html5quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef Levolution het volgende:
wtf ik heb dat niet van die snelheid :/
ook niet in hetzelfde filmpje wat is deze
dit meisjequote:
X, Wat staat hier Allahina?!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious ma niggarr
Eens/oneens?
türbanlı karılar binmesin otobüse
binmesin lan sikecem arkadaş bu ne lan. Ya dün kolonoskopi oldum araba sanayide olduğu için almamıştım otobüsle gidip gelmek zorunda kaldım binmez olaydım amk lan zaten götüm acıyor 1 metrelik hortumu götüme sokmuşlar halim harap. neyse arkadaş bir bindim 4 tane türbanlı kaveşe ayrı yerlere oturmuşlar yanlarına kimse yok başka yer yok ki amk gittim birsinin yanına oturacam çantayı koydu diğeri montu koydu yanına neyse birisi uyuyordu geçtim oturdum yanına oturmaz olaydım.. karı kendine geldi anam yanımdan bir kalkışı aklınız şaşar zaten hastayım itekleye itekleye yanımdan kalktı gitti... lan amın karısı lan orospu çocuğu senin ben o örümcek beynini sikeyim... Sonra derlerki türbanlı kızlar çok haysiyetli şerefli ar namus düşkünü bok düşkün nereye düşkün amına koyim her gördüğü erkeğe kendisini sikecek gibi yaklaşmasını kuzenini yolda görse bile kafasını eğip yanından geçmesi.. daha neler neler... Hepinizin Beyninizi sikeyim.
(Kijk even door dat gescheld heen aub)
Samenvatting:quote:
Ik durf de overstap niet te maken. Autist en zulks.quote:
Ik heb alleen aq gelezen in elke zin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dude heeft SM-feestje achter de rug waar de dildo iets te groot was en wil daarom naast een vrouw met een hoofddoek zitten in de bus, maar de vrouw schrikt op van de penetrante geur van opgedroogd sperma en die dude kan dat niet hebben en wil daarom een spinnenbrein uitwonen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dude heeft SM-feestje achter de rug waar de dildo iets te groot was en wil daarom naast een vrouw met een hoofddoek zitten in de bus, maar de vrouw schrikt op van de penetrante geur van opgedroogd sperma en die dude kan dat niet hebben en wil daarom een spinnenbrein uitwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |