Sterktequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haarkotsbraakdiarreeeeee.Asfdgdkj.
Waar gaat je scriptie over?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:15 schreef Luxuria het volgende:
Weer een dagje Fok!en saai aan mijn scriptie werken bij het bedrijf..
Om het nog maar wat leuker te maken knapt ook nog eens het stuk van de draagband van m'n tas af tijdens het lopen, waardoor m'n tas met laptop erin op de grond flikkert. Dat wordt dus de hele dag als een mongool met m'n tas rondlopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef ArnosL het volgende:
Woensdag, wat een kloterige schooldag. Echt totaal geen zin meer in school.
Ik heb hem weer terug jeuquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mijn telefoon in iemands auto vergeten kutzooi
Iets minder Fokken ?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Luxuria het volgende:
Klote, ik loop gewoon echt vast en ben bang dat ik het niet meer ga redden voor de deadline.
Ik ben er sinds vanochtend juist vanaf. Die shit heerstquote:
Dan moet jij je verveling minder feeden.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vanochtend juist vanaf. Die shit heerst
Beterschap
OT: weer een dag dikke vervelingstraks maar ff naar mn ouders, en morgen snowboarden als een faalbaas
Eigenlijk wel, maar ik hoop dat ik daarna weer even fris verder kanquote:
Broodje zalmfilet, heerlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet jij je verveling minder feeden.
Thanks.
Het is een van de 2. Moeilijke keuze.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef GekkeMat het volgende:
Ontzettend in de war, mega verliefd op een meisje... zij ook op mij.. serieus aan het daten voor een paar weken nu.
Gister aanbod gehad om in de USA te gaan werken voor de komende jaren.. droombaan..
Wat moet ik doen .. moet dinsdag beslissen..
Sarcastisch?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef candygirl het volgende:
Een paar dagen in bed gelegen door meerdere oorzaken, beetje ziekjes maar een andere reden is toch wel alles willen vergeten wat er nog te wachten staat.
Sta ik net op heb ik een mooi kado ontvangen. Thx
opletten met die vlam bij dat lontje dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef formerjellybean het volgende:
pfff mag wel ff rustig aan doen mijn lontje is momenteel ook niet meer wat het geweest en ik ben licht ontvlambaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |