Goeie binnenkomer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef selen het volgende:
[ [url= https://www.google.com.tr(...)|1;d|fJspBuulazvUAM: ]afbeelding[/url] ]
Wij waarderen ook grote lichamen, ik weet niet waar jij 'iele homo's' vandaan haalt. Arnold was niet bepaald klein en veel andere bodybuilders ook niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Dit is wel lekker.
[ afbeelding ]
Ik val op echte mannen. Geen iele homo's zoals jij en Weiss graag zien. Dat haarloze vind ik dus eigenlijk ook niets. Een echte man heeft haar, is breed, die rug moet breed zijn, de armen gespierd, minimaal 1m95 en zeker niet dun.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij kijken ernaar als naar standbeelden, niet als grote mannen die we op ons willen hebben liggen.
En daar lieverd, zit dan net het verschilquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
Wij kijken ernaar als naar standbeelden, niet als grote mannen die we op ons willen hebben liggen.
Selen,quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef selen het volgende:
[ [url= http://images5.fanpop.com(...)27074554-540-720.jpg ]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als een van hen op mij zou liggen, zou ik gelijk mijn laatste adem uitblazen.
Sommige van jullie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En daar lieverd, zit dan net het verschilWe kijken er anders naar.
Onder de Turkse meisjes die grote mannen willen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan ik dan ook erg van genieten. Mooie lichamen zijn een lust om naar te kijken.
Turkse meisjes willen vaak niet de bredere typjes, hoor. Ik sta echt alleen in mijn omgeving met wat ik wil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onder de Turkse meisjes die grote mannen willen.
Niet onder de laatste categorie. Jij kan niet tegen shreddedness.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
Dat is verre van mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan ik dan ook erg van genieten. Mooie lichamen zijn een lust om naar te kijken.![]()
Niet zo breed als jij zou waarderen nee, daar heb jij gelijk in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse meisjes willen vaak niet de bredere typjes, hoor. Ik sta echt alleen in mijn omgeving met wat ik wil.
Maakt niet uit, hoor. Stel je maar even voor, meisje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:17 schreef selen het volgende:
Hoi ik ben nieuwhier. Het lukte me niet met uploaden
DIe selen postte dus wat de standaard Turkse meisjes.vrouwen willen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet zo breed als jij zou waarderen nee, daar heb jij gelijk in.
Maar vaak willen ze wel wat ze zelf noemen 'een beetje breed'.Van die jongens die af en toe wat situpjes en pushupjes doen.
Hmmmm, nu snap ik het verschil in kijken naar lichamen, want ik vind dit meisje te dik en dit is niet echt waarnaar ik streef.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm, nu snap ik het verschil in kijken naar lichamen, want ik vind dit meisje te dik en dit is niet echt waarnaar ik streef.
Dat soort types inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DIe selen postte dus wat de standaard Turkse meisjes.vrouwen willen...
Ik vind dat echt om te kosten.
[ afbeelding ]
Te dik?!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm, nu snap ik het verschil in kijken naar lichamen, want ik vind dit meisje te dik en dit is niet echt waarnaar ik streef.
Ze heeft mooie billen, hoor als je dat bedoelt. ]quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat soort types inderdaad.
Cagatay Ulusoy is echt het voorbeeld van iemand die een paar weekjes licht lift en meteen met de eer strijkt.
[..]
Te dik?!
Ja, ze is niet ripped (wat ik ook erg kan waarderen), maar dik? Ze is hartstikke vrouwelijk.
Vind je haar ook te dik?
[ afbeelding ]
Een vrouw mag best ripped zijn, maar niet ten koste van de kont, heupen of bovenbenen.
Dit? Dik? ga weg, joh. Dit is perfect.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Relax woman. Ik drink mn kop koffie en ga dan wegquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dit? Dik? ga weg, joh. Dit is perfect.
Wil je zo dun dat je geen kont meer over houdt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze heeft mooie billen, hoor als je dat bedoelt. ]
Maar nu snap ik wel het verschil in kijken naar lichamen, want nu staan jij en ik mijlenver uitelkaar
Kijkend naar mijzelf, wil dun.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Relax woman. Ik drink mn kop koffie en ga dan weg
ya bi siktir, trigger sen misin olm ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef selen het volgende:
nou, ik ben typisch turks. Eervol, netjes, aardig, slim mooi.....
Turken heb je echt overal he, zelfs op fok .. Dus zijn hier ook turken die net zo knap zijn als cagatay???
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef selen het volgende:
Ehmmm. ik heb brede heupen en ben niet iel. Dun is bij mij anders dun.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wil je zo dun dat je geen kont meer over houdt?
Wil je een neukdate schatje?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef selen het volgende:
Turken heb je echt overal he, zelfs op fok .. Dus zijn hier ook turken die net zo knap zijn als cagatay???
Gaar ding.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:30 schreef selen het volgende:
Niet schelden he, anders ga ik weg. : (
SIKTIR GIT, LUTFEN.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:30 schreef selen het volgende:
Niet schelden he, anders ga ik weg. : (
Wat is je streef?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehmmm. ik heb brede heupen en ben niet iel. Dun is bij mij anders dun.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef selen het volgende:
Defolun be orospu cocuklari, hepinizin agzina sicarim akilli olun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |