abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2012 @ 12:25:23 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102718
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 december 2012 @ 12:26:08 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102747
Plaatje in de TT is mss ook nog een optie CoTS? :+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120102844
O... mijn biseksuele geest wil die dame in de buurt hebben :+
pi_120102888
Zuurkool met mossels :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 9 december 2012 @ 12:32:08 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102909
Je Duits is niet al te sterk v1Z :').
pi_120103020
Mja :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120103091
Getver, die moet toch een uur in de wind stinken na zo'n zuurkoolbad! :D

Ik ga zo sporten, nu nog even moed verzamelen :') . Als beloning daarna onder de zonnebank.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120103275
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Getver, die moet toch een uur in de wind stinken na zo'n zuurkoolbad! :D

Ik ga zo sporten, nu nog even moed verzamelen :') . Als beloning daarna onder de zonnebank.
Zonnebank O+ Misschien mezelf morgen even naar de zonnebank slepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 09-12-2012 12:54:18 ]
pi_120103302
:o ik heb afgewassen en de wc is gepoetst. Dat gaat de goede kant op *O*
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 12:46:21 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120103323
Meuning :O

Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehad O+ alleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120103391
Mhehehe. Titel van een nieuwsbericht op nu.nl: NS kan niet garanderen dat het goed blijft gaan

Goed blijft gaan, uhuh. :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120103410
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Zonnebank O+ Misschien morgen mezelf morgen even naar de zonnebank slepen.
Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker. O+ Ga niet zo vaak, maar ik wil nog even iets van een tintje kweken voor ik volgende week op vakantie ga!
pi_120103590
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker. O+ Ga niet zo vaak, maar ik wil nog even iets van een tintje kweken voor ik volgende week op vakantie ga!
Ohw, das helemaal tof! Ik heb sinds yoga mijn sportschool abbo opgezegd, maar ik mocht wel voor een laag prijsje blijven zonnebanken. Ik houd het een beetje bij, anders wordt mijn EDS huidje transparant :+

En vakantie *O* lekker hoor!
pi_120103665
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:

Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehad O+ alleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken :')
Maar als je nu gewoon wakker blijft tot een uur of 10 en dan morgen wakker wordt om 7uur? Ben je dan slechter te pas dan wanneer je zo tussendoor blijft pitten?
Ik weet niet wat in zo'n situatie werkt, een goed ritme met iets langere slaaptijden of onregelmatig slapen.
pi_120103940
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:

Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.
Ik weet dat altijd verstandig doen eigenlijk niet leuk is, maar je kunt ook een middenweg kiezen en er bijv. voor kiezen om rond 12 uur in bed te liggen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 9 december 2012 @ 13:08:43 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120104091
Zuurkool is ook heel lekker zonder aardappelen. Bijvoorbeeld met appel en rozijnen en een kaaskorstje uit den oven.

Of op brood met mandsrijntjes.

Of als xuurkoolsoep met room.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120104220
In huis heb ik:
Zuurkool
Eieren
Brood
Appels
Kwark
Eiersalade
Boter
Olie
Kruiden

Dus tja... Ik kan wel zuurkool met appel of zo maken, maar dat ervaar ik toch echt niet als een maaltijd. Pffft... even piekeren hierover
  zondag 9 december 2012 @ 13:14:43 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120104320
Nee, brood met eiersalade is een maaltijd.
pi_120104386
An, goed bezig *O*

Ik ga zo eens opstaan. Laatste écht extreme uitslaapdag vandaag, vanaf morgen weer op tijd op.

Ga ook zo de wc's poetsen, bedden verschonen, was doen en nog effe een rondje wandelen.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 13:17:25 #20
70532 loveli
N
pi_120104412
:W vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen :') ben het een beetje zat nu.
crap in = crap out
pi_120104468
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
:W vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen :') ben het een beetje zat nu.
Doorgesneden ui naast je bed. Dan kun je gewoon ademen.
Doe wat je niet durft.
pi_120104484
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
In huis heb ik:
Zuurkool
Eieren
Brood
Appels
Kwark
Eiersalade
Boter
Olie
Kruiden

Dus tja... Ik kan wel zuurkool met appel of zo maken, maar dat ervaar ik toch echt niet als een maaltijd. Pffft... even piekeren hierover
Mjah, het scheelt dat je lijstje toch al vrij eentonig is. Met zuurkool krijg je tenminste nog andere voedingsstoffen binnen ^O^
pi_120104496
quote:
:*
pi_120104579
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, brood met eiersalade is een maaltijd.
Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.

En de appels wilde ik opmaken in de kwark dadelijk :)
pi_120104630
quote:
O... bah, beterschap
pi_120104656
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.

En de appels wilde ik opmaken in de kwark dadelijk :)
Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!
pi_120104730
Mijn lijstje:
O: havermout met appel, kaneel, rozijntjes
B: buikspieren, 15 minuten crosstrainen, nog een sauna'tje
L: dubbele bth tonijnsalade (tonijn, yoghurt, peper, chili, kappertjes)
T: bij vriendin wat hapjes
D: couscous met halloumi en overgebakken groenten (courgette en paprika) in tomatensaus, erbij zaziki van restje komkommer & griekse yoghurt.

Ook hier Restjesdag :+
pi_120104777
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: havermout met appel, kaneel, rozijntjes
B: buikspieren, 15 minuten crosstrainen, nog een sauna'tje
L: dubbele bth tonijnsalade (tonijn, yoghurt, peper, chili, kappertjes)
T: bij vriendin wat hapjes
D: couscous met halloumi en overgebakken groenten (courgette en paprika) in tomatensaus, erbij zaziki van restje komkommer & griekse yoghurt.

Ook hier Restjesdag :+
Wel lekker! Hoe voel je je na sauna? Meestal versnelt dat je verkoudheid/ griepje.
pi_120104865
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!
^O^
pi_120104874
Pff ik ben moe. Zit wel achter de laptop wat te werken, maar er komt gewoon niks uit. Zit er eventjes door heen. Vanochtend wel even een rondje gefietst om even lekker uit te waaien, maar dat heeft dus niet echt geholpen blijkbaar.
  zondag 9 december 2012 @ 13:34:02 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120104918
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

^O^
DatZei ik. Al voegde ik er nog appel en rozijnen aan toe.
  zondag 9 december 2012 @ 13:46:24 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120105321
Zuurkool met fruit met daarbij geruld gehakt met veel ui en champignons en zout/peper/nootmuskaat/mosterd/curry/sambal/tomaat, dat erbij... NOM
Kaas erbij is natuurlijk ook altijd lekker!
Of http://www.mijnreceptenboek.nl/recepten/zuurkool/

Soort van hotdog ervan maken met zuurkool, rookworst, volkorenbolletjes, curry, mosterd enz.

O: 2 getoaste boterhammen met gerookte zalm :9, gekookt ei, beker melk
T's: peer, appel
L: 1 liter groentesoep, getrokken van een halve liter rundvleesboiuilon, de rest is groente , halve kg dus. (broccoli, bloemkool, prei, ui, tomaat, spruitjes, wortel, bosui, champignons)
CotS:; zie je hoe handig het is om groente in huis te hebben!
T's; 2 beschuiten kaas, beschuit jam, paar dropjes, mini snicker
D; spruitjes, spinazie, gebakken tilapia, beetje rijst en wat sla met toebehoren
T kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 13:49:51 #33
70532 loveli
N
pi_120105437
O: kwark, ibu, vit c, the works

kippesoep aan het maken :9
of kippensoep? er zit 1 kip in
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 13:57:25 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120105705
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
O: kwark, ibu, vit c, the works

kippesoep aan het maken :9
of kippensoep? er zit 1 kip in
Met veel prei ?
Zit er al verbetering in?

Blij dat ik gister ben wezen lopen, wat een onvoorspelbaar weer, nu schijnt de zon maar de volgende bui kondigt zich alweer aan.

Ben de kerstboom aan het optuigen, ben al aardig tevreden, dat gebeurd niet vaak :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120105818
Ohai!

Alweer druk gesport vandaag, de benen beginnen langzaam bij het niveau van het bovenlijf te trekken :) legpress vandaag met 20 kg gedaan en het gaat allemaal zonder gewrichtspijn *O*
Ik heb zelfs na mijn uurtje krachttraining nog 15 minuten op de hometrainer gezeten, weerstandsniveau op 1, nu dat langzaam opbouwen.
Hopelijk dit voorjaar weer een fiets (met goede versnellingen) O+

O: havermout met honing, cappuccino
S: 35 minuten lopen, 60 min krachttraining, 15 min. fietsen
T: banaan
S: 35 minuten lopen
L: 2 rijstwafels met kaas, gekookt ei, paprikasoep met ballen, schaaltje kwark met rozijnen
T: cappuccino, appel
D: paprikasoep met ballen, nasi (uit de vriezer), komkommersalade, ook hier restjesdag :)
T: warme chocolademelk
  zondag 9 december 2012 @ 14:01:57 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120105852
Ik vind het zo fijn voor je Mar O+
pi_120105959
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
^^ O+
pi_120106123
*O* thx!! O+ ik ben ook HEEL erg blij :D
Nu sparen voor een fiets, dit voorjaar gaat die stomme scootmobiel de deur uit.
pi_120106207
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef An24 het volgende:

[..]

^^ O+
En beterschap voor degenen die het nodig hebben :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120106376
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef MarMar het volgende:
*O* thx!! O+ ik ben ook HEEL erg blij :D
Nu sparen voor een fiets, dit voorjaar gaat die stomme scootmobiel de deur uit.
^O^ Nice! Gefeliciteerd
  zondag 9 december 2012 @ 14:39:38 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120107215
fietsen is tof!

Over fietsen gesproken: hoe zou het met calimero en vik gaan?

Mijn lijstje vandaag
o. 2 boterhammen boter, 1 met kaas
t. kaki
l. bord wortel-rodekool-gember-sinaasappelsalade + soepbord kippensoep
t. stuk zeer pure chocolade + 2 mandarijnen
t. nog iets
d. iets met prei :P
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 14:47:59 #42
70532 loveli
N
pi_120107559
Denk dat Calimero gewoon gelukkig is.
crap in = crap out
pi_120107632
Awww, loveli. Beterschap! :*

hurray voor virtuele smakkerds, kun je me tenminste niet aansteken :+
pi_120107650
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook dit! *O*
pi_120107675
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef loveli het volgende:
Inderdaad ja.

En Vik? Die is wel vrij plotseling van de radar verdwenen (in Slank, althans). Heeft ze dat ook van tevoren aangegeven ofzo? Ik heb het in ieder geval niet meegekregen.
  zondag 9 december 2012 @ 14:52:09 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120107702
Loveli beterschap :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 14:52:54 #47
70532 loveli
N
pi_120107742
Thankies O+
crap in = crap out
pi_120107799
Vik en Cali gingen gewoon voor 'Dik de zomer uit' ofzo?? :+

Coco: ja, goed wel :) is sowieso wel raar hier omdat we ervoor ook niet heel vaak doorhadden dat ze écht ziek was enzo, we hebben gewoon veel gemist. En nu ze er niet meer is is er voor ons hier wezenlijk (leven-technisch) niet veel veranderd, alleen het besef, natuurlijk. Dat is soms wel raar. Maar we skypen regelmatig met schoonpaps en praten er ook wel over :) dat scheelt een hoop!
[/laatantwoord]

Zo maar 's rondje hardlopen. Heerlijk weer hier. O+
Ja doei.
pi_120107805
En loveli beterschap! :*
Ja doei.
pi_120107847
Beterschap li :*
  zondag 9 december 2012 @ 15:00:00 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120108029
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef loveli het volgende:
Dat denk ik ook ja :Y
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 15:18:10 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120108620
quote:
3s.gif Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.
Ik weet dat altijd verstandig doen eigenlijk niet leuk is, maar je kunt ook een middenweg kiezen en er bijv. voor kiezen om rond 12 uur in bed te liggen.
Dat ik nu door de week om 11 uur ga slapen is voor mij als nachtmens al heel wat, af en toe het laat maken moet gewoon kunnen. Maar dan moet ik daar wel voor boeten :)

Vaiz, geen tukkie doen is geen optie want tegen tienen ben ik dan al ingestort. En of ik nou tuk of niet, slapen 's nachts gaat altijd wel goed.

Ik ga even tukken ;) :z
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120108703
Schoonmams komt morgen naar het ziekenhuis hier in Drachten :) Dat betekent dat het goed gaat! *O*
Ze heeft ook al veel meer praatjes inmiddels.
pi_120108711
Ziek zijn suckt :{. Beterschapjes voor iedereen! :*

De mini is gelukkig weer helemaal de oude, maar ik heb meer hersteltijd nodig. Energielevel is ook compleet weg, even een broodje smeren is al een heuse inspanning -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 9 december 2012 @ 15:22:42 #55
244125 laziness
pi_120108733
Phaidra ook beterschap :*
pi_120108856
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:22 schreef laziness het volgende:
Phaidra ook beterschap :*
^^
pi_120109095
Beterschap, veel ziek zeg!
Ik hoop niet dat het bij mij doorzet, want geen tijd voor.
Nog twee weken en dan vakantie :D
Mn kerstboom staat en ik ben blij, mn eerste eigen kerstboom O+

Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: uur sportschool
O: havermout, banaan, cacao
T: half kerstkransje (de discipline :P)
L: omelet van 2 eieren, champignons en pecorino met 1 boterham
T: 1 of 2 muntthee met honing
D: kikkererwten stoofpotje met courgette, aubergine, ui, tomaat en chorizo
T: bakje kwark ofzo
Be someone that makes you happy
pi_120109135
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
Ziek zijn suckt :{. Beterschapjes voor iedereen! :*

De mini is gelukkig weer helemaal de oude, maar ik heb meer hersteltijd nodig. Energielevel is ook compleet weg, even een broodje smeren is al een heuse inspanning -O-.
Jij ook beterschap :*

Gelukkig dat al gehad. Twee dagen geleden kon ik niet eens lopen, dus eten deed ik ook niet ;(

Laat je lekker vertroetelen...
pi_120109413
Cali zie ik af en toe op Facebook voorbij flitsen, daar lijkt het heel goed mee te gaan idd O+ .

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww, loveli. Beterschap! :*

hurray voor virtuele smakkerds, kun je me tenminste niet aansteken :+
:D :'( :D
pi_120109519
Hebben jullie soms ook last van de temperatuur in de sportschool? Ik vandaag dus wel, het was echt veel te warm. Normaal gesproken loop ik 25 à 30 minuten hard en natuurlijk heb ik het dan op het eind wel warm. Vandaag ben ik na tien minuten gestopt omdat ik gewoon mijn wangen voelde gloeien. :o

Verder maar even gefocust op de KT in de sportschool dus, was ook wel even lekker. Bij een paar oefeningen wat extra gewicht er bij gegooid en dat ging eigenlijk verbazingwekkend goed! :D

Lijstje is iets veranderd, ik had geen brood uitgelegd. Net lekker een serietje gekeken met (volkoren) toastje met kip-pesto- en zalmsalade :9~ .
pi_120109583
Ik vind het juist altijd heel koud op de sportschool. Er kunnen daar ook genoeg ramen open en dat doen ze meestal ook wel. Moet echt hard trainen om het warm te krijgen.
pi_120109685
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef Nallie het volgende:
Beterschap, veel ziek zeg!
Ik hoop niet dat het bij mij doorzet, want geen tijd voor.
Nog twee weken en dan vakantie :D
Mn kerstboom staat en ik ben blij, mn eerste eigen kerstboom O+

Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: uur sportschool
O: havermout, banaan, cacao
T: half kerstkransje (de discipline :P)
L: omelet van 2 eieren, champignons en pecorino met 1 boterham
T: 1 of 2 muntthee met honing
D: kikkererwten stoofpotje met courgette, aubergine, ui, tomaat en chorizo
T: bakje kwark ofzo
Jij kookt wel lekker voor jezelf O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 9 december 2012 @ 15:52:07 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120109791
Eigenlijk zou ik nu de kerstboom moeten opzetten of het huis moeten poetsen. Maar kindlief 2 is ziek en ik ben niet fit en op banenjacht. Toch knaagt het schuldgevoel een beetje.
pi_120109799
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij kookt wel lekker voor jezelf O+

Ik vind dat elke maaltijd echt lekker moet zijn :Y en in het weekend wel wat meer tijd ook :)
pi_120109916
Beterschap voor alle zieken.

Ik schenk zo m'n tweede glas wijn in. Film aan het kijken met de Duutser, en er staat gevulde speculaas in de oven. Wat een fijn weekend! O+
  zondag 9 december 2012 @ 15:56:39 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120109941
Tink, stof enzo ligt er morgen ook nog wel... :*

Nallie, je hebt gelijk hoor, alles moet lekker zijn :Y

Beterschap iedereen

Goodbye, dat klinkt als een goed dag!

Wat heerlijk jeager.

Ben mijn werktas aan het inpakken, peer aan het eten, soep aan het eten, wortels aan het eten, paprika aan het eten... heb een eetbui, ben alleen dus stop ik alle geond wat ik heb maar in mijn snufferd
pi_120110164
Tussen het werken door even op bed gaan liggen en werd net weer wakker.. Vreemd, gister was ik best wel op tijd thuis. Vanavond ook maar op tijd gaan slapen dan. Ook een beetje onrustig gevoel in mn buik, dus even opletten dat ik ook niet ziek ga worden..
pi_120110234
Le boom!

zondag 9 december 2012 @ 16:06:35 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120110406
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, stof enzo ligt er morgen ook nog wel... :*
Dat weet ik. Het heeft zich sinds ik een week of 2 geleden checkte nauwelijks bewogen.
  zondag 9 december 2012 @ 16:13:33 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120110705
Jeetje, wat een ziekenboeg hier! Beterschap voor de gevelden :*.

Ik voel me nog wel ok, mag ook niet ziek worden, zit vanaf dinsdag tot vrijdag in Middelburg voor een congres.
pi_120110854
Heel veel zieken ja!! Beterschap allen!!
Worry is a misuse of imagination
pi_120112647
*O*

Ik zit het laatste boek van Dick Swaab te lezen (eindelijk). Daar staat kortweg gezegd in, dat uit onderzoek blijkt dat homoseksualiteit op dezelfde manier voor de geboorte in de hersenontwikkeling ontstaat als pedofilie.

Als de rest van de maatschappij dat nu ook eens zou begrijpen, zouden behandelingen er heel anders uit kunnen zien ;(

Gelukkig ben ik geen zedenrapporteur meer en mag ik geen OVJ's en rechters meer overtuigen :{
pi_120112712
Meh ik wil ook kerst vieren. Kut familie
pi_120112780
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef Probability het volgende:
What happend :o
pi_120112859
O: 2 boterhammen hagelslag, beker melk
T: kom yoghurt, appel, banaan
T: 5 boterhammen, gekookt ei, 3 hagelslag :') beker melk
T: koffie
D: stamppot andijvie
T: koffie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 9 december 2012 @ 17:11:30 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120113144
Hoest met je lichaam Uks, beetje op gewicht?

Hi Prob... familie is kut, acceptatie FTW :*
pi_120113312
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef Probability het volgende:
Geen kerst? -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120113352
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen kerst? -O-
Nee ik vier nooit kerst. maar dan vierden we wel sinterklaas. feestdagen zijn stom.
  zondag 9 december 2012 @ 17:17:51 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120113384
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen kerst? *O*
Fixed.
pi_120113426
Ik vind het helemaal niet leuk om dan alleen thuis te zijn terwijl alle winkels dicht zijn :o En iedereen leuk met familie zit. Eigenlijk. Weet nu al als ik evt. naar m'n ouders ga ze toch alleen maar aan het werk zijn/achter de computer/tv hangen. Stomme dag. Wilde wel graag werken maar dat kon niet :s) Ook een dag die best moeilijk te negeren is :P

Maar nu organiseer ik hier maar een borrel een paar dagen er voor en haal ik wel een kerstboom in huis etc :)
  zondag 9 december 2012 @ 17:20:40 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120113490
En de prijs voor de lelijkste kerstboom is met stip gewonnen door..... ons!

We hebben net de +30 jaar oude kunstkerstboom opgezet die in mijn kindertijd al lelijk was. En hij stinkt naar stof O+ Subtiel gecombineerd met veelkleurige lichtjes én een allegaartje van oude ballen. Waarvan de doos overigens is gebruikt als nestje voor de muizen O+ Lange leve de kerstgedachte O+ Fijn idee dat we een arme zielige nergens welkome muizenfamilie een warm thuis hebben kunnen geven O+
  zondag 9 december 2012 @ 17:21:46 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120113528
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Probability het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk om dan alleen thuis te zijn terwijl alle winkels dicht zijn :o En iedereen leuk met familie zit. Eigenlijk. Weet nu al als ik evt. naar m'n ouders ga ze toch alleen maar aan het werk zijn/achter de computer/tv hangen. Stomme dag. Wilde wel graag werken maar dat kon niet :s) Ook een dag die best moeilijk te negeren is :P

Maar nu organiseer ik hier maar een borrel een paar dagen er voor en haal ik wel een kerstboom in huis etc :)
goed zo. en dan nodig je een vage bekenden uit die ook alleen zijn, laat iedereen een paar kleine cadeautjes meenemen en dan gaan jullie spelletjes spelen waarbij je die kleine cadeautjes kunt winnen. kerst zit vooral in je eigen hoofd.
pi_120113530
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
Gisteravond kwam ik terug van vrienden met de auto, was -2 met regen. En niet eens glad gelukkig..
Haha sig, die beesten vinden winter en regen allebei niet leuk? Staan ze altijd buiten of kunnen ze ook binnen/overdekt ergens staan?
De schapen zeuren niet en hebben geen stalletje (in de wei waar ze nu staan).
De koeien en de varkens wel, elk een eigen stal. Van droog kalm winterweer houden ze eigenlijk wel redelijk, maar de koeien hadden moeite met lopen over de bevroren grond. En ze maakten ook een bende van hun stalletjes.

Dus hebben we vandaag een lading stalmatten gehaald. 14 matten, elk 20kg. Inladen, uitladen, verslepen, schoonspuiten, legpuzzelen. Maar uiteindelijk was de vloer in de koeienstal en de varkensstal bedekt. God wat een goudgerande beesten hebben wij.
En voor de koeien heb ik de grond van hun verharding geschept, voor zover het ging, zodat het minder hobbelig bevriest. En dan ook nog naar de sportschool geweest :+.
Goede nieuws is dat ik geen sporen van ziekigheid vertoon, ondanks de hele middag buiten, nathagelen en natregenen en smoren van de hitte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120113553
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

goed zo. en dan nodig je een vage bekenden uit die ook alleen zijn, laat iedereen een paar kleine cadeautjes meenemen en dan gaan jullie spelletjes spelen waarbij je die kleine cadeautjes kunt winnen. kerst zit vooral in je eigen hoofd.
Ja maar ik wil gewoon gezellig met m'n ouders en mn broertje eten en ik hoef echt geen cadeaus of zo. maar 1x per jaar samen eten is toch niet zo heeeel veel gevraagd. En dat hoeft niet eens per se met een boom maar gewoon gezellig aan tafel.

Die cadeaus en die cadeau spellen kunnen mij echt gestolen worden. Gewoon gezellig samen eten en een beetje interesse in elkaar tonen.
  zondag 9 december 2012 @ 17:27:24 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120113729
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar ik wil gewoon gezellig met m'n ouders en mn broertje eten en ik hoef echt geen cadeaus of zo. maar 1x per jaar samen eten is toch niet zo heeeel veel gevraagd. En dat hoeft niet eens per se met een boom maar gewoon gezellig aan tafel.

Die cadeaus en die cadeau spellen kunnen mij echt gestolen worden. Gewoon gezellig samen eten en een beetje interesse in elkaar tonen.
Kan jij ze niet bij jou uitnodigen voor een pre-kerstlunch ofzo? Of tijdens kerst een ontbijt, of...
pi_120113771
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat Uniek zegt prob. Ik heb nooit een leuke kerst gehad met eigen fam, maar maak er nu zelf de leukste dagen van met schoonfamilie en vrienden *O*
pi_120113810
:* prob! Snap je wel hoor. Dit Ik ben blij als ik ff wat daagjes voor mezelf heb met de kerst, plus lekker eten! Mischien ga ik de boel nog wel versieren volgend weekend :o.
Die T'jes van mij werden:

2 glazen gluhwein, 1 grote punt chocoladetaart en nog wat toastjes. :@
pi_120113850
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat Uniek zegt prob. Ik heb nooit een leuke kerst gehad met eigen fam, maar maak er nu zelf de leukste dagen van met schoonfamilie en vrienden *O*
Mijn vrienden vieren kerst nog met hun ouders/vriendjes. Heb al rondvraag gedaan maar iedereen heeft natuurlijk al plannen. Ik mocht wel mee naar ouders maar dan voel ik mij toch wel bezwaard ;)

En ja ik heb geen relatie meer he....................
pi_120113873
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan jij ze niet bij jou uitnodigen voor een pre-kerstlunch ofzo? Of tijdens kerst een ontbijt, of...
Ja was ook mijn idee maar ze blijven wss liever thuis.
En het heeft geen zin als er 1 met een doorgehaald druks hoofd aan tafel zit 'omdat t moet'
pi_120113906
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn vrienden vieren kerst nog met hun ouders/vriendjes. Heb al rondvraag gedaan maar iedereen heeft natuurlijk al plannen. Ik mocht wel mee naar ouders maar dan voel ik mij toch wel bezwaard ;)

En ja ik heb geen relatie meer he....................
Nee, het is ook lastig :*
  zondag 9 december 2012 @ 17:34:29 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120113954
je hebt het dus niet gevraagd. Stel het voor (op een positieve manier) en als ze niet willen, dan jammer. heb je weleens op een volwassen, niet aanvallende manier uitgelegd dat jij graag samen zou willen eten? Ik weet dat dit een aantal jaar geleden al speelde, maar ging het de laatste tijd niet wat beter?
pi_120113989
Jammer Prob! -O-

Wat voor mij kerst 'vervelend' maakt is ook dat hele cadeautjes en cadeauspellen gebeuren. Dat kan me echt gestolen worden. Ik wil gewoon gezellig een leuke dag/avond hebben met familie/vrienden en dan lekker eten (niet duur, gewoon, gezellig lekker eten) en wijntjes drinken en herinneringen ophalen enzo. Maar de cadeaudruk is zó groot :') zonde vind ik dat. -O- maargoed, ik mag niet klagen, want gelukkig doen ze wel mee aan de gezellige kerst hier verder. O+

Net lekker hardgelopen:

http://www.endomondo.com/workouts/112328882

15.16km :) Was fijn! O+

En ik ben even op de weegschaal gaan staan. En ik heb nog steeds geen idee van hoeveel ik nu precies weeg, want afhankelijk van waar ik 'm neerzet scheelt 't 3kg _O- maar op de plek waar ik 'm vorige keer had staan woog ik nu 8kg minder. 8-) dat is wel puik!
Ja doei.
pi_120113991
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
je hebt het dus niet gevraagd. Stel het voor (op een positieve manier) en als ze niet willen, dan jammer. heb je weleens op een volwassen, niet aanvallende manier uitgelegd dat jij graag samen zou willen eten? Ik weet dat dit een aantal jaar geleden al speelde, maar ging het de laatste tijd niet wat beter?
Daar gaat het nu niet over
pi_120113993
Jeeej, huisgenoot had een grote pan rodekool gemaakt, dus ik heb wel een normale maaltijd gehad :)
  zondag 9 december 2012 @ 17:36:36 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120114024
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 17:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar gaat het nu niet over
Jawel. Dit is een letterlijke herhaling van een gesprek een paar jaar geleden.
pi_120114044
Ik doe meestal 1e kerstdag met familie, 2e kerstdag met groep vrienden. Iedereen kookt/maakt wat en na afloop ergens een drankje doen in de stad. Heb redelijk veel single vrienden, denk dat dat ook wel scheelt..
Cadeaus doen we niet aan, vind ik wel prima eigenlijk. Heb je dr ook wat minder werk van :X
pi_120114192
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoest met je lichaam Uks, beetje op gewicht?

Hi Prob... familie is kut, acceptatie FTW :*
Haha nee! Verre van, veel verder van huis dan zeg 2 jaar terug toen ik hier ook al postte. Wel wel winst gepakt wat betreft hoe ik mezelf zie dus in feite ben ik er op vooruit gegaan.

Goede lijstjes zoals bij jou en zo goed sporten zou het nog beter maken, maar rustig aan hè.

Och kerst, ik `vier` het wel thuis en bij familie nu het nog kan maar heb ook wel uitnodigingen van vrienden om dan, inderdaad, uitgebreid te gaan eten een of twee lekkere wijntjes te drinken. Maar goed, daar kun je mij iedere dag voor uitnodigen dus wat dat betreft heb ik minder met kerst dan met het genieten van het leven.

Kerstbomen en dingen doe ik allemaal niet aan, ben ik natuurlijk veel te stoer voor B-) :')

[ Bericht 13% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 09-12-2012 17:54:46 ]
pi_120114321
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3 <-- mijn kleine kerstexplosie is klaar :)
pi_120114891
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel. Dit is een letterlijke herhaling van een gesprek een paar jaar geleden.
Nee. Daarnaast weet ik prima hoe ik iets volwassen voor moet stellen en heb ik dat uiteraard gedaan. Wel jammer dat het altijd van mij uit moet komen ook.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 17:59:43 #100
70532 loveli
N
pi_120114952
Je moet van een appelboom geen peren verwachten.
/tegeltjeswijsheid
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 18:01:27 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120114985
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee. Daarnaast weet ik prima hoe ik iets volwassen voor moet stellen en heb ik dat uiteraard gedaan. Wel jammer dat het altijd van mij uit moet komen ook.
Ja, dat is inderdaad kut en een gevoel waar veel kinderen mee rondlopen. Volgens mij herkennen we hier bijna allemaal wel iets uit onze eigen relatie met onze ouders. Zo ben ik altijd het zwarte schaap in de familie en geef ik nooit voldoende. Echt nooit. 't Is niet anders.
Hoe ik er mee omga? Ver genoeg weg gaan wonen om buiten hun invloedssfeer te vallen en dichtbij genoeg om de kinderen toch nog een opa en oma te gunnen. En er verder eigenlijk nooit meer over na te denken. Ik vind het niet meer relevant voor mijn levensgeluk.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 18:02:33 #102
70532 loveli
N
pi_120115022
Dat besef helpt mij omgaan met m'n familie.
crap in = crap out
pi_120115107
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad kut en een gevoel waar veel kinderen mee rondlopen. Volgens mij herkennen we hier bijna allemaal wel iets uit onze eigen relatie met onze ouders. Zo ben ik altijd het zwarte schaap in de familie en geef ik nooit voldoende. Echt nooit. 't Is niet anders.
Hoe ik er mee omga? Ver genoeg weg gaan wonen om buiten hun invloedssfeer te vallen en dichtbij genoeg om de kinderen toch nog een opa en oma te gunnen. En er verder eigenlijk nooit meer over na te denken. Ik vind het niet meer relevant voor mijn levensgeluk.
O+
pi_120115127
Ik heb mezelf maar wijsgemaakt dat het een compliment is wanneer mensen bij jou ook hun slechte kant durven laten zien ;) zo ga ik met mijn familie om op de lastige momenten.
Gelukkig heb ik meestal gewoon een gezellige familie en degene die ik echt niet meer wil zien, zie ik ook niet meer.

Ik merk overigens dat ik daar wel echt klaar mee ben, ik vind het sneu voor mijn vader dat hij kanker heeft, dat gun ik niemand, maar ik zit er zelf niet echt mee.
Klinkt misschien hard, maar het is wat het is.
  zondag 9 december 2012 @ 18:07:57 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120115224
Overigens denk ik ook dat dit soort "wijsheid" met de jaren komt. En het dus heel normaal is dat je als twintiger met dit soort zaken struggled.
pi_120115298
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef loveli het volgende:
Je moet van een appelboom geen peren verwachten.
/tegeltjeswijsheid
Yes maar tot een paar jaar geleden deden we wel alles er op en eraan en familie en gezellig dus dat schept verwachtingen

En ik vraag ook niks raars of zo, gewoon 1 avondje samen eten en de tv uit. Maar laat maar :P
pi_120115311
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef MarMar het volgende:
Ik heb mezelf maar wijsgemaakt dat het een compliment is wanneer mensen bij jou ook hun slechte kant durven laten zien ;) zo ga ik met mijn familie om op de lastige momenten.
Gelukkig heb ik meestal gewoon een gezellige familie en degene die ik echt niet meer wil zien, zie ik ook niet meer.

Ik merk overigens dat ik daar wel echt klaar mee ben, ik vind het sneu voor mijn vader dat hij kanker heeft, dat gun ik niemand, maar ik zit er zelf niet echt mee.
Klinkt misschien hard, maar het is wat het is.
Degene die er bij mij problemen mee heeft is mijn schoonmoeder. Zij vindt het vervelend/ zielig voor mij dat ik ouders en broertje niet meer zie. Ik kan haar gewoon niet aan het verstand peuteren dat ik daar gezond bij blijf en ook een beter mens ben zonder. :')
pi_120115341
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Degene die er bij mij problemen mee heeft is mijn schoonmoeder. Die vind het vervelend/ zielig voor mij dat ik ouders en broertje niet meer zie. Ik kan haar gewoon niet aan het verstand peuteren dat ik daar gezond bij blijf en ook een beter mens ben zonder. :')
Doseren is een kunst. Jammer als het helemaal niet meer kan, denk ik?
pi_120115375
Ach, ondanks dat we best heel verschillend zijn, m'n ouders en ik, zijn we op veel vlakken ook echt precies hetzelfde. Kan geen halve week meer mét ze, maar ook totáál niet zonder ze O+
Ja doei.
pi_120115532
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Doseren is een kunst. Jammer als het helemaal niet meer kan, denk ik?
Mijn moeder is een psychotische borderliner, mijn vader een anti-sociale narcist. Incl diagnoses. Daar valt niet mee te doseren :+
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 18:16:01 #111
70532 loveli
N
pi_120115573
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn moeder is een psychotische borderliner, mijn vader een anti-sociale narcist. Incl diagnoses. Daar valt niet mee te doseren :+
Denk dat Puff voor individuele gevallen een uitzondering maakt ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 18:17:34 #112
70532 loveli
N
pi_120115639
Bij de weg (en totaal off-topic), ik heb begrepen dat veel persoonlijkheidsstoornissen uit de nieuwste versie van DSM-V verdwenen zijn.
/klok-klepel
crap in = crap out
pi_120115678
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Denk dat Puff voor individuele gevallen een uitzondering maakt ;)
Haha, tuurlijk.

Heel knap als mensen het wel kunnen. Maar in die gevallen zal er ook meer een balans zijn in 'energie kosten' en 'energie opleveren'.
pi_120115776
Er is niets mis met ze als persoon oid. en ik vind ze verder ook hartstikke aardig. Heb het er ook maar mee te doen.

Mag ik het nog wel kut vinden dat ik of alleen zit of met treurige vreemden. Heb verder prima contact met ze, er is ook geen familie drama aan de hand. Dus dan vind ik het juist jammer dat je dan niet gewoon 1x per jaar gezellig kan doen.

Ik vind het heel erg leuk om te koken en de tafel te dekken en vind het prima ondanks dat ik 50-60 uur per week werk om dat alles voor te bereiden. En het uitgebreid tafelen heb ik juist van m'n ouders dus snap niet dat ze dat nu opeens niet meer kunnen waarderen..

Kijk als ze alcoholist, aan de drank, 1 been en geen smaakvermogen hadden. Ja oke. Maar nu is het gewoon een beetje gek en aanstelleristus.
pi_120115810
quote:

[..]

Heb jij nog best geluk met hoe je er uit bent gekomen :P!
pi_120115877
Maar hebben ze gezegd waarom ze niet willen dan Prob?

Ik ga tweede kerstdag alleen naar mn ouders en die halen dan eten bij de traiteur :9
Geen moeite, wel gezellig en lekker :)
pi_120115905
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef loveli het volgende:
Bij de weg (en totaal off-topic), ik heb begrepen dat veel persoonlijkheidsstoornissen uit de nieuwste versie van DSM-V verdwenen zijn.
/klok-klepel
Gaat voornamelijk om nieuwe benamingen en classificeringen. Meervoudig persoonlijkheids syndroom valt nu eindelijk onder de dissociatieve stoornissen. Boderline wordt emotie regulatie stoornis of zoiets. En zo zijn er meer. ( voor zover ik weet). V staat op mijn wenslijst :9
  zondag 9 december 2012 @ 18:29:07 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120116066
Wij tafelen nooit lang met kerst en eten ieder jaar hetzelfde O+
De ene dag Kassler met kartoffelsalade en de andere dag koolrouladen met rodekool. De derde dag iets van boerenkool of brood of restjes. Misschien dat we dit jaar gaan gourmetten, in het kader van de jaren '80 crisisboom O+
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 18:29:21 #119
70532 loveli
N
pi_120116078
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Gaat voornamelijk om nieuwe benamingen en classificeringen. Meervoudig persoonlijkheids syndroom valt nu eindelijk onder de dissociatieve stoornissen. Boderline wordt emotie regulatie stoornis of zoiets. En zo zijn er meer. ( voor zover ik weet). V staat op mijn wenslijst :9
Weet niet precies hoe het zit, had begrepen dat bepaalde persoonlijkheidsstoornissen minder permanent worden gezien dan men dacht, dus dat er hoop kan zijn voor bepaalde gevallen en dat een diagnose geen hopeloos eindstation is. Maar moet me er als ik tijd over heb :+ eens wat meer in verdiepen.
crap in = crap out
pi_120116097
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb jij nog best geluk met hoe je er uit bent gekomen :P!
Ik zeg altijd: dat wat ouders tussen de oren hebben, zit bij mij in mijn lijf. Heb het liever op mijn manier :+
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 18:30:44 #121
70532 loveli
N
pi_120116123
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
Wij tafelen nooit lang met kerst en eten ieder jaar hetzelfde O+
De ene dag Kassler met kartoffelsalade en de andere dag koolrouladen met rodekool. De derde dag iets van boerenkool of brood of restjes. Misschien dat we dit jaar gaan gourmetten, in het kader van de jaren '80 crisisboom O+
Vorig jaar kreeg ik kalkoen met spruitjes O+
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 18:31:27 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120116146
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Vorig jaar kreeg ik kalkoen met spruitjes O+
Past ook prima in het rijtje! ^O^
pi_120116215
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe het zit, had begrepen dat bepaalde persoonlijkheidsstoornissen minder permanent worden gezien dan men dacht, dus dat er hoop kan zijn voor bepaalde gevallen en dat een diagnose geen hopeloos eindstation is. Maar moet me er als ik tijd over heb :+ eens wat meer in verdiepen.
De symptomen verzachten vaak naarmate men ouder wordt. Dat wordt nu meer onderkend. :Y
  zondag 9 december 2012 @ 18:40:39 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120116480
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef An24 het volgende:

[..]

De symptomen verzachten vaak naarmate men ouder wordt. Dat wordt nu meer onderkend. :Y
Las onderkinnen
pi_120116569
ja hoor de jus is niet meegekomen. lekker boerenkool zonder jus :P
pi_120117068
quote:

[..]

Dan snap ik dat er weinig tegenop te doseren valt.

Vandaag sushi gegeten :9
pi_120117278
lijst
• yoghurt
• rondje beesten
• rpm indoor fietsen
• bord bruine bonen, gebakken banaan, worstje, gebakken ei
• 2 stukjes breekbrood met boter
• slepen met zware stalmatten
• blubber scheppen
• varkenshok afmesten
• glas zoete wijn
• avondeten: Sauerkraut mit Wurst! Zelfgemaakte zuurkool van groene kool, appelmoes van eigen appel, paar plakjes rookworst.
• toe: eiegn stoofperen met wat vanillekwark
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 9 december 2012 @ 19:04:02 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120117309
Iets heel anders: In Amsterdam is een winkeltje vlak bij -meen ik- de bibliotheek van de universiteit waar ze gadgets en fopartikelen verkopen. Iemand enig idee welk winkeltje ik bedoel?
En als je weet welk winkeltje in bedoel: enig idee waar je dit soort spul online kunt kopen?
pi_120117317
:D wat klinkt dat trouwens raar, appelmoes van eigen appel. Alsof je de zak appels bij de buren ervoor zou jatten :P

Wat heb ik het dan makkelijk :@
1e kerstdag kook ik voor m'n ouders en mij. (tenminste, gok dat zus en zwager de 1e bij haar schoonouders zijn)
2e kerstdag buffet bij m'n ouders met allerlei bekenden, wat eigenlijk vooral neerkomt op veel drinken, veel eten en veel dom lullen. :)
pi_120117473
Appelmoes van de limoenappel!

Wij doen altijd kerst bij de familie van mijn liefste. Veel mensen, veel maar eenvoudig eten. Ik verzorg gewoonlijk de toetjes, misschien herinneren jullie je mijn blauwe nachtmerrie van vorig jaar.
Ik denk dat ik dit jaar de inkoop van gans of eend verzorg, er ging een hint die kant op - wij hebben een boer in de buurt die dat levert.

Mijn eigen familie doet traditioneel niet aan kerst maar meestal wordt er in december wel verzameld en gezamelijk gegeten.
pi_120117487
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
Iets heel anders: In Amsterdam is een winkeltje vlak bij -meen ik- de bibliotheek van de universiteit waar ze gadgets en fopartikelen verkopen. Iemand enig idee welk winkeltje ik bedoel?
En als je weet welk winkeltje in bedoel: enig idee waar je dit soort spul online kunt kopen?
Wat voor spul dan?

Van die troep ( :@ ) zoals bij de expo?

1e kerstdag indisch eten met familie van moeders kant, 2e verschillend en gewoon thuis met het gezin hier.
  zondag 9 december 2012 @ 19:10:19 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120117532
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Wat voor spul dan?

Van die troep ( :@ ) zoals bij de expo?
Ben al in geen eeuwigheid meer bij de Expo geweest. Daar verkopen ze toch kaarten?
Maar het gaat inderdaad om rommel ja.
pi_120117654
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben al in geen eeuwigheid meer bij de Expo geweest. Daar verkopen ze toch kaarten?
Maar het gaat inderdaad om rommel ja.
Troep hebben ze er ook veel, maar misschien zijn dit wel andere spullen die je niet nodig hebt maar wel zoekt.
  zondag 9 december 2012 @ 19:15:23 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120117747
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Troep hebben ze er ook veel, maar misschien zijn dit wel andere spullen die je niet nodig hebt maar wel zoekt.
Nee, dit bedoel ik niet. Ben op zoek naar nog nuttelozer spul. Nepsnorren enzo
pi_120117777
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, carnavalswinkel dan?
http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/snorren-baarden.html
  zondag 9 december 2012 @ 19:17:13 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120117827
quote:
Nee. dat is het ook niet :') ben bang dat ik naar a'dam moet :')
pi_120117839
quote:
Dat!

-edit- of niet :+
pi_120117848
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. dat is het ook niet :') ben bang dat ik naar a'dam moet :')
ik wil ook wel iets halen en opsturen. ben denk ik alleen vrijdag op z'n vroegst in de stad
  zondag 9 december 2012 @ 19:18:46 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120117890
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Probability het volgende:

[..]

ik wil ook wel iets halen en opsturen. ben denk ik alleen vrijdag op z'n vroegst in de stad
Dat is lief van je. Weet alleen niet precies wat ik hebben wil. :') 't Is meer dat ze daar ideale kerstcadeautjes verkopen en ik had gehoopt op deze wijze de online equivalent te vinden.
pi_120118029
pi_120118131
Tink, bij de Hema hebben ze een[url=mini-fopdoos] mini-fopdoos[/url].

Als je het over gadgets hebt:

www.megagadgets.nl

Niet zo awesome als thinkgeek.com, maar goed, wel in Nederland gevestigd :+
pi_120118142
Bedoel je &klevering Tink? Die hebben allemaal leuke dingetjes en kado's. Zit op de staalstraat!
pi_120118161
quote:
Ohhh! Daar hebben wij (van familie van M.) een companion cube van gekregen voor Saartje. O+
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 19:36:02 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120118569
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat je DOM bedoelt? Zit in de spuitstraat :)
pi_120118589
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhh! Daar hebben wij (van familie van M.) een companion cube van gekregen voor Saartje. O+
Vroeger op de mavo zat ik altijd dagen in de catalogus te neuzen...
pi_120118836
dx.com ? Heel veel nutteloze rotzooi

Ook voor goedkope opzetfilters: ~:)
  zondag 9 december 2012 @ 19:47:08 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120119022
Megagadgets komt in de buurt.
pi_120119316
ola! Gisteraaf kerstdiner gehad bij restaurant Lute wat ontzettend gehyped werd als zijnde michelin ster waardig. Maar wat ik nou gister gegeten heb, dat vond ik nou niet altijd even super :@ Misschien dat de groep te groot was? Dunno.

Lijstje gister:

O: havermoutpap
L: broccolisoep
T: rijstwafel met blauwe kaas
D: amuses; witlof in dipsaus, bladerdeegwokkels, nootjes etc. 2 glazen champagne
Witte wijn, brood met olijfolie, soepje van sjalotten met mosterdschuim
wortelpurree met octopus, wasabi, schijfjes appel en gamba
gegrilde tonijn (was koud), couscous (koud). Dit smaakte weird en de couscous leek op een rijstewafel :? Funky
Gegrilde heilbot, pompoenpurree, stukjes biet
Chocolademousse, perzikijs en nog andere ondefinieerbare dingen :+
T: macarons, kletskoppen,koffie, 2x gin tonic, veel wijn en als afsluiter een baileys met ijs.

vandaag:

O: uitgebreid ontbijt, broodjes met cervelaat of kaas/ mini croissants/ mini chocolade broodjes/ kommetje yoghurt met vers fruit, koffie, sinasappelsap.
T: pannekoek met ijs
T: 2 rijstewafels met mandarijntje
D: stoofschotel met wijn, gekookte aardappel, kop thee met stukje pure chocolade.

Morgen weer netjes eten :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120119363
Aurum :D :9
pi_120119397
ja echt :X Ik heb het er wel van genomen dit weekend :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120119448
Lekker toch :P en het is al december, vreetmaand en zuks :D
pi_120119906
Lijst hier:

Brunch (11 uur uit bed) kwart ciabatta in plakjes met hummus en wat hagelslag.
T: halve banaan
S: 15,16km hardlopen op zeer rustig tempo (1256Kcal verbrand, naar het schijnt)
T: griekse yoghurt met 3/4 banaan (1/4 was prut)
D: pizzaaaaa (zelfgemaakt, volkorenbodem, zo maar 's uit de oven halen)
T: hand walnoten, misschien glaasje wijn
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:11:10 #153
70532 loveli
N
pi_120120211
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt er ook zin in, zeg!
crap in = crap out
pi_120120333
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef _aurum_ het volgende:
ola! Gisteraaf kerstdiner gehad bij restaurant Lute wat ontzettend gehyped werd als zijnde michelin ster waardig. Maar wat ik nou gister gegeten heb, dat vond ik nou niet altijd even super :@ Misschien dat de groep te groot was? Dunno.
Ik heb het wel een beetje gezien met die hautaine taferelen.
Sowieso wordt ik niet vol van al die liflafjes na elkaar.

Grillroom of steakhouse krijg ik tenminste waar voor m'n geld.

Vorig jaar nog naar een restaurant geweest dat in aanmerking kwam voor een ster.
Begrijpelijk dat ze 'm niet kregen, verdomme aardappelpuree met doperwtjes en worteltjes als garnituur.
:{w
pi_120120406
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vorig jaar nog naar een restaurant geweest dat in aanmerking kwam voor een ster.
Begrijpelijk dat ze 'm niet kregen, verdomme aardappelpuree met doperwtjes en worteltjes als garnituur.
Meer vlees?
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:17:40 #156
70532 loveli
N
pi_120120573
quote:

[..]

In een goed restaurant zit je na alle gangen gewoon echt vol. Heb niet heel veel sterrenervaring, helaas.
crap in = crap out
pi_120120691
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef loveli het volgende:

[..]

In een goed restaurant zit je na alle gangen gewoon echt vol. Heb niet heel veel sterrenervaring, helaas.
^^

Ik heb één keer in een restaurant met 1 ster gegeten. Precies goed qua porties! :Y
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:22:50 #158
70532 loveli
N
pi_120120840
1x 1 ster, 1x 2 sterren. Die laatste was wel te duur, eigenlijk. Omdat BOB had ik alleen de wijn bij het hoofdgerecht genomen, dat was de minste wijn van de avond (rest wel meegeproefd).
/tegenvallertje
crap in = crap out
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:26:57 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121059
Voor de mensen met poezen een vraagje:

Onze poes Noa heeft sinds kort de gewoonte als we bij mijn ouders zijn om op allerlei dingen te plassen :X Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn ouders ook een kat hebben en het zal wel teritoriumdrift zijn ofzo. Het gekke is dat ze dit het eerste jaar nooit heeft gedaan en sinds een half jaar pas deze gewoonte heeft opgepakt. Gisteren was het weer feest: Noa had voor Sinterklaas een mandje gekregen waar ze heerlijk in was gaan liggen O+ Even later had Kitty ook het mandje gevonden en Noa was er nog lief naast gaan liggen. Maar dat was schijn want vandaag betrapte ik haar plassend (Noa dus) in het mandje :X :')

Iemand tips hoe we haar hiermee kunnen laten stoppen? Want op deze manier hebben mijn ouders er steeds minder zin in als we met Noa langs komen. Het heeft ze van de zomer zelfs een bank gekost die ze helemaal onder gepiest heeft toen wij op vakantie waren :@ Die bank hebben ze weg moeten gooien -O-
pi_120121060
We kunnen gaan lunchen in Zwolle bij Librije's zusje met een NS aanbieding? :D
Doe wat je niet durft.
  zondag 9 december 2012 @ 20:27:29 #161
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120121087
Hallo!

Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.

Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).

Meer mensen die interesse hebben?
Bay of Plenty
pi_120121088
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Meer vlees?
Dat natuurlijk ook.

Maar was gewoon een complete aanfluiting die hele tent.

Bij binnenkomst werden we eigenlijk al direct weggekeken.
3 van de 10 bestellingen kwamen fout aan. Heel gesteggel nog om de juiste dingen te krijgen waardoor die 3 een 20min later pas aan het gerecht begonnen.
Melk bij de koffie na was zuur, en ze vervingen alleen de melk, de twee die het al in hun koffie hadden zitten hadden maar pech. Betaal je dan 4,- voor een bakkie.

Bij betalen hebben we dan het ook vertikt om de volle pond te betalen.
Manager erbij en die gaf ons dan gelijk, de gastvrouw kon dan ook gelijk even mee voor een gesprekje met de manager.
Trut dat 't was! }:|
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:28:25 #163
70532 loveli
N
pi_120121146
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We kunnen gaan lunchen in Zwolle bij Librije's zusje met een NS aanbieding? :D
Hoe duur is die? Ben nl best blut momenteel.
crap in = crap out
pi_120121166
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst hier:

Brunch (11 uur uit bed) kwart ciabatta in plakjes met hummus en wat hagelslag.
T: griekse yoghurt met 3/4 banaan (1/4 was prut)
D: pizzaaaaa (zelfgemaakt, volkorenbodem, zo maar 's uit de oven halen)
T: hand walnoten, misschien glaasje wijn
Ik vind het weinig, zeker gezien het sporten.

Mijn lijstje is ook nog weinig. Voel me niet zo fit en heb geen eetlust, maar ben ook weer niet ziek. En prei heb ik gisteren al gegeten.

Brunch: roeryoghurt, banaan, verse jus
T: gekookt ei
B: uur wandelen
D: tagliatelle met garnalen, lente-ui, paprika, room en kaas
T: ? ik ga nog wel wat verzinnen
pi_120121203
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:

Onze poes Noa heeft sinds kort de gewoonte als we bij mijn ouders zijn om op allerlei dingen te plassen :X Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn ouders ook een kat hebben en het zal wel teritoriumdrift zijn ofzo. Het gekke is dat ze dit het eerste jaar nooit heeft gedaan en sinds een half jaar pas deze gewoonte heeft opgepakt. Gisteren was het weer feest: Noa had voor Sinterklaas een mandje gekregen waar ze heerlijk in was gaan liggen O+ Even later had Kitty ook het mandje gevonden en Noa was er nog lief naast gaan liggen. Maar dat was schijn want vandaag betrapte ik haar plassend (Noa dus) in het mandje :X :')

Iemand tips hoe we haar hiermee kunnen laten stoppen? Want op deze manier hebben mijn ouders er steeds minder zin in als we met Noa langs komen. Het heeft ze van de zomer zelfs een bank gekost die ze helemaal onder gepiest heeft toen wij op vakantie waren :@ Die bank hebben ze weg moeten gooien -O-
Wij nemen onze katten nooit mee als we ergens op bezoek gaan. Gaan jullie altijd voor langere tijd naar je ouders; kun je de kat niet gewoon thuis laten?
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:30:25 #166
70532 loveli
N
pi_120121273
oLexie, je enthousiasme is tof, maar ik word al insane als ik denk aan 6x/wk 45 min losgaan :')
crap in = crap out
pi_120121319
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Maar de cadeaudruk is zó groot :') zonde vind ik dat.

Dat merk ik vooral dit jaar -O-
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:31:22 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121337
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij nemen onze katten nooit mee als we ergens op bezoek gaan. Gaan jullie altijd voor langere tijd naar je ouders; kun je de kat niet gewoon thuis laten?
Als we een nachtje weg zijn dan blijft ze thuis maar als we langer op bezoek gaan dan gaat ze mee. Ze is ook opgegroeid bij mijn ouders, de eerste 2 maanden heeft ze bij hen gewoond dus ze is hier gewend aan alles. Ook met de andere dieren gaat het goed (2 honden en een kat), alleen dat plassen is dus een vervelend ding :X
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:31:37 #169
70532 loveli
N
pi_120121355
*raam uit*
crap in = crap out
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:32:00 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121375
En ik snap die cadeaustress niet, is toch juist geweldig om cadeaus te kopen en ze te krijgen? O+
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:32:28 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121406
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef loveli het volgende:
*raam uit*
:D Dit is het enige rare wat ze doet, verder is het echt een schat O+
pi_120121450
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:

Katten houden er over het algemeen niet zo van om op visite te gaan.. Zou Noa lekker thuis laten..
pi_120121523
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!

Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.

Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).

Klinkt natuurlijk fantastisch.. Maar niet echt realistisch ;)
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:34:51 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121536
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Katten houden er over het algemeen niet zo van om op visite te gaan.. Zou Noa lekker thuis laten..
Voor een nachtje snap ik dat, maar stel als we een paar weken op vakantie zijn, dan is dat toch een stuk lastiger.

Het stomme is dat ze hier echt helemaal op haar gemak is en dat ze het eerste jaar ook nergens plastte. Wat is er opeens verandert vraag ik me dan af?
pi_120121617
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Voor een nachtje snap ik dat, maar stel als we een paar weken op vakantie zijn, dan is dat toch een stuk lastiger.

Het stomme is dat ze hier echt helemaal op haar gemak is en dat ze het eerste jaar ook nergens plastte. Wat is er opeens verandert vraag ik me dan af?
Geen idee.. Maar kan de buurvrouw haar niet te eten geven?
pi_120121651
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zou even in F&F kijken daar staan heul veel van dit soort vragen. Maar het lijkt me gewoon stress eigenlijk.
pi_120121664
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Doen wij altijd als we een paar dagen weg gaan, zelfs als we langere tijd op vakantie zijn. Dat gaat altijd prima.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:37:28 #178
70532 loveli
N
pi_120121697
quote:

[..]

^^ deden wij ook voor de buren, ging prima. De nieuwe bewoners hebben geen kat en daar is in de vakantie ingebroken => kat laten voeren = dubbel win ;)
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 20:38:44 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120121763
Katten houden van hun eigen huis. Zou de buuf vragen. Sowieso nog nooit van gehoord om je kat mee te nemen ergens anders heen.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:38:57 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121774
quote:

[..]

Voor een paar dagen zou dat kunnen :Y Maar als we een maand weg zijn vind ik het wel erg sneu, ze is ook super aanhankelijk :D Toen we naar Rome waren pastte mijn schoonmoeder op in ons huis, dat was ideaal :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zou even in F&F kijken daar staan heul veel van dit soort vragen. Maar het lijkt me gewoon stress eigenlijk.
Goeie, ga ik doen ^O^
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:40:05 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121852
De buren vragen weet ik niet of dat zo'n goed idee is, die mensjes zijn 90+ en wil ik niet met teveel lastigvallen :D
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:41:46 #182
70532 loveli
N
pi_120121963
Je hebt maar 1 paar buren? Vrienden kun je ook vragen, natuurlijk.
crap in = crap out
pi_120122015
quote:
Hallo!

Wel eens gezien.
Kan m'n knie niet aan :{

Misschien aanhaken met het crossfit topic? Zit een beetje in die richting.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:43:45 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120122076
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef loveli het volgende:
Je hebt maar 1 paar buren? Vrienden kun je ook vragen, natuurlijk.
Onze directe buren :Y De buurvrouw onder ons die kennen we nog niet zo lang en de rest van de straat hebben we niet zo'n goed contact mee als onze Indische buren O+ Mja vrienden wil ik er ook niet mee lastigvallen, al heb ik best wel vrienden aan wie ik het zou kunnen vragen. Alleen zie ik het probleem op het plassen na niet, Noa vermaakt zich altijd prima hier :)
  zondag 9 december 2012 @ 20:43:51 #185
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120122086
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel eens gezien.
Kan m'n knie niet aan :{

Misschien aanhaken met het crossfit topic? Zit een beetje in die richting.
Balen, ahja, ik heb een chronische shintsplint, niet aan gedacht maarja gewoon doen tot ik last krijg. Waar zit het crossfit topic?
Bay of Plenty
pi_120122182
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef oLexie het volgende:

[..]

Balen, ahja, ik heb een chronische shintsplint, niet aan gedacht maarja gewoon doen tot ik last krijg. Waar zit het crossfit topic?
Mja, zwaar maar gecontroleerd trainen kan nog wel dus daar doe ik het dan maar mee :)

SPT / Het grote Zeta Crossfit Topic#1-De eerste zullen de sterkste zijn

Misschien dat er bij jou in de buurt ook een plek is waar crossfit wordt gegeven, kun je altijd kijken of dat niet wat is.
pi_120122389
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Onze directe buren :Y De buurvrouw onder ons die kennen we nog niet zo lang en de rest van de straat hebben we niet zo'n goed contact mee als onze Indische buren O+ Mja vrienden wil ik er ook niet mee lastigvallen, al heb ik best wel vrienden aan wie ik het zou kunnen vragen. Alleen zie ik het probleem op het plassen na niet, Noa vermaakt zich altijd prima hier :)
Blijkbaar is dat veranderd. Daar kan je wel wel in blijven hangen, maar ze wil het niet meer. Dus poes lekker thuis laten en iemand op haar laten passen in je eigen huis.
pi_120122461
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:56 schreef Nallie het volgende:
Lekker toch :P en het is al december, vreetmaand en zuks :D
nou, ik wou damage control gaan toepassen :X Morgen ook maar hardlopen enzo :')
quote:

[..]

naja, ik heb ook bij andere sterren/bijna sterren restaurants gegeten en bij mij gaat kwaliteit toch wel over kwantiteit als het eten lekker is. Als het minder is, dan heb ik zoiets van ik had nu liever gewoon een lap vlees gehad :+
pi_120122580
Bib gourmand is ook wel eens de moeite waard :) dat is de betaalbare versie van sterren en ik vind het in de regel lekkerder dan eten in sterrenrestaurants.
Ik hou er niet heel erg van als eten overbewerkt is.
pi_120122583
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef loveli het volgende:
*raam uit*
:D
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:52:57 #191
70532 loveli
N
pi_120122679
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat veranderd. Daar kan je wel wel in blijven hangen, maar ze wil het niet meer. Dus poes lekker thuis laten en iemand op haar laten passen in je eigen huis.
Da's trouwens niet raar ofzo, veranderen. Als het goed is doen we het allemaal. Daarom vind ik het ook zo onzinnig als koppels roepen dat de ander hem/haar maar moet accepteren zoals hij/zij was toen ze elkaar tegenkwamen. Als iemand in de loop van de tijd niet verandert, dan is er eerder iets mis.
/OT
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 20:53:49 #192
70532 loveli
N
pi_120122723
Bij de weg, ziek zijn doet ook wonderen voor je food-intake :')
crap in = crap out
pi_120122726
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's trouwens niet raar ofzo, veranderen. Als het goed is doen we het allemaal. Daarom vind ik het ook zo onzinnig als koppels roepen dat de ander hem/haar maar moet accepteren zoals hij/zij was toen ze elkaar tegenkwamen. Als iemand in de loop van de tijd niet verandert, dan is er eerder iets mis.
/OT
Psies :+
pi_120123033
Dingen veranderen maar niet alles! Vind het wel gezeik dat wanneer er gezeken wordt over iets wat ze graag hadden zien veranderen, nooit een woord over gerept is, maar later pissig over worden.

Mensen veranderen ja, maar niet altijd zoals jij het wil.

:') lange tenen, ik ga even wat anders doen :)
pi_120123245
quote:
Hallo!

Nee.
Ja doei.
pi_120123335
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef V1z0R het volgende:
Dingen veranderen maar niet alles! Vind het wel gezeik dat wanneer er gezeken wordt over iets wat ze graag hadden zien veranderen, nooit een woord over gerept is, maar later pissig over worden.

True, maar het hoort wel bij een relatie dat je je een beetje aan elkaar aanpast en aan de veranderen de situatie als je bijvoorbeeld aan een gezin begint, liefst zonder gezeik :)
pi_120123438
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt er ook zin in, zeg!
Geniet ervan zolang het kan! :+ 32,5km gelopen deze week! O+

Xennia: ja, klopt. Vind 't vandaag lastig om aan de Kcals te komen, aangezien we er zo laat uit waren. Normaal was er nog wel een lunch in gegaan, maar kreeg er ook gewoon echt niet meer in zonder mezelf gevoelsmatig te overeten. Straks toch maar een glaasje wijn doen, sowieso, op tijd slapen en dan morgen proberen aan te vullen; komende week een rustige week met maar een km of 24, dus minder Kcals om voor bij te eten O-)
Ja doei.
pi_120123468
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
En ik snap die cadeaustress niet, is toch juist geweldig om cadeaus te kopen en ze te krijgen? O+
Nee. Bah. Vind er niets aan :)
Ja doei.
  zondag 9 december 2012 @ 21:08:30 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120123600
Xennia, jij hebt weer te weinig.. Mo jij ook..
Dus, doe er wat aan :P

Weltrusten :*
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 21:10:07 #200
70532 loveli
N
pi_120123739
quote:

Omdat mannen geen zeurende vrouw willen, klagen vrouwen niet over dingen die hun dwarszitten. Dom, want mannen kunnen geen gedachten lezen en hebben die input juist nodig om te weten wat er aan de hand is.
/boekenwijsheid
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 21:11:28 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120123800
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee. Bah. Vind er niets aan :)
Als er een duidelijk verlanglijstje is, heb ik er geen problemen mee. Ik háát het om de stad af te moeten struinen op zoek naar *iets leuks* voor iemand die niks weet.
pi_120123942
Ik heb m'n eigen wake-up light gemaakt door een led lamp en een tijdschakelaar van 4 euro *)
pi_120123949
quote:

Als dat gebeurt, zit het probleem niet in veranderen, maar in communicatie (al vanaf begin relatie) :P
pi_120124096
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als er een duidelijk verlanglijstje is, heb ik er geen problemen mee. Ik háát het om de stad af te moeten struinen op zoek naar *iets leuks* voor iemand die niks weet.
Ik vind cadeaus altijd zo stom. Voel me ook veel te opgelaten als ik er een krijg. Zo van 'waarom? gewoon een gezellige avond is al genoeg voor mij'.
En daarbij doen we dus niet echt aan verlanglijstjes: je moet maar weten wat je moet kopen. En wat dan? En dit jaar kunnen we niet zoveel meenemen, sowieso, want we gaan met 't vliegtuig. Enzo. Nee, doe mij maar gewoon een gezellige avond met hapjes en drankjes. Zowel voor kerst als verjaardagen en dat soort dingen.
Ja doei.
pi_120124558
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat mannen geen zeurende vrouw willen, klagen vrouwen niet over dingen die hun dwarszitten. Dom, want mannen kunnen geen gedachten lezen en hebben die input juist nodig om te weten wat er aan de hand is.
/boekenwijsheid
Dat klinkt mij alweer veel te ingewikkeld :P

Alsin: zo wil ik een relatie niet beleven, leven is ingewikkeld zat, waarom moeilijk doen over vanalles wat niet moeilijk is?
pi_120124633
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe duur is die? Ben nl best blut momenteel.
62 euro, inclusief trein. :)
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/librije
Doe wat je niet durft.
  zondag 9 december 2012 @ 21:23:08 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120124640
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb m'n eigen wake-up light gemaakt door een led lamp en een tijdschakelaar van 4 euro *)
Tof idee.

Wat betreft het 6x45 traject: daar heb ik helaas geen tijd voor. Jillian gaat net, 3x per week.
  zondag 9 december 2012 @ 21:26:37 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120124878
Hoi! Thuis O+

Was brrrr en vertraging en koud en wapper en nu heeft vriendje chocxx gehaald (van die stokjes met chocoladecube eraan voor in de hete melk) O+

Verder ehh. Presentaties gezien, klanten gesproken, dansjes gedaan en wat plannen gemaakt! :P

Lijstje is mwaa :+
O: krentenbol met kaas
L: kommetje erwtensoep, plak donker brood met kruidenkaas en witte plak brood met ham
T: twee minikoekjes en drie minichocolaatjes (honger :'))
D: bij wegrestaurant, biefstukje met frietjes (geen mayo!) en salade met gegrilde groenten.
T: chocxx c_/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_120125295
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, jij hebt weer te weinig.. Mo jij ook..
Dus, doe er wat aan :P

Weltrusten :*
I know. En ik ga er ook nog wat aan doen
pi_120125385
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Probability het volgende:
Leuk idee!

Cadeautjes zijn ook leuk, maar bij ons niet zo goed mogelijk (krijg altijd geld of een bon), met famile van lief wel :)
pi_120125412
Klinkt goed Maria! :)
Hoe is het met je neus? :)

Ik heb het cadeauprobleem opgelost. Ik bak gewoon voor iedereen een taart. :) En ik ga een stropdas haken. B-)
En binnenkort ga ik mn eerste taart decoreren want ik heb een bakvorm gekregen in de vorm van een kerstboom. >:O
Doe wat je niet durft.
  zondag 9 december 2012 @ 21:37:04 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120125696
Neus gaat goed, thanks for asking! Nog wat dikkig en korstjes erop, maar stuk minder pijnlijk. Ik kan alleen nog steeds niet goed mn neus rimpelen a la konijntje :+

Goeie oplossing, taart :9 Bij ons is het meestal zo: zus, moeder en ik krijgen boeken (ik vraag vaak artsy platenboeken O+), vriendje krijgt Warhamster wat ik namens iedereen mag kopen omdat niemand snapt wat ie wil :+, vriendje van zus krijgt muziekjes of iets muziek-gerelateerds en oma sieraadjes, puzzelboekjes of iets huisdecoratie-achtigs.
pi_120126316
Oe! Maria, bij spulletjes sorteren kwam ik nog een oud cadeau van m'n zus tegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Als dat gebeurt, zit het probleem niet in veranderen, maar in communicatie (al vanaf begin relatie) :P
Sommigen willen nog wel eens een spelletje spelen totdat je bijvoorbeeld gaat samenwonen.
En soms kom je daar te laat achter. :{
pi_120126370
Relaties, bah :P
pi_120126444
Volgens mij kunnen relaties heel mooi zijn, moet het wel een goede en evenwichtige zijn :P
pi_120126502
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij kunnen relaties heel mooi zijn, moet het wel een goede en evenwichtige zijn :P
Check! *O*
pi_120126679
quote:
O+ ik vind van wel.
Dit jaar vieren we onze 10e kerst samen O+
  zondag 9 december 2012 @ 21:51:00 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120126698
Tof V1z, ik wil graag zien wat je maakt! *O* En ik zou de opzet relatief kleinschalig houden maar met mogelijkheden voor uitbreiding als je het tof vindt :Y
  zondag 9 december 2012 @ 21:51:30 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120126734
Oh. Die valentinareclame op tv. dat meisje is niet meer gexond slank.
pi_120126758
:)

Zo, maar we hebben wel kerstkaartjes geschreven O+ vroeg, dit jaar! Of überhaupt :') meestal vergeten we het. Maar had wat goedkope bij m'n werk vandaan meegenomen. Niet heel veel, gewoon familie en dat was 't dan wel weer.

Zat net nog, op zoek naar een adressenlijst die we voor de bruiloft hadden gebruikt, mails van schoonmams te lezen, die nog liet weten hoe mooi ze de bruiloft vond. *snuf*
Ja doei.
pi_120126906
quote:
Ik ben zelf niet zo evenwichtig :P
  zondag 9 december 2012 @ 21:56:05 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120127021
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:

Zo, maar we hebben wel kerstkaartjes geschreven O+ vroeg, dit jaar! Of überhaupt :') meestal vergeten we het. Maar had wat goedkope bij m'n werk vandaan meegenomen. Niet heel veel, gewoon familie en dat was 't dan wel weer.

Zat net nog, op zoek naar een adressenlijst die we voor de bruiloft hadden gebruikt, mails van schoonmams te lezen, die nog liet weten hoe mooi ze de bruiloft vond. *snuf*
Waar je er trouwens prachtig uitzag.
pi_120127100
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:

Mooi en lief O+

Is het gek dat ik van nog bijna iedereen weet wat ze aan hadden :P?
pi_120127140
quote:
*O*
pi_120127222
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Mooi en lief O+

Is het gek dat ik van nog bijna iedereen weet wat ze aan hadden :P?
Ik weet het niet meer, maar dat komt omdat Mo de foto niet mocht delen omdat iemand dat niet wilde. :P
Doe wat je niet durft.
pi_120127259
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof V1z, ik wil graag zien wat je maakt! *O* En ik zou de opzet relatief kleinschalig houden maar met mogelijkheden voor uitbreiding als je het tof vindt :Y
Had ik me ook voorgenomen, keer die valkuil ontwijken van teveel ineens willen en nooit iets opleveren. :')
Daarom is een werkgever zo handig voor mij, die bepaalt wat ik moet doen wanneer en tot waar.

Heb dan ook (veel) inspraak op het hele ontwikkelingsproces behalve de requirements :@ Ik kom vaak niet verder dan de mos in MoSCoW :+
pi_120127280
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer, maar dat komt omdat Mo de foto niet mocht delen omdat iemand dat niet wilde. :P
Jij had een paarse, wijde broek aan, toch :D?
pi_120127389
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar je er trouwens prachtig uitzag.
O+ Thanks

Wat een prachtige dag was het. Zo fijn dat schoonmams daar gewoon 'gezond' (ze had wel een vermoeden..) bij aanwezig kon zijn zonder allemaal nare medicijnen en andere troep O+ gewoon mooi, met mooi haar en alles O+
Ja doei.
pi_120127397
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Bijna! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120127480
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bijna! B-)
Wel van zo'n kreukstofje :P
pi_120127602
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Wel van zo'n kreukstofje :P
Bijna!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 22:05:37 #232
70532 loveli
N
pi_120127684
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bijna! B-)
Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Prob een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 09-12-2012 22:12:43 ]
crap in = crap out
  zondag 9 december 2012 @ 22:06:23 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120127735
Henk had een fleurige lange jurk van de Esprit aan geloof ik!
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:06:24 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120127738
Ik ben heel erg blij met mijn vriend O+ hij accepteert me zoals ik ben en probeert me niet te veranderen en andersom hetzelfde. We gunnen elkaar ook veel, ik denk dat dat ook belangrijk is. Jaloezie is zo'n nutteloze emotie wat nauwelijks in me zit maar waar ik bij mijn ex wel last van had omdat hij niet eerlijk was. Met G kan ik juist alles bespreken en we zitten altijd op een lijn, heerlijk is dat! O+
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 22:06:31 #235
70532 loveli
N
pi_120127741
Mexx bedoel ik.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 22:07:33 #236
70532 loveli
N
pi_120127813
Of toch...
crap in = crap out
pi_120127885
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Problemen een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.
Vik een spijkerjasje
pi_120127952
quote:
3s.gif Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk had een fleurige lange jurk van de Esprit aan geloof ik!
We have a winner! :D
Kreeg vorig jaar in de VS nog complimenten over die jurk met de vraag waar ik 'm had gekocht. :D
Doe wat je niet durft.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:09:52 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120127982
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet zo evenwichtig :P
Dan is een evenwichtige partner helemaal fijn :) ik merk dat ik echt stukken minder last van mijn ADD heb sinds ik met vriendlief ben! Hij geeft rust en regelmaat aan mijn leven :)

En wat zijn veel van jullie al getrouwd dan :o en best jong denk ik ook? Ik ben met mijn 30 jaar niet een van de jongsten hier volgens mij ;)
pi_120127995

O+

En nu ga ik met mijn man en een rood wijntje even de rest van de avond op de bank zitten en Cold Case kijken O+
Ja doei.
  zondag 9 december 2012 @ 22:11:12 #241
244125 laziness
pi_120128082
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
O+

En nu ga ik met mijn man en een rood wijntje even de rest van de avond op de bank zitten en Cold Case kijken O+
O+
pi_120128089
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan is een evenwichtige partner helemaal fijn :) ik merk dat ik echt stukken minder last van mijn ADD heb sinds ik met vriendlief ben! Hij geeft rust en regelmaat aan mijn leven :)

En wat zijn veel van jullie al getrouwd dan :o en best jong denk ik ook? Ik ben met mijn 30 jaar niet een van de jongsten hier volgens mij ;)
jaa maar dan moet hij dat wel allemaal aan kunnen ;) ik ben denk ik soms een beetje to much
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:11:56 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128130
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Mooie jurk O+

En wie is Problemen :?
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:13:04 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128194
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Probability het volgende:

[..]

jaa maar dan moet hij dat wel allemaal aan kunnen ;) ik ben denk ik soms een beetje to much
Ik kan ook een behoorlijke handvol zijn :@ en verbaas me er vaak over hoe lief en rustig hij met mijn buien om kan gaan :@ maar verder ben ik ook best lief geloof ik :P
pi_120128272
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben 36 nu en in maart 2013 zijn we 7 jaar getrouwd. De eerste keer dat ik trouwde was ik nog maar 20 :P en zelfs daar heb ik geen spijt van.
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 22:14:20 #246
70532 loveli
N
pi_120128273
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mooie jurk O+

da's m'n kuttelefoon die denkt dat ik niet kan typen
crap in = crap out
pi_120128274
quote:

[..]

Mooie jurk O+

Lijkt me autocorrect voor Probability.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120128295
quote:

[..]

Mooie jurk O+

ik gok ik
pi_120128476
Was de bier en vlammetjes meet dan maar zo kort na de bruiloft van Mo en Wolve? :o

Een ding is zeker, 't is een topic met rare mensen dit.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:20:16 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128645
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben 36 nu en in maart 2013 zijn we 7 jaar getrouwd. De eerste keer dat ik trouwde was ik nog maar 20 :P en zelfs daar heb ik geen spijt van.
Ah twee keer getrouwd dus al :) spijt hebben heeft sowieso weinig zin, zonde van je energie. Op mijn negentiende woonde ik ook al samen met mijn ex en heb daar alleen maar van geleerd wat ik niet wil :P
  zondag 9 december 2012 @ 22:20:42 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120128686
Volgens mij zijn veel nog niet getrouwd hoor! Maar we waren met een groepje naar de bruiloft van Mo en Meneer de Wolf O+

Vik had de Mexx-jurk geloof ik! Met een spijkerjasje idd. </goed geheugen voor belangrijke dingen> :+
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:21:03 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128722
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Probability het volgende:

[..]

ik gok ik
Aha, snapte er al niets van :D maar jij bent toch single? Of ben je gescheiden dan?
pi_120128798
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aha, snapte er al niets van :D maar jij bent toch single? Of ben je gescheiden dan?
haha ja ik ben single! maar we waren met z'n allen naar mo's bruiloft!

trouwen........denk 't heel lang niet... zie samenwonen al niet zitten!
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:22:43 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128853
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn veel nog niet getrouwd hoor! Maar we waren met een groepje naar de bruiloft van Mo en Meneer de Wolf O+

Vik had de Mexx-jurk geloof ik! Met een spijkerjasje idd. </goed geheugen voor belangrijke dingen> :+
Oh dan snapte ik het denk ik verkeerd, dit waren de outfits van het huwelijk van Mo? Ik dacht dat het alle trouw outfits waren van iedereen hier :@

Was het huwelijk in Engeland? Wel speciaal dat jullie met z'n allen gegaan zijn dan O+
pi_120128883
Ik weet het van de meesten ook nog wel, geloof ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120128907
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh dan snapte ik het denk ik verkeerd, dit waren de outfits van het huwelijk van Mo? Ik dacht dat het alle trouw outfits waren van iedereen hier :@

Was het huwelijk in Engeland? Wel speciaal dat jullie met z'n allen gegaan zijn dan O+
ja bijna! in het oosten ergens *ver weg*
pi_120129000
Haha, jullie waren toch "het groepje mooie meiden" :D
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:24:16 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120129013
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Probability het volgende:

[..]

haha ja ik ben single! maar we waren met z'n allen naar mo's bruiloft!

trouwen........denk 't heel lang niet... zie samenwonen al niet zitten!
Ja zie hier boven, ik snapte het verkeerd :@ :')

Ik hoefde nooit te trouwen maar met G lijkt het me toch wel heel bijzonder O+ dus wie weet wie je nog tegen gaat komen ;)
pi_120129029
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah twee keer getrouwd dus al :) spijt hebben heeft sowieso weinig zin, zonde van je energie. Op mijn negentiende woonde ik ook al samen met mijn ex en heb daar alleen maar van geleerd wat ik niet wil :P
Ik heb een leuke ex en een hele toffe dochter van hem :) it's all good.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:25:16 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120129110
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar foto's van de rest :)
pi_120129131
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
geen idee :P nee we waren de geeks dacht ik, van het internet
  zondag 9 december 2012 @ 22:26:35 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120129229
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het van de meesten ook nog wel, geloof ik.
Jij had ook een heel shmecksay jurkje :9 Die zwarte chinees-achtige!
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:27:01 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120129280
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb een leuke ex en een hele toffe dochter van hem :) it's all good.
Fijn dat jullie gewoon goed met elkaar om kunnen gaan! Je hoort zo vaak andere verhalen :X

Ik hoop echt heel oud en rimpelig te worden met mijn lief O+ na 3,5 jaar lijk ik met de dag wel nog gekker op hem te worden :o *;
pi_120129320
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd naar foto's van de rest :)
Stiekem is dit het topic met de meeste lekkere wijven, gek genoeg blijven toch vele kerels hier weg :? :D
pi_120129341
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij had ook een heel shmecksay jurkje :9 Die zwarte chinees-achtige!
oja klopt!
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:29:41 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120129482
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stiekem is dit het topic met de meeste lekker wijven, gek genoeg blijven toch vele kerels hier weg :? :D
Dan heb jij het veel slimmer bekeken :D

Enne nu je mijn foto's hebt gezien... Hoor ik erbij? :P
  zondag 9 december 2012 @ 22:30:43 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120129557
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb een clubske opgericht voor mensen met een slankieface, ge bent erbijjjj, ge bent erbijjjj...
:+

(Aldus Slankie met de bolste wangen :D)
pi_120129616
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Fijn dat jullie gewoon goed met elkaar om kunnen gaan! Je hoort zo vaak andere verhalen :X

Ik hoop echt heel oud en rimpelig te worden met mijn lief O+ na 3,5 jaar lijk ik met de dag wel nog gekker op hem te worden :o *;
Ik heb na dik 9 jaar nogsteeds vlinders ;) als ik weet dat hij bijna klaar is met werken en zo thuiskomt bijvoorbeeld O+
Ookal zijn er heus momenten dat ik hem stevig door elkaar wil schudden :P maar als ik boos op hem ben komt het er eigenlijk altijd op neer dat het me frustreert dat hij zichzelf te kort doet. Dat heet ook liefde denk ik.
  zondag 9 december 2012 @ 22:31:48 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120129635
32, ongetrouwd, illegaal dik aan het worden B-)
pi_120129683
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een clubske opgericht voor mensen met een slankieface, ge bent erbijjjj, ge bent erbijjjj...

Vergis je niet in mijn wangen maria
pi_120129716
Bastaardje XM :o :D :P
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D dat!

Je misstaat niet, maar sommigen hier zijn moeilijk te toppen.

UKS moet erg sexy zijn ook heb ik gehoord.
pi_120129811
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
32, ongetrouwd, illegaal dik aan het worden B-)
Ik trouwde met C. met een enorme zwangere buik :P

Dat kwam omdat we ongeveer tegelijkertijd besloten dat we echt wel een kindje wilden en ook wel wilden trouwen en dat dat eerste wat sneller lukte dan verwacht haha.
  zondag 9 december 2012 @ 22:35:05 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120129851
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Vergis je niet in mijn wangen maria
Laatste keer dat ik een foto van je zag paste je snoet met gemak in mijn linkerwang! 8-) </overdrijf>

Was een prima snoet overigens! :Y *O*
pi_120129935
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik een foto van je zag paste je snoet met gemak in mijn linkerwang! 8-) </overdrijf>

Haha, ja maar ik heb nu een dikkere kop dan destijds _O_
  zondag 9 december 2012 @ 22:36:25 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120129960
Ik wil wel trouwen, maar niet met pens. En verder hoop ik dat Duuf ooit op z'n knietjes gaat, maar nu eerst maar eens in mei die courgette door m'n neusgat persen. Daarna zien we wel weer :+.
pi_120130118
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij past met gemak 3x in m'n hele gestel :')
pi_120130167
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Probability het volgende:

[..]

_O- Henk had een paarse max-jurk aan. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_120130192
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als je het nog niet doorhad, zo'n beetje iedereen kent iedereen hier en vaak ook IRL :D
pi_120130217
2 jaar en drie maanden getrouwd *O*

En op mijn 22e bijna getrouwd, maar drie maanden van tevoren afgezegd :')

Mijn huidige schoonmoeder zei nog tegen Freud: 'kijk uit Freudje, want ze doet wat ze zegt!' O+ :+
  zondag 9 december 2012 @ 22:41:25 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120130308
V1z :D Je overdrijveld gezellig mee O+

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Haha, ja maar ik heb nu een dikkere kop dan destijds _O_
Ach ik denk dat je nog steeds een prima kop hebt! Leuke smile = +10 charisma :Y Al heb ik je nog nooit IRL gezien dus dit is volledig gebaseerd op 1 oude foto :+
pi_120130490
uks heeft een leuk hoofd hoor. :)
pi_120130517
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ach ik denk dat je nog steeds een prima kop hebt! Leuke smile = +10 charisma :Y Al heb ik je nog nooit IRL gezien dus dit is volledig gebaseerd op 1 oude foto :+
Denk dat het sowieso scheelt als je veel lacht om je eigen grappen :') _O_
pi_120130678
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dit is gewoon barpraat op z'n vrouws.
Net zo dom alleen soms iets gemener :D

Trouwens:
_O_ :D ^O^
  zondag 9 december 2012 @ 22:48:55 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120130718
quote:
12s.gif Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is gewoon barpraat op z'n vrouws.
Net zo dom alleen soms iets gemener :D
Nergens nie gemeen toch? :o
pi_120130740
Mind the Magnum :P
pi_120130818
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Prob een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.
Kuch. Je vergeet wat mensen.
  zondag 9 december 2012 @ 22:53:12 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120130925
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Pijnlijk uitziende rode peeptoe-hakken en een steps jurkje!

Het risico van lijstjes mensen posten :+
pi_120131019
Ha, ik heb die schoenen nog steeds! Nog altijd een van mijn favoriete paar hakken. O+

XM had volgens mij trouwens zwarte pumps aan die ze van Prob overgekocht had.
pi_120131024
Dat scheelde met mijn samenvattingen, van mannen zijn ze die teleurstelling veel meer gewend :D
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 22:56:20 #290
70532 loveli
N
pi_120131090
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Van jou en Cali en Jag weet ik het even niet meer.. Puff een rood jurkje. Als ik nog meer mensen ben vergeten, m'n hoofd bonkt, dus ik speel de ziek-kaart.
crap in = crap out
pi_120131159
Van de bier en vlammetjes meet weet ik nog dat jullie kleren aanhadden, en van de BBQ die geen BBQ was ook ! ^O^
pi_120131162
Jag had een bruin jurkje aan. Cali had 2 outfits: een jurk en later een witte broek en een shirtje. En Phaidra ook nog, die had volgens mij een blauw jurkje aan.
  zondag 9 december 2012 @ 22:58:55 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120131218
Pocketsize mini-Phaidra O+

Ik heb toen nog bij Cali gelogeerd! *O*

Bwaa ik ga zo maar slapen, zo gaar als een koekje!
pi_120131342
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

_O- Henk had een paarse max-jurk aan. :P
maar wel dicht bij de benen? toch?
pi_120131379
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Probability het volgende:

[..]

maar wel dicht bij de benen? toch?
UUh wat bedoel je? Die jurk had geen boekspijpen iig!
  Vis een optie? zondag 9 december 2012 @ 23:04:49 #296
70532 loveli
N
pi_120131503
Geen haremjurk.
crap in = crap out
pi_120131546
quote:
Dames van de Bikram Yoga.
Ja doei.
pi_120131626
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel trouwen, maar niet met pens. En verder hoop ik dat Duuf ooit op z'n knietjes gaat, maar nu eerst maar eens in mei die courgette door m'n neusgat persen. Daarna zien we wel weer :+.
Als je geluk hebt, snijden ze 'm er gewoon uit voor je Y :+

Mo, goed dat jullie er over (kunnen) praten. En wat een fijne e-mails om terug te lezen en dito herinneringen O+

Toen Mo trouwde, was ik volgens mij nog een redelijke newbie hier :D Jammer genoeg dus nooit de befaamde outfitjes kunnen zien...
pi_120131677
Tinks catsuit was het meest memorabel.
pi_120131729
Bij catsuit denk ik dan ook aan iets als dat van Halle Berry als catwoman
pi_120131744
dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')