quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik dat niet
Ik moet lachen om die spoilers, omdat dat van 'mijn' tijd was. Juist leuk om te lezen.
Ah oke, gelukkig dan, ik dacht ook eigenlijk al 'niks voor Jojoortje'quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik dat niet
Ik moet lachen om die spoilers, omdat dat van 'mijn' tijd was. Juist leuk om te lezen.
Oh, okéquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens volgens mij bevat seizoen 7 ook de intro vanWeet je dat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?Nee ik weet het niet zeker, in dit geval zou het kunnen kloppen wat er op wikipedia staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Klopt, aanvankelijk was het een gastrol en zou Bowien in een gesticht belanden, maar de makers vonden het personage te leuk om uit de serie te laten vertrekken en gaven haar een vaste rolquote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Frey het volgende:
Was Bowien trouwens nog geen vast personage in het begin? Dit omdat ze niet op de castfoto van seizoen 8 staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Altijd interessant dit soort verhalen! Vertel op welk moment zou ze eigenlijk stoppen? Nadat ze al die vreemde acties pleegde toen Ludo haar aan de kant had gezet? Of al eerder?quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt, aanvankelijk was het een gastrol en zou Bowien in een gesticht belanden, maar de makers vonden het personage te leuk om uit de serie te laten vertrekken en gaven haar een vaste rol
Dat weet ik niet, de informatie die ik heb komt uit het interview met Tanja Jess uit het jubileumboekquote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Altijd interessant dit soort verhalen! Vertel op welk moment zou ze eigenlijk stoppen? Nadat ze al die vreemde acties pleegde toen Ludo haar aan de kant had gezet? Of al eerder?
quote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Frey het volgende:
Eerst was er nog twijfel ofHet zou best kunnen dat ik daar ook aan twijfelde, maar Ludo heeft volgens mij niet zo onder hem te lijden gehad als zijn voorganger Frits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik daar ook aan twijfelde, maar Ludo heeft volgens mij niet zo onder hem te lijden gehad als zijn voorganger Frits.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Frey het volgende:
[..]Dat gaat sowieso gebeuren, maar ik vind het niet erg als je het al verraad, ik weet toch waar het heen lijdt en er zijn spoilertags dus laat het gerust aan mij over of ik die kan weerstaan of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Als je trouwens ziet hoe Robert omging met Arnie en Julian en je ziet later dat gestuntel met Milan, dan merk je ook weer echt het verschil.quote:
Met Arnie en Julian was Robert gewoon een vader, koppig was, soms een beetje onredelijk en streng, uiteindelijk toch het beste voorhebben en hiernaar handelen. Bij Milan was hij een bange en onzekere sul die zich van het kastje naar de muur liet sturen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je trouwens ziet hoe Robert omging met Arnie en Julian en je ziet later dat gestuntel met Milan, dan merk je ook weer echt het verschil.
Kijk nu nog even disc 16 af.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ver ben je eigenlijk? Je moet hem ondertussen toch wel uit hebben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |