Geen idee, mss hadden jullie iets speciaals te zeggen over dit forum.quote:
Tnx tnxquote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy leuk joh ;D
gr gr
Aww, daar kijk ik al naar uit!quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Abed het volgende:
Welkom, het zal je veranderen in een zwartgallig en sarcastisch mens.
Ik raad je aan in het R&P forum rond te hangen en tegen een paar viva-lezers te zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen, zo kom ik meestal mijn weekend wel door.quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Araxana het volgende:
[..]
Geen idee, mss hadden jullie iets speciaals te zeggen over dit forum.
Ik zeg het, ik ben nieuw hier. Dus weet totaal niet waaraan ik mij moet verwachten.^^
Ah, fijn om te weten!quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ben zeg maar de coolste jongen van het schoolplein dus op mij loop je niet zomaar af.
Hmmm, heb zo de indruk dat het hier meer en meer op 4chan begint te lijken...quote:Op zondag 9 december 2012 15:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het wordt van ieder nieuw vrouwelijk lid verwacht dat ze pics van haar borsten plaatst
Welk zusje...quote:Op zondag 9 december 2012 15:40 schreef Snowballed het volgende:
Pics...
en anders pics van je zusje...
Don't think so..quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef Snowballed het volgende:
Dan van jezelf dus...![]()
Btw nog wat tips omdat je nieuw bent...
Het is hont
Het is patat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |