Zonnebankquote:Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Getver, die moet toch een uur in de wind stinken na zo'n zuurkoolbad!![]()
Ik ga zo sporten, nu nog even moed verzamelen. Als beloning daarna onder de zonnebank.
Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker.quote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
ZonnebankMisschien morgen mezelf morgen even naar de zonnebank slepen.
Ohw, das helemaal tof! Ik heb sinds yoga mijn sportschool abbo opgezegd, maar ik mocht wel voor een laag prijsje blijven zonnebanken. Ik houd het een beetje bij, anders wordt mijn EDS huidje transparantquote:Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool is het gratis, echt superlekker.Ga niet zo vaak, maar ik wil nog even iets van een tintje kweken voor ik volgende week op vakantie ga!
Maar als je nu gewoon wakker blijft tot een uur of 10 en dan morgen wakker wordt om 7uur? Ben je dan slechter te pas dan wanneer je zo tussendoor blijft pitten?quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehadalleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken
Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.quote:Op zondag 9 december 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Gisteren Sinterklaas was erg leuk! En supertoffe cadeaus gehadalleen wel weer helemaal kapot want het werd drie uur dus ik zal wel weer de hele dag liggen tukken
Doorgesneden ui naast je bed. Dan kun je gewoon ademen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen
ben het een beetje zat nu.
Mjah, het scheelt dat je lijstje toch al vrij eentonig is. Met zuurkool krijg je tenminste nog andere voedingsstoffen binnenquote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
In huis heb ik:
Zuurkool
Eieren
Brood
Appels
Kwark
Eiersalade
Boter
Olie
Kruiden
Dus tja... Ik kan wel zuurkool met appel of zo maken, maar dat ervaar ik toch echt niet als een maaltijd. Pffft... even piekeren hierover
quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
vannacht om 4 uur maar onder de douche gaan staan om te stomen, zodat ik een beetje prettig kon ademen
Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, brood met eiersalade is een maaltijd.
O... bah, beterschapquote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef loveli het volgende:
Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!quote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, als lunch of ontbijt volstaat het. Ik ben gewoon stom geweest met de boodschappen, kan gebeuren. Alleen losse zuurkool vind ik echt niet een maaltijd en gecombineerd met de andere dingen ook niet.
En de appels wilde ik opmaken in de kwark dadelijk
Wel lekker! Hoe voel je je na sauna? Meestal versnelt dat je verkoudheid/ griepje.quote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: havermout met appel, kaneel, rozijntjes
B: buikspieren, 15 minuten crosstrainen, nog een sauna'tje
L: dubbele bth tonijnsalade (tonijn, yoghurt, peper, chili, kappertjes)
T: bij vriendin wat hapjes
D: couscous met halloumi en overgebakken groenten (courgette en paprika) in tomatensaus, erbij zaziki van restje komkommer & griekse yoghurt.
Ook hier Restjesdag
quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Paneermeel maken van het brood. Zuurkool opbakken met wat kruiden. Heb je nog een restje kaas? Dat erover en in de oven, anders met klontjes boter. Lekker hoor!
DatZei ik. Al voegde ik er nog appel en rozijnen aan toe.quote:
Met veel prei ?quote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
O: kwark, ibu, vit c, the works
kippesoep aan het maken
of kippensoep? er zit 1 kip in
En beterschap voor degenen die het nodig hebbenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef MarMar het volgende:
thx!!
ik ben ook HEEL erg blij
Nu sparen voor een fiets, dit voorjaar gaat die stomme scootmobiel de deur uit.
Inderdaad ja.quote:
Dat ik nu door de week om 11 uur ga slapen is voor mij als nachtmens al heel wat, af en toe het laat maken moet gewoon kunnen. Maar dan moet ik daar wel voor boetenquote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat ik dus niet begrijp, is dat je zo laat naar bed gaat als je weet wat het doet met je lichaam.
Ik weet dat altijd verstandig doen eigenlijk niet leuk is, maar je kunt ook een middenweg kiezen en er bijv. voor kiezen om rond 12 uur in bed te liggen.
Jij ook beterschapquote:Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
Ziek zijn suckt. Beterschapjes voor iedereen!
De mini is gelukkig weer helemaal de oude, maar ik heb meer hersteltijd nodig. Energielevel is ook compleet weg, even een broodje smeren is al een heuse inspanning.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww, loveli. Beterschap!
hurray voor virtuele smakkerds, kun je me tenminste niet aansteken![]()
Jij kookt wel lekker voor jezelfquote:Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef Nallie het volgende:
Beterschap, veel ziek zeg!
Ik hoop niet dat het bij mij doorzet, want geen tijd voor.
Nog twee weken en dan vakantie
Mn kerstboom staat en ik ben blij, mn eerste eigen kerstboom
Lijstje:
T: rijstwafel pindakaas
S: uur sportschool
O: havermout, banaan, cacao
T: half kerstkransje (de discipline)
L: omelet van 2 eieren, champignons en pecorino met 1 boterham
T: 1 of 2 muntthee met honing
D: kikkererwten stoofpotje met courgette, aubergine, ui, tomaat en chorizo
T: bakje kwark ofzo
Thanksquote:
Dat weet ik. Het heeft zich sinds ik een week of 2 geleden checkte nauwelijks bewogen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, stof enzo ligt er morgen ook nog wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |