quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
Ik vond de shots van Ludo in de leaders seizoen 1 t/m 5 en begin 6 erg slecht.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
Ik vond de shots van Ludo in de leaders van seizoen 1 t/m 5 en begin 6 erg slecht.
Oh ja, wat Dian betreft bedoel ik seizoen 3, maar ze deed nog even mee begin seizoen 4, vandaar dat ik in de war was. Harmsen in de eerste versie van seizoen 4 die tekeer tegen de jongeren op Arthurs kamer die hem stonden aan te gapen was hilarisch vond ik.quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 4 had inderdaad leuke shots![]()
Alleen: het shot van Jef was een beetje wazig naar mijn mening, Stan heeft een blauw oog op zijn shot, Helen hoorde naar mijn mening altijd op de voorgrond op de achtergrond, maar dit seizoen, en seizoen 5, hebben haar achter geplaatst wat ik jammer vond, Arthur's shot vond ik een beetje raar, Anita's shot in het eerste gedeelte was leuk, maar het skipte een paar frames, wat heel duidelijk was raar genoeg en Dian had geen shot in seizoen 4 (behalve dat een foto van Dian #1 te zien was op het shot van Arthur).
Maar leuke shots uit seizoen 4 vond ik toch wel: Arnie, Roos, Robert, Anita (2e versie), Mark en Mickey, Martine, Sylvia, mr Harmsen (zowel 1e als 2e versie), Marieke (2e versie), Suzanne
, Daniël
, Linda (2e versie), Simon en Janine
En inderdaad: Laura's shot uit seizoen 1 was![]()
![]()
![]()
![]()
Jan-Henk en Trix kwamen inderdaad niet voor in de leaders, terwijl ze wel tot de vaste cast behoorden. Zelfde geldt voor Tim Waterman, en later Dian. Allen hadden geen shot in de leader van seizoen 2quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja, wat Dian betreft bedoel ik seizoen 3, maar ze deed nog even mee begin seizoen 4, vandaar dat ik in de war was. Harmsen in de eerste versie van seizoen 4 die tekeer tegen de jongeren op Arthurs kamer die hem stonden aan te gapen was hilarisch vond ik.
Ik vind dat ze het sinds seizoen 4 wel beter deden met die leaders. Daarvoor werden ze niet bijgewerkt (op seizoen 2 na vanwege Helen Helminks recast). Zo zag je eind seizoen 1 nog steeds diverse shots van Robert en Laura en kwamen Jan-Henk en Trix zo uit mijn hoofd in seizoen 2 niet voor.
Dat zou wat zijn, dat er buiten beeld stiekem een Ludo shot was, zo van 'Ik ben in aantocht, vergis jullie niet! Ooit zal ik komen'.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, zeer wazig. Alsof ze bijna niet te zien waren.
Toch blijf ik het jammer vinden dat de beruchte scène waarin Frits Ludo bespottelijk maakt niet bestaatquote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat er buiten beeld stiekem een Ludo shot was, zo van 'Ik ben in aantocht, vergis jullie niet!'.
Dat gevoel had ik in seizoen 6 wel direct een beetje na de dood van Frits, althans van 'zo nu gaan de setting en het verhaal klaarstomen voor Ludo Sanders en toen je zijn naam al enkele dagen op de aftiteling zag staan had ik ook zoiets van 'een nieuw tijdperk gaat beginnen'
Ja wie dat verzonnen heeft, ik heb werkelijk geen idee, ik snap het ook niet. Maar zo blijft er wel van de mystiek over van de tijd toen Ludo offscreen was en wel met Frits te maken had. Hannie gaf namelijk nadat gedoe met dat winkelcentrum wel een keer door aan Frits dat "Meneer 'nog wat' had gebeld en ook Meneer Sanders".quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch blijf ik het jammer vinden dat de beruchte scène waarin Frits Ludo bespottelijk maakt niet bestaat
Misschien waren de camera's er nooit bij als hij daar rondwandelde.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met een binnenkomst als personage zijn een aantal dingen wel een beetje vreemd natuurlijk, hoewel Ludo toch al enkele maanden voor die bank werkte en ook zijn huis al had in Middendam zag je hem nooit in de Rozenboom. Zodra Dian hem had ontmoet in het kantoor van Van Houten International zag je hem rondwandelen in de Rozenboom en zelfs in de Koning (waar hij naar Janine zat te kijken).
Ja, dat blijft altijd wel vreemd. Zo zou de familie Huygens ook al jaren in Meerdijk wonen volgens de makers, maar pas bij hun entree zag je ze in de horecagelegenheden en werd er over hen gesproken door de andere personages, terwijl Dex bijvoorbeeld al tijden bij Noud en Vicky op school zou hebben gezeten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja wie dat verzonnen heeft, ik heb werkelijk geen idee, ik snap het ook niet. Maar zo blijft er wel van de mystiek over van de tijd toen Ludo offscreen was en wel met Frits te maken had. Hannie gaf namelijk nadat gedoe met dat winkelcentrum wel een keer door aan Frits dat "Meneer 'nog wat' had gebeld en ook Meneer Sanders".
Met een binnenkomst als personage zijn een aantal dingen wel een beetje vreemd natuurlijk, hoewel Ludo toch al enkele maanden voor die bank werkte en ook zijn huis al had in Middendam zag je hem nooit in de Rozenboom. Zodra Dian hem had ontmoet in het kantoor van Van Houten International zag je hem rondwandelen in de Rozenboom en zelfs in de Koning (waar hij naar Janine zat te kijken).
Hij wandelde er alleen op de repetitiedag en in het weekendquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien waren de camera's er nooit bij als hij daar rondwandelde.
Haha dat zal het zijn, maar dan nog er was al jarenlang een zakenleven en niemand had ooit nog van hem gehoord. Toen Frits de serie ik kwam bleken Jef en Daniël hem al ergens van te kennen. Iedereen van de vaste cast die met Ludo te maken kreeg kende hem totaal niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien waren de camera's er nooit bij als hij daar rondwandelde.
Nou ja in die tijd had ik al het idee dat de makers de intelligentie van Bassie uit de vroege B&A series haddenquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat blijft altijd wel vreemd. Zo zou de familie Huygens ook al jaren in Meerdijk wonen volgens de makers, maar pas bij hun entree zag je ze in de horecagelegenheden en werd er over hen gesproken door de andere personages, terwijl Dex bijvoorbeeld al tijden bij Noud en Vicky op school zou hebben gezeten.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja in die tijd had ik al het idee dat de makers de intelligentie van Bassie uit de vroege B&A series hadden
Ze hebben nu de intelligentie van Ernst, Bobbie en de rest.quote:Op zondag 9 december 2012 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Hadden ze nou maar zijn intelligentie uit de latere series, toen hij wat slimmer was
Ken ik niet, maar in die documentaire over Bassie en Adriaan hadden ze het wel over hen en was een van hen ook de slimmere net als bij B&A. Wie 'de rest' zijn weet ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben nu de intelligentie van Ernst, Bobbie en de rest.
Voor informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst,_Bobbie_en_de_restquote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar in die documentaire over Bassie en Adriaan hadden ze het wel over hen en was een van hen ook de slimmere net als bij B&A. Wie 'de rest' zijn weet ik natuurlijk niet.
Niet kennen is in de zin van dat ik er nooit naar gekeken heb, weet wel hoe ze eruit zien, maar ze lijken me eindeloos saai, stom en vervelend.quote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst,_Bobbie_en_de_rest
En nu weer on-topic, tenzij er het nieuws is dat Ernst en Bobbie een rol hebben bemachtigd in GTST
Nee, maar voor je het weet gaat het over zo'n beetje alles behalve GTST, en dat kan maar beter voorkomen worden lijkt mequote:Op zondag 9 december 2012 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet kennen is in de zin van dat ik er nooit naar gekeken heb, weet wel hoe ze eruit zien, maar ze lijken me eindeloos saai, stom en vervelend.
Ach zo offtopic zijn we nog niet, het heeft wel langer over niet-gtst gerelateerde onderwerpen gegeaan. In 2004/2005 vond de club van de user Dizer het soms nodig verscheidene post aan Hind te wijden, zolang het niet de spuigaten uitloopt is een kort uitstapje niet iets om direct op te vingers te tikken.
Anderzijds dit Bobbie en Ernst gedoe is mij de moeite ook niet waard, dus ontopic is prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik schat dat altijd wel goed hoor, maak je geen zorgenquote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar voor je het weet gaat het over zo'n beetje alles behalve GTST, en dat kan maar beter voorkomen worden lijkt me
quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Frey het volgende:
Weer een nieuw personage in seizoen 7:Die vond ik ook vaak irritant, ik was ook blij dat ze wegging zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Dat worden dus irritaties voor Heer_van_Bartolhoven bij het kijken van seizoen 7, 8 en 9 (en wellicht 10)quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik ook vaak irritant, ik was ook blij dat ze wegging zeg.
Duidelijke doorspoelmomenten ja, nou ja haar verhaallijn met ene stalker Mathijs was spannender dan ooit vond ik.quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat worden dus irritaties voor Heer_van_Bartolhoven bij het kijken van seizoen 7, 8 en 9 (en wellicht 10)
quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat PeterKelder zegt en overigens no offence hoor, want ik weet toevallig dat jij hier een tijd geleden regelmatig postte, maar ik snap users niet zo die in de regel nooit iets van zich laten horen. Dan ineens verschijnen ze weer (of voor het eerst) en dan is het louter om te klagen en te zeuren en niet om te posten over welk GTST onderwerp ook.
Iets aan de kaak stellen is prima, maar je kan op je vingers natellen dat er betere manieren zijn dan die van jou.
Zo bedoelde ik dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |