X, Wat staat hier Allahina?!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious ma niggarr
Eens/oneens?
türbanlı karılar binmesin otobüse
binmesin lan sikecem arkadaş bu ne lan. Ya dün kolonoskopi oldum araba sanayide olduğu için almamıştım otobüsle gidip gelmek zorunda kaldım binmez olaydım amk lan zaten götüm acıyor 1 metrelik hortumu götüme sokmuşlar halim harap. neyse arkadaş bir bindim 4 tane türbanlı kaveşe ayrı yerlere oturmuşlar yanlarına kimse yok başka yer yok ki amk gittim birsinin yanına oturacam çantayı koydu diğeri montu koydu yanına neyse birisi uyuyordu geçtim oturdum yanına oturmaz olaydım.. karı kendine geldi anam yanımdan bir kalkışı aklınız şaşar zaten hastayım itekleye itekleye yanımdan kalktı gitti... lan amın karısı lan orospu çocuğu senin ben o örümcek beynini sikeyim... Sonra derlerki türbanlı kızlar çok haysiyetli şerefli ar namus düşkünü bok düşkün nereye düşkün amına koyim her gördüğü erkeğe kendisini sikecek gibi yaklaşmasını kuzenini yolda görse bile kafasını eğip yanından geçmesi.. daha neler neler... Hepinizin Beyninizi sikeyim.
(Kijk even door dat gescheld heen aub)
Samenvatting:quote:
Ik durf de overstap niet te maken. Autist en zulks.quote:
Ik heb alleen aq gelezen in elke zin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dude heeft SM-feestje achter de rug waar de dildo iets te groot was en wil daarom naast een vrouw met een hoofddoek zitten in de bus, maar de vrouw schrikt op van de penetrante geur van opgedroogd sperma en die dude kan dat niet hebben en wil daarom een spinnenbrein uitwonen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dude heeft SM-feestje achter de rug waar de dildo iets te groot was en wil daarom naast een vrouw met een hoofddoek zitten in de bus, maar de vrouw schrikt op van de penetrante geur van opgedroogd sperma en die dude kan dat niet hebben en wil daarom een spinnenbrein uitwonen.
Ik ben blij dat iedereen constant aan mij moet denken bij iedere freak die komt opdagen, maar nee, niet ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
ya bi siktir, trigger sen misin olm ?
Of turq ben jij het
Guler/fb1212fb1212/ament/gulmez hoeveel klonen hebt gij wel niet? Ga vrienden zoeken ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:08 schreef selen het volgende:
Hepiniz turk degilmisinz hepiniz ayni boksunuz. Ben ermeniyim turk degil.
Kut turken verpsten alles
Die man wordt gek van mij. Kizim rahat dur heb ik vanavond zeker 20 x gehoordquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:55 schreef Ayca het volgende:
Waarom in zn eentje? Drink gezellig mee dan
ne seker bisey o yaaaaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
Someone told me that if you slow down Nicki Minaj songs, she sounds like a gay version of Jay-Z. So I tried it and it's TOTALLY TRUE.
https://soundcloud.com/nickiminajslow
Wow
Wat doe je danquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die man wordt gek van mij. Kizim rahat dur heb ik vanavond zeker 20 x gehoord
Als ik nu ook ga drinken naast hem, smackt ie me.
Oke en hoe zit het dan met Armeense landjepik wat Azerbaijan betreft?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:18 schreef selen het volgende:
BEN geen kloon Jullie turken zijn zo dom . Geen wondrr dat 80% op het vmbo zit. Hoogste opleiding die ze doen is mbo kappersopleiding
Wat ze wel goed kunnen is stukjes land afpakken. Zie armenië. Noord-Oost-tr zou armenië geweest zijn.
Hepmz hrant dinkiz hepmz ermeniyz!
So dat moest ik ff kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |