Heb je dit in een kladblokje op je werkblad staan om te copy/pasten?quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel. Maar goed, geen concrete voorstellen van jouw kant dus.
Goed argument dat "je eigen stam" , dat gebruik je nogal eens bij gebrek aan argumenten, hèquote:Op zondag 9 december 2012 16:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn geen leugens, zijn meeste post zijn korte persoonlijke sneren, hij is daar ook vaak voor geband.
Maar jij verdedigt je eigen stam weer gewoon blind.
Ik ben trots op je. Kun je nu optyfen met dat gezuig of gewoon on-topic reageren?quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je dit in een kladblokje op je werkblad staan om te copy/pasten?
Ik kan zowat al voorspellen wanneer je ermee aan komt zetten.
Nee iemand voor pertinente leugenaar uitmaken is fris, bovendien lijkt het meer dat jij degene bent wiens argumenten opzijn.quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed argument dat "je eigen stam" , dat gebruik je nogal eens bij gebrek aan argumenten, hè
Stop dan met die oneliners van je. Is je al vaker gevraagd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Kun je nu optyfen met dat gezuig of gewoon on-topic reageren?
quote:Op zondag 9 december 2012 16:37 schreef De_Guidance het volgende:
Maar jij verdedigt je eigen stam weer gewoon blind.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stop dan met die oneliners van je. Is je al vaker gevraagd.
Je post je betreffende post min of meer te verdediging van hetgeen over de posts van Xa1pt werd gezegd en alhoewel ik niet kan ontkennen dat die posts zo nu en dan best raak en scherp zijn, heeft die nu juist een patent op oneliners en andere posts van 5 woorden.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee iemand voor pertinente leugenaar uitmaken is fris, bovendien lijkt het meer dat jij degene bent wiens argumenten opzijn.
Terwijl 3-voud mijn gelijk bewijst met zijn postgedrag hier.
Q.E.D
Het ging over de PvdA toen ik over de PvdA begon. Over pertinente leugens gesproken. Mijn punt was juist hoe debiel het was om dat erbij te betrekken. Niet logisch als ik er zelf over begin he?quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Je post je betreffende post min of meer te verdediging van hetgeen over de posts van Xa1pt werd gezegd en alhoewel ik niet kan ontkennen dat die posts zo nu en dan best raak en scherp zijn, heeft die nu juist een patent op oneliners en andere posts van 5 woorden.
Dat en het feit dat je eerder met je PvdA geleuter kwam binnenvallen terwijl niemand die partij nog zelfs maar genoemd had, om vervolgens vanmorgen wederom met allerhande krakkemikkige argumenten binnen te vallen, deed mij, toen ik je weer op een onzin-post betrapte, besluiten om er een opmerking over te maken. You're welcome
Kijk, daar gaan we even naar kijken, thanksquote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef iBenny het volgende:
De stille tocht is live te volgen via Omroep Flevoland: http://www.omroepflevoland.nl/
Verzoek om een stille tocht te lopen is afkomstig van de familiequote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef De_Guidance het volgende:
Als de familie en andere nabestaanden er blij mee zijn vind ik zo'n stille toch nuttig.
Verder lijkt het mij vanzelfsprekend dat je hier tegen bent.
Overigens heb ik begrepen dat er ook aardig wat Marokkanen meelopen, dat vind ik een heel goed signaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |