Grappig Koos...hoe kun je nou al tien jaar iets benoemen als er continue gesproken wordt van 'incidenten'.quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tem, je bent een beste vent maar wat de fuck doe je in dit topic man?
Meelullen met de gasten die blijven herhalen dat je het probleem niet mag 'benoemen'? Dat terwijl al dik tien jaar godverdomme nergens anders over gaat.
Benieuwd wat je zou zeggen als het in het voordeel van die crimi's zou uitvallen. Dan zou je het waarschijnlijk gebruiken om aan te tonen dat er niets aan de hand is.quote:Op zondag 9 december 2012 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt niet zoveel met die statistieken.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt niet zoveel met die statistieken.
Ik ga er toch altijd voor het gemak maar van uit dat persoonlijke ervaringen per definitie minder betrouwbaar zijn dan statistieken en feiten. Maar inderdaad, ook die cijfers zijn niet 100%, en voor meerdere uitleg vatbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef nikk het volgende:
Leuk al die statistieken. Iedereen die andere ervaringen heeft liegt, is een incident of berust op toeval. Of zouden die statistieken een vertekend beeld geven? Of misschien niet helemaal kloppen?
Ach. Je ziet ook genoeg mensen in dit topic in een ontkenningsfase. Alles wordt uit de kast getrokken om de boel te relativeren. Het betreft zeker geen Marokkanenprobleem, de statistieken wijzen dat uit. Als er al een probleem is, is dat een autochtonenprobleem.quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef De_Guidance het volgende:
Van wie mag het nou niet benoemd worden en waar staan de kranten nou vol mee dan de afgelopen jaren?
Zo ver zelfs dat er berichten worden verzonnen omdat het nou eenmaal zo goed verkoopt?
Er valt ook genoeg te relativeren. Jammer dat dat meteen gezien wordt als het 'ontkennen van een probleem'.quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach. Je ziet ook genoeg mensen in dit topic in een ontkenningsfase. Alles wordt uit de kast getrokken om de boel te relativeren.
Relativeren is voor mensen die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.quote:Op zondag 9 december 2012 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er valt ook genoeg te relativeren. Jammer dat dat meteen gezien wordt als het 'ontkennen van een probleem'.
Kom maar op met die concrete en haalbare voorstellen dan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Relativeren is voor mensen die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
Zeker waar. Het één sluit het ander niet uit. Je kan een probleem hebben en deze relativeren. Dat is ook vaak het beste aangezien je dan alles in perspectief zet. Voordat je zover bent, zul je wel eerst het probleem moeten erkennen of onder ogen durven te zien.quote:Op zondag 9 december 2012 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er valt ook genoeg te relativeren. Jammer dat dat meteen gezien wordt als het 'ontkennen van een probleem'.
Jij bent maar een roeptoeter met oneliners. Geen tijd voor.quote:Op zondag 9 december 2012 16:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kom maar op met die concrete en haalbare voorstellen dan.
Precies mijn punt.quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent maar een roeptoeter met oneliners. Geen tijd voor.
Vandaar opmerkelijk dat jij relativeren in de mond durft te nemen.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 9 december 2012 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Relativeren is voor mensen die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
Ik heb jou zelden meer dan drie zinnen zien produceren in een post anders.quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bent maar een roeptoeter met oneliners. Geen tijd voor.
Dat is dus een pertinente leugen!quote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb jou zelden meer dan drie zinnen zien produceren in een post anders.
De waarheid ligt in het midden. Het is altijd opvallend hoe men blind is voor de mensen die overdrijven in hun eigen kamp of stam.quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach. Je ziet ook genoeg mensen in dit topic in een ontkenningsfase. Alles wordt uit de kast getrokken om de boel te relativeren. Het betreft zeker geen Marokkanenprobleem, de statistieken wijzen dat uit. Als er al een probleem is, is dat een autochtonenprobleem.
Tuurlijk.
Doe ik dat, alleen omdat ik jou betrap op een pertinente leugen en dat gewoon zegquote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom voel jij je eigenlijk aangesproken?
Een pertinente leugen nog wel, ik ken 3-voud al een tijdje.quote:Op zondag 9 december 2012 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik dat, alleen omdat ik jou betrap op een pertinente leugen en dat gewoon zeg
Voordat je een probleem kunt erkennen zul je eerst moeten definiëren wat het probleem precies is. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ontkennen dat het een structureel probleem betreft. Ik heb er vooral moeite mee dat het probleem op afkomst wordt gegooid. Dat zorgt namelijk voor meer problemen (selffulfilling prophecy bijvoorbeeld) en je betrekt mensen in het probleem die er niets mee te maken hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef nikk het volgende:
[..]
Zeker waar. Het één sluit het ander niet uit. Je kan een probleem hebben en deze relativeren. Dat is ook vaak het beste aangezien je dan alles in perspectief zet. Voordat je zover bent, zul je wel eerst het probleem moeten erkennen of onder ogen durven te zien.
Iets met pot en ketel. Maar goed, geen concrete voorstellen van jouw kant dus.quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vandaar opmerkelijk dat jij relativeren in de mond durft te nemen.
Begin eens met zelfreflectie.
Oh en daarom is het okee om leugens over hem rond te strooien?quote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een pertinente leugen nog wel, ik ken 3-voud al een tijdje.
Het zijn geen leugens, zijn meeste post zijn korte persoonlijke sneren, hij is daar ook vaak voor geband.quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh en daarom is het okee om leugens over hem rond te strooien?
En jij dan?quote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom voel jij je eigenlijk aangesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |