abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120589372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat maakt je leesvoer niks relevanter. En die foto moet dan wel aantonen dat het de auto van TS was.
de kentekenplaat? :')
pi_120589541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat maakt je leesvoer niks relevanter. En die foto moet dan wel aantonen dat het de auto van TS was.
Het leesvoer is wel relevant omdat je alleen met een ja-maar dat was ik niet argument bij de rechtbank niks opschiet. Jij moet aannemenlijk kunnen maken dat jij het inderdaad niet was.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_120589590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

TS voert een ja, maar verweer en moet dus zijn eigen stelling bewijzen. De eiser zal echt wel camera beelden oid hebben.
En dan is de vraag natuurlijk wat daarop te zien is. Misschien is de vordering wel gebaseerd op dat de pomphouder het kenteken heeft opgeschreven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

de kentekenplaat? :')
Op een ander type auto met een andere kleur? Bijvoorbeeld. Was die wel goed leesbaar?

Het maakt het leesvoer nog steeds niet relevant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:42:16 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120589666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, dat komt door die linkse hippies die proefdiervrije cosmetica willen :') Net als bij brandstoffen. Vreselijke figuren die de 'vervuiler willen laten betalen'. :r
die dure prijzen breken je op inderdaad

:')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_120589671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En dan is de vraag natuurlijk wat daarop te zien is. Misschien is de vordering wel gebaseerd op dat de pomphouder het kenteken heeft opgeschreven.
Ga er nou maar vanuit dat ze beelden hebben als ze zo zeker van hun zaak zijn.
quote:
[..]

Op een ander type auto met een andere kleur? Bijvoorbeeld. Was die wel goed leesbaar?
Dat is je enige zinnige verweer, maar tegenwoordig klonen ze je auto gewoon.
quote:
Het maakt het leesvoer nog steeds niet relevant.
Tuurlijk wel. het gaat om wat er onder de casus ligt.
pi_120589951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat TS de waarheid spreekt. Dan moet er dus ergens iets fout zitten tussen de feiten en de waarneming van de pomp. Verder zegt het zeker van zijn zaak zijn van een incassobureau heel erg weinig, en lijkt me niet onwaarschijnlijk dat slechts het kenteken wordt genoteerd en het type auto daar dan automatisch bij wordt gezocht. Ook zijn de camerabeelden niet altijd even hoogwaardig.

quote:
Dat is je enige zinnige verweer, maar tegenwoordig klonen ze je auto gewoon.
Of ze gebruiken gewoon een kentekenplaat omdat het zo opvalt als je zonder rijdt.

quote:
Tuurlijk wel. het gaat om wat er onder de casus ligt.
Het verweer 'het was iemand anders met mijn auto' is heel wat anders dan 'mijn auto is daar nooit geweest'.
pi_120590217
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat TS de waarheid spreekt. Dan moet er dus ergens iets fout zitten tussen de feiten en de waarneming van de pomp. Verder zegt het zeker van zijn zaak zijn van een incassobureau heel erg weinig, en lijkt me niet onwaarschijnlijk dat slechts het kenteken wordt genoteerd en het type auto daar dan automatisch bij wordt gezocht. Ook zijn de camerabeelden niet altijd even hoogwaardig.

[..]

Of ze gebruiken gewoon een kentekenplaat omdat het zo opvalt als je zonder rijdt.

[..]
je moet dus weten wat ze hebben aan bewijs om je te kunnen verweren
quote:
Het verweer 'het was iemand anders met mijn auto' is heel wat anders dan 'mijn auto is daar nooit geweest'.
Zelfde rechtsgevolg
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:25:12 #108
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_120590964
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Yreal het volgende:

Zelfde rechtsgevolg
Bullshit.

Als er beeldmateriaal is dat ik niet sta te tanken hoe wil je dat dan aandragen in een rechtzaak dat ik er wel voor moet betalen? Dat er toevallig een auto naast staat met mijn kenteken?
Dum de dum
pi_120591007
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

je moet dus weten wat ze hebben aan bewijs om je te kunnen verweren
Dat is wel handig ja. Maar tot die tijd proberen zij gewoon betaling te krijgen.

quote:
Zelfde rechtsgevolg
Tja, als je het verschil niet ziet tussen beide zaken dan is dat de conclusie. Maar ja, met verkeerde aannames krijg je verkeerde conclusies.
pi_120594275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Bullshit.

Als er beeldmateriaal is dat ik niet sta te tanken hoe wil je dat dan aandragen in een rechtzaak dat ik er wel voor moet betalen? Dat er toevallig een auto naast staat met mijn kenteken?
Uuuh... Ja?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:05:58 #111
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_120594308
Op welke grond dan? Omdat het in een auto die op de mijne leek werd gegooid? :')
Dum de dum
pi_120594315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is wel handig ja. Maar tot die tijd proberen zij gewoon betaling te krijgen.

[..]

Tja, als je het verschil niet ziet tussen beide zaken dan is dat de conclusie. Maar ja, met verkeerde aannames krijg je verkeerde conclusies.
Behalve dat ze de rechter wat bewijs geven en tenzij weerlegt winnen ze.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:29:38 #113
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_120595014
Heb ook jaren terug bijna problemen bij een pomp gehad.

Ik was gewend dat je na het tanken naar de parkeerplaats naast het 'huisje' rijdt en daar je auto parkeert. Vervolgens ga je betalen.

Op die manier kan de volgende alvast gaan tanken.

Maar dat zorgde toen voor veel paniek, want de teller op de pomp wordt automatisch gereset als de volgende gaat tanken en dan kunnen ze je bedrag niet meer zien en kunnen ze je niet meer aanslaan en kan je niet meer afrekenen. Paniek, peeuw peeuw.

Geef mij maar lekker onbemand & betalen aan de paal. Geen gezeik.

Alleen zijn de nieuwe palen ook weer dom gemaakt.
Eén paal voor alle pompen waar je na afloop je betaalbewijs kan opvragen zonder de pas te gebruiken.
Klik op bon en vervolgens op het pompnummer. Je kan zo van alle pompen die recent getankt hebben de bon opvragen. Werkt wel lekker voor het sparen van de spaarpunten die op de bon worden afgedrukt ;)
pi_120598581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Op welke grond dan? Omdat het in een auto die op de mijne leek werd gegooid? :')
Als kenteken , merk, type, kleur kloppen verlies je ja. Daarom moet ts dit dus niet op een rechtzaak laten uitkomen.
pi_120598969
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

Uuuh... Ja?
Dat het met de auto van TS gebeurde betekent nog niet dat TS zelf ook tankte. Kan iemand zijn de de auto geleend heeft, of iemand met valse platen. Als er op de beelden een ander persoon staat dan TS kan TD natuurlijk niet aansprakelijk worden gehouden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:23:55 #116
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120599198
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nou sowieso dat wij het niet waren, zijn zelfs nog nooit in die plaats geweest. De auto hebben we ook nog nooit uitgeleend en zeker niet die dag.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als kenteken , merk, type, kleur kloppen verlies je ja. Daarom moet ts dit dus niet op een rechtzaak laten uitkomen.
Sowieso dat dit niet het geval is. Wij hebben een aparte kleur auto die je zelden ziet, en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand bewust onze auto gaat klonen om vervolgens voor 21 euro benzine te stelen :D
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_120599681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Nou sowieso dat wij het niet waren, zijn zelfs nog nooit in die plaats geweest. De auto hebben we ook nog nooit uitgeleend en zeker niet die dag.

[..]

Sowieso dat dit niet het geval is. Wij hebben een aparte kleur auto die je zelden ziet, en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand bewust onze auto gaat klonen om vervolgens voor 21 euro benzine te stelen :D
Tot de incassoboer inhoudelijk reageert moet je alle opties open houden.
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:39:11 #118
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120599773
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tot de incassoboer inhoudelijk reageert moet je alle opties open houden.
Nou ik verwacht wel een sorry brief binnenkort ja :P
pi_120600046
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Nou ik verwacht wel een sorry brief binnenkort ja :P
Ik hoop het voor je. Wat ga je doen als het wel dezelfde auto+kleur blijkt?
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:46:42 #120
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120600102
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan ken ik wel een advocaat die wil helpen maar zover komt het vast niet.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:35:15 #121
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_120620141
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan is er dus beeldmateriaal, waar TS dus blijkbaar niet op staat. Dus is de auto gekloond, moet TS aangifte gaan doen en vangen ze bot bij de rechter.

Als er geen beeld materiaal is dan is er uberhaupt al geen zaak, iedereen kan wel kentekens gaan opzoeken bij de RDW.
Dum de dum
pi_120629270
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Dan is er dus beeldmateriaal, waar TS dus blijkbaar niet op staat. Dus is de auto gekloond, moet TS aangifte gaan doen en vangen ze bot bij de rechter.

Als er geen beeld materiaal is dan is er uberhaupt al geen zaak, iedereen kan wel kentekens gaan opzoeken bij de RDW.
Het gaat dan ook om de eigenaar van de auto.
pi_120629303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Fe2O3 het volgende:

iedereen kan wel kentekens gaan opzoeken bij de RDW.
Neehoor
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_120629340
Voor zover ik weet ben je in dit soort dingen als kentekenhouder niet eens aansprakelijk, ze moeten ook bewijzen dat jij als persoon het bent.

Dus inderdaad bezwaar indienen/incasso bureau bellen en zeggen dat je het niet was.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_120629404
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef shazaam het volgende:
Voor zover ik weet ben je in dit soort dingen als kentekenhouder niet eens aansprakelijk, ze moeten ook bewijzen dat jij als persoon het bent.

Dus inderdaad bezwaar indienen/incasso bureau bellen en zeggen dat je het niet was.
je kan niet in bezwaar tegen dit soort dingen :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')