Afschuwelijk. Ik geef mijn mening ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
zarGon, wat vind jij van de nieuwe layout van Youtube? Jij hebt altijd wel een mening over zulke dingen.
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Ik geef mijn mening ook.
Doen alsof futbol voor eckte mannen is, is zo jaren 90.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sen erkekmisin nan? [ afbeelding ]
3-1quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doen alsof futbol voor eckte mannen is, is zo jaren 90.
Dit idd... Iedereen ziet mn aanbevolen video's. Leuk op het werk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind de stijl wel mooi, ook van de player.
Maar de hele compositie, indeling, de plaatsing van de buttons, die avatars bij de comments, die aanbevolen video's op de startpagina zodat iedereen mijn rare video's kan zien.
Best slecht allemaal.
Er is altijd wel commentaar op een nieuwe lay-out en pas achterf ziet men de nut van wijzigingen in. Ook zo vaak meegemaakt hier op FOK!.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
zarGon, wat vind jij van de nieuwe layout van Youtube? Jij hebt altijd wel een mening over zulke dingen.
Ben het met je eens, veel mensen kunnen niet tegen verandering. Daar heb ik geen last van, mits een verbetering. Zoals ik al aangaf vind ik de layout ook wel mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is altijd wel commentaar op een nieuwe lay-out en pas achterf ziet men de nut van wijzigingen in. Ook zo vaak meegemaakt hier op FOK!.
Goed, ligt denk ik aan hoe je YouTube gebruikt. De één gebruikt YouTube om nieuwe dingen te ontdekken, de ander (ik) gebruik het specifiek om te zien wat ik wil zien om maar iets te noemen. Persoonlijk vind ik het nu mooier dan hiervoor. Komt omdat het clean, overzichtelijk en snel is. Ook de informatie onder het filmpje wordt nu net even iets beter weergegeven. Ook werkt mijn Chrome YouTube Downloader-plugin nog steeds zonder problemen, dus dat is mooi meegenomen. De lay-out ('cleanheid', knoppen, kleuren etc.) zie ik ook terug bij andere producten van Google en dat kan ik alleen maar toejuichen. Google geeft je zelfs de kans op feedback te sturen via 'Send Feedback' rechtsonder, dus mocht je ergens mee zitten kun je er nog altijd iets over zeggen.
Ik heb er geen problemen mee, met de nieuwe YouTube. Het heeft geen narigheid met zich meegebracht voor mij. Sowieso is het altijd even wennen...
Dat kon eerst ook, bij lange filmpjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:31 schreef zarGon het volgende:
Ik weet niet of het een feature is van de nieuwe lay-out, maar deze nieuwe functie vind ik echt tof:
[ afbeelding ]
Je kunt op de seconde precies instellen waar je wil zijn!
Volgens mij worden de recommendations juist centraler in deze lay-out, dus de aanbevelingen zijn duidelijker in beeld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben het met je eens, veel mensen kunnen niet tegen verandering. Daar heb ik geen last van, mits een verbetering. Zoals ik al aangaf vind ik de layout ook wel mooi.
Maar de compositie is toch wel vreemd, veel lege ruimtes enzo. Ik vind het toch niet zo efficiënt. Qua design is het beter, maar qua ruimtegebruik vind ik het minder. Bijvoorbeeld ook die witte ruimte links van de like/dislike bar en al die buttons daaronder (delen, toevoegen aan). Het 'zweeft' zo los, het mocht van mij compacter in elkaar.
En die aanbevolen video's dus, dat is het grootste struikelblok. Misschien dat even als feedback doen, dat dat uit moet kunnen.
Ah. Het zit 'm in de kleine, maar fijne dingen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat kon eerst ook, bij lange filmpjes.
Gelukkig hebben we daar de rest van het internet voor, maar Youtube is zo makkelijk dat het inderdaad wel chill zou zijn als er meer te zien was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Het zit 'm in de kleine, maar fijne dingen.
Ik vind het wel jammer dat je bepaalde zaken nooit zal zien op YouTube. Dingen zoals anime of series die al een aantal jaren afgelopen zijn. Maar ja, daar kan Google/YouTube weinig aan doen.
YouTube is.
Op welke snelheid doel je precies?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:28 schreef Ayca het volgende:
Jammer dat je niet bij alle filmpjes de snelheid kan aanpassen.
Why so serious ma niggarrquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmmm... Herkenbaar dit. Still loving you.
Nou weer ok tussen ons?
Waarom gebruiken Turken nooit leestekens?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious ma niggarr
Eens/oneens?
türbanlı karılar binmesin otobüse
binmesin lan sikecem arkadaş bu ne lan. Ya dün kolonoskopi oldum araba sanayide olduğu için almamıştım otobüsle gidip gelmek zorunda kaldım binmez olaydım amk lan zaten götüm acıyor 1 metrelik hortumu götüme sokmuşlar halim harap. neyse arkadaş bir bindim 4 tane türbanlı kaveşe ayrı yerlere oturmuşlar yanlarına kimse yok başka yer yok ki amk gittim birsinin yanına oturacam çantayı koydu diğeri montu koydu yanına neyse birisi uyuyordu geçtim oturdum yanına oturmaz olaydım.. karı kendine geldi anam yanımdan bir kalkışı aklınız şaşar zaten hastayım itekleye itekleye yanımdan kalktı gitti... lan amın karısı lan orospu çocuğu senin ben o örümcek beynini sikeyim... Sonra derlerki türbanlı kızlar çok haysiyetli şerefli ar namus düşkünü bok düşkün nereye düşkün amına koyim her gördüğü erkeğe kendisini sikecek gibi yaklaşmasını kuzenini yolda görse bile kafasını eğip yanından geçmesi.. daha neler neler... Hepinizin Beyninizi sikeyim.
(Kijk even door dat gescheld heen aub)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Why so serious ma niggarr
Eens/oneens?
türbanlı karılar binmesin otobüse
binmesin lan sikecem arkadaş bu ne lan. Ya dün kolonoskopi oldum araba sanayide olduğu için almamıştım otobüsle gidip gelmek zorunda kaldım binmez olaydım amk lan zaten götüm acıyor 1 metrelik hortumu götüme sokmuşlar halim harap. neyse arkadaş bir bindim 4 tane türbanlı kaveşe ayrı yerlere oturmuşlar yanlarına kimse yok başka yer yok ki amk gittim birsinin yanına oturacam çantayı koydu diğeri montu koydu yanına neyse birisi uyuyordu geçtim oturdum yanına oturmaz olaydım.. karı kendine geldi anam yanımdan bir kalkışı aklınız şaşar zaten hastayım itekleye itekleye yanımdan kalktı gitti... lan amın karısı lan orospu çocuğu senin ben o örümcek beynini sikeyim... Sonra derlerki türbanlı kızlar çok haysiyetli şerefli ar namus düşkünü bok düşkün nereye düşkün amına koyim her gördüğü erkeğe kendisini sikecek gibi yaklaşmasını kuzenini yolda görse bile kafasını eğip yanından geçmesi.. daha neler neler... Hepinizin Beyninizi sikeyim.
(Kijk even door dat gescheld heen aub)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |