Zonnebankquote:Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Getver, die moet toch een uur in de wind stinken na zo'n zuurkoolbad!![]()
Ik ga zo sporten, nu nog even moed verzamelen. Als beloning daarna onder de zonnebank.
Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker.quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
ZonnebankMisschien morgen mezelf morgen even naar de zonnebank slepen.
Ohw, das helemaal tof! Ik heb sinds yoga mijn sportschool abbo opgezegd, maar ik mocht wel voor een laag prijsje blijven zonnebanken. Ik houd het een beetje bij, anders wordt mijn EDS huidje transparantquote:Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker.Ga niet zo vaak, maar ik wil nog even iets van een tintje kweken voor ik volgende week op vakantie ga!
Maar als je nu gewoon wakker blijft tot een uur of 10 en dan morgen wakker wordt om 7uur? Ben je dan slechter te pas dan wanneer je zo tussendoor blijft pitten?quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehadalleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken
Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehadalleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken
Doorgesneden ui naast je bed. Dan kun je gewoon ademen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen
ben het een beetje zat nu.
Mjah, het scheelt dat je lijstje toch al vrij eentonig is. Met zuurkool krijg je tenminste nog andere voedingsstoffen binnenquote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
In huis heb ik:
Zuurkool
Eieren
Brood
Appels
Kwark
Eiersalade
Boter
Olie
Kruiden
Dus tja... Ik kan wel zuurkool met appel of zo maken, maar dat ervaar ik toch echt niet als een maaltijd. Pffft... even piekeren hierover
quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen
Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, brood met eiersalade is een maaltijd.
O... bah, beterschapquote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!quote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.
En de appels wilde ik opmaken in de kwark dadelijk
Wel lekker! Hoe voel je je na sauna? Meestal versnelt dat je verkoudheid/ griepje.quote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: havermout met appel, kaneel, rozijntjes
B: buikspieren, 15 minuten crosstrainen, nog een sauna'tje
L: dubbele bth tonijnsalade (tonijn, yoghurt, peper, chili, kappertjes)
T: bij vriendin wat hapjes
D: couscous met halloumi en overgebakken groenten (courgette en paprika) in tomatensaus, erbij zaziki van restje komkommer & griekse yoghurt.
Ook hier Restjesdag
quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!
DatZei ik. Al voegde ik er nog appel en rozijnen aan toe.quote:
Met veel prei ?quote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
O: kwark, ibu, vit c, the works
kippesoep aan het maken
of kippensoep? er zit 1 kip in
En beterschap voor degenen die het nodig hebbenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef MarMar het volgende:
thx!!
ik ben ook HEEL erg blij
Nu sparen voor een fiets, dit voorjaar gaat die stomme scootmobiel de deur uit.
Inderdaad ja.quote:
Dat ik nu door de week om 11 uur ga slapen is voor mij als nachtmens al heel wat, af en toe het laat maken moet gewoon kunnen. Maar dan moet ik daar wel voor boetenquote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.
Ik weet dat altijd verstandig doen eigenlijk niet leuk is, maar je kunt ook een middenweg kiezen en er bijv. voor kiezen om rond 12 uur in bed te liggen.
Jij ook beterschapquote:Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
Ziek zijn suckt. Beterschapjes voor iedereen!
De mini is gelukkig weer helemaal de oude, maar ik heb meer hersteltijd nodig. Energielevel is ook compleet weg, even een broodje smeren is al een heuse inspanning.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww, loveli. Beterschap!
hurray voor virtuele smakkerds, kun je me tenminste niet aansteken![]()
Jij kookt wel lekker voor jezelfquote:Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef Nallie het volgende:
Beterschap, veel ziek zeg!
Ik hoop niet dat het bij mij doorzet, want geen tijd voor.
Nog twee weken en dan vakantie
Mn kerstboom staat en ik ben blij, mn eerste eigen kerstboom
Lijstje:
T: rijstwafel pindakaas
S: uur sportschool
O: havermout, banaan, cacao
T: half kerstkransje (de discipline)
L: omelet van 2 eieren, champignons en pecorino met 1 boterham
T: 1 of 2 muntthee met honing
D: kikkererwten stoofpotje met courgette, aubergine, ui, tomaat en chorizo
T: bakje kwark ofzo
Thanksquote:
Dat weet ik. Het heeft zich sinds ik een week of 2 geleden checkte nauwelijks bewogen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, stof enzo ligt er morgen ook nog wel...
What happendquote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef Probability het volgende:
Meh ik wil ook kerst vieren. Kut familie
Geen kerst?quote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef Probability het volgende:
Meh ik wil ook kerst vieren. Kut familie
Nee ik vier nooit kerst. maar dan vierden we wel sinterklaas. feestdagen zijn stom.quote:
Fixed.quote:
goed zo. en dan nodig je een vage bekenden uit die ook alleen zijn, laat iedereen een paar kleine cadeautjes meenemen en dan gaan jullie spelletjes spelen waarbij je die kleine cadeautjes kunt winnen. kerst zit vooral in je eigen hoofd.quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Probability het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk om dan alleen thuis te zijn terwijl alle winkels dicht zijnEn iedereen leuk met familie zit. Eigenlijk. Weet nu al als ik evt. naar m'n ouders ga ze toch alleen maar aan het werk zijn/achter de computer/tv hangen. Stomme dag. Wilde wel graag werken maar dat kon niet
Ook een dag die best moeilijk te negeren is
Maar nu organiseer ik hier maar een borrel een paar dagen er voor en haal ik wel een kerstboom in huis etc
De schapen zeuren niet en hebben geen stalletje (in de wei waar ze nu staan).quote:Op zondag 9 december 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
Gisteravond kwam ik terug van vrienden met de auto, was -2 met regen. En niet eens glad gelukkig..
Haha sig, die beesten vinden winter en regen allebei niet leuk? Staan ze altijd buiten of kunnen ze ook binnen/overdekt ergens staan?
Ja maar ik wil gewoon gezellig met m'n ouders en mn broertje eten en ik hoef echt geen cadeaus of zo. maar 1x per jaar samen eten is toch niet zo heeeel veel gevraagd. En dat hoeft niet eens per se met een boom maar gewoon gezellig aan tafel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
goed zo. en dan nodig je een vage bekenden uit die ook alleen zijn, laat iedereen een paar kleine cadeautjes meenemen en dan gaan jullie spelletjes spelen waarbij je die kleine cadeautjes kunt winnen. kerst zit vooral in je eigen hoofd.
Kan jij ze niet bij jou uitnodigen voor een pre-kerstlunch ofzo? Of tijdens kerst een ontbijt, of...quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon gezellig met m'n ouders en mn broertje eten en ik hoef echt geen cadeaus of zo. maar 1x per jaar samen eten is toch niet zo heeeel veel gevraagd. En dat hoeft niet eens per se met een boom maar gewoon gezellig aan tafel.
Die cadeaus en die cadeau spellen kunnen mij echt gestolen worden. Gewoon gezellig samen eten en een beetje interesse in elkaar tonen.
Wat Uniek zegt prob. Ik heb nooit een leuke kerst gehad met eigen fam, maar maak er nu zelf de leukste dagen van met schoonfamilie en vriendenquote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon gezellig met m'n ouders en mn broertje eten en ik hoef echt geen cadeaus of zo. maar 1x per jaar samen eten is toch niet zo heeeel veel gevraagd. En dat hoeft niet eens per se met een boom maar gewoon gezellig aan tafel.
Die cadeaus en die cadeau spellen kunnen mij echt gestolen worden. Gewoon gezellig samen eten en een beetje interesse in elkaar tonen.
Mijn vrienden vieren kerst nog met hun ouders/vriendjes. Heb al rondvraag gedaan maar iedereen heeft natuurlijk al plannen. Ik mocht wel mee naar ouders maar dan voel ik mij toch wel bezwaardquote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Uniek zegt prob. Ik heb nooit een leuke kerst gehad met eigen fam, maar maak er nu zelf de leukste dagen van met schoonfamilie en vrienden
Ja was ook mijn idee maar ze blijven wss liever thuis.quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jij ze niet bij jou uitnodigen voor een pre-kerstlunch ofzo? Of tijdens kerst een ontbijt, of...
Nee, het is ook lastigquote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vrienden vieren kerst nog met hun ouders/vriendjes. Heb al rondvraag gedaan maar iedereen heeft natuurlijk al plannen. Ik mocht wel mee naar ouders maar dan voel ik mij toch wel bezwaard
En ja ik heb geen relatie meer he....................
Daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 9 december 2012 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
je hebt het dus niet gevraagd. Stel het voor (op een positieve manier) en als ze niet willen, dan jammer. heb je weleens op een volwassen, niet aanvallende manier uitgelegd dat jij graag samen zou willen eten? Ik weet dat dit een aantal jaar geleden al speelde, maar ging het de laatste tijd niet wat beter?
Jawel. Dit is een letterlijke herhaling van een gesprek een paar jaar geleden.quote:
Haha nee! Verre van, veel verder van huis dan zeg 2 jaar terug toen ik hier ook al postte. Wel wel winst gepakt wat betreft hoe ik mezelf zie dus in feite ben ik er op vooruit gegaan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoest met je lichaam Uks, beetje op gewicht?
Hi Prob... familie is kut, acceptatie FTW
Nee. Daarnaast weet ik prima hoe ik iets volwassen voor moet stellen en heb ik dat uiteraard gedaan. Wel jammer dat het altijd van mij uit moet komen ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Dit is een letterlijke herhaling van een gesprek een paar jaar geleden.
Ja, dat is inderdaad kut en een gevoel waar veel kinderen mee rondlopen. Volgens mij herkennen we hier bijna allemaal wel iets uit onze eigen relatie met onze ouders. Zo ben ik altijd het zwarte schaap in de familie en geef ik nooit voldoende. Echt nooit. 't Is niet anders.quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast weet ik prima hoe ik iets volwassen voor moet stellen en heb ik dat uiteraard gedaan. Wel jammer dat het altijd van mij uit moet komen ook.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad kut en een gevoel waar veel kinderen mee rondlopen. Volgens mij herkennen we hier bijna allemaal wel iets uit onze eigen relatie met onze ouders. Zo ben ik altijd het zwarte schaap in de familie en geef ik nooit voldoende. Echt nooit. 't Is niet anders.
Hoe ik er mee omga? Ver genoeg weg gaan wonen om buiten hun invloedssfeer te vallen en dichtbij genoeg om de kinderen toch nog een opa en oma te gunnen. En er verder eigenlijk nooit meer over na te denken. Ik vind het niet meer relevant voor mijn levensgeluk.
Yes maar tot een paar jaar geleden deden we wel alles er op en eraan en familie en gezellig dus dat schept verwachtingenquote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef loveli het volgende:
Je moet van een appelboom geen peren verwachten.
/tegeltjeswijsheid
Degene die er bij mij problemen mee heeft is mijn schoonmoeder. Zij vindt het vervelend/ zielig voor mij dat ik ouders en broertje niet meer zie. Ik kan haar gewoon niet aan het verstand peuteren dat ik daar gezond bij blijf en ook een beter mens ben zonder.quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef MarMar het volgende:
Ik heb mezelf maar wijsgemaakt dat het een compliment is wanneer mensen bij jou ook hun slechte kant durven laten zienzo ga ik met mijn familie om op de lastige momenten.
Gelukkig heb ik meestal gewoon een gezellige familie en degene die ik echt niet meer wil zien, zie ik ook niet meer.
Ik merk overigens dat ik daar wel echt klaar mee ben, ik vind het sneu voor mijn vader dat hij kanker heeft, dat gun ik niemand, maar ik zit er zelf niet echt mee.
Klinkt misschien hard, maar het is wat het is.
Doseren is een kunst. Jammer als het helemaal niet meer kan, denk ik?quote:Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Degene die er bij mij problemen mee heeft is mijn schoonmoeder. Die vind het vervelend/ zielig voor mij dat ik ouders en broertje niet meer zie. Ik kan haar gewoon niet aan het verstand peuteren dat ik daar gezond bij blijf en ook een beter mens ben zonder.
Mijn moeder is een psychotische borderliner, mijn vader een anti-sociale narcist. Incl diagnoses. Daar valt niet mee te doserenquote:Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doseren is een kunst. Jammer als het helemaal niet meer kan, denk ik?
Denk dat Puff voor individuele gevallen een uitzondering maaktquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn moeder is een psychotische borderliner, mijn vader een anti-sociale narcist. Incl diagnoses. Daar valt niet mee te doseren
Haha, tuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk dat Puff voor individuele gevallen een uitzondering maakt
Heb jij nog best geluk met hoe je er uit bent gekomenquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn moeder is een psychotische borderliner, mijn vader een anti-sociale narcist. Incl diagnoses. Daar valt niet mee te doseren
Gaat voornamelijk om nieuwe benamingen en classificeringen. Meervoudig persoonlijkheids syndroom valt nu eindelijk onder de dissociatieve stoornissen. Boderline wordt emotie regulatie stoornis of zoiets. En zo zijn er meer. ( voor zover ik weet). V staat op mijn wenslijstquote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef loveli het volgende:
Bij de weg (en totaal off-topic), ik heb begrepen dat veel persoonlijkheidsstoornissen uit de nieuwste versie van DSM-V verdwenen zijn.
/klok-klepel
Weet niet precies hoe het zit, had begrepen dat bepaalde persoonlijkheidsstoornissen minder permanent worden gezien dan men dacht, dus dat er hoop kan zijn voor bepaalde gevallen en dat een diagnose geen hopeloos eindstation is. Maar moet me er als ik tijd over hebquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om nieuwe benamingen en classificeringen. Meervoudig persoonlijkheids syndroom valt nu eindelijk onder de dissociatieve stoornissen. Boderline wordt emotie regulatie stoornis of zoiets. En zo zijn er meer. ( voor zover ik weet). V staat op mijn wenslijst
Ik zeg altijd: dat wat ouders tussen de oren hebben, zit bij mij in mijn lijf. Heb het liever op mijn manierquote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb jij nog best geluk met hoe je er uit bent gekomen!
Vorig jaar kreeg ik kalkoen met spruitjesquote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
Wij tafelen nooit lang met kerst en eten ieder jaar hetzelfde![]()
De ene dag Kassler met kartoffelsalade en de andere dag koolrouladen met rodekool. De derde dag iets van boerenkool of brood of restjes. Misschien dat we dit jaar gaan gourmetten, in het kader van de jaren '80 crisisboom
Past ook prima in het rijtje!quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik kalkoen met spruitjes
De symptomen verzachten vaak naarmate men ouder wordt. Dat wordt nu meer onderkend.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het zit, had begrepen dat bepaalde persoonlijkheidsstoornissen minder permanent worden gezien dan men dacht, dus dat er hoop kan zijn voor bepaalde gevallen en dat een diagnose geen hopeloos eindstation is. Maar moet me er als ik tijd over hebeens wat meer in verdiepen.
Las onderkinnenquote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef An24 het volgende:
[..]
De symptomen verzachten vaak naarmate men ouder wordt. Dat wordt nu meer onderkend.
Dan snap ik dat er weinig tegenop te doseren valt.quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Tinkepink het volgende:
Iets heel anders: In Amsterdam is een winkeltje vlak bij -meen ik- de bibliotheek van de universiteit waar ze gadgets en fopartikelen verkopen. Iemand enig idee welk winkeltje ik bedoel?
En als je weet welk winkeltje in bedoel: enig idee waar je dit soort spul online kunt kopen?
Ben al in geen eeuwigheid meer bij de Expo geweest. Daar verkopen ze toch kaarten?quote:Op zondag 9 december 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?
Van die troep () zoals bij de expo?
Troep hebben ze er ook veel, maar misschien zijn dit wel andere spullen die je niet nodig hebt maar wel zoekt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben al in geen eeuwigheid meer bij de Expo geweest. Daar verkopen ze toch kaarten?
Maar het gaat inderdaad om rommel ja.
Nee, dit bedoel ik niet. Ben op zoek naar nog nuttelozer spul. Nepsnorren enzoquote:Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Troep hebben ze er ook veel, maar misschien zijn dit wel andere spullen die je niet nodig hebt maar wel zoekt.
Oh, carnavalswinkel dan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dit bedoel ik niet. Ben op zoek naar nog nuttelozer spul. Nepsnorren enzo
Nee. dat is het ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oh, carnavalswinkel dan?
http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/snorren-baarden.html
Dat!quote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oh, carnavalswinkel dan?
http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/snorren-baarden.html
ik wil ook wel iets halen en opsturen. ben denk ik alleen vrijdag op z'n vroegst in de stadquote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. dat is het ook nietben bang dat ik naar a'dam moet
Dat is lief van je. Weet alleen niet precies wat ik hebben wil.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Probability het volgende:
[..]
ik wil ook wel iets halen en opsturen. ben denk ik alleen vrijdag op z'n vroegst in de stad
Ik denk dat je DOM bedoelt? Zit in de spuitstraatquote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dit bedoel ik niet. Ben op zoek naar nog nuttelozer spul. Nepsnorren enzo
Vroeger op de mavo zat ik altijd dagen in de catalogus te neuzen...quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh! Daar hebben wij (van familie van M.) een companion cube van gekregen voor Saartje.
Jij hebt er ook zin in, zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
S: 15,16km hardlopen op zeer rustig tempo (1256Kcal verbrand, naar het schijnt)
Ik heb het wel een beetje gezien met die hautaine taferelen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef _aurum_ het volgende:
ola! Gisteraaf kerstdiner gehad bij restaurant Lute wat ontzettend gehyped werd als zijnde michelin ster waardig. Maar wat ik nou gister gegeten heb, dat vond ik nou niet altijd even superMisschien dat de groep te groot was? Dunno.
Meer vlees?quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gezien met die hautaine taferelen.
Sowieso wordt ik niet vol van al die liflafjes na elkaar.
Grillroom of steakhouse krijg ik tenminste waar voor m'n geld.
Vorig jaar nog naar een restaurant geweest dat in aanmerking kwam voor een ster.
Begrijpelijk dat ze 'm niet kregen, verdomme aardappelpuree met doperwtjes en worteltjes als garnituur.
In een goed restaurant zit je na alle gangen gewoon echt vol. Heb niet heel veel sterrenervaring, helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vorig jaar nog naar een restaurant geweest dat in aanmerking kwam voor een ster.
Begrijpelijk dat ze 'm niet kregen, verdomme aardappelpuree met doperwtjes en worteltjes als garnituur.
^^quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef loveli het volgende:
[..]
In een goed restaurant zit je na alle gangen gewoon echt vol. Heb niet heel veel sterrenervaring, helaas.
Dat natuurlijk ook.quote:
Hoe duur is die? Ben nl best blut momenteel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We kunnen gaan lunchen in Zwolle bij Librije's zusje met een NS aanbieding?
Ik vind het weinig, zeker gezien het sporten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst hier:
Brunch (11 uur uit bed) kwart ciabatta in plakjes met hummus en wat hagelslag.
T: halve banaan
S: 15,16km hardlopen op zeer rustig tempo (1256Kcal verbrand, naar het schijnt)
T: halve banaan
T: griekse yoghurt met 3/4 banaan (1/4 was prut)
D: pizzaaaaa (zelfgemaakt, volkorenbodem, zo maar 's uit de oven halen)
T: hand walnoten, misschien glaasje wijn
Wij nemen onze katten nooit mee als we ergens op bezoek gaan. Gaan jullie altijd voor langere tijd naar je ouders; kun je de kat niet gewoon thuis laten?quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen met poezen een vraagje:
Onze poes Noa heeft sinds kort de gewoonte als we bij mijn ouders zijn om op allerlei dingen te plassenDat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn ouders ook een kat hebben en het zal wel teritoriumdrift zijn ofzo. Het gekke is dat ze dit het eerste jaar nooit heeft gedaan en sinds een half jaar pas deze gewoonte heeft opgepakt. Gisteren was het weer feest: Noa had voor Sinterklaas een mandje gekregen waar ze heerlijk in was gaan liggen
Even later had Kitty ook het mandje gevonden en Noa was er nog lief naast gaan liggen. Maar dat was schijn want vandaag betrapte ik haar plassend (Noa dus) in het mandje
![]()
Iemand tips hoe we haar hiermee kunnen laten stoppen? Want op deze manier hebben mijn ouders er steeds minder zin in als we met Noa langs komen. Het heeft ze van de zomer zelfs een bank gekost die ze helemaal onder gepiest heeft toen wij op vakantie warenDie bank hebben ze weg moeten gooien
Dat merk ik vooral dit jaarquote:Op zondag 9 december 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Maar de cadeaudruk is zó grootzonde vind ik dat.
Als we een nachtje weg zijn dan blijft ze thuis maar als we langer op bezoek gaan dan gaat ze mee. Ze is ook opgegroeid bij mijn ouders, de eerste 2 maanden heeft ze bij hen gewoond dus ze is hier gewend aan alles. Ook met de andere dieren gaat het goed (2 honden en een kat), alleen dat plassen is dus een vervelend dingquote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij nemen onze katten nooit mee als we ergens op bezoek gaan. Gaan jullie altijd voor langere tijd naar je ouders; kun je de kat niet gewoon thuis laten?
quote:
Katten houden er over het algemeen niet zo van om op visite te gaan.. Zou Noa lekker thuis laten..quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen met poezen een vraagje:
Onze poes Noa heeft sinds kort de gewoonte als we bij mijn ouders zijn om op allerlei dingen te plassenDat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn ouders ook een kat hebben en het zal wel teritoriumdrift zijn ofzo. Het gekke is dat ze dit het eerste jaar nooit heeft gedaan en sinds een half jaar pas deze gewoonte heeft opgepakt. Gisteren was het weer feest: Noa had voor Sinterklaas een mandje gekregen waar ze heerlijk in was gaan liggen
Even later had Kitty ook het mandje gevonden en Noa was er nog lief naast gaan liggen. Maar dat was schijn want vandaag betrapte ik haar plassend (Noa dus) in het mandje
![]()
Iemand tips hoe we haar hiermee kunnen laten stoppen? Want op deze manier hebben mijn ouders er steeds minder zin in als we met Noa langs komen. Het heeft ze van de zomer zelfs een bank gekost die ze helemaal onder gepiest heeft toen wij op vakantie warenDie bank hebben ze weg moeten gooien
Klinkt natuurlijk fantastisch.. Maar niet echt realistischquote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!
Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.
Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).
Meer mensen die interesse hebben?
Voor een nachtje snap ik dat, maar stel als we een paar weken op vakantie zijn, dan is dat toch een stuk lastiger.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Katten houden er over het algemeen niet zo van om op visite te gaan.. Zou Noa lekker thuis laten..
Geen idee.. Maar kan de buurvrouw haar niet te eten geven?quote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor een nachtje snap ik dat, maar stel als we een paar weken op vakantie zijn, dan is dat toch een stuk lastiger.
Het stomme is dat ze hier echt helemaal op haar gemak is en dat ze het eerste jaar ook nergens plastte. Wat is er opeens verandert vraag ik me dan af?
Ik zou even in F&F kijken daar staan heul veel van dit soort vragen. Maar het lijkt me gewoon stress eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor een nachtje snap ik dat, maar stel als we een paar weken op vakantie zijn, dan is dat toch een stuk lastiger.
Het stomme is dat ze hier echt helemaal op haar gemak is en dat ze het eerste jaar ook nergens plastte. Wat is er opeens verandert vraag ik me dan af?
Doen wij altijd als we een paar dagen weg gaan, zelfs als we langere tijd op vakantie zijn. Dat gaat altijd prima.quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen idee.. Maar kan de buurvrouw haar niet te eten geven?
^^ deden wij ook voor de buren, ging prima. De nieuwe bewoners hebben geen kat en daar is in de vakantie ingebroken => kat laten voeren = dubbel winquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor een paar dagen zou dat kunnenquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Goeie, ga ik doenquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou even in F&F kijken daar staan heul veel van dit soort vragen. Maar het lijkt me gewoon stress eigenlijk.
Wel eens gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!
Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.
Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).
Onze directe burenquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef loveli het volgende:
Je hebt maar 1 paar buren? Vrienden kun je ook vragen, natuurlijk.
Balen, ahja, ik heb een chronische shintsplint, niet aan gedacht maarja gewoon doen tot ik last krijg. Waar zit het crossfit topic?quote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel eens gezien.
Kan m'n knie niet aan
Misschien aanhaken met het crossfit topic? Zit een beetje in die richting.
Mja, zwaar maar gecontroleerd trainen kan nog wel dus daar doe ik het dan maar meequote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Balen, ahja, ik heb een chronische shintsplint, niet aan gedacht maarja gewoon doen tot ik last krijg. Waar zit het crossfit topic?
Blijkbaar is dat veranderd. Daar kan je wel wel in blijven hangen, maar ze wil het niet meer. Dus poes lekker thuis laten en iemand op haar laten passen in je eigen huis.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onze directe burenDe buurvrouw onder ons die kennen we nog niet zo lang en de rest van de straat hebben we niet zo'n goed contact mee als onze Indische buren
Mja vrienden wil ik er ook niet mee lastigvallen, al heb ik best wel vrienden aan wie ik het zou kunnen vragen. Alleen zie ik het probleem op het plassen na niet, Noa vermaakt zich altijd prima hier
nou, ik wou damage control gaan toepassenquote:Op zondag 9 december 2012 19:56 schreef Nallie het volgende:
Lekker tochen het is al december, vreetmaand en zuks
naja, ik heb ook bij andere sterren/bijna sterren restaurants gegeten en bij mij gaat kwaliteit toch wel over kwantiteit als het eten lekker is. Als het minder is, dan heb ik zoiets van ik had nu liever gewoon een lap vlees gehadquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's trouwens niet raar ofzo, veranderen. Als het goed is doen we het allemaal. Daarom vind ik het ook zo onzinnig als koppels roepen dat de ander hem/haar maar moet accepteren zoals hij/zij was toen ze elkaar tegenkwamen. Als iemand in de loop van de tijd niet verandert, dan is er eerder iets mis.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat veranderd. Daar kan je wel wel in blijven hangen, maar ze wil het niet meer. Dus poes lekker thuis laten en iemand op haar laten passen in je eigen huis.
Psiesquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's trouwens niet raar ofzo, veranderen. Als het goed is doen we het allemaal. Daarom vind ik het ook zo onzinnig als koppels roepen dat de ander hem/haar maar moet accepteren zoals hij/zij was toen ze elkaar tegenkwamen. Als iemand in de loop van de tijd niet verandert, dan is er eerder iets mis.
/OT
Nee.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!
True, maar het hoort wel bij een relatie dat je je een beetje aan elkaar aanpast en aan de veranderen de situatie als je bijvoorbeeld aan een gezin begint, liefst zonder gezeikquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef V1z0R het volgende:
Dingen veranderen maar niet alles! Vind het wel gezeik dat wanneer er gezeken wordt over iets wat ze graag hadden zien veranderen, nooit een woord over gerept is, maar later pissig over worden.
Mensen veranderen ja, maar niet altijd zoals jij het wil.
Geniet ervan zolang het kan!quote:
Nee. Bah. Vind er niets aanquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
En ik snap die cadeaustress niet, is toch juist geweldig om cadeaus te kopen en ze te krijgen?
Omdat mannen geen zeurende vrouw willen, klagen vrouwen niet over dingen die hun dwarszitten. Dom, want mannen kunnen geen gedachten lezen en hebben die input juist nodig om te weten wat er aan de hand is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef V1z0R het volgende:
Dingen veranderen maar niet alles! Vind het wel gezeik dat wanneer er gezeken wordt over iets wat ze graag hadden zien veranderen, nooit een woord over gerept is, maar later pissig over worden.
Mensen veranderen ja, maar niet altijd zoals jij het wil.lange tenen, ik ga even wat anders doen
Als er een duidelijk verlanglijstje is, heb ik er geen problemen mee. Ik háát het om de stad af te moeten struinen op zoek naar *iets leuks* voor iemand die niks weet.quote:
Als dat gebeurt, zit het probleem niet in veranderen, maar in communicatie (al vanaf begin relatie)quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef V1z0R het volgende:
Mensen veranderen ja, maar niet altijd zoals jij het wil.lange tenen, ik ga even wat anders doen
Ik vind cadeaus altijd zo stom. Voel me ook veel te opgelaten als ik er een krijg. Zo van 'waarom? gewoon een gezellige avond is al genoeg voor mij'.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als er een duidelijk verlanglijstje is, heb ik er geen problemen mee. Ik háát het om de stad af te moeten struinen op zoek naar *iets leuks* voor iemand die niks weet.
Dat klinkt mij alweer veel te ingewikkeldquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat mannen geen zeurende vrouw willen, klagen vrouwen niet over dingen die hun dwarszitten. Dom, want mannen kunnen geen gedachten lezen en hebben die input juist nodig om te weten wat er aan de hand is.
/boekenwijsheid
62 euro, inclusief trein.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe duur is die? Ben nl best blut momenteel.
Tof idee.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb m'n eigen wake-up light gemaakt door een led lamp en een tijdschakelaar van 4 euro
I know. En ik ga er ook nog wat aan doenquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, jij hebt weer te weinig.. Mo jij ook..
Dus, doe er wat aan
Weltrusten
Leuk idee!quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb m'n eigen wake-up light gemaakt door een led lamp en een tijdschakelaar van 4 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommigen willen nog wel eens een spelletje spelen totdat je bijvoorbeeld gaat samenwonen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, zit het probleem niet in veranderen, maar in communicatie (al vanaf begin relatie)
En soms kom je daar te laat achter.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Check!quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij kunnen relaties heel mooi zijn, moet het wel een goede en evenwichtige zijn
quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij kunnen relaties heel mooi zijn, moet het wel een goede en evenwichtige zijn
Ik ben zelf niet zo evenwichtigquote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Waar je er trouwens prachtig uitzag.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, maar we hebben wel kerstkaartjes geschrevenvroeg, dit jaar! Of überhaupt
meestal vergeten we het. Maar had wat goedkope bij m'n werk vandaan meegenomen. Niet heel veel, gewoon familie en dat was 't dan wel weer.
Zat net nog, op zoek naar een adressenlijst die we voor de bruiloft hadden gebruikt, mails van schoonmams te lezen, die nog liet weten hoe mooi ze de bruiloft vond. *snuf*
Mooi en liefquote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, maar we hebben wel kerstkaartjes geschrevenvroeg, dit jaar! Of überhaupt
meestal vergeten we het. Maar had wat goedkope bij m'n werk vandaan meegenomen. Niet heel veel, gewoon familie en dat was 't dan wel weer.
Zat net nog, op zoek naar een adressenlijst die we voor de bruiloft hadden gebruikt, mails van schoonmams te lezen, die nog liet weten hoe mooi ze de bruiloft vond. *snuf*
quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet het niet meer, maar dat komt omdat Mo de foto niet mocht delen omdat iemand dat niet wilde.quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Mooi en lief
Is het gek dat ik van nog bijna iedereen weet wat ze aan hadden?
Had ik me ook voorgenomen, keer die valkuil ontwijken van teveel ineens willen en nooit iets opleveren.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof V1z, ik wil graag zien wat je maakt!En ik zou de opzet relatief kleinschalig houden maar met mogelijkheden voor uitbreiding als je het tof vindt
Jij had een paarse, wijde broek aan, tochquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar dat komt omdat Mo de foto niet mocht delen omdat iemand dat niet wilde.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar je er trouwens prachtig uitzag.
Bijna!quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Jij had een paarse, wijde broek aan, toch?
Bijna!quote:
Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Prob een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.quote:
Vik een spijkerjasjequote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Problemen een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.
We have a winner!quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk had een fleurige lange jurk van de Esprit aan geloof ik!
Dan is een evenwichtige partner helemaal fijnquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo evenwichtig
quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En nu ga ik met mijn man en een rood wijntje even de rest van de avond op de bank zitten en Cold Case kijken
jaa maar dan moet hij dat wel allemaal aan kunnenquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is een evenwichtige partner helemaal fijnik merk dat ik echt stukken minder last van mijn ADD heb sinds ik met vriendlief ben! Hij geeft rust en regelmaat aan mijn leven
En wat zijn veel van jullie al getrouwd danen best jong denk ik ook? Ik ben met mijn 30 jaar niet een van de jongsten hier volgens mij
Mooie jurkquote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En nu ga ik met mijn man en een rood wijntje even de rest van de avond op de bank zitten en Cold Case kijken
Ik kan ook een behoorlijke handvol zijnquote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
jaa maar dan moet hij dat wel allemaal aan kunnenik ben denk ik soms een beetje to much
Ik ben 36 nu en in maart 2013 zijn we 7 jaar getrouwd. De eerste keer dat ik trouwde was ik nog maar 20quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is een evenwichtige partner helemaal fijnik merk dat ik echt stukken minder last van mijn ADD heb sinds ik met vriendlief ben! Hij geeft rust en regelmaat aan mijn leven
En wat zijn veel van jullie al getrouwd danen best jong denk ik ook? Ik ben met mijn 30 jaar niet een van de jongsten hier volgens mij
Ah twee keer getrouwd dus alquote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben 36 nu en in maart 2013 zijn we 7 jaar getrouwd. De eerste keer dat ik trouwde was ik nog maar 20en zelfs daar heb ik geen spijt van.
Aha, snapte er al niets vanquote:
haha ja ik ben single! maar we waren met z'n allen naar mo's bruiloft!quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aha, snapte er al niets vanmaar jij bent toch single? Of ben je gescheiden dan?
Oh dan snapte ik het denk ik verkeerd, dit waren de outfits van het huwelijk van Mo? Ik dacht dat het alle trouw outfits waren van iedereen hierquote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn veel nog niet getrouwd hoor! Maar we waren met een groepje naar de bruiloft van Mo en Meneer de Wolf![]()
Vik had de Mexx-jurk geloof ik! Met een spijkerjasje idd. </goed geheugen voor belangrijke dingen>
ja bijna! in het oosten ergens *ver weg*quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dan snapte ik het denk ik verkeerd, dit waren de outfits van het huwelijk van Mo? Ik dacht dat het alle trouw outfits waren van iedereen hier
Was het huwelijk in Engeland? Wel speciaal dat jullie met z'n allen gegaan zijn dan
Ja zie hier boven, ik snapte het verkeerdquote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Probability het volgende:
[..]
haha ja ik ben single! maar we waren met z'n allen naar mo's bruiloft!
trouwen........denk 't heel lang niet... zie samenwonen al niet zitten!
Ik heb een leuke ex en een hele toffe dochter van hemquote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah twee keer getrouwd dus alspijt hebben heeft sowieso weinig zin, zonde van je energie. Op mijn negentiende woonde ik ook al samen met mijn ex en heb daar alleen maar van geleerd wat ik niet wil
Nu ben ik benieuwd naar foto's van de restquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Haha, jullie waren toch "het groepje mooie meiden"
geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Jij had ook een heel shmecksay jurkjequote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het van de meesten ook nog wel, geloof ik.
Fijn dat jullie gewoon goed met elkaar om kunnen gaan! Je hoort zo vaak andere verhalenquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een leuke ex en een hele toffe dochter van hemit's all good.
Stiekem is dit het topic met de meeste lekkere wijven, gek genoeg blijven toch vele kerels hier wegquote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar foto's van de rest
oja klopt!quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij had ook een heel shmecksay jurkjeDie zwarte chinees-achtige!
Dan heb jij het veel slimmer bekekenquote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stiekem is dit het topic met de meeste lekker wijven, gek genoeg blijven toch vele kerels hier weg![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb jij het veel slimmer bekeken
Enne nu je mijn foto's hebt gezien... Hoor ik erbij?
Ik heb na dik 9 jaar nogsteeds vlindersquote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat jullie gewoon goed met elkaar om kunnen gaan! Je hoort zo vaak andere verhalen
Ik hoop echt heel oud en rimpelig te worden met mijn liefna 3,5 jaar lijk ik met de dag wel nog gekker op hem te worden
![]()
Vergis je niet in mijn wangen mariaquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een clubske opgericht voor mensen met een slankieface, ge bent erbijjjj, ge bent erbijjjj...
(Aldus Slankie met de bolste wangen)
quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een clubske opgericht voor mensen met een slankieface, ge bent erbijjjj, ge bent erbijjjj...
(Aldus Slankie met de bolste wangen)
Ik trouwde met C. met een enorme zwangere buikquote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
32, ongetrouwd, illegaal dik aan het worden
Laatste keer dat ik een foto van je zag paste je snoet met gemak in mijn linkerwang!quote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Vergis je niet in mijn wangen maria
Haha, ja maar ik heb nu een dikkere kop dan destijdsquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een foto van je zag paste je snoet met gemak in mijn linkerwang!</overdrijf>
Was een prima snoet overigens!![]()
Jij past met gemak 3x in m'n hele gestelquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een foto van je zag paste je snoet met gemak in mijn linkerwang!</overdrijf>
Was een prima snoet overigens!![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Jij had een paarse, wijde broek aan, toch?
Als je het nog niet doorhad, zo'n beetje iedereen kent iedereen hier en vaak ook IRLquote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb jij het veel slimmer bekeken
Enne nu je mijn foto's hebt gezien... Hoor ik erbij?
Ach ik denk dat je nog steeds een prima kop hebt! Leuke smile = +10 charismaquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik heb nu een dikkere kop dan destijds
Denk dat het sowieso scheelt als je veel lacht om je eigen grappenquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1zJe overdrijveld gezellig mee
[..]
Ach ik denk dat je nog steeds een prima kop hebt! Leuke smile = +10 charismaAl heb ik je nog nooit IRL gezien dus dit is volledig gebaseerd op 1 oude foto
![]()
Dit is gewoon barpraat op z'n vrouws.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1zJe overdrijveld gezellig mee
[..]
Ach ik denk dat je nog steeds een prima kop hebt! Leuke smile = +10 charismaAl heb ik je nog nooit IRL gezien dus dit is volledig gebaseerd op 1 oude foto
![]()
Nergens nie gemeen toch?quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is gewoon barpraat op z'n vrouws.
Net zo dom alleen soms iets gemener
Kuch. Je vergeet wat mensen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Esprit (ofzo) jurk. Tink catsuit, Prob een creme jurkje met lange benen, XM iets met blauw en een klassieke broek/hoge taille, Maria blauw/groen jurkje, ehmm... en natuurlijk Mo een roze jurk.
Pijnlijk uitziende rode peeptoe-hakken en een steps jurkje!quote:
Van jou en Cali en Jag weet ik het even niet meer.. Puff een rood jurkje. Als ik nog meer mensen ben vergeten, m'n hoofd bonkt, dus ik speel de ziek-kaart.quote:
UUh wat bedoel je? Die jurk had geen boekspijpen iig!quote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Probability het volgende:
[..]
maar wel dicht bij de benen? toch?
Dames van de Bikram Yoga.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Als je geluk hebt, snijden ze 'm er gewoon uit voor je Yquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel trouwen, maar niet met pens. En verder hoop ik dat Duuf ooit op z'n knietjes gaat, maar nu eerst maar eens in mei die courgette door m'n neusgat persen. Daarna zien we wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |