Ik weet het goed gemaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef xApples het volgende:
Haha dan trap ik m dood..
Of ik pak hem en ik zet hem in iemands nek die het wel eng vindt..
quote:
jeeemig wat een bekrompen reactie, ga jij ff snel terug in je homofobe machohoekje....quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Silenus het volgende:
Tsja, voor mannen die paard rijden en niet van voetbal houden moet je denk ik ook gewoon op gaydating.nl zijn ofzo hoor.
Ga het even lekker serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
jeeemig wat een bekrompen reactie, ga jij ff snel terug in je homofobe machohoekje....
Nah was ook nix.. De meeste zijn zo uitzichtloos..quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Laatste dude een one hit wonder?
En niet om je af te branden, maar in wat verschilt dat zo ontzettend veel van 'ik ben juffrouw en heb een paard'?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef xApples het volgende:
[..]
Nah was ook nix.. De meeste zijn zo uitzichtloos..
Hebben een saaie baan ergens, houden van voetbal, en gaan af en toe 'een biertje doen bij vrienden'. Vinden skien fantastisch, houden van stomme series en vinden een vakantie naar Spanje of Portugal het hoogtepunt van het jaar.
Prima natuurlijk maar met zulke types wil ik niet oud worden
Je hoeft toch niet zelf zo te zijn, zoals je graag een partner zou willen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
En niet om je af te branden, maar in wat verschilt dat zo ontzettend veel van 'ik ben juffrouw en heb een paard'?
Waarom schrijven vrouwen mij dan af als ik 3 dagen op stap gaat en drink.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef xApples het volgende:
[..]
Hebben een saaie baan ergens, houden van voetbal, en gaan af en toe 'een biertje doen bij vrienden'. Vinden skien fantastisch, houden van stomme series en vinden een vakantie naar Spanje of Portugal het hoogtepunt van het jaar.
wat zoek je dan? en wat heb jij andersom te bieden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef xApples het volgende:
[..]
Maar kun jij het je voorstellen dat er ook mannen zijn die zeggen. "Ik kom alleen maar van die schooljuffen tegen die paardrijden. Wat moet ik daar toch mee, als ik zelf graag dingen onderneem en op reis ga?"quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Ik ben ontzettend knap![]()
Waarom moet ik zelf veel te bieden hebben als ik mannen leuk vindt die
graag dingen ondernemen, op reis gaan, nieuwe dingen proberen enz?
dat is een leuke eigenschap, maar als je straks de 35 voorbij gaat krijg je ook gewoon rimpels en hangtieten hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die het wel leuk vinden om samen vaak films op de bank
te kijken en te wandelen, puzzelen en op vakantie te gaan naar Barcelona.
Dit klinkt als de standaardman hier op Fok. Plus de fallus van 35 cm en Brad Pitt looks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
goed punt. als ik zou lezen, paardrijden en schooljuf. denk ik ook niet direct wow wat een vlotte meid!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar kun jij het je voorstellen dat er ook mannen zijn die zeggen. "Ik kom alleen maar van die schooljuffen tegen die paardrijden. Wat moet ik daar toch mee, als ik zelf graag dingen onderneem en op reis ga?"
Mijn ex was type bomchicawawa. Dat wil best helpen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Silenus het volgende:
Met alleen je uiterlijk kom je er niet, bij de ECHT leuke kerels.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt. als ik zou lezen, paardrijden en schooljuf. denk ik ook niet direct wow wat een vlotte meid!
maar ik kijk dan toch altijd nog ff verder....
ik vind dat mensen nogal snel dingen aannemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Schooljuf zijn hoeft echt niet saai en doorsnee/sleur-achtig te zijnAnd then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef xApples het volgende:
[..]Is dat zo een vrije school, dat ze zelf bepalen wanneer en wat ze gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Schooljuf zijn hoeft echt niet saai en doorsnee/sleur-achtig te zijnAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Coco98 het volgende:
Wat is er mis met Barcelona of Portugal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |