Romeinse cijfers nieuwe stijl, jeweettochquote:
Yesterday?quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef methodmich het volgende:
Wat is dit jaar het hoogst genoteerde nummer van The Beatles in de Top 2000?
Nee, helaas. Staan zelfs vier andere Beatle-nummers hoger dan deze evergreen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door methodmich op 09-12-2012 12:29:24 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
U bent op de goede weg.../quote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef cafca het volgende:
Als ik aan dat gebouw denk, moet ik aan de clip van neighbours denken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk nummer van wie?quote:Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh
quote:Songs byl have been covered and performed by many notable artists such as Grace Jones, Chicks on Speed/Hell on a split-7", Giddle and Boyd Rice and in 2006 by Trent Reznor with Jeordie White and Peter Murphy
dat kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef cafca het volgende:
Geen idee, maar volgens mij eindigt het op een l
quote:is the recording artist name used by English music producer Daniel Miller, a film editor at the time, who is best known as the founder of the record label Mute Records
WeezerButler +2quote:
WeezerButler +2quote:
Hmm, worden er op de MIA's meer awards uitgereikt? Ik denk dan dat het wat anders moet zijn geweest namelijk, maar het ging wel over de MIA's. En Balthasar ken ik wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Arn0 het volgende:
Neen, dEUS is het niet. En raar van je vrienden, ik ben zelf de grootste dEUS fanboy die er bestaat maar dit vond ik bijzonder terecht. Heb er ook een aantal keer (gisteren nog) over gepostHet is de band hun tweede album. (en meh, Triggerfinger heeft al meer dan genoeg gewonnen)
Jazeker, hier is de volledige uitslag:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hmm, worden er op de MIA's meer awards uitgereikt? Ik denk dan dat het wat anders moet zijn geweest namelijk, maar het ging wel over de MIA's. En Balthasar ken ik wel.
De Romeo's, dat was het. Dat vonden mijn FB-vrienden zo belachelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jazeker, hier is de volledige uitslag:
http://mias.een.be/nieuwsbericht/herbeleef-de-mias-2012
Ikzelf was teleurgesteld dat een cover de hit van het jaar was, maar ach.
Haha tja, er wordt Vlaams als in Vlaamse schlagerzangers bedoeld. Dus goede artiesten komen niet in aanmerkingquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
De Romeo's, dat was het. Dat vonden mijn FB-vrienden zo belachelijk.
Soulwax?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Arn0 het volgende:
Weet wel zeker dat het juist is, dus volgende vraag:
"have released a new hour-long film homage to David Bowie, 'Radio
Presents Dave"
Wie?
Yep! Moet de film nog zien, ben benieuwd.quote:
Voilaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep! Moet de film nog zien, ben benieuwd.
Ulx +2
Dat was toch eerst Kyuss Lives? Geen idee hoe die heet trouwens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef Ulx het volgende:
Hoe heet de gitarist van Vista Chino en bij welke bekende zanger stond hij ook vaak op het podium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
bigshadow +2quote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef bigshadow het volgende:
Junkie XL - Sounds of the dragster
Teardrop.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:31 schreef methodmich het volgende:
Op welke wereldhit van Massive Attack verzorgde Elizabeth Fraser van Cocteau Twins de vocalen? Het nummer is ook bekend van de televisieserie House.
quote:
bigshadow +2quote:
Dubbele puntenquote:
Dat gaat het zeer zeker wel.quote:
Je denkt in de goede richting, maar bent er nog lang niet.quote:
Kouder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef lubje25 het volgende:
Ze zingen nu een keer met een Amsterdams accent ipv Rotterdams
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef ranja het volgende:
het is een vertaling van hun kerstliedje van vorig jaar
Ja, dat dacht ik wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ook een beat/rnr bandje.
de drummer zat wel in de Spades trouwens.
Namens Teddy zijn de excuses geaccepteerd.quote:
Die welquote:
quote:
Helaasch.quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef methodmich het volgende:
Portishead
Led Zeppelin
Genesis
Dire Straits
Massive Attack
And that makes 5..quote:
Nope.quote:
Blogman + 2quote:
Cafca +2quote:
Voor de vorm roep ik nog even Shirley Bassey en de Manic Street Preachersquote:
Dat waren de twee naast sir Tom Jones, die ik bij het stellen van de vraag in gedachten had.quote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor de vorm roep ik nog even Shirley Bassey en de Manic Street Preachers
Ik hoorde laatst T. Rex in een autoreclame, geen idee welk merkquote:Op maandag 17 december 2012 09:50 schreef bartrid het volgende:
De muziek in de reclame voor de Ford D-Max vond ik redelijk verrassend. Welke band?
Geen T-Rrex. Engelse space rock band.quote:Op maandag 17 december 2012 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst T. Rex in een autoreclame, geen idee welk merk
en Catatonia en Melysquote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef Mark het volgende:
Voor de vorm roep ik nog even Shirley Bassey en de Manic Street Preachers
ranja +2quote:
quote:Thought I was going mad in a hurry
Getting stressed, making excess mess in darkness
No electricity, something's all over me, greasy
iggyinthehouse +2quote:
Waarvan kennen we dit specifieke rijtje songs?quote:Art Of Noise - Dragnet
Eric B & Rakim - Paid In Full
Club Nouveau - Lean On Me
Levert - Casanova
Dennis Edwards - Don't Look Any Further
Jan Hammer - Crockett's Theme
Sly & Robbie - Boops
George Michael - I Want Your Sex
Prince - Sign 'O' The Times
Abigeal Mead & Nigel Gold - Full Metal Jacket
Madonna - La Isla Bonita
Stock, Aitken, Waterman - Pack Jammed (With the party posse)
Lillo Thomas - Down Town Rithm
Stock, Aitken, Waterman - Roadblock
Shakatak - Mr. Manic & Sister Cool
Boogie Box High - Jive Talkin'
Say When - Boys
Stephanie Mills - Putting A Rush On Me
Millie Scott - Love Me Right
Hot Chocolate - Sexy Thing
Hot Chocolate - Every One's A Winner
Hot Chocolate - Every One's A Winner (Groove Mix)
Terence Trent D' Arby - Wishing Well
Allemaal uit hetzelfde jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvan kennen we dit specifieke rijtje songs?
Wees zo compleet mogelijk, ik wil minstens 3 gerelateerde kenmerken horen...
25 Jaar geleden al en toch verdwijnt het niet uit je geheugen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Grand Mix 1987 van Ben Liebrand?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:26 schreef Blogman het volgende:
Het werd toen door een ander gecoverd?
Nee, Paid in full was iets later een hit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:34 schreef iggyinthehouse het volgende:
werd gebruikt in paid in full van eric b and rakim........werd daardoor re-released?
Yep, I just...en Don't look.. zijn allebei duetten met Siedah. En na de nummer 1 met Jackson was Garrett natuurlijk even erg 'hot', dus werd er een ander duetje uit de kast getrokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef ranja het volgende:
Zal wel met Siedah Garrett te maken hebben dan, doet die ook mee op die single van Edwards?
Nee, da's nummer 8 in het lijstje van nieuwe binnenkomersquote:
Snap niet dat ze het criterium hebben losgelaten dat een plaat minstens 2 jaar oud moet zijn. Die Psy komt er dan echt niet meer inquote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef pipster het volgende:
Dan heb je vast ook nog van die stemmers die meteen al de eeuwigheidswaarde van een Adele met Skyfall hebben vastgesteld.
Mark + 2quote:
Erger nog vind ik dat die ook gewoon op 2 staat in de 3voor12 plaat van het jaar... gelukkig geen nummer 1 (niet dat ik ben howard nou zo geweldig vind)quote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef pipster het volgende:
Djeez, I follow rivers op 79 niet slecht voor zo'n draak van een plaat.... Dat ding hoort niet eens in de buurt van de top2000. Weet ik wel weer meteen waarom ik de samenstelling van Radio 2/3 lijstjes vaak vind tegenvallen. Dat komt door het feit dat de gemiddelde luisteraar zich alleen de laatste twee jaar kan herinneren.
Yep, verantwoordelijk voor de hoogste stijger: Seven nation armyquote:
quote:The 35-year-old, from Pontypridd, has been charged with conspiracy to engage in sexual activity with a female under 13, and the possession/distribution of indecent images of children.
pipster +2quote:Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef pipster het volgende:
Ghe heden ochtend ook ergens gelezen: The Lost Perverts
Wat van wie?quote:Een eitje wat te zacht is en je pelt 't open
En dan komt het warme geel zo langs de rand gedropen
Kippen bij poelieren liggen naakt ondersteboven
En 's winters lekker spelen, met je eige lippen kloven
Reclamefoto's in de krant, van sexuele meisjes
Een mevrouw die even zachtjes schudt, zo met een bos radijsjes
quote:Too many people do not know
Bondage is over the human race
They believe slaves always lose
And this fear keeps them down
TSE +2quote:Op woensdag 19 december 2012 23:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Accept - Balls to the wall
Mij vooral bekend van de (niet zo goede) Therion-versie moet ik eerlijk bekennen...
quote:The first six minutes of the song is dominated by a memorable, "endless, droning minor key riff", a guitar and bass ostinato. It is used as the basis for extended organ and guitar solos, then silenced to make way for a drum solo, one of the first on a rock record and one of the most famous, because of its surreal tribal sound. Bushy removed the bottom heads of his tom-toms to give them less of a resonant tone, and during the recording process, the drum tracks were subjected to flanging, producing a slow, swirling sound. It is followed by an ethereal polyphonic organ solo (which resembles variations on "God rest you merry, gentlemen") to the accompaniment of drums (beginning around 9:20 into the piece). There are then interludes in cut time and a reprise of the original theme and vocals.
quote:
cafca + 2quote:
quote:is a six-part suite by progressive rock band
, composed by all members of the band and Ron Geesin. It appeared on the
album in 1970, taking up the whole first side of the original vinyl record. It is
's longest uncut piece (the later
, though longer, was split between two sides of
.)
performed it live between 1970 and 1972, occasionally with a brass section and choir in 1970-71.
quote:Identity is the only album bya short-lived partnership consisting of Pink Floyd keyboardist Richard Wright and Dave Harris of New Romantic outfit Fashion, released in 1984. Wright later stated that he felt Identity was an "experimental mistake" that should never have been released.[2] The album was written and produced by Wright and Harris and all the lyrics were penned by Harris.
The album makes heavy use of the Fairlight CMI, a musical synthesizer popularised in the 1980s. This creates a very electronic sound that persists through every track.
"Confusion" was released as a single with "Eyes of a Gypsy" as the B-side.
Mark +2quote:
Wat van wie ?quote:I guess there is no one to blame
We're leaving ground (leaving ground)
De Laibach versie is geweldig.quote:
quote:It's Christmas at
The button has been pressed
The radio just let us know
That this is not a test
Everywhere the atom bombs are dropping
It's the end of all humanity
No more time for last-minute shopping
It's time to face your final destiny
Dat klopt, en wat er staat opquote:
n00biedoobiedoo +2quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
A hard day's night dan, dat andere was geen akkoord
quote:
Berkery + 2quote:
Moest ik ook aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |