Moet je wel minimaal drie weken blijven. Kan me niet voorstellen dat iemand dat wilquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
FOK!meetquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat was zo zielig voor dat zoontje toen
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.
Yepquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?
Had liever een follow-up hiervan gezien. Hoe is het nu met ze, zitten ze nog in Zweden, enz. Genoeg stof toch? Maar nee.. stomme herhalingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond een herhaling van de aflevering met de fietsenverkopers:
Een Nederlandse fietsfanaat wil een rijwielwinkel op het Zweedse platteland openen. Maar hebben de Zweden wel zin om te fietsen?
Robin houdt van fietsen. Hij doet niets liever. In Zweden begint hij daarom een winkel waar hij exclusieve, peperdure maatfietsen wil verkopen. Vrouw Wendy en dochter Kimmy (11) zien het Zweedse avontuur wel zitten, maar zoon Damon (13) gaat met lood in zijn schoenen mee. Hij heeft net het eerste jaar in de brugklas afgerond en heeft een hechte vriendenclub.
Ploeteren
De familie vertrekt toch, want Robin is ervan overtuigd dat hij de grootste customized fietsenwinkel van Scandinavië gaat beginnen. Voor het zo ver is moet hij grondig verbouwen. De waterleidingen zijn bevroren, er is geen elektriciteit en een toilet ontbreekt. Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil. Robins tien dorpsgenoten zijn hoogbejaard of houden niet van fietsen en de fietsenmaker zit duimen te draaien. Tijd voor plan B.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |