Als je jongens van jouw leeftijd treft die al een gezin willen stichten dan heb je je instellingen op Paiq te ruim staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef xApples het volgende:
Dat was natuurlijk ook niet serieus.
En dat is echt niet alles wat ben. Ik zei net al dat ik graag reis,
over 3 maanden ga ik 2 weken rondzwerven in New York. Ik zit geen weekeind thuis, ga echt veel
concerten af, doe nu een cursus naast mn werk, en volgend jaar begin ik weer een opleiding in deeltijd.
Niet super spannend, weet ik wel , maar ik blijf zelf niet hangen in een sleur.
Dat soort jongens tref ik wel veel.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat half Nederland die kant op trekt tijdens de vakantie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Coco98 het volgende:
Wat is er mis met Barcelona of Portugal?
Waarom jij veel te bieden moet hebben? Omdat ik dat van jou verwacht, om er zeker van te zijn dat je niet over drie jaar al met twee koters op je arm in de hollandaisesaus staat te roeren en zodoende een rem bent op mijn waanzinnig interessante leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Ik ben ontzettend knap![]()
Waarom moet ik zelf veel te bieden hebben als ik mannen leuk vindt die
graag dingen ondernemen, op reis gaan, nieuwe dingen proberen enz?
Er zijn zoveel vrouwen die het wel leuk vinden om samen vaak films op de bank
te kijken en te wandelen, puzzelen en op vakantie te gaan naar Barcelona.
Mijn instellingen laatst nog door gespit die staan allemaal goed maar toch krijg ik alleen maar vrouwen die het liefst thuis op de bank zitten met een wijntje en een filmpje en 1x in de maand eens ergens een drankje willen drinken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je jongens van jouw leeftijd treft die al een gezin willen stichten dan heb je je instellingen op Paiq te ruim staan.
Een ervaren reizer gaat dan ook off-season en naar plekjes waar je de standaard toerist nauwelijks tegenkomt. Strandvakanties is niet reizenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat half Nederland die kant op trekt tijdens de vakantie.
En dat ze zelf meer van reizen houd en dus liever naar de andere kant van de wereld wilt gaan om daar rond te lopen in de Jungle of liggen op parel witte stranden. Of ergens in Afrika wilt rond reizen?
Als jij het zegt? Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een ervaren reizer gaat dan ook off-season en naar plekjes waar je de standaard toerist nauwelijks tegenkomt. Strandvakanties is niet reizen
Tja, dan werkt het systeem op Paiq niet zo goed of het gaat nog even duren voor je met iemand matcht. Beetje water bij de wijn doen zit er niet in lees ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn instellingen laatst nog door gespit die staan allemaal goed maar toch krijg ik alleen maar vrouwen die het liefst thuis op de bank zitten met een wijntje en een filmpje en 1x in de maand eens ergens een drankje willen drinken.
Ja vast leuk allemaal maar ik geef in die instellingen alles aan, op dat na. Als ik nou echt echt echt!!! Iets niet wilt.... Is dat het wel!
Idd! Ik ben daar al 20 jaar elk jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Coco98 het volgende:
Ik giet complete emmers water bij een flesje wijn. Maar de laatste 10 match gevallen waren zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, dan werkt het systeem op Paiq niet zo goed of het gaat nog even duren voor je met iemand matcht. Beetje water bij de wijn doen zit er niet in lees ik.
Hier nog even geen dates, wel aan het mailen en wellicht nog een fokdate in de toekomst.
Kom op... elke trien op een dating site houdt van reizen en doet ontzettend veel leuke dingen zoals concerten. Je bent niet onderscheidend genoeg. Meer 'van hetzelfde' .quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef xApples het volgende:
n. Ik zei net al dat ik graag reis,
over 3 maanden ga ik 2 weken rondzwerven in New Yor
Van die zuip vakanties waarbij het schema:quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Coco98 het volgende:
De ideale man dient zich aan voor xxxaples. Plan een date in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Van die zuip vakanties waarbij het schema:
- 08:00 - 14:00 slapen
- 14:00 - 18:00 strand
- 18:00 - 20:00 eten
- 20:00 - 08:00 voorbereiden tot/en uitgaan.
is natuurlijk. Die trekken mij ook niet bepaald.(understatement)
Ieder zijn vakantie. Ik ben weer heel content met een motor, 4 weken tijd en een land om door te klieven (zoals vorig jaar Vietnam en Tunesie/Algerije (sahara)). Maar dat trekt ook weer niet iedereen.
Nee, met een speedboot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef Mark-J het volgende:
Was je op de motor door die landen heen gereden?
Preciesquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kom op... elke trien op een dating site houdt van reizen en doet ontzettend veel leuke dingen zoals concerten. Je bent niet onderscheidend genoeg. Meer 'van hetzelfde' .
Dus nogmaals: Wat heb je te bieden. Waarom ben jij nou interessant?
sowieso dat soort eisen, daar moeilijk over doen. koop dan een pop, die doet precies wat je wel en niet wilt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef Perzephone het volgende:
Waarom zou ze specifiek iets te bieden moeten hebben? En wat dan in godsnaam? "Ja ik geef altijd blowjobs van een uur" Beetje dat niveau?
Je mag best eisen hebben hoor en dat mag jouw potentiële date ook. Als jij voetballers saaie lullen vindt, prima. Vinden zij paardenmeisjes niet leuk, ook prima. Gewoon een tussenweg zoeken die bij jou past.
Wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef Perzephone het volgende:
Waarom zou ze specifiek iets te bieden moeten hebben? En wat dan in godsnaam? "Ja ik geef altijd blowjobs van een uur" Beetje dat niveau?
Je mag best eisen hebben hoor en dat mag jouw potentiële date ook. Als jij voetballers saaie lullen vindt, prima. Vinden zij paardenmeisjes niet leuk, ook prima. Gewoon een tussenweg zoeken die bij jou past.
Waarin doe je dan water bij de wijn? Zou gewoon eens op een date gaan, een profiel is ook maar een profiel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik giet complete emmers water bij een flesje wijn. Maar de laatste 10 match gevallen waren zo
Speed date werk stukke beter. Mar ook daar tot nu toe niks spannends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |