Zeker doen! Ik ben niet zo dol op boten en tijdens de lange overtocht IJmuiden-Newcastle had ik 'm permanent om. Midden in de nacht werd ik wakker, mísselijk. Wat bleek, bandje was omgedraaid in m'n slaap, zodat het drukpunt niet meer op m'n pols zat. Weer goed gedaan en voelde de misselijkheid met een minuut of 10 gewoon wegzakkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef bellelena het volgende:
Goeie tip, voor die reisziekte! Ik ga dat ook eens checken!
quote:
Volgens mij mag je geen primatour? Ik heb homeopatische pilletjes gehaald, die mochten wel. En hebben goed geholpen. Die armband helpt mij niet helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 02:14 schreef Kyara het volgende:
mag je eigenlijk wel primatour tijdens de zwangerschap?
vraag ik me ineens af....
Baby heeft me aangestoken dus nu zwaar snotterig. Dus maar weer opgestaan.....
Ja bizar, ik dus vrijdag 20 weken vol, maar het idee dat je dan al halverwege bent is echt te weird! Zo snel dat het ineens gaatquote:Op zondag 9 december 2012 10:23 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, mijlpaal!!!![]()
Ik doe mee, want ik heb morgen de SEO en donderdag ben ik 20 weken, gek idee he dat we dan al op de helft zijn???
Zieken en anderen met pijntjes:![]()
Heb ik jou aangestoken of jij mij? Mag het nog geen griep noemen hier, maar wel koortsig.quote:Op zondag 9 december 2012 10:09 schreef Logician het volgende:
Bah ik heb echt griep, net 2 paracetamol genomen en weer terug mijn bed in.
Gelukkig is het zondag en is iedereen lekker thuis.
Ja ik voel hem nu heel vaak! Niet dat het zo duidelijk is dat ik het hoe dan ook voel, maar als ik zit of even stil sta ofzo dan voel ik hem wel een keer of tien per dag denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij je kruimel al gevoeld weer ondertussen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij dan, voel jij hem vaak?
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden hoe het straks zal zijn, dus ik vind het niet zo jammer dat het op schiet. In het begin leek de hele zwangerschap me een eeuwigheid te duren, ik dacht echt dat ik een jaar "kwijt" zou zijn omdat ik mezelf ook haast niet herkende! Maar gelukkig is alles wel wat normaler geworden en nu begin ik er echt naar uit te kijken dat we straks een zoon hebben![]()
Drukpunt! Acupunctuur-achtig!quote:Op zondag 9 december 2012 09:18 schreef ohnee het volgende:
Gefeliciteerd omentielvo ^^
Hoe kan een armband nou tegen misselijkheid helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |