abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120078976
quote:
Uitgejouwd, achternagezeten, beledigd en brandende lucifers in de brievenbus. Het lesbische stel Katinka (24) en Maxime (23) uit Bos en Lommer werd het leven het afgelopen half jaar onmogelijk gemaakt.

Vijf Turkse en Marokkaanse jongens van 12 tot 15 jaar treiterden de vrouwen zo ernstig dat ze hulp moesten vragen aan de politie. 'Als ik de straat in liep en die groep zag staan, kreeg ik al buikpijn', zegt Maxime. Haar vriendin Katinka werd ingesloten en met proppen bekogeld. Een jongen uit de groep reed met zijn fiets op haar in.

De vriendinnen weigerden de buurt uit te vluchten.

Buurtregisseur Mustapha Rahali spoorde de jongens op en nam hen mee naar een COC-debat. Donderdag stonden de pestkoppen oog in oog met hun slachtoffers om excuses aan te bieden. Maxime: 'Ik wilde hen ontmoeten en heb ze stuk voor stuk in de ogen gekeken.'
bron

Zo'n buurtregisseur kunnen ze wel landelijk invoeren. Even serieus, triest dat het zo moet, maar op zich is het wel goed zo'n gesprek. En dapper van de dames, dat ze zich niet hebben laten intimideren.
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:35:01 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120079019
Goed zo. Dit soort figuren horen niet thuis in Nederland :N
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_120079327
Dat dat soort gedrag maar meteen flink de kop in wordt gedrukt. Je hebt het maar te accepteren dat mensen van gelijk geslacht anno 2012 in Nederland gewoon een relatie kunnen hebben. Als je dat een probleem vindt dien je de oorzaak gewoon bij jezelf te zoeken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_120079464
Je wordt er toch triest van .

Heel goed en vooral dapper van deze dames.
pi_120079495
Het ontbreekt deze jongens ook duidelijk aan een stukje opvoeding, van heb respect naar andere mensen. Wat mankeren die ouders toch?
pi_120079526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Mylene het volgende:
Het ontbreekt deze jongens ook duidelijk aan een stukje opvoeding, van heb respect naar andere mensen. Wat mankeren die ouders toch?
Het lijkt Urk wel.
pi_120079580
quote:
Wat mankeren die ouders toch?
Heb je even een halve dag :').

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 08-12-2012 18:04:27 ]
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:53:35 #8
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120079612
Een nichtje van mij is ook lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen was er ook een groep bontkraagjes die het wel leuk vonden om hen zo erg te treiteren dat ze niet meer de straat op durfden :( Toen hebben mijn broers, neven en ik die bontkraagjes even opgezocht. Sindsdien zijn ze poeslief en durven ze niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken _O-
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_120079677
quote:
Niets. Lichamelijk zal het in elk geval meevallen, als ze in staat zijn geweest zich voort te planten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_120079751
Dat belooft wat voor de toekomst, dit soort gastjes.
Goed dat de buurtregisseur ze hun excuses heeft aan laten bieden, hopelijk dringt de boodschap in die koppen door. En schamen ze zich voor hun gedrag.
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:58:35 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120079753
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 08-12-2012 18:03:48 ]
pi_120079882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dat belooft wat voor de toekomst, dit soort gastjes.
Goed dat de buurtregisseur ze hun excuses heeft aan laten bieden, hopelijk dringt de boodschap in die koppen door. En schamen ze zich voor hun gedrag.
Ja, doen ze wel, pro forma, zolang de regisseur toekijkt.

En als ze dan bij hun vrienden zijn zal de oude situatie zich wel weer herstellen.
pi_120080031
Goed om te lezen dat Katinka en Maxime weer ongestoord kunnen scharen.
pi_120080081
Jonge lesbiennes :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het lijkt Urk wel.
Ja omdat we in Nederland nog enkele intolerante zwaar religieuze enclaves hebben moeten we mensen met dergelijke opvattingen ook in de rest van Nederland maar met open armen verwelkomen en dit soort gedragingen van hen tolereren. :')
Je suis Charlie Sheen
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:15:56 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080165
ja klinkt mooi maar volgende week is het een ander stel (of hetzelfde stel een stuk erger dan eerst) en de politie mag/doet schijnbaar nog steeds nix -O-

had liever gezien dat die jongetjes uitgenodigd werden om een paar dagen en nachten te logeren in een politiecel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:16:57 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080188
btw ik heb die reacties van juicyhill en de daaropvolgende discussie verwijderd, blijf het dan aub niet constant quoten want ik heb meer dingen te doen :*
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:19:03 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120080257
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef sp3c het volgende:
ja klinkt mooi maar volgende week is het een ander stel (of hetzelfde stel een stuk erger dan eerst) en de politie mag/doet schijnbaar nog steeds nix -O-

had liever gezien dat die jongetjes uitgenodigd werden om een paar dagen en nachten te logeren in een politiecel
Aan treiteren is toch op zich niks illegaal? Dan kan de politie er dus ook vrij weinig aan doen.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:20:37 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Aan treiteren is toch op zich niks illegaal? Dan kan de politie er dus ook vrij weinig aan doen.
verstoring van de openbare orde?

het is iig overlast dus er zal best een mouw aan te knopen zijn lijkt me maar dan moeten we oom agent wel weer gewoon zijn werk laten doen
pi_120080327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, is heel normaal gedrag :') . Jongens van 12 tot 15 die nu al zo bezig zijn, je zou toch denken dat er wat mankeert aan de opvoeding of in die hoofden.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:22:57 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080376
voor mijn part neem je ze mee en vraag je hun ouders of ze de lieverds op komen halen, kunnen ze gelijk de boete betalen want je mag echt niet zomaar jan en alleman lastigvallen op deze manier
pi_120080428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:22 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part neem je ze mee en vraag je hun ouders of ze de lieverds op komen halen, kunnen ze gelijk de boete betalen want je mag echt niet zomaar jan en alleman lastigvallen op deze manier
Vraag me ook af waarom men dit blijkbaar normaal gaat vinden. Glijdende schaal.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:26:32 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080482
die jongetjes vinden het iig normaal omdat er geen consequenties op staan ... jammer dat niet 1 van die dames een gratis zelfverdedigingslesje of 2 heeft genoten
pi_120080504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef PalmRoyale het volgende:
Een nichtje van mij is ook lesbisch en toen ze met haar vriendin ging samenwonen was er ook een groep bontkraagjes die het wel leuk vonden om hen zo erg te treiteren dat ze niet meer de straat op durfden :( Toen hebben mijn broers, neven en ik die bontkraagjes even opgezocht. Sindsdien zijn ze poeslief en durven ze niet eens meer verkeerd naar mijn nichtje en haar vriendin te kijken _O-
_O_

Dit is de enige juiste manier waarop dit soort bontkraagstraatprinsjes aangepakt horen te worden. Zo werden vroeger genoeg zaken zelf opgelost in Nederland, hoog tijd dat we ons die vaardigheid opnieuw aanleren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120080508
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef NotYou het volgende:
Jonge lesbiennes :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ja omdat we in Nederland nog enkele intolerante zwaar religieuze enclaves hebben moeten we mensen met dergelijke opvattingen ook in de rest van Nederland maar met open armen verwelkomen en dit soort gedragingen van hen tolereren. :')
Het heeft niets met religie te maken want ik denk dat die jongeren in Bos en Lommer weinig weten van de Islam, het heeft met opgeslotenheid te maken, met sociale en economische achterstanden of obstakels bijvoorbeeld.
pi_120080533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het heeft niets met religie te maken want ik denk dat die jongeren in Bos en Lommer weinig weten van de Islam, het heeft met opgeslotenheid te maken, met sociale en economische achterstanden of obstakels bijvoorbeeld.
Ze hebben net zoveel kansen als andere jongeren, dus laten we dat doekje voor het bloeden nu eens niet gebruiken.
pi_120080580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom noem je Urk dan?
Je suis Charlie Sheen
pi_120080624
Het zijn ook wel wijvenklachten natuurlijk, met propjes schieten en met de fiets tegen je aan rijden.
pi_120080645
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben net zoveel kansen als andere jongeren, dus laten we dat doekje voor het bloeden nu eens niet gebruiken.
Dat betwijfel ik zeer.
pi_120080665
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom noem je Urk dan?
Witte blanke jongeren bijvoorbeeld ;) ;).
Maar ook met problemen, obstakels in een wereld die steeds groter wordt, en zij blijven klein.
pi_120080684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Witte blanke jongeren bijvoorbeeld ;) ;).
Maar ook met problemen, obstakels in een wereld die steeds groter wordt, en zij blijven klein.
Oh, dus het gaat puur om kleur, die dan ook nog eens dubbel benoemd dient te worden?
Je suis Charlie Sheen
pi_120080710
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik zeer.
Ze krijgen exact dezelfde kansen als alle kinderen in Nederland. Heb je voorbeelden van je twijfel daaraan?
pi_120080727
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh, dus het gaat puur om kleur, die dan ook nog eens dubbel benoemd dient te worden?
Eigenlijk niet.
Maar in dit soort discussie vaak weer wel.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:35:35 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik zeer.
waar zijn die twijfels op gebaseerd
pi_120080768
Het zijn kindjes van 12 tot 15, als je je laat door laat provoceren ben je wel erg triest.
pi_120080778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze krijgen exact dezelfde kansen als alle kinderen in Nederland. Heb je voorbeelden van je twijfel daaraan?
Als jij opgroeit in een niet-Nederlands gezin, vaak met beperkte financiële mogelijkheden, in buurten waar je bijna alleen mensen tegenkomt met dezelfde problemen, het vervolgens ook nog met mindere scholen moet doen, dan heb je niet dezelfde kansen en ga je je daar tegen afzetten.
pi_120080782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar zijn die twijfels op gebaseerd
Levenservaring.
pi_120080791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm, de taalachterstand waarmee ze veelal op school beginnen weerspreekt dat. Ook kan ik me goed voorstellen dat twee (of drie) conflicterende werelden bepaald niet makkelijk te handlen zijn voor een kind. :W

Dat ze gediscrimineerd zouden worden weerspreek ik dan weer wel, if anything heb je van een kleurtje of een exotisch klinkende achternaam vandaag de dag juist voordeel. Positieve discriminatie is het helemaal en dan ineens op één of andere manier ook helemaal geen discriminatie meer maar juist iets moois. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_120080808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Uhm, de taalachterstand waarmee ze veelal op school beginnen weerspraakt dat, ook kan ik me goed voorstellen dat twee (of drie) conflicterende werelden bepaald niet makkelijk te handlen zijn voor een kind. :W

Dat ze gediscrimineerd zouden worden weerspreek ik dan weer wel, if anything heb je van een kleurtje of een exotisch klinkende achternaam vandaag de dag juist voordeel. Positieve discriminatie is het helemaal en dan ineens op één of andere manier ook helemaal geen discriminatie meer maar juist iets moois. :')
Ik ben in principe ook tegen positieve discriminatie.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:38:50 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120080867
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Levenservaring.
lijkt me sterk, ik heb ook een kleurtje en ik heb nergens last van eerlijk gezegd en de financiele situatie was nu niet bepaald om over naar huis te mailen vroeger
pi_120080918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef theunderdog het volgende:
Het zijn kindjes van 12 tot 15, als je je laat door laat provoceren ben je wel erg triest.
Ja dat is waar, die meiden zijn triest :')
pi_120080921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me sterk, ik heb ook een kleurtje en ik heb nergens last van eerlijk gezegd en de financiele situatie was nu niet bepaald om over naar huis te mailen vroeger
Ik ben blank overigens daar doelde ik niet op, maar ik doelde op obstakels in Nederland waardoor zeker niet iedereen gelijke kansen heeft, en dan voornamelijk wanneer je wat minder geld hebt.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:43:02 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120081020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik ben blank overigens daar doelde ik niet op, maar ik doelde op obstakels in Nederland waardoor zeker niet iedereen gelijke kansen heeft, en dan voornamelijk wanneer je wat minder geld hebt.
grootste probleem is de taalachterstand maar dat is iets wat je imo zelf in de hand hebt

ik ken Polen die hier 4 of 5 jaar geleden heenkwamen uit het achterland (Polen B noemen ze het) die vandaag de dag plat Haags spreken, das op zich niet perfect maar het is al een stuk beter dan wat sommige medelanders die hier al hun hele leven wonen uitkramen

de kansen zijn er echt wel
pi_120081032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volstrekt mee eens, je zou toch mogen verwachten dat die zelf verkozen slachtofferrol en de daarmee gefaciliteerde zieligheidsindustrie inmiddels toch wel hun langste tijd gehad hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120081085
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Volstrekt mee eens, je zou toch mogen verwachten dat die zelf verkozen slachtofferrol en de daarmee gefaciliteerde zieligheidsindustrie inmiddels toch wel hun langste tijd gehad hebben...
Blijkbaar niet. Indien nodig worden dit soort argumenten weer rap uit de kast getrokken.
pi_120081092
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Er zal wel weer een tweet verschijnen van Femke Halsema.
pi_120081105
quote:
Je bent er van op de hoogte dat kindjes van 15 ook grensrechters dood kunnen trappen?

:')
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_120081120
Belachelijk, jammer dat dit steeds moet gebeuren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120081176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

grootste probleem is de taalachterstand maar dat is iets wat je imo zelf in de hand hebt

ik ken Polen die hier 4 of 5 jaar geleden heenkwamen uit het achterland (Polen B noemen ze het) die vandaag de dag plat Haags spreken, das op zich niet perfect maar het is al een stuk beter dan wat sommige medelanders die hier al hun hele leven wonen uitkramen

de kansen zijn er echt wel
Het is zeker niet erger dan in andere landen, omringende landen zelfs, maar de problemen zijn er. Als je de problemen gaat vergelijken zijn ze ook minder groot dan in diezelfde landen, maar ze zijn er nog steeds. Ook denk ik dat de stap voor een Pool wat minder groot is dan iemand uit een geheel andere cultuur?! Is de Pool die je kent misschien Sterretje van oh oh Cherso haha?!
pi_120081188
quote:
kindjes
:') :') .
pi_120081268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef PalmRoyale het volgende:
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')