondag 9 december 2012 15:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het wordt van ieder nieuw vrouwelijk lid verwacht dat ze pics van haar borsten plaatst
Welk zusje...quote:Op zondag 9 december 2012 15:40 schreef Snowballed het volgende:
Pics...
en anders pics van je zusje...
Don't think so..quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef Snowballed het volgende:
Dan van jezelf dus...![]()
Btw nog wat tips omdat je nieuw bent...
Het is hont
Het is patat
In KPD zijn ze veilig...quote:
Jij sloeber!quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In KPD zijn ze veilig...![]()
Dus nog even door gaan posten...
Edit: dat mag nog niet stoute snowballed....![]()
Maak dan maar een mooie paint van jezelf.. word hier erg gewaardeerdquote:
Een paint!? Waarom?quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maak dan maar een mooie paint van jezelf.. word hier erg gewaardeerd
Hoe kun jij dat nou weten? Je zit hier pas 5 minuten.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Araxana het volgende:
[..]
Hmmm, heb zo de indruk dat het hier meer en meer op 4chan begint te lijken...
Verzuurd?quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog even en je bent verzuurd
Aaah, hier heb ik op gewachtquote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten? Je zit hier pas 5 minuten.
Kortom: opbokken, troll.
Jij ook ^^quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen dank. Veel plezier op het forum.
Heb al een beetje rondgekeken, en onz lijkt mij idd wel interessant op een saai moment.quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef blow... het volgende:
Brotip : klb, gc en onz ijn het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef Knal_Erwt het volgende:
Hallon!Hallo hallo ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef Araxana het volgende:
[..]
Hallo hallo ^^Jeetje je ben zo te zien wel jong, sorry AIVD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk jaquote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Jeetje je ben zo te zien wel jong, sorry AIVD.
Welkom!quote:Op zondag 9 december 2012 13:32 schreef Araxana het volgende:
Hello iedereen,
Ik heb dit forum toevallig gevonden, en vond het wel interessant om eens rond te neuzen..
Maar aangezien ik dus nieuw ben, kan ik wel wat tips gebruiken.. :-)
Iemand bepaalde tips, of interessante informatie te zeggen?![]()
Ohja, aangezien het bijna kerst is -> Merry Christmas iedereen!
Araxana.
Omdat je zo lekker naïef bent. Hoe oud ben je?quote:
Djeez, waarom is dit nu naïef? 17.. & jij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Omdat je zo lekker naïef bent. Hoe oud ben je?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Araxana het volgende:
[..]
Djeez, waarom is dit nu naïef? 17.. & jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
Daar kan ik wel tegen ^^quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
soms doen ze wel eens gemeen hoor maar je moet ze niet voeden
Je gaat niet huilen?quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Psy-freak het volgende:
je moeder ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Alleen na de seks.quote:
Kan wel eens gebeuren, een emotioneel moment..quote:
Ja? Vertel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Araxana het volgende:
[..]
Kan wel eens gebeuren, een emotioneel moment..
Je hoeft je niet te schamen hoor, gebeurd wel vaker ^^
Zie je DM.quote:
Zullen we samen huilen na de seks anders?quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Araxana het volgende:
[..]
Denk wel dat jij mij er meer over kunt vertellen, aangezien dat je het als voorbeeld opgaf.
Naah, zo een emotioneel type ben ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen na de seks anders?
Gewoon seks dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Araxana het volgende:
[..]
Naah, zo een emotioneel type ben ik niet.
een hele hoop gezeik, gezeur en domheid.quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Araxana het volgende:
[..]
Geen idee, mss hadden jullie iets speciaals te zeggen over dit forum.
Ik zeg het, ik ben nieuw hier. Dus weet totaal niet waaraan ik mij moet verwachten.^^
Ik heb referenties geDMt.quote:
Dat was een grapje.quote:
Maar beschrijf jezelf eens, uiterlijk.quote:
Offff kijk gewoon hier op?quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar beschrijf jezelf eens, uiterlijk.
Nou, vooruit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Araxana het volgende:
[..]
Offff kijk gewoon hier op?
US / Userfoto's #291
9e pagina
Ik ben toch van jou, mop.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Om te beginnen raad ik je aan om pics te posten van jezelf.
afbeeldingquote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Araxana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto's van mezelf, zeg je? ^^
Tijd om een Araxana.rar aan te leggen voor die eenzame dagen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Araxana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak trouwens even een FoBo!quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Araxana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maak trouwens even een FoBo!
Die vind je bovenaan, fotoboek.
Even veel foto's van jezelf plaatsen!
vooruit:quote:Op zondag 9 december 2012 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
wrm zet niemand die link met newbie voorsteltopic, deden ze bij mij ook
quote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]